neequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
Die cijfertjes komen toch wel, ook als ik niet kijk. Ik heb er ook niet veel invloed op, behalve thuis blijven zitten
Ik vind het vreselijk, de tijd kruipt nu je niets te doen hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, dat is helemaal drastisch.
Als je een druk sociaal leven hebt dan is het helemaal een diep gat waar je in valt denk ik.
Lekker uitrustenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk, de tijd kruipt nu je niets te doen hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Nizno het volgende:
wat een heisa om Ruud de Wild
https://www.telegraaf.nl/(...)dioshow-ruud-de-wild
ik heb er heerlijk om gelachen. en ik behoor ook tot de alfabetsoep
Films zat, morgen zonnig. Dan lekker buiten rommelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Nee man, doe liever dingen hoor. Van dat gehang word je juist moe
quote:
quote:we moeten ook een beetje kunnen blijven incasseren en niet zielig in een hoekje gaan zitten alsof we gewonde vogeltjes zijn. Blijf de paradijsvogel met de veren en de mannen in leer op de boot en bouw wat weerstand op tegen satire.
NIets voor mij, tv kijken doe ik s'avond welquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Films zat, morgen zonnig. Dan lekker buiten rommelen
maar goed ook anders had ik je in elkaar gemept wegens homointolerantiequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.
Dat worden lange maanden dan voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets voor mij, tv kijken doe ik s'avond wel
En buiten rommelen kan hier niet, valt niets te rommelen
NIet alleen voor mij, voor veel meer die binnen moeten blijvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat worden lange maanden dan voor jou.
Ik ben niet tegen homo'squote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Nizno het volgende:
das
[..]
maar goed ook anders had ik je in elkaar gemept wegens homointolerantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |