Van wat ik had gevonden voor mijn tablet ben dat wel kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er ook goedkoper. Heb er hier wel een liggen maar geen idee meer wat het kosten.
O dat is een hoop geld. Ik heb er een maar vind het op de ipad makkelijker tikken dan zo toetsenbord. Nu kan je hem in je handen houden. Dan niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van wat ik had gevonden voor mijn tablet ben dat wel kwijt
[22,71¤ 38% OFF]FD IK3381 Draadloos Bluetooth-toetsenbord 78 Toetsen Multi-apparaten Verbinding Kantoor Toetsenbord iPads Tablet Telefoon Stand Holder computer randapparatuur from computer netwerken on banggood.comquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt al naar geken bij een computer winkel betaal je 70 en bij een andere site 45 scheelt nogal vind ik
DAT IS ZO FIJN BEKENDquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ik niet denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een hoop geld. Ik heb er een maar vind het op de ipad makkelijker tikken dan zo toetsenbord. Nu kan je hem in je handen houden. Dan niet meer
Nee il wil gewoon hoesjes erom waar je ook de toetsenbord op kan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[22,71¤ 38% OFF]FD IK3381 Draadloos Bluetooth-toetsenbord 78 Toetsen Multi-apparaten Verbinding Kantoor Toetsenbord iPads Tablet Telefoon Stand Holder computer randapparatuur from computer netwerken on banggood.com
https://banggood.app.link/kXVo59GD74
Nice.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Zie een universele bij koopjes deal staan. Nu in de aanbieding voor 15 euro
Niet gekliktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.smartphonehoe(...)vEAQYASABEgLIgPD_BwE
je pimp abo en de blauwe kleur zijn zatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil ook iets gezamenlijks met jou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |