Flinke stijging juistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gedaald? ff kijken dan in de krant
Ham met ui?quote:
Hmm ik zou wel bij seizoen 1 beginnen eigenlijk, omdat je hem daarin beter 'leert kennen'..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun jij er bij seizoen 3 een beetje inkomen?
Uur of 8 ga ik wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga nu maar misschien is t nu wel rustig
Fijn te horenquote:
Babequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel bij seizoen 1 beginnen eigenlijk, omdat je hem daarin beter 'leert kennen'..
Kan het zo 1 twee drie niet vindenquote:
743 dodenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het zo 1 twee drie niet vinden
Hoeveel dan?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
GoedDruk bezig om de rommelkamer weer leeg te maken zodat we die weer als babykamer kunnen gaan gebruiken.. en alle babykleertjes weer tevoorschijn gehaald en gesorteerd
ja nee ik heb 1 en 2 wel gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ik zou wel bij seizoen 1 beginnen eigenlijk, omdat je hem daarin beter 'leert kennen'..
Wauw heftigquote:
Lekker man.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen
Ja hoor hier ook alles goed.
Schatjequote:
Oooh op die manier.. Seizoen 3 vond ik ook minder..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja nee ik heb 1 en 2 wel gezien
maar s3 lukt niet, 3 afleveringen gezien en het lukt niet meer om er enthousiast over te zijn
Soms kijk je teveel series en dan is het ineens voor ff klaar. Dan kom je er niet meer inquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja nee ik heb 1 en 2 wel gezien
maar s3 lukt niet, 3 afleveringen gezien en het lukt niet meer om er enthousiast over te zijn
Alles wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Schatje
[..]
Oooh op die manier.. Seizoen 3 vond ik ook minder..
ah gelukkig dan ligt t niet helemaal aan mijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oooh op die manier.. Seizoen 3 vond ik ook minder..
Gaat nu weer flink stijgen denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat na 2 dagen van dalende trend
gtst heb ik nooit echt boeiend gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kijk je teveel series en dan is het ineens voor ff klaar. Dan kom je er niet meer in
Heb ik ook, kijk nu ook ff buiten the bold om ook niets meer o ja gtst maar dat is eigenlijk niet zoveel meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |