SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Poll: Hoeveel mensen zullen in Nederland sterven als directe gevolg van corona die anders minimaal 3 jaar zouden hebben geleefd?
• Minder dan 1000
• Minder dan 10000
• Minder dan 100000
• Minder dan 1000000
• Minder dan 10000000
• Iedereen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIk shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Matige poll in de op
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Poll: Hoeveel mensen zullen in Nederland sterven aan corona?
Je hebt gestemd op: Minder dan 1000Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Mijn glas is wat minder half vol, met minder dan 100,000quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt gestemd op: Minder dan 1000![]()
![]()
Toch wel optimistisch. Zelf denk ik aan 2k-4k doden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt gestemd op: Minder dan 1000![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nou ja, bij 999 of minder hebben jullie natuurlijk allebei gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn glas is wat minder half vol, met minder dan 100,000
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Je hebt gestemd op: Minder dan 10000000
Wat heb ik gewonnen?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ja dat dacht ik net ook, had eigenlijk op het maximale moeten stemmenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, bij 999 of minder hebben jullie natuurlijk allebei gelijk![]()
![]()
Kratje corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:07 schreef MichaelScott het volgende:
Je hebt gestemd op: Minder dan 10000000
Wat heb ik gewonnen?![]()
En dat geloof jijquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Idisrom het volgende:
China is niet meer het land met de meeste doden![]()
Ik mis de optie 'niet genoeg'quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 15 jaar komt andere tijden er op terug en blijkt dat er maar 750 man aan de corona overleden zijn en de rest aan een of ander stofje dat unilever in de shampoo heeft gespoten waardoor hun porien zo open lagen dat ze zelfs bij het afvegen van hun kont corona konden krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:06 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Toch wel optimistisch. Zelf denk ik aan 2k-4k doden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: