Nee voor nu even niet meer helaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je nogm eer goede adviezen voor me
Eerlijk gezegd ben ik bang van wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kunnen ze doen ja, wie weet gebeurd dat ook wel.. maar misschien zitten we dan nog steeds in deze situatie
Ik ook, maar we zullen moeten afwachten wat er over drie weken moet/gaat gebeurenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik bang van wel.
Ja, we kunnen niet anders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zullen moeten afwachten wat er over drie weken moet/gaat gebeuren
Die is dichtquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef noodgang het volgende:
Het is niet alsof iedereen ineens naar de Ikea is ofzo
Of de Bijenkorf of de c&a of de game Mania of de Primark of de....quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef noodgang het volgende:
Het is niet alsof iedereen ineens naar de Ikea is ofzo
Dan maar naar de Kijkshopquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of de Bijenkorf of de c&a of de game Mania of de Primark of de....
Ik ga niet naar de markt hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
Een bouwmarkt is ook wel leuk
Ze gooien alles dicht maar de week en de zaterdag markten blijven open. Mensen willen er toch uit en gaan dan daar weer naar toe. Hoe blijf je op een markt op 1.5 meter uit elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |