Ja, niet netjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso domme acties van die vrouw.. Zou dan ook geïrriteerd raken
Kan je dat kinderachtige dts koffietijd plaatje verwijderen uit OP?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Achja, zijn zoveel dingen waar ik mij wel eens aan erger in een supermarktquote:
Ik wilde iets met kipfilet gaan maken maar zag nog een bakje lasagna die maar tot gisteren bewaard mocht wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:47 schreef Mo0nlight het volgende:
wat word het vanavond, risotto of spaghetti
Haags eet hutspot te zien aan de TTquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je dat kinderachtige dts koffietijd plaatje verwijderen uit OP?
Zag het er raar uit dan en rook het raar dan weg gooien jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:51 schreef Mo0nlight het volgende:
denk dat ik ook voor pasta ga. had nog boontjes maar die waren houdbaar tot 2 dagen geleden en het zakje scheurde net dus die heb ik maar weggedaan, ben altijd een beetje bang.
donequote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker met hemarookworst erbij
eh nee eigenlijk niet.. dus ik zou het evt. nog kunnen eten? Sorry hou me altijd strikt aan die data'squote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag het er raar uit dan en rook het raar dan weg gooien ja![]()
Nu gaan alle mods er wat in veranderenquote:
Data's zijn ze gewoon verplicht om er op te zetten, maar bijv vlees en zuivel zou ik dan wel wat voorzichtiger zijn.. maar je moet het zelf weten.. Als je zelf niet vertrouwd dan niet eten..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:53 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
eh nee eigenlijk niet.. dus ik zou het evt. nog kunnen eten? Sorry hou me altijd strikt aan die data's
denk dat ik het gewoon ga proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Data's zijn ze gewoon verplicht om er op te zetten, maar bijv vlees en zuivel zou ik dan wel wat voorzichtiger zijn.. maar je moet het zelf weten.. Als je zelf niet vertrouwd dan niet eten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |