the good doctor is niet zomaar een persoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok ik val hier net binnen.
Maar hoezo is het schitterend dat iemand seks wil met zn vriendin...
Dat lijkt me vrij normaal
ik welquote:
Wat een gemenerikenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lokken ze je hier weg, denk aan je puntjes
De Good doctor vond ik beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie hem nu weer bij de nieuwe afleveringen staan en bedenk me dat ik 3 afleveringen van s3 heb gezien en denk.... mwa.....
[..]
nee
wel op youtube stukjes gezien destijds maar nee das niet mijn soort
ik hoop dat ie die tweet bedoelt anders dan staat mijn reactie er erg stomquote:
Ja! Vind het echt een geweldige seriequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:56 schreef Nizno het volgende:
is er iemand die "the good doctor" heeft gezien?
ja heb hem ook bij graham norton op de bank gezien en idd hij is een leuke gastquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Good doctor vond ik beter
Maar ik vind het hem machtig spelen, en in het echt is het best een leuke man om te zien
ja primo en met u en uw buikje ?quote:
siepelhachee?quote:
Hey M-A alles goed?quote:
kun jij er bij seizoen 3 een beetje inkomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja! Vind het echt een geweldige serie
Denk dat hij die ook bedoeltquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoop dat ie die tweet bedoelt anders dan staat mijn reactie er erg stom
ik hoop hetquote:
Niet gedaald? ff kijken dan in de krantquote:
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |