Hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Lees dit ook wel grappig
in navolging van het applaus voor de mensen in de zorg – met de blote kont uit het raam te gaan hangen voor de leveranciers van wc-papier.
Dat is waar..quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft er minder problemen mee dan wijmaar we zitten pas in de eerste week. Dus het is nog even afwachten
Die tweede van links doet me wel een beetje aan Sky denkenquote:
Ja voor kinderen is dit natuurlijk prachtig bij papa en mama thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft er minder problemen mee dan wijmaar we zitten pas in de eerste week. Dus het is nog even afwachten
Het is alleen even wennen dat hij thuis nu school werk krijgtquote:
Voor de meesten denk ik welquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alleen even wennen dat hij thuis nu school werk krijgt
Ik las al verhalen van middelbare scholieren die boos waren dat ze daadwerkelijk nog wat moesten gaan doen in deze "vakantie"quote:
Dan ben je de hele dag wel bezigquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja, he tis toch heel anders dan thuis he
Je zou er maar 4 hebben in verschilldende groepen en je moet zelf ook nog thuis werken.
Ook best een hele klus lijkt mij.
En dan heb ik het niet over 12-15 jarige maar echt die jongere kinderen
Nou wees blij dat ze nu gewoon thuis kunnen doen, anders moeten ze het als nog in halen als ze drie weken geen lessen hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las al verhalen van middelbare scholieren die boos waren dat ze daadwerkelijk nog wat moesten gaan doen in deze "vakantie"
Ja, ze moeten 2 uur geloof ik of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag wel bezig
Omdat ze nu thuis zitten korten we de zomervakantie met drie weken inquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wees blij dat ze nu gewoon thuis kunnen doen, anders moeten ze het als nog in halen als ze drie weken geen lessen hebben
Zoiets zal het wel weten, geen idee eigenlijks..quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Ja klopt Dudor, heb het ook gehoord van iemand die een puber heeft die examen moet doen. Ze gaan er ook al vanuit dat ze het examen toch niet hoeven te doen omdat ze denken dat het niet doorgaat.
[..]
Ja, ze moeten 2 uur geloof ik of niet?
Nou dan worden ze helemaal gek hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ze nu thuis zitten korten we de zomervakantie met drie weken in
Ja, dacht zoiets gelezen te hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel weten, geen idee eigenlijks..
Ze zouden de mei vakantie kunnen laten schieten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan worden ze helemaal gek haha
Kunnen ze doen ja, wie weet gebeurd dat ook wel.. maar misschien zitten we dan nog steeds in deze situatiequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dacht zoiets gelezen te hebben.
Maar niets is zo veranderlijk als momenteel.
[..]
Ze zouden de mei vakantie kunnen laten schieten?
Weet niet of er nog iets ingehaald moet gaan worden kwa uren. Het is een uitzonderlijke situatie he.
Gewoon mijn portemonneequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb je geen telefoonhoesje waar je pasjes in kan doen dan?
bedankt voor dit adviesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nou dan moet je die gewoon bij je telefoon neer leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |