Tsja,quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch graag op vakantie gaan
Ja was wel ruim voor de crisis dat wel, toen ik weer thuis was waren er pas de eerste zorgwekkende signalen uit Wuhanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd is dat dan he,
Wel fijn dat je het voor de crisis hebt kunnen doen.
Lijkt me vreselijk voor de mensen. Voor sommige is vakantie echt heel belangrijk
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je handquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou toch graag op vakantie gaan
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je hand
Lekker man, beste van maken idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon thuis met opblaaszwembad en opblaas palmboom en drankje in je hand
G E N O Tquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik ga sperzieboontjes met aardappelgratin en een vega spinazie/kaas burger eten. Nu nog maken .. pff
Eindelijk klopt mijn sterrenbeeldquote:
Gelukkig maar, dan heb je onbezorgd kunnen genietenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was wel ruim voor de crisis dat wel, toen ik weer thuis was waren er pas de eerste zorgwekkende signalen uit Wuhan
Tampon met jeukpoederquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
werkt ook in het Nederlands
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjes
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
werkt ook in het Nederlands
Wegens het advies thuis te blijven doe ik alleen aan binnenpretjes
De cinnamon challengequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de leukste challenge tot nu toe?
quote:
Weet ik niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan toch dodelijk zijn?
WOJOOquote:
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan toch dodelijk zijn?
Nee had het al eerder getikt hierquote:
De vrijdagmiddag Moskee challengequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de leukste challenge tot nu toe?
Wat dom !!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatst
O echt, had er nog niet van gehoordquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatst
Hoi aKquote:
ow oeps dan zou ik hem niet doen met je kids @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
ZO LEKKER DANquote:
Nee sws niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ow oeps dan zou ik hem niet doen met je kids @:haags_kwartiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |