Ben afgebeld net voor een afspraak rijbewijs halen, was in de middag word ochtend 's middags dicht. Zal wel landelijk wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
De gemeentes die dit toestaan zijn nog gekker
ALs er nu eens een storm kwam die het virus weg woeidequote:
O oke, ja er zal ook niet veel komen daar nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben afgebeld net voor een afspraak rijbewijs halen, was in de middag word ochtend 's middags dicht. Zal wel landelijk worden
Denk dat ze nog wat lopende zaakjes afhandelen en dan dicht. Probeerde haar uit te horen, nwe protocollen zei ze. Denk binnenkort dichtquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er nu eens een storm kwam die het virus weg woeide
[..]
O oke, ja er zal ook niet veel komen daar nu
De balie's "Burgerzaken" mogen niet dicht en dienen altijd benaderbaar te zijn voor spoedhuwelijken, geboorte of overlijding aangifte en nood reisdocumenten. Aangepaste tijden kan wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk dat ze nog wat lopende zaakjes afhandelen en dan dicht. Probeerde haar uit te horen, nwe protocollen zei ze. Denk binnenkort dicht
Ok, kreeg die indruk even. Dan missch halve dagen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
De balie's "Burgerzaken" mogen niet dicht en dienen altijd benaderbaar te zijn voor spoedhuwelijken, geboorte of overlijding aangifte en nood reisdocumenten. Aangepaste tijden kan wel.
Gaat lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Goede middag aKbpR
Voelt u zich al iets beter dan gisteren of nog steeds aan het racen
De eerstvolgende keer melden dat het niet kan i.v.m. reis naar Verweggistan ondanks Corona en dat je hem redelijk snel nodig hebt...quote:
Mooi zo. Ook al een beetje gewend aan het thuis werken.quote:
Nee, heeft geen haast. Maar was een beetje chaos met protocollen ivm corona zei ze.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer melden dat het niet kan i.v.m. reis naar Verweggistan ondanks Corona en dat je hem redelijk snel nodig hebt...
Net uurtje facetime vergadering gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ook al een beetje gewend aan het thuis werken.
Ja hoe gaat dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Net uurtje facetime vergadering gehad.
Blijft wennen met zoveel personen.
Je kan tussendoor microfoon en/of camera uitzetten als je dat wilt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat?
Ik zou maandag een vergadering gehad hebben met 20 man, willen ze nu ook facetime
Ik zelf vind het maar helemaal niets je eigen gezicht de hele tijd op dat scherm.
Ja zal bestquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Net uurtje facetime vergadering gehad.
Blijft wennen met zoveel personen.
ALLAHU AKBORquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je kan tussendoor microfoon en/of camera uitzetten als je dat wilt.
Ik heb daar geen probleem mee.. Expres dik shaggie opgestokenzitten notoire antirook klagers bij.
Mijn zoon krijgt het maandag , denk zijn keten ook dicht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je kan tussendoor microfoon en/of camera uitzetten als je dat wilt.
Ik heb daar geen probleem mee.. Expres dik shaggie opgestokenzitten notoire antirook klagers bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |