geld kwijt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ik zie mijn weekendje weg en vakantie verdampen na gisteravond.
Weekendje weg mocht ik kosteloos annuleren. Vakantie is nog niet duidelijk.quote:
Wanneer zou je gaan Haags?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ook, zou over 3 weken gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oeps, ja daar kan je donder op zeggen dat dat niet door gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin mei weekend weg, begin juni vakantie
O gelukkig maar, niet gaan is zuur maar je geld kwijt zijn nog zuurder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, zou over 3 weken gaan
Wel geld terug gelukkig.
Waar ben jij heen geweest HWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig ben ik al op vakantie geweest
Beter man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, zou over 3 weken gaan
Wel geld terug gelukkig.
was het mooi?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vijf Canarische eilanden en Madeira
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, maar ik heb mijn geld terug dus zoals dot ook al zei, achjaaaaa....quote:
Ja enorm mooi en had ook niet verwacht dat de eilanden zo van elkaar verschilde qua landschapquote:
Zou toch graag op vakantie gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja, wel jammer, maar ik heb mijn geld terug dus zoals dot ook al zei, achjaaaaa....
Ja vreemd is dat dan he,quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja enorm mooi en had ook niet verwacht dat de eilanden zo van elkaar verschilde qua landschap
Is mooi daarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Madeira wil ik ook nog eens heen.
Tsja,quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch graag op vakantie gaan
Ja was wel ruim voor de crisis dat wel, toen ik weer thuis was waren er pas de eerste zorgwekkende signalen uit Wuhanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd is dat dan he,
Wel fijn dat je het voor de crisis hebt kunnen doen.
Lijkt me vreselijk voor de mensen. Voor sommige is vakantie echt heel belangrijk
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je handquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch graag op vakantie gaan
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je hand
Lekker man, beste van maken idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je hand
G E N O Tquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik ga sperzieboontjes met aardappelgratin en een vega spinazie/kaas burger eten. Nu nog maken .. pff
Eindelijk klopt mijn sterrenbeeldquote:
Gelukkig maar, dan heb je onbezorgd kunnen genietenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was wel ruim voor de crisis dat wel, toen ik weer thuis was waren er pas de eerste zorgwekkende signalen uit Wuhan
Tampon met jeukpoederquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
werkt ook in het Nederlands
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjes
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
werkt ook in het Nederlands
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjes
De cinnamon challengequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de leukste challenge tot nu toe?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |