quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doen alleen ekte ambtenaren, die leggen alles vast op papier
Okequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je mist niks hier, dus je kan wel weer weg gaan
Ik snapte het ook niet, voetballers kunnen toch nooit 1,5 meter afstand houden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niets meer van
Mister kloon heeft nog een kleine 20 andere accountsquote:
O bij MRSL was het rustig in de winkelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:34 schreef Mo0nlight het volgende:
drukte overal nog zeg pfff... gelukkig heb ik veilig al mijn wekelijkse boodschappen kunnen doen.
Viel hier echt mee, woon dan sowieso in een drukke stad?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:34 schreef Mo0nlight het volgende:
drukte overal nog zeg pfff... gelukkig heb ik veilig al mijn wekelijkse boodschappen kunnen doen.
Hier ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef Filosoofert het volgende:
Hier is het uitgestorven in de straten.
Volgens mij is dat bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet, voetballers kunnen toch nooit 1,5 meter afstand houden?
Boksers schijnen er ook moeite mee te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:34 schreef noodgang het volgende:
[..]Alle posts door naar DIV en het archief in!
hier was het drukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij MRSL was het rustig in de winkel
valt opzich mee. Gisteren gaan wandelen en toen was er geen kip op straat en toen kwam ik zonet in het centrum en overal mensen. 1.5m afstand is er niet bij, bij sommigen... pfffquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel hier echt mee, woon dan sowieso in een drukke stad?
Wel fijn dat nu weer voor een week boodschappen in huis hebt
Vond het ook een raar berichtquote:
non contact sparringquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Boksers schijnen er ook moeite mee te hebben.
heb net even de container opgehaald al lopende in mn huispakje van het hertje... toch niemand op straatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef Filosoofert het volgende:
Hier is het uitgestorven in de straten.
Nee dat is dan niet te doen, als toch nog zoveel mensen zijn..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:37 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
hier was het druk
[..]
valt opzich mee. Gisteren gaan wandelen en toen was er geen kip op straat en toen kwam ik zonet in het centrum en overal mensen. 1.5m afstand is er niet bij, bij sommigen... pfff
Lekker bezig strijderquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb net even de container opgehaald al lopende in mn huispakje van het hertje... toch niemand op straat
ja ja bezig blijven hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |