Kan het daarna altijd nog weg gooien, als het toch raar smaakt of een vreemde geur van af komt..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:55 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
denk dat ik het gewoon ga proberen![]()
Oh jij werkt nog welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
nog een uurtje en dan weer naar huis HOLLEEE
Ja dat wil prima..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
IK ben er ook altijd wel heel voorzichtig in, maar 1 dag moet kunnen denk ik dan
Slimme school wel hahaha..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En school krijgt het weer voor elkaar om de nieuwe opdrachten voor groep 8 te sturen ipv 1/2![]()
Ja het liep allemaal niet dus moest ik terugkomen.quote:
Ja..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat wil prima..
[..]
Slimme school wel hahaha..
Nee dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja het liep allemaal niet dus moest ik terugkomen.
Maar over 2 weken heb ik niets meer op de planning staan, wordt niets meer besteld.
Wij doen o.a. in kantoormeubilair, nja, dit is niet echt een tijd om een nieuw bureau te kopen natuurlijk.
Gewoon je kind groep 8 opdrachten laten doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En school krijgt het weer voor elkaar om de nieuwe opdrachten voor groep 8 te sturen ipv 1/2![]()
precies, gewoon proberen!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan het daarna altijd nog weg gooien, als het toch raar smaakt of een vreemde geur van af komt..
Kunnen ze wel even vooruit denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dan dus ook geen werk meerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja het liep allemaal niet dus moest ik terugkomen.
Maar over 2 weken heb ik niets meer op de planning staan, wordt niets meer besteld.
Wij doen o.a. in kantoormeubilair, nja, dit is niet echt een tijd om een nieuw bureau te kopen natuurlijk.
Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
nog een uurtje en dan weer naar huis HOLLEEE
Dat gaat sowieso door inderdaad. Vitale sector.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de koeien moeten immers gemolken worden he
Nope, maar was er sowieso al klaar mee hier.quote:
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon je kind groep 8 opdrachten laten doen
Lekker koeien masturberenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de koeien moeten immers gemolken worden he
Hoe oud ben jij ongeveer? Ik had altijd het beeld van 45-55 maar blijkbaar ben je toch iets jonger? Of ouder vader geworden natuurlijk, dat kan ook.quote:
gezelluggggquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:03 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ben volgende week jarig, jullie mogen allemaal komen op mijn feest
quote:
nopequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ik zie mijn weekendje weg en vakantie verdampen na gisteravond.
geld kwijt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weekendje weg mocht ik kosteloos annuleren. Vakantie is nog niet duidelijk.quote:
Wanneer zou je gaan Haags?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ook, zou over 3 weken gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oeps, ja daar kan je donder op zeggen dat dat niet door gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin mei weekend weg, begin juni vakantie
O gelukkig maar, niet gaan is zuur maar je geld kwijt zijn nog zuurder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, zou over 3 weken gaan
Wel geld terug gelukkig.
Waar ben jij heen geweest HWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig ben ik al op vakantie geweest
Beter man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, zou over 3 weken gaan
Wel geld terug gelukkig.
was het mooi?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De vijf Canarische eilanden en Madeira
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, maar ik heb mijn geld terug dus zoals dot ook al zei, achjaaaaa....quote:
Ja enorm mooi en had ook niet verwacht dat de eilanden zo van elkaar verschilde qua landschapquote:
Zou toch graag op vakantie gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ja, wel jammer, maar ik heb mijn geld terug dus zoals dot ook al zei, achjaaaaa....
Ja vreemd is dat dan he,quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja enorm mooi en had ook niet verwacht dat de eilanden zo van elkaar verschilde qua landschap
Is mooi daarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Madeira wil ik ook nog eens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |