quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Over 15 jaar komt andere tijden er op terug en blijkt dat er maar 750 man aan de corona overleden zijn en de rest aan een of ander stofje dat unilever in de shampoo heeft gespoten waardoor hun porien zo open lagen dat ze zelfs bij het afvegen van hun kont corona konden krijgen.
link perco?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef Plots het volgende:
Weet niet of het al gepost was. Hier het filmpje van Rutte in de supermarkt vandaag, waar hij het zojuist over had in de persconferentie:
Hij hoefde z'n melding maar nauwelijks aan te passen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef Plots het volgende:
Weet niet of het al gepost was. Hier het filmpje van Rutte in de supermarkt vandaag, waar hij het zojuist over had in de persconferentie:
Ik word altijd psychotisch als ik die trut ook maar hoor, alsof ze spreekt met haar tanden opelkaar geklemd... compleet en volledig geschift wijfquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kuttrol weet ook alleen echt maar alles wat fout en verkeerd is uit dr kutbek te krijgen.
/rant, ik kan dr echt niet uitstaan, sorry.
twitter:jenanmoussa twitterde op donderdag 19-03-2020 om 19:02:09Crazy.
Angry citizens in Equador blocked runway of Guayaquil airport with vehicles to prevent KLM &Iberia planes from landing to pick tourists stranded there due to #CoronaCrisis.
Protesters fear European passengers on board might have #CoronaVirus.
https://t.co/cXr8KnMAeo reageer retweet
Wie? Dat gebarenwijfje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik word altijd psychotisch als ik die trut ook maar hoor, alsof ze spreekt met haar tanden opelkaar geklemd... compleet en volledig geschift wijf
/rant, ik kan dr echt niet uitstaan, sorry.
Ik mis de optie 'Ja'.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij hoefde z'n melding maar nauwelijks aan te passen.
Normaal is het: geef Zakkenvullers de ruimte.
nice! thank youquote:
Criminele bende tokkies, die wil je echt niet in je buurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:16 schreef -river- het volgende:
[..]
OH DIEPas wel op hè, haar vent is vuurwapen gevaarlijk!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |