SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee er gingen hier wat suggesties rondquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Aangezien er altijd mensen zijn die er misbruik van maken zal dat wel denk ik. Familiefoto of zo misschien?
Altijd een paar die het verknallen voor de rest.
Maar dat is er toch nog niet door of wel? Ik moet de krant nog lezen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar zat ik ook aan te denken idd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan die vrouw die voor haar oude buurvrouw en dan ook meteen voor haar moeder de boodschappen haalt
Hoe ga je dat doen als je voor de buren boodschappen doet.![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee er gingen hier wat suggesties rond
Ik vind het wel goed dat ze dat doen, maar wel met uitzonderingen dan zoals deze.![]()
Ja, mensen die het niet nodig hebben hebben er voor gezorgd dat mensen die het wel nodig hebben nu niets meer hebben en raar aangekeken wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan die vrouw die voor haar oude buurvrouw en dan ook meteen voor haar moeder de boodschappen haaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kattenatquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
precies. dus het is leuk bedacht dat je hamsters tegen kan gaan met een max per klant oid, maar denk dan wel even aan de haalbaarheid juist voor de mantelzorgers of ouders van grote gezinnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken idd.
Hoe ga je dat doen als je voor de buren boodschappen doet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kom je d et ijd nog een beetje door grrrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow lekker dan.
Zitten we er nog langer in als dit uit gaat komen.
https://www.lc.nl/friesla(...)-later-25475770.html![]()
Mijn sociale leven ligt aan de beademing omdat alles gecanceld wordt. Mis wel een hoop menselijk contact nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Kom je d et ijd nog een beetje door grrrrrrrr
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou toch wat op te vinden moeten zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. dus het is leuk bedacht dat je hamsters tegen kan gaan met een max per klant oid, maar denk dan wel even aan de haalbaarheid juist voor de mantelzorgers of ouders van grote gezinnen![]()
![]()
Je zegt het leuk. Maar het is ook heel prut. je hebt geen leven meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat de hamsters met rust.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. dus het is leuk bedacht dat je hamsters tegen kan gaan met een max per klant oid, maar denk dan wel even aan de haalbaarheid juist voor de mantelzorgers of ouders van grote gezinnen![]()
Kei schattige beestjes.
wrom quote je mij in het vorige topic?quote:
eikelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mijn universiteit gaat dicht tot septemberquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn sociale leven ligt aan de beademing omdat alles gecanceld wordt. Mis wel een hoop menselijk contact nu
Dat is niet zo leuk als je wil afstuderen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat de hamsters met rust.![]()
Kei schattige beestjes.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
September?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn universiteit gaat dicht tot september
Hai NK![]()
![]()
Nou ja, niet helemaal dicht, maar ik hoef er niet meer naartoe te gaan iig.quote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ah ik dacht al, dat is helemaal drastisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal dicht, maar ik hoef er niet meer naartoe te gaan iig.
Als je een druk sociaal leven hebt dan is het helemaal een diep gat waar je in valt denk ik.![]()
Heb je mooi tijd voor een derde DTS-titel tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn universiteit gaat dicht tot september
RusRustaaaaaaaaagggquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom quote je mij in het vorige topic?
eikelZonder wrijving geen glans![]()
Neh, nog genoeg te doen. Als ik dan mijn scriptie nog niet af heb is dat maar zo, dat was al een mogelijkheid voor dit gedoe, maar ik wil wel alle punten binnen hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd voor een derde DTS-titel toch100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja het loopt weer niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cijfertjes komen weer, dus dan wil iedereen op de site kijkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die cijfertjes komen toch wel, ook als ik niet kijk. Ik heb er ook niet veel invloed op, behalve thuis blijven zitten![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
Die cijfertjes komen toch wel, ook als ik niet kijk. Ik heb er ook niet veel invloed op, behalve thuis blijven zittenZonder wrijving geen glans![]()
Ik vind het vreselijk, de tijd kruipt nu je niets te doen hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, dat is helemaal drastisch.
Als je een druk sociaal leven hebt dan is het helemaal een diep gat waar je in valt denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker uitrustenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk, de tijd kruipt nu je niets te doen hebt.![]()
wat een heisa om Ruud de Wild
https://www.telegraaf.nl/(...)dioshow-ruud-de-wild
ik heb er heerlijk om gelachen. en ik behoor ook tot de alfabetsoepOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee man, doe liever dingen hoor. Van dat gehang word je juist moeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Nizno het volgende:
wat een heisa om Ruud de Wild
https://www.telegraaf.nl/(...)dioshow-ruud-de-wild
ik heb er heerlijk om gelachen. en ik behoor ook tot de alfabetsoepZonder wrijving geen glans![]()
Films zat, morgen zonnig. Dan lekker buiten rommelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Nee man, doe liever dingen hoor. Van dat gehang word je juist moe![]()
quote:quote:we moeten ook een beetje kunnen blijven incasseren en niet zielig in een hoekje gaan zitten alsof we gewonde vogeltjes zijn. Blijf de paradijsvogel met de veren en de mannen in leer op de boot en bouw wat weerstand op tegen satire.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
NIets voor mij, tv kijken doe ik s'avond welquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Films zat, morgen zonnig. Dan lekker buiten rommelen
En buiten rommelen kan hier niet, valt niets te rommelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dasmaar goed ook anders had ik je in elkaar gemept wegens homointolerantiequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat worden lange maanden dan voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets voor mij, tv kijken doe ik s'avond wel
En buiten rommelen kan hier niet, valt niets te rommelenZonder wrijving geen glans![]()
NIet alleen voor mij, voor veel meer die binnen moeten blijvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat worden lange maanden dan voor jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet tegen homo'squote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Nizno het volgende:
das
[..]
maar goed ook anders had ik je in elkaar gemept wegens homointolerantie
Zonder wrijving geen glans![]()
de maanden worden niet langer door verveling.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat worden lange maanden dan voor jou.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat isK. 't jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets voor mij, tv kijken doe ik s'avond wel
En buiten rommelen kan hier niet, valt niets te rommelen![]()
ik heb niets tegen hetero'squote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen homo's
zolang ze maar niet pal naast me elkaar af gaan staan lebberenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
das ook weer waar niz
maar ik moet wel zeggen, februari ging wel wat sneller voorbij dan maart zal gaanquote:
wel twee hele dagen verschilOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets tegen hetero's
zolang ze maar niet pal naast me elkaar af gaan staan lebberen![]()
Als dit hele gedoe nu wat eerder was, februari was sowieso al een korte maand, dat had weer gescheeld. Behalve dat het wel een schrikkeljaar isquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
de maanden worden niet langer door verveling.![]()
ja die ene dag zal er denk ik wel voor zorgen dat dit jaar het langste wordt tov de afgelopen 3 voorgaandequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als dit hele gedoe nu wat eerder was, februari was sowieso al een korte maand, dat had weer gescheeld. Behalve dat het wel een schrikkeljaar isOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gewoon beetje zuipen, beetje fappen/krikken en beetje rondlopen en fietsen, kom je de maand wel doorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die ene dag zal er denk ik wel voor zorgen dat dit jaar het langste wordt van de afgelopen 3 voorgaande
Hopelijk wordt het volgend jaar weer iets korter![]()
Ja, de tijd lijkt langzamer te gaan als je je dingen niet kan doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ik moet wel zeggen, februari ging wel wat sneller voorbij dan maart zal gaan
wel twee hele dagen verschil
Je hele leven ligt als het ware stil
We ijn er nog maar mogen ff niets meer
Voor de een wat zwaarder dan de anderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon beetje zuipen, beetje fappen/krikken en beetje rondlopen en fietsen, kom je de maand wel door![]()
ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Hopelijk wordt het volgend jaar weer iets korterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tis net oorlog zo, de vijand waart buiten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de tijd lijkt langzamer te gaan als je je dingen niet kan doen
Je hele leven ligt als het ware stil
We ijn er nog maar mogen ff niets meer
Voor de een wat zwaarder dan de ander![]()
Ja echt he, alleen is hij onzichtbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is gelukkig (nog) geen volledige lockdown waar de Oorlogswet van toepassing isUw ADH vitamine Worst
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1060 / 6488
2. PlymouthFury / 758 / 4943
3. devzero / 608 / 2550
4. FreshFruit / 470 / 3866
5. Dr.Mikey / 462 / 3104
6. skysherrif / 452 / 4157
7. dud0r / 442 / 3286
8. aKboR / 423 / 2581
9. engine / 396 / 2384
10. Nizno / 357 / 4248
11. Jippie68 / 353 / 3379
12. mario390 / 268 / 2523
13. Mrsloveable / 220 / 1887
14. madam-april / 206 / 2824
15. 88-4 / 161 / 1534
16. Mickytjuh / 159 / 1741
17. Filosoofert / 104 / 898
18. PoezeligDing / 101 / 1056
19. SoS87 / 96 / 393
20. Pumpalov / 84 / 654SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank je monitorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leger staat al paraatVoor event lockdown. Ik denk voor het weekend dicht?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Het is gelukkig (nog) geen volledige lockdown waar de Oorlogswet van toepassing is![]()
Is logisch toch dat ze paraat staan aangezien het een optie is. Maar hoop dat er geen algemene noodtoestand wordt uitgeroepen en de Oorlogswet dan in werking treedt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Leger staat al paraat
[..]
Voor event lockdown. Ik denk voor het weekend dicht?Uw ADH vitamine Worst
409 nieuw patienten totaal 2460 totaal 76 doden 594 mensen uit de zorg besmet 18 patienten overleden sinds gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er komten vast en zeker ook beveiligers bij de supermarkten te staan. Beperkte openingstijdensquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is logisch toch dat ze paraat staan aangezien het een optie is. Maar hoop dat er geen algemene noodtoestand wordt uitgeroepen en de Oorlogswet dan in werking treedt.
niet meer dan 20 man naar binnen.... zo ver gaat het nog komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow jee
straks is de hoofdluis een uitgestorven diersoortOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb de hulp ook afgebeld, durf het niet aan. Ze werkt bij meerdere je weet maar nooit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef PlymouthFury het volgende:
Gewoon contacten vermijden blijven, deden ze in Italie niet zo aan mee in het begin las ik ergens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal kop kaal scherenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Nizno het volgende:
ow jee
straks is de hoofdluis een uitgestorven diersoort
straaljager vliegt over.
de noodtoestand is aanstaandeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als je het voorlopig red is dAt verstandig jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de hulp ook afgebeld, durf het niet aan. Ze werkt bij meerdere je weet maar nooit.![]()
niet nodig, we mogen niet binnen 1,5 meter van elkaar komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Marsmannetjes onderwegquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Nizno het volgende:
straaljager vliegt over.
de noodtoestand is aanstaande
Oefenen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Nizno het volgende:
straaljager vliegt over.
de noodtoestand is aanstaande![]()
Hier in Rotterdam staan er standaard beveiligers bij de supermarktquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komten vast en zeker ook beveiligers bij de supermarkten te staan. Beperkte openingstijdens
niet meer dan 20 man naar binnen.... zo ver gaat het nog komen
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het niet voor niets he, maar ja het is voor iedereen behelpen waarom zou het voor mij beter zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef PlymouthFury het volgende:
Als je het voorlopig red is d
[..]
At verstandig jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
foto's maken van hoe slecht mensen zich aan de huidige regels houden als bewijs voor de regeringquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
O echt. Nee dat hebben wij hier niet gelukkig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam staan er standaard beveiligers bij de supermarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegen beveiligers heb ik niks hoor, missch juist goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Nee dat hebben wij hier niet gelukkig.![]()
en terechtquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam staan er standaard beveiligers bij de supermarkt
Gaat niet dicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar moet je niet eens aan willen denkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is logisch toch dat ze paraat staan aangezien het een optie is. Maar hoop dat er geen algemene noodtoestand wordt uitgeroepen en de Oorlogswet dan in werking treedt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd rond deze rijd en dan straks weer even goed. En dan aan het eind van de dag begint het weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sommige mensen roepen dat ze lockdown willen, maar dan geef je je burgelijke vrijheden echt op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je niet eens aan willen denkenUw ADH vitamine Worst
ik denk ook niet dat het gaat helpen, dat zorgt eerder voor uitstelquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja sommige mensen roepen dat ze lockdown willen, maar dan geef je je burgelijke vrijheden echt op.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja dan kan je helemaal niets meer. Ik weet niet of het goed is en ik weet ook niet of het wel goed is. Ik neem aan datde herenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja sommige mensen roepen dat ze lockdown willen, maar dan geef je je burgelijke vrijheden echt op.
weten wat ze doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu seksclubs in Nederland gesloten zijn en veel mensen thuiszitten, moeten Nederlanders zich thuis vermaken. Dat resulteert in drukte op pornosites: Pornhub zag in Nederland op dinsdag 14 procent meer bezoek dan normaal en de Nederlandse pornosite islive.nl trok de afgelopen dagen bijna 50 procent meer verkeer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Nizno het volgende:
https://www.nu.nl/tech/60(...)Mbl4qvGLVPawM2a3amgk
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
HahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja. en dat zijn amper vrouwen hoor....quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu seksclubs in Nederland gesloten zijn en veel mensen thuiszitten, moeten Nederlanders zich thuis vermaken. Dat resulteert in drukte op pornosites: Pornhub zag in Nederland op dinsdag 14 procent meer bezoek dan normaal en de Nederlandse pornosite islive.nl trok de afgelopen dagen bijna 50 procent meer verkeer.
al die vieze mannetjes die zichzelf niet kunnen vermaken
de 15e, zondag... enorme daling, want ja dan zitten die vieze mannetjes braaf in de kerkbankjes of bij hun vrouw aan de etenstafelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. en dat zijn amper vrouwen hoor....
al die vieze mannetjes die zichzelf niet kunnen vermaken
Je bent lekker op dreefquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de 15e, zondag... enorme daling, want ja dan zitten die vieze mannetjes braaf in de kerkbankjes of bij hun vrouw aan de etenstafel![]()
Ja ze kunnen nu meer op kantoor het bezemhok in duikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is helemaal geen sprake van daling, alleen een minder harde stijging, maar nog steeds een best sterke stijgingquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de 15e, zondag... enorme daling, want ja dan zitten die vieze mannetjes braaf in de kerkbankjes of bij hun vrouw aan de etenstafelUw ADH vitamine Worst
Ik ben oprecht benieuw hoeveel relaties naar de knoppen gaan door dit thuis zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een daling in de stijging, want ja die pubers kunnen er wel op natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van daling, alleen een minder harde stijging, maar nog steeds een best sterke stijgingu vergat een woordje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef![]()
Ja ze kunnen nu niet meer op kantoor het bezemhok in duikenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Verkoopt van seksspeeltjes stijgt natuurlijk ook flink. De webwinkels voor vieze mannetjes boeren nu iig beter dan ooitUw ADH vitamine Worst
O dank u. Ik was de niet al kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sociale media verslaving neemt af doordat die mensen nu elke minuut de nieuwsapps verniewen
https://speld.nl/2020/03/(...)-op-alle-nieuwsapps/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
O is weer overleg, alleen niet bekend of er een persconferentie komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zorgpersoneel kan in Rotterdam overal gratis parkeren,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb trouwens deze dagen mijn recordaantal toetsaanslagen per dag verbroken
Uw ADH vitamine Worst
Hou je dat ook bij?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb trouwens deze dagen mijn recordaantal toetsaanslagen per dag verbrokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn internettraffic heb ik nog niet verbroken daarentegenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb trouwens deze dagen mijn recordaantal toetsaanslagen per dag verbroken
kom op even door purnhubbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn internettraffic heb ik nog niet verbroken daarentegenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hou jij alles bij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow ja die heb ik ook, ff kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is niet dat ik het gewicht van mijn ontlasting ook bijhoud ofzoUw ADH vitamine Worst
Ja als het je boeit is het leuk. Mij boeit het absoluut niet hoeveel mensen naar een porno site gaan Maar als het je boeit is het wel leuk te kijken wat er nu allemaal veranderdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben beetje een statistiekenrukkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja als het je boeit is het leuk. Mij boeit het absoluut niet hoeveel mensen naar een porno site gaan Maar als het je boeit is het wel leuk te kijken wat er nu allemaal veranderd
Uw ADH vitamine Worst
Niet, dat valt me dan weer tegenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Het is niet dat ik het gewicht van mijn ontlasting ook bijhoud ofzo
TJa, dat moet je wel doen natuurlijk. Dan weet je ook of je voldoende zware drollen hebt gehadquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Of elke dag op de weegschaal stapNou broek op de enkels dan maarquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben beetje een statistiekenrukkeren veel rukplezier.
afgelopen week 20.135 keer op mn spatiebalk geramdquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Het is niet dat ik het gewicht van mijn ontlasting ook bijhoud ofzoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
peter heijn van mulligen - fan dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik raak meer opgewonden van CBS dan pornhubOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo dan, wil het van mij niet eens wetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
afgelopen week 20.135 keer op mn spatiebalk geramd
ach tis wel leuk speelgoedquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wil het van mij niet eens wetenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die richt zich vooral op economie/arbeidsmarkt toch? Gewoon liefhebber van CBS in het algemeen.quote:
Dat is hetzelfde als dat iemand zegt dat die liefhebber is van Nederlandse porno ervan uitgaan dat ie fan is van Kim Holland.Uw ADH vitamine Worst
Had 10 jaar geleden ook zo'n programma ervoor geen idee hoe die heetteLet's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Hey Mrs LWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet mis, ik iets meer dan 7000quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
afgelopen week 20.135 keer op mn spatiebalk geramdUw ADH vitamine Worst
Ik heb geen idee, heb dat what ding nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik bedoelde meer, een homosensuele man bij het CBSquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die richt zich vooral op economie/arbeidsmarkt toch? Gewoon liefhebber van CBS in het algemeen.
Dat is hetzelfde als dat iemand zegt dat die liefhebber is van Nederlandse porno ervan uitgaan dat ie fan is van Kim Holland.
was grapje
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
Chaturbate is ook goed voor je internettrafficDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Gelukkig heb ik dat welDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Goedemiddag mevr Liefbaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Had 10 jaar geleden ook zo'n programma ervoor geen idee hoe die heette![]()
![]()
En ik danquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nee hoor de AD de volkskrant, de stentor de gelderland lokaal gelderland tubanties nu.nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag Skyquote:![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Heb je ook een dagtaak aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Nee hoor de AD de volkskrant, de stentor de gelderland lokaal gelderland tubanties nu.nlUw ADH vitamine Worst
![]()
quote:![]()
![]()
Hallo lieve mevrouwquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ach de een houdt grafieken bij de ander leest de krant. Voor ieder wat wilsquote:
Kan nu toch niets anders doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi dud0rquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Olifantjequote:Hoe is hetquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Goed, met jou dan?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Hoe is het met de kleine Haags?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu wel lekker buiten, de zon schijnt nu ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin om lekker te gaan wandelen door het bos
Ik bedoel tijdens normale dagenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een houdt grafieken bij de ander leest de krant. Voor ieder wat wils
Kan nu toch niets anders doen
Nee nu lees ik ook hele ritsUw ADH vitamine Worst
Laten we gaan danquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu wel lekker buiten, de zon schijnt nu ook![]()
![]()
Ja welprima. Beetje gewerkt. Beetje school dingen gedaan met de kleine. Nu maar weekend houden.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit nog steeds slap in zn onderbroekdaar durf ik geen uitspraken over te doen. ZIe hem vaak tikken dat die hard wordt
Of zou die dat liegen?
Lets go to the forestquote:
O dan vaak alleen Lokaal Gelderland. Nu.nl en de stentor, ( die was ik vergeten he)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie er weer een dartelen @Limoentjuh
Hoe vind de kleine het nu om zo lang thuis te zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
Ja wel
[..]
prima. Beetje gewerkt. Beetje school dingen gedaan met de kleine. Nu maar weekend houden.Let's take the long way home, love is burning slowly
Lees dit ook wel grappig
in navolging van het applaus voor de mensen in de zorg – met de blote kont uit het raam te gaan hangen voor de leveranciers van wc-papier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft er minder problemen mee dan wijquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe vind de kleine het nu om zo lang thuis te zijn?maar we zitten pas in de eerste week. Dus het is nog even afwachten
Keiharde porno!![]()
Hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Lees dit ook wel grappig
in navolging van het applaus voor de mensen in de zorg – met de blote kont uit het raam te gaan hangen voor de leveranciers van wc-papier.Let's take the long way home, love is burning slowly
Dat is waar..quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft er minder problemen mee dan wijmaar we zitten pas in de eerste week. Dus het is nog even afwachten
Die tweede van links doet me wel een beetje aan Sky denkenquote:
Ja voor kinderen is dit natuurlijk prachtig bij papa en mama thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft er minder problemen mee dan wijmaar we zitten pas in de eerste week. Dus het is nog even afwachten
Het is alleen even wennen dat hij thuis nu school werk krijgtquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Denk dat dat in veel gezinnen wel een strijd is school werk thuis maken. Vooral als ze dat niet zo gewend zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor de meesten denk ik welquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alleen even wennen dat hij thuis nu school werk krijgt
Ja, he tis toch heel anders dan thuis he
Je zou er maar 4 hebben in verschilldende groepen en je moet zelf ook nog thuis werken.
Ook best een hele klus lijkt mij.
En dan heb ik het niet over 12-15 jarige maar echt die jongere kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las al verhalen van middelbare scholieren die boos waren dat ze daadwerkelijk nog wat moesten gaan doen in deze "vakantie"quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dan ben je de hele dag wel bezigquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja, he tis toch heel anders dan thuis he
Je zou er maar 4 hebben in verschilldende groepen en je moet zelf ook nog thuis werken.
Ook best een hele klus lijkt mij.
En dan heb ik het niet over 12-15 jarige maar echt die jongere kinderenLet's take the long way home, love is burning slowly
Nou wees blij dat ze nu gewoon thuis kunnen doen, anders moeten ze het als nog in halen als ze drie weken geen lessen hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las al verhalen van middelbare scholieren die boos waren dat ze daadwerkelijk nog wat moesten gaan doen in deze "vakantie"Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja klopt Dudor, heb het ook gehoord van iemand die een puber heeft die examen moet doen. Ze gaan er ook al vanuit dat ze het examen toch niet hoeven te doen omdat ze denken dat het niet doorgaat.Ja, ze moeten 2 uur geloof ik of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag wel bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ze nu thuis zitten korten we de zomervakantie met drie weken inquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wees blij dat ze nu gewoon thuis kunnen doen, anders moeten ze het als nog in halen als ze drie weken geen lessen hebben
Keiharde porno!![]()
Zoiets zal het wel weten, geen idee eigenlijks..quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Ja klopt Dudor, heb het ook gehoord van iemand die een puber heeft die examen moet doen. Ze gaan er ook al vanuit dat ze het examen toch niet hoeven te doen omdat ze denken dat het niet doorgaat.
[..]
Ja, ze moeten 2 uur geloof ik of niet?Let's take the long way home, love is burning slowly
Nou dan worden ze helemaal gek hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ze nu thuis zitten korten we de zomervakantie met drie weken in
Ja, dacht zoiets gelezen te hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel weten, geen idee eigenlijks..
Maar niets is zo veranderlijk als momenteel.Ze zouden de mei vakantie kunnen laten schieten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan worden ze helemaal gek haha
Weet niet of er nog iets ingehaald moet gaan worden kwa uren. Het is een uitzonderlijke situatie he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunnen ze doen ja, wie weet gebeurd dat ook wel.. maar misschien zitten we dan nog steeds in deze situatiequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dacht zoiets gelezen te hebben.
Maar niets is zo veranderlijk als momenteel.
[..]
Ze zouden de mei vakantie kunnen laten schieten?
Weet niet of er nog iets ingehaald moet gaan worden kwa uren. Het is een uitzonderlijke situatie he.Let's take the long way home, love is burning slowly
Heb je geen telefoonhoesje waar je pasjes in kan doen dan?Let's take the long way home, love is burning slowly
Gewoon mijn portemonneequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb je geen telefoonhoesje waar je pasjes in kan doen dan?![]()
![]()
Oh nou dan moet je die gewoon bij je telefoon neer leggenquote:
bedankt voor dit adviesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nou dan moet je die gewoon bij je telefoon neer leggen![]()
![]()
Graag gedaanquote:
Nee voor nu even niet meer helaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je nogm eer goede adviezen voor me
Eerlijk gezegd ben ik bang van wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kunnen ze doen ja, wie weet gebeurd dat ook wel.. maar misschien zitten we dan nog steeds in deze situatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welkom terug dan maarquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ik ook, maar we zullen moeten afwachten wat er over drie weken moet/gaat gebeurenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik bang van wel.Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja, we kunnen niet anders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zullen moeten afwachten wat er over drie weken moet/gaat gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig ineens zeg
Iedereen is aan het hamsterenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die is dichtquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef noodgang het volgende:
Het is niet alsof iedereen ineens naar de Ikea is ofzo
Of de Bijenkorf of de c&a of de game Mania of de Primark of de....quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef noodgang het volgende:
Het is niet alsof iedereen ineens naar de Ikea is ofzoDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dan maar naar de Kijkshopquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of de Bijenkorf of de c&a of de game Mania of de Primark of de....![]()
Een bouwmarkt is ook wel leuk
Ze gooien alles dicht maar de week en de zaterdag markten blijven open. Mensen willen er toch uit en gaan dan daar weer naar toe. Hoe blijf je op een markt op 1.5 meter uit elkaar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te voor de storm Waar is iedereen, gisteren en eergisteren was het gezellig druk hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga niet naar de markt hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
Een bouwmarkt is ook wel leuk
Ze gooien alles dicht maar de week en de zaterdag markten blijven open. Mensen willen er toch uit en gaan dan daar weer naar toe. Hoe blijf je op een markt op 1.5 meter uit elkaar?![]()
Ik ook niet, maar ik zou ze niet graag de kost geven die wel gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De gemeentes die dit toestaan zijn nog gekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben afgebeld net voor een afspraak rijbewijs halen, was in de middag word ochtend 's middags dicht. Zal wel landelijk wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
De gemeentes die dit toestaan zijn nog gekker![]()
ALs er nu eens een storm kwam die het virus weg woeidequote:
O oke, ja er zal ook niet veel komen daar nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben afgebeld net voor een afspraak rijbewijs halen, was in de middag word ochtend 's middags dicht. Zal wel landelijk wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ze nog wat lopende zaakjes afhandelen en dan dicht. Probeerde haar uit te horen, nwe protocollen zei ze. Denk binnenkort dichtquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er nu eens een storm kwam die het virus weg woeide
[..]
O oke, ja er zal ook niet veel komen daar nu![]()
Het gaat echt luguber worden allemaal, soms denk ik dat ik droom bah bah.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De balie's "Burgerzaken" mogen niet dicht en dienen altijd benaderbaar te zijn voor spoedhuwelijken, geboorte of overlijding aangifte en nood reisdocumenten. Aangepaste tijden kan wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk dat ze nog wat lopende zaakjes afhandelen en dan dicht. Probeerde haar uit te horen, nwe protocollen zei ze. Denk binnenkort dicht![]()
Goede middag aKbpR
Voelt u zich al iets beter dan gisteren of nog steeds aan het racen
Ok, kreeg die indruk even. Dan missch halve dagen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
De balie's "Burgerzaken" mogen niet dicht en dienen altijd benaderbaar te zijn voor spoedhuwelijken, geboorte of overlijding aangifte en nood reisdocumenten. Aangepaste tijden kan wel.![]()
Gaat lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Goede middag aKbpR
Voelt u zich al iets beter dan gisteren of nog steeds aan het racen
(even afkloppen)![]()
De eerstvolgende keer melden dat het niet kan i.v.m. reis naar Verweggistan ondanks Corona en dat je hem redelijk snel nodig hebt...quote:![]()
Mooi zo. Ook al een beetje gewend aan het thuis werken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, heeft geen haast. Maar was een beetje chaos met protocollen ivm corona zei ze.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer melden dat het niet kan i.v.m. reis naar Verweggistan ondanks Corona en dat je hem redelijk snel nodig hebt...![]()
Net uurtje facetime vergadering gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ook al een beetje gewend aan het thuis werken.
Blijft wennen met zoveel personen.![]()
![]()
Ja hoe gaat dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Net uurtje facetime vergadering gehad.
Blijft wennen met zoveel personen.
Ik zou maandag een vergadering gehad hebben met 20 man, willen ze nu ook via facetime
Ik zelf vind het maar helemaal niets je eigen gezicht de hele tijd op dat scherm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan tussendoor microfoon en/of camera uitzetten als je dat wilt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat?
Ik zou maandag een vergadering gehad hebben met 20 man, willen ze nu ook facetime
Ik zelf vind het maar helemaal niets je eigen gezicht de hele tijd op dat scherm.
Ik heb daar geen probleem mee.. Expres dik shaggie opgestokenzitten notoire antirook klagers bij.
![]()
![]()
Ja zal bestquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Net uurtje facetime vergadering gehad.
Blijft wennen met zoveel personen.![]()
ALLAHU AKBORquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je kan tussendoor microfoon en/of camera uitzetten als je dat wilt.
Ik heb daar geen probleem mee.. Expres dik shaggie opgestokenzitten notoire antirook klagers bij.
Mijn zoon krijgt het maandag , denk zijn keten ook dicht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
![]()
Het gaat goed met mijn dochter. Maar ze mocht net even in de tuin rennen en daarna moest ze kotsen van het hoesten 🤮
Dat was iets te enthousiast hahaZonder wrijving geen glans![]()
Dat zijn kinderen he, zo doodziek en zo weer rennen en vliegen. Rustig houden beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat goed met mijn dochter. Maar ze mocht net even in de tuin rennen en daarna moest ze kotsen van het hoesten 🤮
Dat was iets te enthousiast haha![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja haha. Maar ben gerust dat het vandaag zoveel beter gaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat zijn kinderen he, zo doodziek en zo weer rennen en vliegen. Rustig houden beterZonder wrijving geen glans![]()
A gossie arm kindquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was iets te enthousiast hahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik,quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja haha. Maar ben gerust dat het vandaag zoveel beter gaat![]()
Ja, zo weer lekker slapenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu tijd om rustig aan te doen.
We fijn dat ze een stuk beter is als gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het doen........ ff wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo weer lekker slapen
We fijn dat ze een stuk beter is als gisterenJa zo te zien was gister echt de piek zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo weer lekker slapen
We fijn dat ze een stuk beter is als gisterenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ! ! !
Yeahhhhhhh daar is ie dan de enige echte aKboR koffie
Heb hem net op. Senseo mokka. Wel lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ! ! !
![]()
Ik zit aan de thee met honing."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een hele gerust-stelling nu of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja zo te zien was gister echt de piek zeg maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best prima op z'n tijd ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
heb ik ook nog een bak van staan.. niet zo lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb hem net op. Senseo mokka. Wel lekker![]()
JaJaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele gerust-stelling nu of niet?
Snap ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, toen ben ik het dus gaan drinken. En nu gewoon voor de lekker af en toe. De ene bak koffie na de andere klappen wordt ook saaiquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
zeker lekker als je verkouden bent..
Verzacht het een beetje..
Ik klap heel wat koffie naar binnen afwisselend met een flesje spa rood
Regular wel lekker. Heb 3 machines kuipjes bonenapparaat en senseo. Wissel om de 2 weken eens afquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
heb ik ook nog een bak van staan.. niet zo lekker![]()
Ja heb ik ook wel eens last van dat ik er genoeg van heb/geen trek in heb.
Gisteren aan water en limonade gezeten.![]()
Ik moet van water altijd ongelooflijk veel plassenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef aKboR het volgende:
Ja heb ik ook wel eens last van dat ik er genoeg van heb/geen trek in heb.
Gisteren aan water en limonade gezeten.Zonder wrijving geen glans![]()
Alleen Dark Roast pads..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Regular wel lekker. Heb 3 machines kuipjes bonenapparaat en senseo. Wissel om de 2 weken eens af
Bonenkoffie zetten duurt te lang![]()
![]()
Beb ik met bierquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet van water altijd ongelooflijk veel plassen![]()
![]()
Van T ook..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet van water altijd ongelooflijk veel plassen![]()
Met delonghi bonenmachine zo klaar. Bij de makro gekocht toen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Alleen Dark Roast pads..
Bonenkoffie zetten duurt te lang![]()
Om de eoa reden heb ik na het sporten altijd ontzettend veel trek in koffie. Geen idee hoe dat komt maar dat is echt een 'craving' dan soms."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sommige dingen wel goed daar. Maar loop er niet de deur plat.zoveel scheelt het ook niet. Ja haal daar saté en kaaskroketten.quote:![]()
Kom zelden tot nooit daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rhesusapen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus, krijgen de ziekte niet opnieuw. Dat is een bemoedigende conclusie van onderzoek uit Peking.
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-coronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Rhesusapen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus, krijgen de ziekte niet opnieuw. Dat is een bemoedigende conclusie van onderzoek uit Peking.
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-corona
MOoi toch, zit nu te kijken npo politiek over dat virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-corona![]()
Nog wat nieuws dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: