quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat is toch gek he. Mensen weten nooit met hoeveel man je bent.
Een gezin heeft meer nodig dan 1 persoon alleen
1 per klant maar 5 persoons huishouden is 5 klanten zo ongeveer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:46 schreef Nizno het volgende:
ja maar die wordt dus nu wel aangekeken als een hamsteraar als hij de normale boodschappen doet.
en met de ideeën van jullie van 1 per klant moet hij of meerdere keren de winkel in, of meerdere supermarkten langs. meer contacten met anderen en dus meer kans om ook besmet te raken.
tja
doet zelfquote:
ja, moet men dan maar de bewijzen meenemen voor hoeveel personen je boodschappen zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 per klant maar 5 persoons huishouden is 5 klanten zo ongeveer.
Hier niet.quote:
dat komt door die dronken olifantjesquote:
Watte?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat komt door die dronken olifantjes
2uquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
O zo meteen komen de cijfers weer binnen
Aangezien er altijd mensen zijn die er misbruik van maken zal dat wel denk ik. Familiefoto of zo misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, moet men dan maar de bewijzen meenemen voor hoeveel personen je boodschappen zijn?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)a-verorberen-whiskey
en dan die vrouw die voor haar oude buurvrouw en dan ook meteen voor haar moeder de boodschappen haaltquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Aangezien er altijd mensen zijn die er misbruik van maken zal dat wel denk ik. Familiefoto of zo misschien?
Altijd een paar die het verknallen voor de rest.
Maar dat is er toch nog niet door of wel? Ik moet de krant nog lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |