Snap ik.quote:
Ja, toen ben ik het dus gaan drinken. En nu gewoon voor de lekker af en toe. De ene bak koffie na de andere klappen wordt ook saaiquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
zeker lekker als je verkouden bent..
Verzacht het een beetje..
Regular wel lekker. Heb 3 machines kuipjes bonenapparaat en senseo. Wissel om de 2 weken eens afquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
heb ik ook nog een bak van staan.. niet zo lekker
Ik moet van water altijd ongelooflijk veel plassenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef aKboR het volgende:
Ja heb ik ook wel eens last van dat ik er genoeg van heb/geen trek in heb.
Gisteren aan water en limonade gezeten.
Alleen Dark Roast pads..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Regular wel lekker. Heb 3 machines kuipjes bonenapparaat en senseo. Wissel om de 2 weken eens af
Beb ik met bierquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet van water altijd ongelooflijk veel plassen
Van T ook..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet van water altijd ongelooflijk veel plassen
Met delonghi bonenmachine zo klaar. Bij de makro gekocht toen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Alleen Dark Roast pads..
Bonenkoffie zetten duurt te lang
Sommige dingen wel goed daar. Maar loop er niet de deur plat.zoveel scheelt het ook niet. Ja haal daar saté en kaaskroketten.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Rhesusapen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus, krijgen de ziekte niet opnieuw. Dat is een bemoedigende conclusie van onderzoek uit Peking.
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-corona
Ooi toch, zit nu te kijken npo politiek over dat virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Rhesusapen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus, krijgen de ziekte niet opnieuw. Dat is een bemoedigende conclusie van onderzoek uit Peking.
https://www.telegraaf.nl/(...)-genezing-van-corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |