quote:
Hey skeet. Alles goed.quote:
gewoon hard doorrijdenquote:
quote:
Zit toch iets beter dan de eetkamer stoelquote:
mijn laptop staat eigenlijk standaard op de rugleuning van de bankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Zit toch iets beter dan de eetkamer stoel
De mijne niet, heb een 17inch laptop beetje groot en zwaar voor op schootquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:00 schreef Nizno het volgende:
sowieso
[..]
mijn laptop staat eigenlijk standaard op de rugleuning van de bank
O dat is wel even lekker. Ff je kop leegmakenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yesss, prima.
Net een stukje hardgelopen
ik heb hem ook niet op schoot, mn bank is breed genoeg. ik lig met mn pootjes op de tafel en de laptop naast me. of als ik echt wil liggen zet ik hem even op de salontafel, maar dat doe ik amperquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De mijne niet, heb een 17inch laptop beetje groot en zwaar voor op schoot
Hoe zit jij dan op de bankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:00 schreef Nizno het volgende:
sowieso
[..]
mijn laptop staat eigenlijk standaard op de rugleuning van de bank
Weet ik niet, maar half uurtje en gewoon rustig aan begonnen want aan cardio heb ik echt al heeeeel lang niet meer gedaan.quote:
met mn kont tegen de rugleunin/armleuning. ietwat in de hoek, beentjes daardoor wat schuin over de bank naar de tafelquote:
Dat kan ook, wil nog wel graag een andere laptop erbij hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hem ook niet op schoot, mn bank is breed genoeg. ik lig met mn pootjes op de tafel en de laptop naast me. of als ik echt wil liggen zet ik hem even op de salontafel, maar dat doe ik amper
Wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben toch wel meer dan alleen je schaakmaatje mrs?
Maar hooooooooooooooooooooi
Heb je ogen in je rug dan als je de laptop op de rugleuning heb staanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
met mn kont tegen de rugleunin/armleuning. ietwat in de hoek, beentjes daardoor wat schuin over de bank naar de tafel
Heb een iPad voor als ik op de bank zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, wil nog wel graag een andere laptop erbij hebben
Netjes netjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar half uurtje en gewoon rustig aan begonnen want aan cardio heb ik echt al heeeeel lang niet meer gedaan.
Dus 4 a 5 km ofzo? Geen idee. Morgen wel weer een stukje. Nu toch heerlijk stil op straaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |