haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Ik vond de schuddebuikjes wel lekker, hou sws wel van speculaasquote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Zag mij ff op het juiste moment binnenvallen
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Kwark is ook lekker hoor, ik wissel af GY of KWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Lekker. Ik eet altijd kwark met een beetje jam en havermout s'morgens
Maar nooit geen zoet er door.
IN de zomer wil ik er nog wel eens aan aardbeitje door snijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi TT,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aaah! vind ze heerlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vond de schuddebuikjes wel lekker, hou sws wel van speculaas
oh ik vind dat zoete het juist lekker makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwark is ook lekker hoor, ik wissel af GY of KW
Maar nooit geen zoet er door.
IN de zomer wil ik er nog wel eens aan aardbeitje door snijden![]()
![]()
Eet smakelijk m1st1gquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweer een nieuw topic...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Later komt later.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Gaat maar door iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat best wel snel.. bijna net zo snel als je UI
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Je blokt jezelf 88
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik soms ook wel eens, maar ach puntjes komen er wel bij ene keer snel andere keer langzaam
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja heb ik zelf ook, let er niet eens opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ik soms ook wel eens, maar ach puntjes komen er wel bij ene keer snel andere keer langzaam
Maar 88 vraagt steeds om puntjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is er iemand die "the good doctor" heeft gezien?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet echt slim iddquote:
Ja alle afleveringenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:56 schreef Nizno het volgende:
is er iemand die "the good doctor" heeft gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 aflevering maarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:56 schreef Nizno het volgende:
is er iemand die "the good doctor" heeft gezien?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
had jou wel in MEN / Vertoilet paper een film verwachtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Macht der gewoontequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik zelf ook, let er niet eens op
Maar 88 vraagt steeds om puntjes![]()
Moet nog best wat series kijken op netflix maar nu geen zin in
op één of andere manier kan ik niet in seizoen 3 komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
had jou wel in MEN / Vertoilet paper een film verwacht
Zal ff kijken
Had ik met de eerste twee afleveringen ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
op één of andere manier kan ik niet in seizoen 3 komen
Maar daarna toch alles verder gekeken
Vind hem zo goed spelen
Ook in de serie hotel blanes ( of hoe hete die serie ook weer)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja hij speelt goed dat kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik met de eerste twee afleveringen ook
Maar daarna toch alles verder gekeken
Vind hem zo goed spelen
Ook in de serie hotel blanes ( of hoe hete die serie ook weer)
ik vind het alleen jammer dat ze hem nu tot zo'n 'normaal' persoon willen kneden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gevondenquote:
twitter:rjmponsen twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:24:51Yup, ook jij handjes wassen https://t.co/7whyPaLdmg reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaat niet lukken denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij speelt goed dat klopt
ik vind het alleen jammer dat ze hem nu tot zo'n 'normaal' persoon willen kneden.
Ik vond het schitterend dat hij seks wil met zijn vriendin. Je moet echt verder kijken hoor
Bates Motel heb je die ook gezien? Heeft hij ook een hoofdrolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ik
Ik vond het schitterend dat hij seks wil met zijn vriendin. Je moet echt verder kijken hoor
Bates Motel heb je die ook gezien? Heeft hij ook een hoofdrol
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah schattig beestjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Nizno het volgende:
twitter:rjmponsen twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:24:51Yup, ook jij handjes wassen https://t.co/7whyPaLdmg reageer retweet
aah cutequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Nizno het volgende:
![]()
![]()
Ok ik val hier net binnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ik
Bates Motel heb je die ook gezien? Heeft hij ook een hoofdrol
Maar hoezo is het schitterend dat iemand seks wil met zn vriendin...
Dat lijkt me vrij normaalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik zie hem nu weer bij de nieuwe afleveringen staan en bedenk me dat ik 3 afleveringen van s3 heb gezien en denk.... mwa.....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ik
Ik vond het schitterend dat hij seks wil met zijn vriendin. Je moet echt verder kijken hoorneequote:Bates Motel heb je die ook gezien? Heeft hij ook een hoofdrol
wel op youtube stukjes gezien destijds maar nee das niet mijn soortOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lokken ze je hier weg, denk aan je puntjesquote:
the good doctor is niet zomaar een persoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok ik val hier net binnen.
Maar hoezo is het schitterend dat iemand seks wil met zn vriendin...
Dat lijkt me vrij normaalOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik welquote:
dus ligt aan jouOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat een gemenerikenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lokken ze je hier weg, denk aan je puntjes
De Good doctor vond ik beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie hem nu weer bij de nieuwe afleveringen staan en bedenk me dat ik 3 afleveringen van s3 heb gezien en denk.... mwa.....
[..]
nee
wel op youtube stukjes gezien destijds maar nee das niet mijn soort
Maar ik vind het hem machtig spelen, en in het echt is het best een leuke man om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hoop dat ie die tweet bedoelt anders dan staat mijn reactie er erg stomquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja! Vind het echt een geweldige seriequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:56 schreef Nizno het volgende:
is er iemand die "the good doctor" heeft gezien?![]()
![]()
ja heb hem ook bij graham norton op de bank gezien en idd hij is een leuke gastquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Good doctor vond ik beter
Maar ik vind het hem machtig spelen, en in het echt is het best een leuke man om te zienOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja primo en met u en uw buikje ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
siepelhachee?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey M-A alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kun jij er bij seizoen 3 een beetje inkomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja! Vind het echt een geweldige serieOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Denk dat hij die ook bedoeltquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoop dat ie die tweet bedoelt anders dan staat mijn reactie er erg stom
ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet gedaald? ff kijken dan in de krantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hachee
Goedquote:Druk bezig om de rommelkamer weer leeg te maken zodat we die weer als babykamer kunnen gaan gebruiken.. en alle babykleertjes weer tevoorschijn gehaald en gesorteerd
![]()
![]()
Ik moet nog naar de supermarkt.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Flinke stijging juistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gedaald? ff kijken dan in de krantZonder wrijving geen glans![]()
Ham met ui?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hmm ik zou wel bij seizoen 1 beginnen eigenlijk, omdat je hem daarin beter 'leert kennen'..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun jij er bij seizoen 3 een beetje inkomen?![]()
Uur of 8 ga ik wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga nu maar misschien is t nu wel rustigDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Fijn te horenquote:
Ja hoor hier ook alles goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Babequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel bij seizoen 1 beginnen eigenlijk, omdat je hem daarin beter 'leert kennen'..
Zonder wrijving geen glans![]()
Kan het zo 1 twee drie niet vindenquote:
Hoeveel dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
743 dodenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het zo 1 twee drie niet vinden
Hoeveel dan?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
GoedDruk bezig om de rommelkamer weer leeg te maken zodat we die weer als babykamer kunnen gaan gebruiken.. en alle babykleertjes weer tevoorschijn gehaald en gesorteerd
ja nee ik heb 1 en 2 wel gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel bij seizoen 1 beginnen eigenlijk, omdat je hem daarin beter 'leert kennen'..
maar s3 lukt niet, 3 afleveringen gezien en het lukt niet meer om er enthousiast over te zijnOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wauw heftigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker man.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen
Ja hoor hier ook alles goed.Schatjequote:Oooh op die manier.. Seizoen 3 vond ik ook minder..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja nee ik heb 1 en 2 wel gezien
maar s3 lukt niet, 3 afleveringen gezien en het lukt niet meer om er enthousiast over te zijn![]()
Soms kijk je teveel series en dan is het ineens voor ff klaar. Dan kom je er niet meer inquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja nee ik heb 1 en 2 wel gezien
maar s3 lukt niet, 3 afleveringen gezien en het lukt niet meer om er enthousiast over te zijn
Heb ik ook, kijk nu ook ff buiten the bold om ook niets meer o ja gtst maar dat is eigenlijk niet zoveel meer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Schatje
[..]
Oooh op die manier.. Seizoen 3 vond ik ook minder..Zonder wrijving geen glans![]()
ah gelukkig dan ligt t niet helemaal aan mijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oooh op die manier.. Seizoen 3 vond ik ook minder..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaat nu weer flink stijgen denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat na 2 dagen van dalende trendDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
gtst heb ik nooit echt boeiend gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kijk je teveel series en dan is het ineens voor ff klaar. Dan kom je er niet meer in
Heb ik ook, kijk nu ook ff buiten the bold om ook niets meer o ja gtst maar dat is eigenlijk niet zoveel meer aan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ook niet. Maar denk het welquote:![]()
Hier in het noorden valt het nog mee. In mijn woonplaats maar 3 geloof ik. Maar dat zal ook wel gaan oplopen...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja de hond moet toch uit hetwitter:ChageNijn twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 18:13:09Oké Gerda, goed bezig. https://t.co/iSEuONcIS6 reageer retweet
Haalt ze doen dan weer naar binnen door hem aan de riem ophoog te tillen
Ze nemen het binnen blijven iig wel serieusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Nizno het volgende:
ja de hond moet toch uit hetwitter:ChageNijn twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 18:13:09Oké Gerda, goed bezig. https://t.co/iSEuONcIS6 reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Haalt ze doen dan weer naar binnen door hem aan de riem ophoog te tillen![]()
![]()
![]()
hmz... niet meer groenten dan alleen de ui?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh dan valt nog wel mee ja..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aan zo'n tuigje gaat dat ook wel primaI have a therapist, her name is music. ♪![]()
tis geen riem he, tis een tuigjequote:
dus hij wordt ook achter de voorpootjes geliftOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, dat ik niet gezien maar dat zei MA alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis geen riem he, tis een tuigje
dus hij wordt ook achter de voorpootjes gelift
Zit die nog in Marokko ?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
heeft ze weer een nieuw instagramfilmpje?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
volgens mij wel ja ..quote:Nee is op 538 en vind haar muziek heerlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze weer een nieuw instagramfilmpje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Nizno het volgende:
ook een manier om je hond uit te laten
ow ja ik luister geen 538quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
volgens mij wel ja ..
[..]
Nee is op 538 en vind haar muziek heerlijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat luister je dan?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
radio2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ook goed. Top2000quote:
Link kopieren en dan op het vogeltje klikken en daarin plaasten.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
de link van de tweet kopierenquote:
dan het vogeltje boven het reactievenster indrukken
daar in die popup de url mikken en op ok drukken
als fok geen storing heeft gaat dat goedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
https://twitter.com/babettevanveen/status/1242451934038183937twitter:babettevanveen twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:03:19Wat denken jullie, krijgen we straks meer baby's? Of scheidingen? reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
de link van de tweet kopieren
dan het vogeltje boven het reactievenster indrukken
daar in die popup de url mikken en op ok drukken
als fok geen storing heeft gaat dat goedtwitter:Skierwiefke twitterde op maandag 23-03-2020 om 21:02:43De hamster is dood!
Ik herhaal: DE HAMSTER IS DOOD!!! #persconferentie https://t.co/MGgGkpBeJy reageer retweetI have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]twitter:Skierwiefke twitterde op maandag 23-03-2020 om 21:02:43De hamster is dood!
Ik herhaal: DE HAMSTER IS DOOD!!! #persconferentie https://t.co/MGgGkpBeJy reageer retweet
u bent geslaagdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]twitter:Skierwiefke twitterde op maandag 23-03-2020 om 21:02:43De hamster is dood!
Ik herhaal: DE HAMSTER IS DOOD!!! #persconferentie https://t.co/MGgGkpBeJy reageer retweetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Een pluim voor jouquote:
tweetsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Tweet
tweet
![]()
![]()
danhadden we ons de uitleg kunnen besparen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik schreef al dat ik het heel simpel zou houden vanavondquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... niet meer groenten dan alleen de ui?![]()
Nee hoor, ben daar heel erg dankbaar voorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Nizno het volgende:
dan
[..]
hadden we ons de uitleg kunnen besparen dus
pak dan minstens een groentepakketje ofzo....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik schreef al dat ik het heel simpel zou houden vanavondOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen wonder dat je dan weer gaat snaaien s avondsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik schreef al dat ik het heel simpel zou houden vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar je wilt geen tweets dus gaat het niet gebruiken blijkbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hoor, ben daar heel erg dankbaar voorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alles klaar in de tuin plymWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat bederft in dit geval de smaak van de tomatenrelishquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak dan minstens een groentepakketje ofzo....![]()
Die pan is wel leeg...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan weer gaat snaaien s avonds![]()
Mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
heyhey!ja redelijk hier, hoe is het met jou? Alle kleertjes gesorteerd las ik, super
Ja gaat goed hoor
Ja babykleertjes zijn zo leuk
![]()
![]()
Heb je je best gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan vanavond nog wat. Of was dit het voor vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow, ja dot. Heb zelfs aan een biertje gezeten met mijn broertje die ff langs kwam vanmiddag buiten. Aan het water uit de wind was top. Was gewoon warm haha, en nog de zon ook in mijn gezicht. Deed echt ff goed, ff geen corona ellende in je hoofd. Blijft toch bij he.quote:![]()
Wel lekker toch dat je dan op zo’n mooi punt woont.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Sow, ja dot. Heb zelfs aan een biertje gezeten met mijn broertje die ff langs kwam vanmiddag buiten. Aan het water uit de wind was top. Was gewoon warm haha, en nog de zon ook in mijn gezicht. Deed echt ff goed, ff geen corona ellende in je hoofd. Blijft toch bij he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihi inderdaad leuk. Fijn dat het goed gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
MooiJa gaat goed hoor
Ja babykleertjes zijn zo leuk
![]()
![]()
Ik heb nog een paar plakken bladerdeeg liggen dus ik denk dat ik dat kaaskoekjes van maakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:42 schreef Dotteke het volgende:
En dan vanavond nog wat. Of was dit het voor vandaag![]()
O creatieve man in de keuken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZekEr blij mee hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker toch dat je dan op zo’n mooi punt woont.![]()
Geloof ik graagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
zo slecht
twitter:Bontenbal twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 18:46:28Daar kan ‘n kruis door. #thepassion https://t.co/k7Rjo3CVXJ reageer retweet
Heheb ik net gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
ik ben al geploftOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey skeet. Alles goed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon hard doorrijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zit liever aan de eetkamer tafel dan op de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sowiesomijn laptop staat eigenlijk standaard op de rugleuning van de bankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Zit toch iets beter dan de eetkamer stoelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De mijne niet, heb een 17inch laptop beetje groot en zwaar voor op schootquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:00 schreef Nizno het volgende:
sowieso
[..]
mijn laptop staat eigenlijk standaard op de rugleuning van de bankI have a therapist, her name is music. ♪![]()
O dat is wel even lekker. Ff je kop leegmakenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yesss, prima.
Net een stukje hardgelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb hem ook niet op schoot, mn bank is breed genoeg. ik lig met mn pootjes op de tafel en de laptop naast me. of als ik echt wil liggen zet ik hem even op de salontafel, maar dat doe ik amperquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De mijne niet, heb een 17inch laptop beetje groot en zwaar voor op schootOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hoe zit jij dan op de bankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:00 schreef Nizno het volgende:
sowieso
[..]
mijn laptop staat eigenlijk standaard op de rugleuning van de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet, maar half uurtje en gewoon rustig aan begonnen want aan cardio heb ik echt al heeeeel lang niet meer gedaan.quote:
Dus 4 a 5 km ofzo? Geen idee. Morgen wel weer een stukje. Nu toch heerlijk stil op straaat![]()
![]()
met mn kont tegen de rugleunin/armleuning. ietwat in de hoek, beentjes daardoor wat schuin over de bank naar de tafelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat kan ook, wil nog wel graag een andere laptop erbij hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hem ook niet op schoot, mn bank is breed genoeg. ik lig met mn pootjes op de tafel en de laptop naast me. of als ik echt wil liggen zet ik hem even op de salontafel, maar dat doe ik amperI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben toch wel meer dan alleen je schaakmaatje mrs?
Maar hooooooooooooooooooooi
Heb je ogen in je rug dan als je de laptop op de rugleuning heb staanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
met mn kont tegen de rugleunin/armleuning. ietwat in de hoek, beentjes daardoor wat schuin over de bank naar de tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een iPad voor als ik op de bank zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, wil nog wel graag een andere laptop erbij hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes netjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar half uurtje en gewoon rustig aan begonnen want aan cardio heb ik echt al heeeeel lang niet meer gedaan.
Dus 4 a 5 km ofzo? Geen idee. Morgen wel weer een stukje. Nu toch heerlijk stil op straaatZonder wrijving geen glans![]()
Das vragen naar de bekende weg mrsL 🤗quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee als ik er mee aan de slag ben staat ie naast me op de zittingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ogen in je rug dan als je de laptop op de rugleuning heb staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey moemoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://lichess.org/oOO1JXzaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil binnenkort ook even schaken![]()
A zo. Kon me ook al niet bedenken hoe je zo kon werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee als ik er mee aan de slag ben staat ie naast me op de zittingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik een tablet, maar daar kan ik niet snel op typen enzquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een iPad voor als ik op de bank zit.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
werken doe ik niet aan hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Kon me ook al niet bedenken hoe je zo kon werken.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon je maatjemet voordelen (waaronder schaken)
Haha denk jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das vragen naar de bekende weg mrsL 🤗I have a therapist, her name is music. ♪![]()
daarom zei ik het tochquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Prachtige benaming: nooit eerder mogen horen @:mario390.
![]()
![]()
![]()
O je kan ook van die losse toetsenbordje kopen hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik een tablet, maar daar kan ik niet snel op typen enzWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker linkin park pompen en koken heerlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klopt al naar geken bij een computer winkel betaal je 70 en bij een andere site 45 scheelt nogal vind ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je kan ook van die lossen toetsenbordje kopen heI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik was aan het zingen, maar weet niet of dat slim is nu om te doen.
[ Bericht 3% gewijzigd door moemoe op 24-03-2020 19:18:22 ]![]()
stommerikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij het zegt hahaatjes.
![]()
Volgens mij zijn ze er ook goedkoper. Heb er hier wel een liggen maar geen idee meer wat het kosten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt al naar geken bij een computer winkel betaal je 70 en bij een andere site 45 scheelt nogal vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van wat ik had gevonden voor mijn tablet ben dat wel kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er ook goedkoper. Heb er hier wel een liggen maar geen idee meer wat het kosten.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
O dat is een hoop geld. Ik heb er een maar vind het op de ipad makkelijker tikken dan zo toetsenbord. Nu kan je hem in je handen houden. Dan niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van wat ik had gevonden voor mijn tablet ben dat wel kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[22,71¤ 38% OFF]FD IK3381 Draadloos Bluetooth-toetsenbord 78 Toetsen Multi-apparaten Verbinding Kantoor Toetsenbord iPads Tablet Telefoon Stand Holder computer randapparatuur from computer netwerken on banggood.comquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt al naar geken bij een computer winkel betaal je 70 en bij een andere site 45 scheelt nogal vind ik
https://banggood.app.link/kXVo59GD74![]()
DAT IS ZO FIJN BEKENDquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ik niet denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een hoop geld. Ik heb er een maar vind het op de ipad makkelijker tikken dan zo toetsenbord. Nu kan je hem in je handen houden. Dan niet meer
Nee il wil gewoon hoesjes erom waar je ook de toetsenbord op kan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[22,71¤ 38% OFF]FD IK3381 Draadloos Bluetooth-toetsenbord 78 Toetsen Multi-apparaten Verbinding Kantoor Toetsenbord iPads Tablet Telefoon Stand Holder computer randapparatuur from computer netwerken on banggood.com
https://banggood.app.link/kXVo59GD74I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Zie een universele bij koopjes deal staan. Nu in de aanbieding voor 15 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nice.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Zie een universele bij koopjes deal staan. Nu in de aanbieding voor 15 euroZonder wrijving geen glans![]()
Niet gekliktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.smartphonehoe(...)vEAQYASABEgLIgPD_BwEZonder wrijving geen glans![]()
je pimp abo en de blauwe kleur zijn zatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil ook iets gezamenlijks met jou hebbenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kip pesto met verse groenten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ZULLEN WIJ DAMMEN???!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
je pimp abo en de blauwe kleur zijn zatZonder wrijving geen glans![]()
Hij krijgt geen vat op je. Strakkies is het huilde huillie 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🐥🐤🐣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je pimp abo en blauwe kleur zijn genoeg overeenkomstenquote:
🦉🐴🦄🐗🐺Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je pimp abo en blauwe kleur zijn genoeg overeenkomstenZonder wrijving geen glans![]()
zo dan als het dan ook schemerig wordt gaat t ineens rapOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
🏖🏝🏜🌋quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahahahhahaaha nee hoor ik vond ze echt wel leuk. alleen eerst ff ctrlFen was handiger geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:31 schreef Jippie68 het volgende:
Zo, zal nog eens een film posten in @:Nizno haar topic
twitter:TheFane3 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 19:07:02Man veegt speeksel aan liftknoppen. Video is van 20 maart en uit #Bangkok . Hij staat geseind en lift werd gedesinfecteerd. #COVID19 #COVIDー19 #corona #Coronavirusnl #BelgiumLockdown https://t.co/ru0KvBlxFn reageer retweet
![]()
Volgende week de klok een uur vooruit. Hebben we het langer licht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef Nizno het volgende:
zo dan als het dan ook schemerig wordt gaat t ineens rapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had alles doorgelezen, dacht ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhahaaha nee hoor ik vond ze echt wel leuk. alleen eerst ff ctrlFen was handiger geweest![]()
![]()
wat een mafkeesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:34 schreef Jippie68 het volgende:
twitter:TheFane3 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 19:07:02Man veegt speeksel aan liftknoppen. Video is van 20 maart en uit #Bangkok . Hij staat geseind en lift werd gedesinfecteerd. #COVID19 #COVIDー19 #corona #Coronavirusnl #BelgiumLockdown https://t.co/ru0KvBlxFn reageer retweet
![]()
![]()
gaffer op het einde is te zien dat t niet alleen speeksel isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:34 schreef Jippie68 het volgende:
sommige mensen zijn echt apenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hey Jippie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Viespeukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:36 schreef Nizno het volgende:
gaff
[..]
er op het einde is te zien dat t niet alleen speeksel is
sommige mensen zijn echt apen![]()
![]()
Echte smeerlapperi lopen er ook rond. Getver.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:36 schreef Nizno het volgende:
gaff
[..]
er op het einde is te zien dat t niet alleen speeksel is
sommige mensen zijn echt apenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zag bij ons wel eens afdrukken van schoenzolen staan. ook van die idiotenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mis je wel hier hoor.quote:
Joh echt. Was me nog niet opgevallen 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🥤🍷🍾🍹quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |