Zit wel een week tussenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Vast nog meer winkels
Maar zal overal wel het zelfde zijn
Iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Daarom een goed idee om het tweede product een stuk duurder te maken
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Dat ze daar niet eerder op gekomen zijn, Nu nog hier in voeren
bij bezorgen of afhalen is er genoeg want dat komt vanaf de distributie al in de kratten, hoeft niet uit de winkel gehaald te worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en dan is het maar afwachten of er dan weer voorraad is
Oon stickeren 1 p klant, is met bier ook in de aanbiedingquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Dat ze daar niet eerder op gekomen zijn, Nu nog hier in voeren
De meesten hebben veel van het gehamster van de vorige ronde weg kunnen gooien en gaan nu voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat zei ik al. Maar ik snap echt niet dat men maar blijft hamsteren, een keer moet de kast toch vol zijn. Ik heb echt te doen met die mensen die de deur niet uit kunnen en niemand hebben die voor hun boodschappen wil doen
Dan moet het maarquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en dan, ga je drie keer terug de winkel in en heb je het alsnogStraks krijgen we nog een stempelkaar om binnen te komen
Ja, we zien welquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja van mij wel, iedereen gewoon zijn normale boodschappen doen
De een heeft meer nodig dan andere,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |