de maanden worden niet langer door verveling.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat worden lange maanden dan voor jou.
K. 't jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets voor mij, tv kijken doe ik s'avond wel
En buiten rommelen kan hier niet, valt niets te rommelen
ik heb niets tegen hetero'squote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen homo's
maar ik moet wel zeggen, februari ging wel wat sneller voorbij dan maart zal gaanquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets tegen hetero's
zolang ze maar niet pal naast me elkaar af gaan staan lebberen
Als dit hele gedoe nu wat eerder was, februari was sowieso al een korte maand, dat had weer gescheeld. Behalve dat het wel een schrikkeljaar isquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
de maanden worden niet langer door verveling.
ja die ene dag zal er denk ik wel voor zorgen dat dit jaar het langste wordt tov de afgelopen 3 voorgaandequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als dit hele gedoe nu wat eerder was, februari was sowieso al een korte maand, dat had weer gescheeld. Behalve dat het wel een schrikkeljaar is
Ja inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die ene dag zal er denk ik wel voor zorgen dat dit jaar het langste wordt van de afgelopen 3 voorgaande
Ja, de tijd lijkt langzamer te gaan als je je dingen niet kan doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ik moet wel zeggen, februari ging wel wat sneller voorbij dan maart zal gaan
wel twee hele dagen verschil
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon beetje zuipen, beetje fappen/krikken en beetje rondlopen en fietsen, kom je de maand wel door
ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Hopelijk wordt het volgend jaar weer iets korter
Tis net oorlog zo, de vijand waart buiten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de tijd lijkt langzamer te gaan als je je dingen niet kan doen
Je hele leven ligt als het ware stil
We ijn er nog maar mogen ff niets meer
Voor de een wat zwaarder dan de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voor event lockdown. Ik denk voor het weekend dicht?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Het is gelukkig (nog) geen volledige lockdown waar de Oorlogswet van toepassing is
Is logisch toch dat ze paraat staan aangezien het een optie is. Maar hoop dat er geen algemene noodtoestand wordt uitgeroepen en de Oorlogswet dan in werking treedt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Leger staat al paraat
[..]
Voor event lockdown. Ik denk voor het weekend dicht?
Er komten vast en zeker ook beveiligers bij de supermarkten te staan. Beperkte openingstijdensquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is logisch toch dat ze paraat staan aangezien het een optie is. Maar hoop dat er geen algemene noodtoestand wordt uitgeroepen en de Oorlogswet dan in werking treedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |