haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Haags op 24-03-2020 15:51:00 ]Zonder wrijving geen glans![]()
Autocratische leiders grijpen kans in coronacrisis
Volk slikt alles om van virus kwijt te raken
AMSTERDAM - Overal ter wereld nemen regeringsleiders maatregelen die ooit ondenkbaar werden geacht. Grenzen gaan dicht, soldaten verschijnen op straat, samenscholingen worden verboden, mensen in quarantaine gedwongen, de geheime diensten mogen ’coronazondaren’ in de gaten houden.
https://www.telegraaf.nl/(...)virus-kwijt-te-rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nice TT welOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Oja Akbor moet weer dat domme kinderachtige koffietijdplaatje plaatsen, doe dat ook maar weg uit de OPUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
potWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel echt het soort kinderachtigheid die je bij 60 plussers zietUw ADH vitamine Worst
nee dat klopt, maar in de winkel ook. was even bij het vlees aan het kijken en een vrouw gaat zo voor me langs terwijl ze ziet dat ik sta te kijken.. dan raak ik wel een beetje geïrriteerdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat is dan niet te doen, als toch nog zoveel mensen zijn..![]()
Wij gaan vechtenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer alleen dat @:skysherrif zo’n STOMME KOP heeft![]()
Sowieso domme acties van die vrouw.. Zou dan ook geïrriteerd rakenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:45 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar in de winkel ook. was even bij het vlees aan het kijken en een vrouw gaat zo voor me langs terwijl ze ziet dat ik sta te kijken.. dan raak ik wel een beetje geïrriteerdI have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Is wel echt het soort kinderachtigheid die je bij 60 plussers ziet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja toch.. zucht. sommige mensen!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso domme acties van die vrouw.. Zou dan ook geïrriteerd raken![]()
Ja, niet netjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso domme acties van die vrouw.. Zou dan ook geïrriteerd rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je dat kinderachtige dts koffietijd plaatje verwijderen uit OP?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKENUw ADH vitamine Worst
Achja, zijn zoveel dingen waar ik mij wel eens aan erger in een supermarktquote:
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik wilde iets met kipfilet gaan maken maar zag nog een bakje lasagna die maar tot gisteren bewaard mocht wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef Mo0nlight het volgende:
wat word het vanavond, risotto of spaghetti
Dus die ga ik maar eten, 1 dag overtijd kan nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags eet hutspot te zien aan de TTquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je dat kinderachtige dts koffietijd plaatje verwijderen uit OP?
Zonder wrijving geen glans![]()
denk dat ik ook voor pasta ga. had nog boontjes maar die waren houdbaar tot 2 dagen geleden en het zakje scheurde net dus die heb ik maar weggedaan, ben altijd een beetje bang.![]()
Zag het er raar uit dan en rook het raar dan weg gooien jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:51 schreef Mo0nlight het volgende:
denk dat ik ook voor pasta ga. had nog boontjes maar die waren houdbaar tot 2 dagen geleden en het zakje scheurde net dus die heb ik maar weggedaan, ben altijd een beetje bang.![]()
donequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker met hemarookworst erbij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
eh nee eigenlijk niet.. dus ik zou het evt. nog kunnen eten? Sorry hou me altijd strikt aan die data'squote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag het er raar uit dan en rook het raar dan weg gooien ja![]()
![]()
![]()
Nu gaan alle mods er wat in veranderenquote:
Data's zijn ze gewoon verplicht om er op te zetten, maar bijv vlees en zuivel zou ik dan wel wat voorzichtiger zijn.. maar je moet het zelf weten.. Als je zelf niet vertrouwd dan niet eten..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:53 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
eh nee eigenlijk niet.. dus ik zou het evt. nog kunnen eten? Sorry hou me altijd strikt aan die data's
denk dat ik het gewoon ga proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Data's zijn ze gewoon verplicht om er op te zetten, maar bijv vlees en zuivel zou ik dan wel wat voorzichtiger zijn.. maar je moet het zelf weten.. Als je zelf niet vertrouwd dan niet eten..![]()
![]()
![]()
Kan het daarna altijd nog weg gooien, als het toch raar smaakt of een vreemde geur van af komt..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:55 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
denk dat ik het gewoon ga proberen![]()
IK ben er ook altijd wel heel voorzichtig in, maar 1 dag moet kunnen denk ik danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En school krijgt het weer voor elkaar om de nieuwe opdrachten voor groep 8 te sturen ipv 1/2![]()
nog een uurtje en dan weer naar huis HOLLEEEOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oh jij werkt nog welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
nog een uurtje en dan weer naar huis HOLLEEEZonder wrijving geen glans![]()
Ja dat wil prima..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
IK ben er ook altijd wel heel voorzichtig in, maar 1 dag moet kunnen denk ik dan
Slimme school wel hahaha..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En school krijgt het weer voor elkaar om de nieuwe opdrachten voor groep 8 te sturen ipv 1/2
Ja het liep allemaal niet dus moest ik terugkomen.quote:
Maar over 2 weken heb ik niets meer op de planning staan, wordt niets meer besteld.
Wij doen o.a. in kantoormeubilair, nja, dit is niet echt een tijd om een nieuw bureau te kopen natuurlijk.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat wil prima..
[..]
Slimme school wel hahaha..
Nee dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja het liep allemaal niet dus moest ik terugkomen.
Maar over 2 weken heb ik niets meer op de planning staan, wordt niets meer besteld.
Wij doen o.a. in kantoormeubilair, nja, dit is niet echt een tijd om een nieuw bureau te kopen natuurlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
Gewoon je kind groep 8 opdrachten laten doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En school krijgt het weer voor elkaar om de nieuwe opdrachten voor groep 8 te sturen ipv 1/2
Uw ADH vitamine Worst
precies, gewoon proberen!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan het daarna altijd nog weg gooien, als het toch raar smaakt of een vreemde geur van af komt..![]()
Kunnen ze wel even vooruit denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
dan dus ook geen werk meerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja het liep allemaal niet dus moest ik terugkomen.
Wij doen o.a. in kantoormeubilair, nja, dit is niet echt een tijd om een nieuw bureau te kopen natuurlijk.![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
nog een uurtje en dan weer naar huis HOLLEEEWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gaat sowieso door inderdaad. Vitale sector.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de koeien moeten immers gemolken worden heNope, maar was er sowieso al klaar mee hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon je kind groep 8 opdrachten laten doenZonder wrijving geen glans![]()
Lekker koeien masturberenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de koeien moeten immers gemolken worden he
Hoe oud ben jij ongeveer? Ik had altijd het beeld van 45-55 maar blijkbaar ben je toch iets jonger? Of ouder vader geworden natuurlijk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ben volgende week jarig, jullie mogen allemaal komen op mijn feest
Ow wachtOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
gezelluggggquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:03 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ben volgende week jarig, jullie mogen allemaal komen op mijn feest![]()
quote:
nopequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ik zie mijn weekendje weg en vakantie verdampen na gisteravond.![]()
![]()
![]()
geld kwijt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ik zie mijn weekendje weg en vakantie verdampen na gisteravond.Uw ADH vitamine Worst
Weekendje weg mocht ik kosteloos annuleren. Vakantie is nog niet duidelijk.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Wanneer zou je gaan Haags?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ik zie mijn weekendje weg en vakantie verdampen na gisteravond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, zou over 3 weken gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ik zie mijn weekendje weg en vakantie verdampen na gisteravond.
Wel geld terug gelukkig.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oeps, ja daar kan je donder op zeggen dat dat niet door gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin mei weekend weg, begin juni vakantie
Hopelijk krijg je het wel terug.
Ellendig rot virusO gelukkig maar, niet gaan is zuur maar je geld kwijt zijn nog zuurder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, zou over 3 weken gaan
Wel geld terug gelukkig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig ben ik al op vakantie geweest, ben al verzadigd voor de komende jarenUw ADH vitamine Worst
Waar ben jij heen geweest HWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig ben ik al op vakantie geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, zou over 3 weken gaan
Wel geld terug gelukkig.Zonder wrijving geen glans![]()
was het mooi?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vijf Canarische eilanden en MadeiraWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vijf Canarische eilanden en Madeira
Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vijf Canarische eilanden en MadeiraJa, wel jammer, maar ik heb mijn geld terug dus zoals dot ook al zei, achjaaaaa....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja enorm mooi en had ook niet verwacht dat de eilanden zo van elkaar verschilde qua landschapquote:Uw ADH vitamine Worst
Zou toch graag op vakantie gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja, wel jammer, maar ik heb mijn geld terug dus zoals dot ook al zei, achjaaaaa....
Ja vreemd is dat dan he,quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja enorm mooi en had ook niet verwacht dat de eilanden zo van elkaar verschilde qua landschap
Wel fijn dat je het voor de crisis hebt kunnen doen.
Lijkt me vreselijk voor de mensen. Voor sommige is vakantie echt heel belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is mooi daarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Madeira wil ik ook nog eens heen.Uw ADH vitamine Worst
Tsja,quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch graag op vakantie gaan
Thuis leuker makenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja was wel ruim voor de crisis dat wel, toen ik weer thuis was waren er pas de eerste zorgwekkende signalen uit Wuhanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd is dat dan he,
Wel fijn dat je het voor de crisis hebt kunnen doen.
Lijkt me vreselijk voor de mensen. Voor sommige is vakantie echt heel belangrijkUw ADH vitamine Worst
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je handquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch graag op vakantie gaanUw ADH vitamine Worst
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je handZonder wrijving geen glans![]()
Lekker man, beste van maken idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je handOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ga sperzieboontjes met aardappelgratin en een vega spinazie/kaas burger eten. Nu nog maken .. pff![]()
![]()
G E N O Tquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik ga sperzieboontjes met aardappelgratin en een vega spinazie/kaas burger eten. Nu nog maken .. pffZonder wrijving geen glans![]()
Eindelijk klopt mijn sterrenbeeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar, dan heb je onbezorgd kunnen genietenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was wel ruim voor de crisis dat wel, toen ik weer thuis was waren er pas de eerste zorgwekkende signalen uit WuhanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
werkt ook in het Nederlands
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tampon met jeukpoederquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjes
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjes![]()
![]()
![]()
De cinnamon challengequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de leukste challenge tot nu toe?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:
Heb het al op, had hongerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan toch dodelijk zijn?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
WOJOOquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ook geen suikerfeest dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan toch dodelijk zijn?
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatst![]()
Nee had het al eerder getikt hierquote:
lasagnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De vrijdagmiddag Moskee challengequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de leukste challenge tot nu toe?![]()
Wat dom !!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatstZonder wrijving geen glans![]()
O echt, had er nog niet van gehoordquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatst![]()
En ik neem die vraag van Hema nog wel serieus dacht al he hoe komt hij er nu bij dat ik kaneel zou eten
Hoi aKquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow oeps dan zou ik hem niet doen met je kids @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatstOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Heb je hier wat aan aK of te zwaar voor je ?
https://lokaalgelderland.(...)ens-je-quarantaine-1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO LEKKER DANquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nee sws niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ow oeps dan zou ik hem niet doen met je kids @:haags_kwartiertjeZonder wrijving geen glans![]()
Winkels zijn nog open toch Moon?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stuur een appjequote:
Ja. maar geen zinquote:
ik kan moeilijk de zelf gemaakte kaart appenquote:Ja een foto er van maar das niet leuk.
Mijn zus is zondag jarig![]()
Dan haal je morgen postzegels of je stuurt een kaartje via internet kan je thuisblijven en heeft je zus toch een kaartje
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Dan haal je morgen postzegels of je stuurt een kaartje via internet kan je thuisblijven en heeft je zus toch een kaartje![]()
![]()
Maar aan de anderen kant heb je dan morgen een uitje in het verschiet is ook wel lekker
Ah alvast proficiat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja. maar geen zin
[..]
ik kan moeilijk de zelf gemaakte kaart appenJa een foto er van maar das niet leuk.
Mijn zus is zondag jarig
Maar dan moet je hem wel versturen
Je kan ook online een postzegel kopen, dan krijg je een code, die moet je op de enveloppe schrijven en kun je hem alsnog versturen!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
YayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Expertquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah alvast proficiat.
Je kan ook online een postzegel kopen, dan krijg je een code, die moet je op de enveloppe schrijven en kun je hem alsnog versturen!Zonder wrijving geen glans![]()
Ha kijk, dat wist ik dus ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er laatst een verstuurd via internetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook een goede optie iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:49 schreef Filosoofert het volgende:
@:Mo0nlight
https://www.postnl.nl/ver(...)kopen/postzegelcode/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is leuk hoor, af en toequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja precies. ik denk dat ik dat maar doequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Maar aan de anderen kant heb je dan morgen een uitje in het verschiet is ook wel lekkerHaal morgen wel effe!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah alvast proficiat.
Je kan ook online een postzegel kopen, dan krijg je een code, die moet je op de enveloppe schrijven en kun je hem alsnog versturen!maar bedankt voor de tip.
![]()
dank voor de tip!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:49 schreef Filosoofert het volgende:
@:Mo0nlight
https://www.postnl.nl/ver(...)kopen/postzegelcode/![]()
Vorig week een naar mijn kleindochter.
mocht er niet naar toe toen ze in het ziekenhuis lag dus dan is een kaartje wel leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb sinds jaren een kaart thuisgestuurd gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Lief jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
mocht er niet naar toe toen ze in het ziekenhuis lag dus dan is een kaartje wel leukZonder wrijving geen glans![]()
aah leuk !quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
mocht er niet naar toe toen ze in het ziekenhuis lag dus dan is een kaartje wel leuk![]()
twitter:MatthewBerryTMR twitterde op donderdag 19-03-2020 om 23:27:49My 8 year old daughter just yelled “Oh no the toilet is smoking!!” My wife and I ran to the bathroom to find this. It’s just day 4 of home school. https://t.co/tG92vJPOtR reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb sinds jaren een kaart thuisgestuurd gekregenVind jij het goed als ik op je bankpas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb sinds jaren een kaart thuisgestuurd gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha hoe komen ze er op hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MatthewBerryTMR twitterde op donderdag 19-03-2020 om 23:27:49My 8 year old daughter just yelled “Oh no the toilet is smoking!!” My wife and I ran to the bathroom to find this. It’s just day 4 of home school. https://t.co/tG92vJPOtR reageer retweet
![]()
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MatthewBerryTMR twitterde op donderdag 19-03-2020 om 23:27:49My 8 year old daughter just yelled “Oh no the toilet is smoking!!” My wife and I ran to the bathroom to find this. It’s just day 4 of home school. https://t.co/tG92vJPOtR reageer retweet
geen idee,quote:
maar goed ook dat ik al die dingen niet bedenk want dan zou ik mn eigen twitteraccount hier steeds delen. en dan heb ik sky straks als volgerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat doet je zusje alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind jij het goed als ik op je bankpas?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee,
maar goed ook dat ik al die dingen niet bedenk want dan zou ik mn eigen twitteraccount hier steeds delen. en dan heb ik sky straks als volger![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee,
maar goed ook dat ik al die dingen niet bedenk want dan zou ik mn eigen twitteraccount hier steeds delen. en dan heb ik sky straks als volger
Ik ga vanavond een concert voor de hele buurt geven. Ik ga met mijn blote reet uit het raam hangen.Zonder wrijving geen glans![]()
Nog nieuws?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Succesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga vanavond een concert voor de hele buurt geven. Ik ga met mijn blote reet uit het raam hangen.
Hey 88.quote:
Nee weinigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIe weet kan je er nog wat mee verdienenquote:
Ik kan niet wachten
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Vrees van niet.komt evenveel stront uit als mijn vingersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet kan je er nog wat mee verdienenZonder wrijving geen glans![]()
Ook daar zijn er mensen die er gek op zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees van niet.komt evenveel stront uit als mijn vingers
poep fetishWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
T-t-topickillllquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Bahhhhhhquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar zijn er mensen die er gek op zijn
poep fetishZonder wrijving geen glans![]()
Ja ook niet mijn ding.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Puntjes?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Helaasquote:
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
twitter:EWindt twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 13:06:53Tot mijn verdriet moet ik mededelen dat mijn bruiloft van 15 mei vanwege het coronavirus niet doorgaat en het feest is geannuleerd. Een gelukkige bijkomstigheid is wel dat ik nu langer de tijd heb om een man te vinden. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:15 schreef Nizno het volgende:
twitter:EWindt twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 13:06:53Tot mijn verdriet moet ik mededelen dat mijn bruiloft van 15 mei vanwege het coronavirus niet doorgaat en het feest is geannuleerd. Een gelukkige bijkomstigheid is wel dat ik nu langer de tijd heb om een man te vinden. reageer retweet
Ik ben NIET beschikbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:15 schreef Nizno het volgende:
![]()
Hier is ook niks mis meequote:
Netjesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:15 schreef Nizno het volgende:
oke dan zal ik niet reageren dat jij wel wiltquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wel een piek vandaag zeg.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik ben benieuwd. Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb voor zometeen nog een lekker nummertje in gedachten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan zal ik niet reageren dat jij wel wilt![]()
![]()
Wat een topdag weer, wat weer betreft dan...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
die komt nog...quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Gelukkig hebben we een tuinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:18 schreef 88-4 het volgende:
Wat een topdag weer, wat weer betreft dan...Zonder wrijving geen glans![]()
Ja waarom niet, als ze nog niet verrot in het zakkie zitten kan je ze prima etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als ze nog niet verrot in het zakkie zitten kan je ze prima eten![]()
![]()
Lekker man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:22 schreef m1st1g het volgende:
Ik doe makkelijk, Macaroni met ham, kaas, uien en een tomatenrelish.Zonder wrijving geen glans![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:22 schreef m1st1g het volgende:
Ik doe makkelijk, Macaroni met ham, kaas, uien en een tomatenrelish.![]()
Macaroni is idd lekker
Voor iedereen die nog moet eten, eet smakelijk voor strakkiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks. Jij hebt veel te vroeg gegeten. Dat wordt snacken vanavond.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Voor iedereen die nog moet eten, eet smakelijk voor strakkies
#viesdik.![]()
![]()
Paul van Dijk viel toen van het podium....brak zijn rug geloof ik
Daar kan je wel eens gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef 88-4 het volgende:
Paul van Dijk viel toen van het podium....brak zijn rug geloof ik![]()
Geen idee hoe het nu gaat. Treed hij nog op?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar kan je wel eens gelijk in hebben.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee hoor, ik eet altijd zo vroegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thanks. Jij hebt veel te vroeg gegeten. Dat wordt snacken vanavond.
#viesdik.
En snacken doe ik bijna nooit
Neem vanavond nog een beetje kwark of Griekse YoghurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:28 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu gaat. Treed hij nog op?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:28 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu gaat. Treed hij nog op?quote:In februari 2016 viel hij van het podium tijdens het A State of Trance-festival in de Jaarbeurs in Utrecht. Hierbij liep hij een hersenschudding en twee wervelbreuken op.![]()
https://www.paulvandyk.com/news/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:28 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu gaat. Treed hij nog op?
Excited to announce my 'Guiding Light' album tour dates in North America in 2020.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2020 17:38:03 ]![]()
Eerst even deze :quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Menthal Theo en Charly Lownoise
![]()
Ja die is okequote:Zonder wrijving geen glans![]()
Over een minuut of 15 ga ik water opzetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:34 schreef Mo0nlight het volgende:
Zo dat smaakte prima !.. jullie al gegeten, behalve dot die heeft al gegeten
![]()
Ga je weer koken van woede?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Over een minuut of 15 ga ik water opzetten.Zonder wrijving geen glans![]()
Aha. Succes !quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Over een minuut of 15 ga ik water opzetten.![]()
Zoiets.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je weer koken van woede?Waarschijnlijk laat ik de pan droogkoken.quote:![]()
Mooi zo. Ik eet altijd vroeg. Meestal eet ik tussen de middag niet, slecht ik weet hetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:34 schreef Mo0nlight het volgende:
René Karst heeft ook coronaSPOILER: wie?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dan ben je mijn succes wel nodigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zoiets.
[..]
Waarschijnlijk laat ik de pan droogkoken.Waarom eet je tussen de middag niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik eet altijd vroeg. Meestal eet ik tussen de middag niet, slecht ik weet het![]()
Ik eet als ik thuis ben rond 1800 en als ik werk om 16.30 en dan om 21.30 nog een keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik eet altijd vroeg. Meestal eet ik tussen de middag niet, slecht ik weet het![]()
Heb het net opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:34 schreef Mo0nlight het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:38 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
dan ben je mijn succes wel nodig
[..]![]()
Nooit geen zinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:38 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
dan ben je mijn succes wel nodig
[..]
Waarom eet je tussen de middag niet?
Vaak eet ik niet, soms welO twee keer op een avond warm etenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik eet als ik thuis ben rond 1800 en als ik werk om 16.30 en dan om 21.30 nog een keer.
Ik zou dicht groeien
Hoi MrsLquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi Dotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geen zin
Vaak eet ik niet, soms wel
[..]
O twee keer op een avond warm eten
Ik zou dicht groeien
[..]
Hoi MrsLI have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Menthal Theo en Charly Lownoise![]()
ja mooi hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef Mo0nlight het volgende:
Speciaal voor Nizno
https://www.funx.nl/news/(...)gebaar-opnieuw-viral
Ah lekkerquote:
Oké heb je dan s'avonds laat helemaal geen honger?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geen zin
Vaak eet ik niet, soms wel
[..]
Ik zou dicht groeien
[..]
Hoi MrsL![]()
Ik weeg ook een gezonde 10 kilo te veel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou dicht groeien
[..]![]()
Nope en als ik honger heb neem ik wat kwark of griekse yoghurtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:41 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ah lekker
[..]
Oké heb je dan s'avonds laat helemaal geen honger?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smaakte wel goed jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:41 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ah lekker
[..]
Oké heb je dan s'avonds laat helemaal geen honger?
Had als toetje yoghurt met aardbei en schuddebuikjes
Daar zou ik echt niet genoeg aan hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope en als ik honger heb neem ik wat kwark of griekse yoghurt![]()
valt nog mee 10 kilo toch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik weeg ook een gezonde 10 kilo te veel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oja das ook een goeie. Griekse yoghurt is heerlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope en als ik honger heb neem ik wat kwark of griekse yoghurt![]()
Mannen hebben ook meer nodig dan wij vrouwenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet genoeg aan hebben.
Het is maar goed dat je dan niet ziet hoe weinig ik aan warm eten heb
Een pizza van de supermarkt eet ik voor de helft op, dan heb ik genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SCHUDDEBUIKJESquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakte wel goed ja
Had als toetje yoghurt met aardbei en schuddebuikjes![]()
![]()
Ja neem die altijd met het minste vetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oja das ook een goeie. Griekse yoghurt is heerlijk
Smorgens als ontbijt gooi ik er havermout doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met alles dat ik de hele dag door snoep en proef is het niet verkeerd. Voor het mooie zou ik wel 10 kilo moeten afvallenquote:![]()
Had nog nooit gehad, maar wel vroeger op school speculaas koekjes op broodquote:
Aan zo'n pizza heb ik net genoeg voor de lunch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen hebben ook meer nodig dan wij vrouwen
Het is maar goed dat je dan niet ziet hoe weinig ik aan warm eten heb
Een pizza van de supermarkt eet ik voor de helft op, dan heb ik genoeg![]()
Dat is kaolo lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog nooit gehad, maar wel vroeger op school speculaas koekjes op broodZonder wrijving geen glans![]()
Nee dat was later bij ASOT in Utrechtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef 88-4 het volgende:
Paul van Dijk viel toen van het podium....brak zijn rug geloof ikUw ADH vitamine Worst
Dat had ik ook al net verbeterd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat was later bij ASOT in Utrecht![]()
![]()
Lekker. Ik eet altijd kwark met een beetje jam en havermout s'morgensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neem die altijd met het minste vet
Smorgens als ontbijt gooi ik er havermout door![]()
en en en en????quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog nooit gehad, maar wel vroeger op school speculaas koekjes op brood![]()
Ja, daar ben je zelf bij natuurlijk. Minder snoepen en een keer per dag warm etenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met alles dat ik de hele dag door snoep en proef is het niet verkeerd. Voor het mooie zou ik wel 10 kilo moeten afvallen
Eten voor het slapen gaan schijnt sowieso niet gezond te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij treedt al paar jaartjes op en sinds hij was hersteld zelfs meerdere albums uitbrachtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.paulvandyk.com/news/
Excited to announce my 'Guiding Light' album tour dates in North America in 2020.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Het enige waar ik veel van eet is zelf gebakken patatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Aan zo'n pizza heb ik net genoeg voor de lunch.dat moet ik echt afgepast maken want ik blijf dooreten.
In de horeca heb je geen tijd dat je op een normaal tijdstip kan eten, je eet dus iets voor het diner en na afloop nog een keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar ben je zelf bij natuurlijk. Minder snoepen en een keer per dag warm eten
Eten voor het slapen gaan schijnt sowieso niet gezond te zijn![]()
XOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: