SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Poll: Hoeveel mensen zullen in Nederland sterven als directe gevolg van corona die anders minimaal 3 jaar zouden hebben geleefd?
• Minder dan 1000
• Minder dan 10000
• Minder dan 100000
• Minder dan 1000000
• Minder dan 10000000
• Iedereen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIk shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Matige poll in de op
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Poll: Hoeveel mensen zullen in Nederland sterven aan corona?
Je hebt gestemd op: Minder dan 1000Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Mijn glas is wat minder half vol, met minder dan 100,000quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt gestemd op: Minder dan 1000![]()
![]()
Toch wel optimistisch. Zelf denk ik aan 2k-4k doden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt gestemd op: Minder dan 1000![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nou ja, bij 999 of minder hebben jullie natuurlijk allebei gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn glas is wat minder half vol, met minder dan 100,000
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Je hebt gestemd op: Minder dan 10000000
Wat heb ik gewonnen?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ja dat dacht ik net ook, had eigenlijk op het maximale moeten stemmenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, bij 999 of minder hebben jullie natuurlijk allebei gelijk![]()
![]()
Kratje corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:07 schreef MichaelScott het volgende:
Je hebt gestemd op: Minder dan 10000000
Wat heb ik gewonnen?![]()
En dat geloof jijquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Idisrom het volgende:
China is niet meer het land met de meeste doden![]()
Ik mis de optie 'niet genoeg'quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 15 jaar komt andere tijden er op terug en blijkt dat er maar 750 man aan de corona overleden zijn en de rest aan een of ander stofje dat unilever in de shampoo heeft gespoten waardoor hun porien zo open lagen dat ze zelfs bij het afvegen van hun kont corona konden krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Toch wel optimistisch. Zelf denk ik aan 2k-4k doden.![]()
Corona is net zoals een griepje qua dodelijkheid.
Vorig jaar waren er 6000 doden door de griep, dus daar ga ik ook voor bij het Corona virus. Daarom minder dan 10.000 doden.![]()
Weet je wat ook dom is?
We hebben hier een apparaat bij de apotheek om medicatie af te halen. Met touchscreen.
Waarom de fuck staat hier geen waarschuwing bij dat mensen eerst dat scherm ontsmetten voor gebruik!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over 15 jaar komt andere tijden er op terug en blijkt dat er maar 750 man aan de corona overleden zijn en de rest aan een of ander stofje dat unilever in de shampoo heeft gespoten waardoor hun porien zo open lagen dat ze zelfs bij het afvegen van hun kont corona konden krijgen.![]()
![]()
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
https://twitter.com/lookner/status/1240702004885774336?s=20
2000 gevallen erbij, vandaag in New York, de stad, niet de staat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Weet niet of het al gepost was. Hier het filmpje van Rutte in de supermarkt vandaag, waar hij het zojuist over had in de persconferentie:
![]()
Minder dan 10.000.000 gestemd. Als het er meer zijn zal het wel erg rustig worden in dit topic.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
link perco?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef Plots het volgende:
Weet niet of het al gepost was. Hier het filmpje van Rutte in de supermarkt vandaag, waar hij het zojuist over had in de persconferentie:![]()
Hij hoefde z'n melding maar nauwelijks aan te passen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef Plots het volgende:
Weet niet of het al gepost was. Hier het filmpje van Rutte in de supermarkt vandaag, waar hij het zojuist over had in de persconferentie:
Normaal is het: geef Zakkenvullers de ruimte.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik word altijd psychotisch als ik die trut ook maar hoor, alsof ze spreekt met haar tanden opelkaar geklemd... compleet en volledig geschift wijfquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kuttrol weet ook alleen echt maar alles wat fout en verkeerd is uit dr kutbek te krijgen.
/rant, ik kan dr echt niet uitstaan, sorry.
![]()
twitter:jenanmoussa twitterde op donderdag 19-03-2020 om 19:02:09Crazy.
Angry citizens in Equador blocked runway of Guayaquil airport with vehicles to prevent KLM &Iberia planes from landing to pick tourists stranded there due to #CoronaCrisis.
Protesters fear European passengers on board might have #CoronaVirus.
https://t.co/cXr8KnMAeo reageer retweet![]()
Wie? Dat gebarenwijfje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik word altijd psychotisch als ik die trut ook maar hoor, alsof ze spreekt met haar tanden opelkaar geklemd... compleet en volledig geschift wijf
![]()
MH17: Nationale rouw
Corona: Lekker boeiend, is maar een griepje. Die mensen waren anders toch dood gegaan.
Leuk vooruitzicht dat we straks door dom en slap optreden van de overheid 300+ doden per dag gaan krijgen en iederen het maar weg lacht omdat ze niet even het fatsoen kunnen nemen een weekje binnen te blijven. Onbegrijpelijk.
Ben er klaar mee. En genoeg Fok en Nieuws voor vanavond, want het zit me echt te hoog nu.![]()
Wat is dit voor debiele poll joh?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ik mis de optie 'Ja'.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij hoefde z'n melding maar nauwelijks aan te passen.
Normaal is het: geef Zakkenvullers de ruimte.![]()
![]()
nice! thank youquote:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik denk wel dat De Jonge ambities heeft om ooit premier te worden, dus misschien dat hij iets eerder geneigd is om pittige maatregelen te nemen.![]()
Criminele bende tokkies, die wil je echt niet in je buurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:16 schreef -river- het volgende:
[..]
OH DIEPas wel op hè, haar vent is vuurwapen gevaarlijk!!!!!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: