Dat zijn kinderen he, zo doodziek en zo weer rennen en vliegen. Rustig houden beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat goed met mijn dochter. Maar ze mocht net even in de tuin rennen en daarna moest ze kotsen van het hoesten 🤮
Dat was iets te enthousiast haha
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je kan tussendoor microfoon en/of camera uitzetten als je dat wilt.
Ik heb daar geen probleem mee.. Expres dik shaggie opgestokenzitten notoire antirook klagers bij.
Ja haha. Maar ben gerust dat het vandaag zoveel beter gaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat zijn kinderen he, zo doodziek en zo weer rennen en vliegen. Rustig houden beter
A gossie arm kindquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat goed met mijn dochter. Maar ze mocht net even in de tuin rennen en daarna moest ze kotsen van het hoesten 🤮
Dat was iets te enthousiast haha
Snap ik,quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja haha. Maar ben gerust dat het vandaag zoveel beter gaat
Ja, zo weer lekker slapenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu tijd om rustig aan te doen.
We gaan het doen........ ff wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo weer lekker slapen
We fijn dat ze een stuk beter is als gisteren
Ja zo te zien was gister echt de piek zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo weer lekker slapen
We fijn dat ze een stuk beter is als gisteren
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ! ! !
Heb hem net op. Senseo mokka. Wel lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ! ! !
Een hele gerust-stelling nu of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja zo te zien was gister echt de piek zeg maar.
Best prima op z'n tijd ja.quote:
heb ik ook nog een bak van staan.. niet zo lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb hem net op. Senseo mokka. Wel lekker
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele gerust-stelling nu of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |