Werk je in de farmaceutische industrie?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als alles mee zit, het gaat om een vaccin dat voor iedereen werkzaam moet zijn dus daar gaat veel tijd overheen
https://m.hln.be/wetensch(...)medicijnen~a4edd238/ lees dit eens. Zn Vrouw geef Trump schuld omdat Trump zoveel mogelijk van dat chloroquine wou in slaanquote:
Dat zeiden ze net letterlijk bij Nieuwsuurquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Werk je in de farmaceutische industrie?
Ah ok. Heb het niet aan staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net letterlijk bij Nieuwsuur
Kansloos ja. Trump verkoopt het meteen als een wondermiddel terwijl al lang bekend was dat het geen enkele wetenschappelijke onderbouwing heeft dat het zou werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
https://m.hln.be/wetensch(...)medicijnen~a4edd238/ lees dit eens. Zn Vrouw geef Trump schuld omdat Trump zoveel mogelijk van dat chloroquine wou in slaan
Klinkt vervelend, maar ik bedoel meer dat je longen zich kunnen vullen met vocht. Waardoor je dus letterlijk verdrinkt in je eigen vocht. https://www.theguardian.c(...)they-get-coronavirusquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat voelt.
Had in 1999 een kapotte mitralisklep, waar ik 3 weken, doodziek, mee heb rond gelopen.
Ik liep letterlijk, vanaf mijn voeten naar boven, vol vocht.
Huisarts controleerde mijn hart niet, want hé, ik was 35, veel te jong om iets aan mijn hart te hebben.
Heb nu een kunstklep en plasmedicatie, o.a.
Maar vraag me wel af of die vochtafdrijvende middelen ook bij Corona helpen. Ik knapte er, destijds, zienderogen, van op.
Expert van Trump die al sinds Regan bij het Wittehuis werkt is ook heel erg blij met Trump zn gebralquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kansloos ja. Trump verkoopt het meteen als een wondermiddel terwijl al lang bekend was dat het geen enkele wetenschappelijke onderbouwing heeft dat het zou werken.
FTFYquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:56 schreef Ven1972 het volgende:
Trump denkt veel te veel aan zichzelf en Amerikanen, zo is het.
Daarom is hij ook verkozen toch? America first...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:56 schreef Ven1972 het volgende:
Trump denkt veel te veel aan zichzelf en Amerikanen, zo is het.
Van de corona patiënten die in Maastricht UMC binnenkomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe weten ze dat als ze niet iedereen testen? Ruime meerderheid heeft toch milde klachten? Meende 80%? Dus dan komt ook niet 1 op de 4 op de IC lijkt mij.
Nou ja, hij won volgens het systeem. Een andere kandidaat had meer stemmen, laten we dat niet vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daarom is hij ook verkozen toch? America first...
Hij doet wel wat hij beloofde.
Precies op tijd voor de tweede golf.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:00 schreef Maver24 het volgende:
In september dus op mensen testen en dan zou het zomaar in december al beschikbaar kunnen zijn. Ik vind dat vrij snel. Ik ga weer verder met Quarantaine spelen.
Die testen nu al op mensen toch? Net als in de VS.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien heeft China veel sneller nog wel een vaccin. Daar hoop ik op eerlijk gezegd. December duurt lang.
quote:Trump geeft General Motors opdracht om beademingsapparatuur te maken
President Trump heeft General Motors, een van de grootste autofabrikanten ter wereld, opdracht gegeven om beademingsapparatuur te gaan produceren. Er is in de VS een wet die de president de bevoegdheid geeft om zulke orders uit te delen, de Defense Production Act. Hoeveel apparaten GM moet gaan leveren is nog niet vastgesteld, maar volgens Trump gaat het om duizenden.
GM zal zijn productieproces moeten aanpassen, want het maakt geen beademingsapparaten. Die aanpassing werd al voorbereid in een fabriek in Indiana, waar normaal gesproken elektronica worden geassembleerd.
Over de opdracht is hard onderhandeld, omdat de Amerikaanse regering en GM het niet eens konden worden over de prijs en de aantallen. Trump maakte zich daar op Twitter kwaad over.
twitter:AnaCabrera twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 20:01:31JUST IN: 51 Italian doctors who tested positive for #coronavirus have died - Italian Association of Doctors reageer retweet
maak het maar landelijk gelijkquote:In verband met het coronavirus heeft Zeeland besloten om toeristische nachtverblijven vanaf maandag 30 maart niet meer toe te staan. "Het is namelijk geen vakantietijd, maar crisistijd", schrijft de Veiligheidsregio Zeeland vrijdagavond op zijn website.
Wat als die nu ineens in September met een vaccin er zijn. Gek idee, Zie het zomaar gebeuren. Krijgen wij dat dan ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien heeft China veel sneller nog wel een vaccin. Daar hoop ik op eerlijk gezegd. December duurt lang.
Als dat net zo'n hoge foutmarge heeft als hun testen pas ik evenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ja, China wel al idd. VS ook, maar niet zoals China. Ik dacht dat er in de VS nu één persoon een vaccin heeft gekregen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die testen nu al op mensen toch? Net als in de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |