Geen wonder dat je dan weer gaat snaaien s avondsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik schreef al dat ik het heel simpel zou houden vanavond
maar je wilt geen tweets dus gaat het niet gebruiken blijkbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hoor, ben daar heel erg dankbaar voor
Nee dat bederft in dit geval de smaak van de tomatenrelishquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak dan minstens een groentepakketje ofzo....
Die pan is wel leeg...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan weer gaat snaaien s avonds
Mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
heyhey!ja redelijk hier, hoe is het met jou? Alle kleertjes gesorteerd las ik, super
Sow, ja dot. Heb zelfs aan een biertje gezeten met mijn broertje die ff langs kwam vanmiddag buiten. Aan het water uit de wind was top. Was gewoon warm haha, en nog de zon ook in mijn gezicht. Deed echt ff goed, ff geen corona ellende in je hoofd. Blijft toch bij he.quote:
Wel lekker toch dat je dan op zo’n mooi punt woont.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Sow, ja dot. Heb zelfs aan een biertje gezeten met mijn broertje die ff langs kwam vanmiddag buiten. Aan het water uit de wind was top. Was gewoon warm haha, en nog de zon ook in mijn gezicht. Deed echt ff goed, ff geen corona ellende in je hoofd. Blijft toch bij he.
Hihi inderdaad leuk. Fijn dat het goed gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
MooiJa gaat goed hoor
Ja babykleertjes zijn zo leuk
Ik heb nog een paar plakken bladerdeeg liggen dus ik denk dat ik dat kaaskoekjes van maakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:42 schreef Dotteke het volgende:
En dan vanavond nog wat. Of was dit het voor vandaag
Er blij mee hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker toch dat je dan op zo’n mooi punt woont.
twitter:Bontenbal twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 18:46:28Daar kan ‘n kruis door. #thepassion https://t.co/k7Rjo3CVXJ reageer retweet
heb ik net gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |