Weet ik niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan toch dodelijk zijn?
WOJOOquote:
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan toch dodelijk zijn?
Nee had het al eerder getikt hierquote:
De vrijdagmiddag Moskee challengequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de leukste challenge tot nu toe?
Wat dom !!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatst
O echt, had er nog niet van gehoordquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
>Zodra de kaneel in het lichaam een verkeerde afslag neemt, belandt het in de longen en blokkeert het de luchtwegen. Mensen die aan astma lijden, wordt de kaneeluitdaging helemaal ontraden. Ondanks de risico's gaan veel mensen de Cinnamon Challenge toch aan. Hele Facebook-pagina's worden aan het fenomeen gewijd, en ook op Youtube worden dagelijks veel filmpjes geplaatst
Hoi aKquote:
ow oeps dan zou ik hem niet doen met je kids @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja
ZO LEKKER DANquote:
Nee sws niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ow oeps dan zou ik hem niet doen met je kids @:haags_kwartiertje
Stuur een appjequote:
Ja. maar geen zinquote:
ik kan moeilijk de zelf gemaakte kaart appenquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Dan haal je morgen postzegels of je stuurt een kaartje via internet kan je thuisblijven en heeft je zus toch een kaartje
Ah alvast proficiat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja. maar geen zin
[..]
ik kan moeilijk de zelf gemaakte kaart appenJa een foto er van maar das niet leuk.
Mijn zus is zondag jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |