SCHUDDEBUIKJESquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakte wel goed ja
Had als toetje yoghurt met aardbei en schuddebuikjes
Ja neem die altijd met het minste vetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oja das ook een goeie. Griekse yoghurt is heerlijk
Met alles dat ik de hele dag door snoep en proef is het niet verkeerd. Voor het mooie zou ik wel 10 kilo moeten afvallenquote:
Had nog nooit gehad, maar wel vroeger op school speculaas koekjes op broodquote:
Aan zo'n pizza heb ik net genoeg voor de lunch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen hebben ook meer nodig dan wij vrouwen
Het is maar goed dat je dan niet ziet hoe weinig ik aan warm eten heb
Een pizza van de supermarkt eet ik voor de helft op, dan heb ik genoeg
Dat is kaolo lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog nooit gehad, maar wel vroeger op school speculaas koekjes op brood
Nee dat was later bij ASOT in Utrechtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef 88-4 het volgende:
Paul van Dijk viel toen van het podium....brak zijn rug geloof ik
Dat had ik ook al net verbeterd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat was later bij ASOT in Utrecht
Lekker. Ik eet altijd kwark met een beetje jam en havermout s'morgensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neem die altijd met het minste vet
Smorgens als ontbijt gooi ik er havermout door
en en en en????quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog nooit gehad, maar wel vroeger op school speculaas koekjes op brood
Ja, daar ben je zelf bij natuurlijk. Minder snoepen en een keer per dag warm etenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met alles dat ik de hele dag door snoep en proef is het niet verkeerd. Voor het mooie zou ik wel 10 kilo moeten afvallen
Hij treedt al paar jaartjes op en sinds hij was hersteld zelfs meerdere albums uitbrachtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.paulvandyk.com/news/
Excited to announce my 'Guiding Light' album tour dates in North America in 2020.
[ afbeelding ]
Het enige waar ik veel van eet is zelf gebakken patatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Aan zo'n pizza heb ik net genoeg voor de lunch.
In de horeca heb je geen tijd dat je op een normaal tijdstip kan eten, je eet dus iets voor het diner en na afloop nog een keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar ben je zelf bij natuurlijk. Minder snoepen en een keer per dag warm eten
Eten voor het slapen gaan schijnt sowieso niet gezond te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |