SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Dit is gewoon raar :l![]()
Zet je TV & internet uit. Het kan zo simpel zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef Zwansen het volgende:
Het voelt een beetje als een groot event zoals de Tour de Fransen of de OS, maar dan zonder de rustdagen. Nu elke dat nieuwe cijfers, updates, etc. Zou wel eens een dag geen nieuws willen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt, jank nu weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eens. Heb het ook wel eens gerapporteerd, maar daar is niet echt actie tegen ondernomen. Wordt misschien toch wel eens tijd.![]()
Niet meer kunnen FOK!ken onder werktijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet je TV & internet uit. Het kan zo simpel zijn.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik heb hier al een noodvoorraad aangelegd, en ga mijn vrouw echt niet ontlopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan heb jij het dus automatisch ook en moet hele gezin in quarentaine.
Beste lijkt mij ook isoleren van de besmette persoon maar is heel lastig wanneer je geen groot huis hebt.
Ook is het ergebs cru om iemand een beetje aan zijn lot over te laten alleen.
Aan de andere kant willen we natuurlijk ook niet dat onze baby ziek wordt, en we moeten ook voor hem kunnen blijven zorgen.
Moeilijk, moeilijk.....![]()
Bekijk het positief misschien steekt ze je schoonmoeder wel aan.quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Wat een galgenhumor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bekijk het positief misschien steekt ze je schoonmoeder wel aan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bekijk het positief misschien steekt ze je schoonmoeder wel aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ook voor ons reden geweest om voorraad te hebben. Als 1 van ons het krijgt gaan wij gewoon in quarantaine en hebben dan ook eten voor twee weken en anders AH onlinequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier al een noodvoorraad aangelegd, en ga mijn vrouw echt niet ontlopen.
Aan de andere kant willen we natuurlijk ook niet dat onze baby ziek wordt, en we moeten ook voor hem kunnen blijven zorgen.
Moeilijk, moeilijk.....![]()
![]()
das veel,hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef Jano9 het volgende:
Spanje plus 209 doden:
https://www.ad.nl/dossier(...)ticulieren~a3523299/![]()
Ja sorry hoor ik begrijp dat het ontzettend kut is maar zoals in elke crisis geldt blijf kalm.quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
User komt niet echt stabiel over inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien moet je wel proberen iets minder paniekerig te worden. Helpt ook neit voor je immuunsysteem. Ondersteun gewoon je vrouw in plaats van in een tentje te gaan slapen.
ALs dit je ergste nachtmerrie is gaat het je overigens verder vrij goed in het leven.![]()
![]()
Om door te gaan op het onderwerp uit vorige topic dat iemand in je huishouden symptomen krijgt.
Wat is jullie plan? Hoe groot is de kans dat je besmet bent in een huishouden wanneer iemand symptomen begint te krijgen en dus op bv dag 5 zit.
Als je naast elkaar slaapt in een kamer is het denk ik al gebeurd.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook voor ons reden geweest om voorraad te hebben. Als 1 van ons het krijgt gaan wij gewoon in quarantaine en hebben dan ook eten voor twee weken en anders AH onlinePrima!
Ja we hebben hier 40 kilo rijst (Filipijnse vrouw; dat komt heus wel op!), blikken met vis, knakworsten en gehaktballetjes, verschillende soorten bonen, maaltijdsoepen, sta-zakken met kant-en-klare gerechten en nog wel meer spul.
De vraag is natuurlijk wel in hoeverre je er zin in hebt als je echt ziek bent!
Anyway, ik begin ook wat meer te kijken naar reguliere huishoudelijke spullen; je wil ook niet ineens zonder afwasmiddel of whatever komen te zitten.![]()
Omdat het RIVM niet iedereen telt:
Hoeveel BN-ers zouden de media hebben geregistreerd? Als we dat weten hoeven we namelijk alleen maar het aantal besmette BN-ers zoals Youp te tellen om te weten hoeveel besmette Nederlanders er zijn, immers:
(Totale aantal Nederlanders met corona) = (aantal BN-ers met Corona)/(Totaal aantal BN-ers) * 17429195 Nederlanders![]()
Volgens het RIVM ben je pas besmettelijk als je symptomen hebt...
Dat werd mij gister door hen verteld, waarop ik zei dat het toch allang achterhaald is? Daar was hij wel mee eens maar dit is de officiële lezing.
Ik snap er werkelijk niks meer van.![]()
Nog meer paniek zou goed zijn!!11quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja sorry hoor ik begrijp dat het ontzettend kut is maar zoals in elke crisis geldt blijf kalm.![]()
Dit is wel heel slecht.
Om de logistiek te kunnen plannen moet je weten hoe lang iemand gemiddeld op de IC zit.
Het aantal ontslagen mensen is een heel belangrijke statistiek.twitter:rivm twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:15:42We krijgen veel vragen over hoeveel mensen er genezen zijn van het nieuwe #coronavirus. Die cijfers hebben we niet. Het is niet verplicht om te melden dat iemand genezen is. De meeste mensen hebben milde klachten en genezen weer van de infectie. #COVID19 https://t.co/Xrjsu9rHta https://t.co/OSRymp92oT reageer retweet
![]()
Hoef me daar geen zorgen over te maken maar zou dan samen in zelf quarantaine gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Om door te gaan op het onderwerp uit vorige topic dat iemand in je huishouden symptomen krijgt.
Wat is jullie plan? Hoe groot is de kans dat je besmet bent in een huishouden wanneer iemand symptomen begint te krijgen en dus op bv dag 5 zit.
Als je naast elkaar slaapt in een kamer is het denk ik al gebeurd.
Twee weken is heel erg lang om alleen te zijn![]()
Lijkt me niet representatief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Agronoom2 het volgende:
Hoeveel BN-ers zouden de media hebben geregistreerd? Als we dat weten hoeven we namelijk alleen maar het aantal besmette BN-ers zoals Youp te tellen, immers:
(Totale aantal Nederlanders met corona) = (aantal BN-ers met Corona)/(Totaal aantal BN-ers) * 17429195 Nederlanders
Iemand als Marco Borsato kan in z'n eentje al 20 vrouwen besmetten.![]()
Ja dat is mijn dilemma ook. Ik val zelf in de risicogroep. Weet niet waar ik goed aan doe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier al een noodvoorraad aangelegd, en ga mijn vrouw echt niet ontlopen.
Moeilijk, moeilijk.....
Ene kant dacht ik tijdelijk diegene in huis van mijn/haar ouders en zij hier. Maar wil ook niet riskeren dat je zo mensen van in de 60 ook al besmet.![]()
quote:geregistreerd op: woensdag 26 februari 2020 @ 22:33quote:
speciaal een acc aangemaakt om alleen hier te posten, ik vind het verdacht.![]()
Had deze nog niet gezien. Jesus doe ff normaal man.
https://www.dumpert.nl/it(...)TxIrAikgfhanpethKCDI![]()
Snapje.quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Aantal mensen met ontslag is niet aantal patienten wat geneest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Om de logistiek te kunnen plannen moet je weten hoe lang iemand gemiddeld op de IC zit.
Het aantal ontslagen mensen is een heel belangrijke statistiek.twitter:rivm twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:15:42We krijgen veel vragen over hoeveel mensen er genezen zijn van het nieuwe #coronavirus. Die cijfers hebben we niet. Het is niet verplicht om te melden dat iemand genezen is. De meeste mensen hebben milde klachten en genezen weer van de infectie. #COVID19 https://t.co/Xrjsu9rHta https://t.co/OSRymp92oT reageer retweet
![]()
Maar dit gaat toch niet over de IC?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
godver wat slecht weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
2 personen in mijn huishouden hadden symptomen, na terugkomst van een wintersportvakantie. Longontstekingen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als je naast elkaar slaapt in een kamer is het denk ik al gebeurd.
Werden uiteraard niet getest maar werd wel gezegd dat de kans dat ze dit virus hadden groter was dan dat ze het niet zouden hebben en dus thuis moesten blijven....
Daarnaast nog een persoon uit mijn directe omgeving in dezelfde periode een longontsteking gekregen.
Geen van 3en heeft ooit eerder in hun leven een longontsteking gehad.
Ben nu al bijna 2 weken met hun in contact geweest en heb zelf geen "corona-symptomen" wel ben ik ook thuis van 't werk.
Eerlijk, was ik de eerste die ziek werd. Dikke 2 week geleden even heel flink verkouden, hoesten en koorts. 3 dagen, maar gewoon gewerkt. Was toen nog veel minder sprake van 't corona-virus.
Denk dat we 't hier allemaal hebben gehad in dit huishouden. En we zij allemaal weer beter geworden of aan de beterende hand.![]()
Ze houden heus wel bij hoeveel mensen het ziekenhuis verlatenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Maar om nu mensen die geen klachten meer hebben te gaan testen als er al een tekort is. Beetje zinloos![]()
Nogal lastig om iemand genezen te verklaren als je niet weet of ie het had slimmequote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
godver wat slecht weer![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !![]()
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
![]()
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet vatbaar zijn voor het virus, ook niet als ze zich in een groep met besmette personen bevinden. En kinderen uitgezonderd.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik denk dat inmiddels al lang en breed is aangetoond dat mensen besmettelijk zijn zonder symptomen. Maar hoe erg bv weet ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef Brybry het volgende:
Volgens het RIVM ben je pas besmettelijk als je symptomen hebt...
Dat werd mij gister door hen verteld, waarop ik zei dat het toch allang achterhaald is? Daar was hij wel mee eens maar dit is de officiële lezing.
Ik snap er werkelijk niks meer van.
Idealiter zou je jezelf moeten kunnen testen net als hoe je je temperatuur meet.![]()
Nou, wat heb ik je gestuurd dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, ja. Waarom steek je me dan hart onder de riem via dm?![]()
Sow. Hebben die de oorlog meegemaakt in Bagdad ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Had deze nog niet gezien. Jesus doe ff normaal man.
https://www.dumpert.nl/it(...)TxIrAikgfhanpethKCDI![]()
Ik moet eigenlijk wel echt naar de kapperquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Pumpalov het volgende:
Dag zes van de lockdown. Net effe selfie gemaakt met vriendin
[ afbeelding ]![]()
Eencellig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !Put these foolish ambitions to rest.![]()
Al zegt dat niks natuurlijk, de registratiedatum.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
speciaal een acc aangemaakt om alleen hier te posten, ik vind het verdacht.
Er zullen momenteel wel meer nieuwe accounts zijn hier, door de hele situatie.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Je weet dat je de komende tijd niets kan laten bezorgen via AH online? Alle momenten zitten vol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook voor ons reden geweest om voorraad te hebben. Als 1 van ons het krijgt gaan wij gewoon in quarantaine en hebben dan ook eten voor twee weken en anders AH online![]()
Wanneer is iemand een BN'er?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Agronoom2 het volgende:
Hoeveel BN-ers zouden de media hebben geregistreerd? Als we dat weten hoeven we namelijk alleen maar het aantal besmette BN-ers zoals Youp te tellen om te weten hoeveel besmette Nederlanders er zijn, immers:
(Totale aantal Nederlanders met corona) = (aantal BN-ers met Corona)/(Totaal aantal BN-ers) * 17429195 Nederlanders
Ik bedoelde ik kende niemand uit Temptation Island Vips bijvoorbeeld en dat zijn dan toch " Vips"N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
ja normaal gaan er ook 200 man dood per dag aan een griepje in spanje en 500 man in italie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Zeker, door mijn interesse voor het virus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
speciaal een acc aangemaakt om alleen hier te posten, ik vind het verdacht.![]()
Men zegt Rokers maar dat kan ook fake news zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Revanches het volgende:
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet vatbaar zijn voor het virus, ook niet als ze zich in een groep met besmette personen bevinden. En kinderen uitgezonderd.![]()
Ik ben ook best jaloers op mensen die samenwonen, kinderen hebben etc. Ik zit hier maar tegen de honden te kleppen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoef me daar geen zorgen over te maken maar zou dan samen in zelf quarantaine gaan
Twee weken is heel erg lang om alleen te zijn![]()
![]()
Dit werd hier van de week gepost.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Revanches het volgende:
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet vatbaar zijn voor het virus, ook niet als ze zich in een groep met besmette personen bevinden. En kinderen uitgezonderd.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.11.20031096v1quote:People with blood group A have a significantly higher risk for acquiring COVID-19 compared with non-A blood groups, whereas blood group O has a significantly lower risk for the infection compared with non-O blood groups.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !Lekkere leesvaardigheid weer hier. Hebben jullie ook een indrukwekkend CV?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍![]()
Dat is helemaal niet wat er staat, kap met dit soort posts aub.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Begrijpend lezen is voor een gedeelte van de mensen blijkbaar te moeilijk geworden. Die krijgen hier het insane in the Brian virus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch niet over de IC?![]()
![]()
Had gewild dat ik iemand had om tegen te kleppen. Zit hier op 14 m2 en m'n huisgenoot is naar dr ouders. jippiejajeejquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook best jaloers op mensen die samenwonen, kinderen hebben etc. Ik zit hier maar tegen de honden te kleppen.![]()
icm wat men postsquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al zegt dat niks natuurlijk, de registratiedatum.
Er zullen momenteel wel meer nieuwe accounts zijn hier, door de hele situatie.![]()
Rokers niet vatbaar voor het virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Men zegt Rokers maar dat kan ook fake news zijnIs dit een poging om lollig te doen
![]()
![]()
Precies. Genezen patiënten kan je niet eten, want daar zit 90% gewoon thuis op de bank.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch niet over de IC?![]()
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja normaal gaan er ook 200 man dood per dag aan een griepje in spanje en 500 man in italie.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Nee er is zo'n clickbaitonderzoek wat dat stelt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Rokers niet vatbaar voor het virusIs dit een poging om lollig te doen
![]()
Beter lezen, dan begrijp je de reactie van het RIVM misschien wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !![]()
Je kan ze wel eten maar zover zijn we gelukkig nog niet in de apocalyps.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Precies. Genezen patiënten kan je niet eten, want daar zit 90% gewoon thuis op de bank.![]()
Kinderen kan je maken, fokkers genoeg die single zijn. Heb je over 9 maanden iemand om tegen te pratenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook best jaloers op mensen die samenwonen, kinderen hebben etc. Ik zit hier maar tegen de honden te kleppen.
Ik vind het heerlijk alleen.![]()
wat is het toch een pokke slim virus, geloof steeds minder van dat dit van dieren af komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit werd hier van de week gepost.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.11.20031096v1
[..]![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ze wel eten maar zover zijn we gelukkig nog niet in de apocalyps.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Misschien heb je een vlieg in huis oid. Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef LVNL_select het volgende:
[..]
Had gewild dat ik iemand had om tegen te kleppen. Zit hier op 14 m2 en m'n huisgenoot is naar dr ouders. jippiejajeej![]()
![]()
Oké.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is voor een gedeelte van de mensen blijkbaar te moeilijk geworden. Die krijgen hier het insane in the Brian virus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Premier Rutte:
"We hebben genoeg WC-papier voor 10 jaar. We kunnen nog 10 jaar poepen"
Zie video in link.twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
![]()
Dit gaat over alle gevallen, waarom zouden ze dat op de ICs niet bijhoudenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat denk jij dan? Er is gister onderzoek verschenen dat nagenoeg bevestigd dat het van dieren komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is het toch een pokke slim virus, geloof steeds minder van dat dit van dieren af komt.![]()
Ach je kunt er een lekker stoofpotje van maken.....quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Precies. Genezen patiënten kan je niet eten, want daar zit 90% gewoon thuis op de bank.![]()
die duurde 4 a 5 maanden ?!?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Het is vooral interessant hoeveel mensen er 'extra' sterven. Als veel van de mensen die nu door corona overlijden normaal ook al in deze periode het loodje zouden leggen. In hoeverre zijn het dan corona dodenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.![]()
zit al te praten tegen m'n gehakt, dat was toch ooit ook een levend wezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien heb je een vlieg in huis oid. Roeien met de riemen die je hebt.![]()
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
45 minuten tot nieuwe cijfers. We halen de 2000 en er zijn 19 mensen overleden, denk ik.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Maak er een bal van, noem 'm Wilson.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:13 schreef LVNL_select het volgende:
[..]
zit al te praten tegen m'n gehakt, dat was toch ooit ook een levend wezen.![]()
Bij 4 maanden nog zo'n 80 doden per dag dus een groter land zoals Spanje of Italie zou best de 200 hebben kunnen aangetikt toenquote:N/A
Ben ik met gestopt uit angst voor het virus, lekker is dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Men zegt Rokers maar dat kan ook fake news zijnAZ
ALKMAAR![]()
We staan al op 2051 besmettingenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef PinkLow het volgende:
45 minuten tot nieuwe cijfers. We halen de 2000 en er zijn 19 mensen overleden, denk ik..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voorspel 36 doden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef PinkLow het volgende:
45 minuten tot nieuwe cijfers. We halen de 2000 en er zijn 19 mensen overleden, denk ik.![]()
Zeg dat nou niet, de apocalyps denkers vinden dat niet leuk. Kunnen hun tere zieltjes niet aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.![]()
Klopt. Ik weet niet of je de memo hebt ontvangen, maar dit virus is veel heftiger en er zullen veel meer mensen overlijden. Accepteer dat eens.quote:![]()
Supermarkt bedenkt briljante truc tegen hamsteren: eerste handgel 5,5 euro, tweede 134 euro.
De truc, die op sociale media ‘briljant’ wordt genoemd, houdt in dat één flesje van de hygiënische handspray Quick over de toonbank gaat voor 40 Deense kronen oftewel 5,50 euro. Wie een grote voorraad van het goedje in huis wil halen, moet dieper in de buidel tasten. Elke extra flacon kost bij het bedrijf namelijk 1000 kronen: omgerekend circa 134 euro. En dat blijkt uitstekend te werken. Geen Deen die het nog in het hoofd haalt om meer flesje aan te schaffen. ‘Het hamsteren stopte’, meldt iemand op Twitter over de actie van de supermarkt.![]()
Hoe zou die eerste patiënt in Nederland zich voelen? Die man moet er nu wel vanaf zijn. Het idee dat een deel van de maatregelen door jou komt![]()
We weten trouwens alleen het aantal besmettingen, maar je weet nog steeds niet hoeveel er genezen zijn, je weet dus eigenlijk best weinig.![]()
Met 9000 doden die dan in een periode van zo'n 3 maanden vallen komen we in nl op 100 griep doden per dag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hier man en zonen thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef LVNL_select het volgende:
[..]
Had gewild dat ik iemand had om tegen te kleppen. Zit hier op 14 m2 en m'n huisgenoot is naar dr ouders. jippiejajeej
Ben normaal alleen thuis.
Wel wennen.![]()
'Het is niet verpliiiiiiiiiihiiicht'quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Stelletje ambtenaren daar zeg..
MELDT HET! Heel NL wil het weten, dus doe je taak.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, de apocalyps denkers vinden dat niet leuk. Kunnen hun tere zieltjes niet aan.![]()
Nou, ik ging net in mijn pauze even naar de supermarkt,quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ze wel eten maar zover zijn we gelukkig nog niet in de apocalyps.
AL het vlees, aardappelen, kip, Mayonaisen WC papier op.
En nog veel lege schappen, al om 12 uur.![]()
![]()
Als ik dat zou zijn geweest zou ik me totaal niet schuldig voelen. Het is letterlijk overal in Europa. Het is een heel rare gedachtekronkel om te denken dat als die eerste patiënt het niet had gebracht, het hier niet was geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef StephanL het volgende:
Hoe zou die eerste patiënt in Nederland zich voelen? Die man moet er nu wel vanaf zijn. Het idee dat een deel van de maatregelen door jou komt![]()
We weten trouwens alleen het aantal besmettingen, maar je weet nog steeds niet hoeveel er genezen zijn, je weet dus eigenlijk best weinig.AZ
ALKMAAR![]()
In het Laurentius Ziekenhuis in Roermond is een coronapatiënt overleden. In het Roermondse ziekenhuis liggen zeventien mensen die besmet zijn met het virus. Vier daarvan liggen aan de beademing op de intensive care.![]()
De effecten van stoppen met roken duren wel even voor je dat merkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben ik met gestopt uit angst voor het virus, lekker is dat.
https://www.rokeninfo.nl/(...)ntwoord/?vraag=24241
Maar goed, niet meer roken is sowieso
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Niet dat ik er wat op tegen zou hebben mensen na te bellen ofzo, maar wat kun je met dat cijfer dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Het is niet verpliiiiiiiiiihiiicht'
MELDT HET! Heel NL wil het weten, dus doe je taak.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
seasonal flu spain 421 deaths between October 2016 and May 2017quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij 4 maanden nog zo'n 80 doden per dag dus een groter land zoals Spanje of Italie zou best de 200 hebben kunnen aangetikt toenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Denk niet echt dat we een eerste patiënt kunnen aanwijzen en dat de rest van NL door hem besmet is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef StephanL het volgende:
We weten trouwens alleen het aantal besmettingen, maar je weet nog steeds niet hoeveel er genezen zijn, je weet dus eigenlijk best weinig.
Opeens was half Nederland besmet die uit Noord-Italië kwam.![]()
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.html
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwacht![]()
Hier door raken de Henk en Ingrid types dus de weg kwijt in de wir war aan informatie.quote:You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ze hebben de cijfers niet, wat valt er dan te melden? Gaan mensen die milde klachten hebben en positief getest zijn, altijd maar bellen naar het RIVM dat ze genezen zijn? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Het is niet verpliiiiiiiiiihiiicht'
MELDT HET! Heel NL wil het weten, dus doe je taak.AZ
ALKMAAR![]()
een trol omdat ik het niet als een griepje beschouw en feitelijke cijfers toon ?quote:
flikker toch op manwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nogal breed..quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef NaturalScience het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwachtOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en wij 9000.... 1 van die 2 klopt nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
seasonal flu spain 421 deaths between October 2016 and May 2017N/A
Succes met de scheiding alvastquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier man en zonen thuis.
Ben normaal alleen thuis.
Wel wennen.![]()
![]()
Klein verschil.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef NaturalScience het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwacht![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met 9000 doden die dan in een periode van zo'n 3 maanden vallen komen we in nl op 100 griep doden per dag.Winter 2015-2016:quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederlandquote:Tijdens de 11 weken griepepidemie werd de oversterfte geschat op 3,900 sterfgevallen (6.085 voor de gehele winterperiode van week 40-20) en was daarmee gemiddeld vergeleken met de afgelopen 5 jaar. Dit betrof voornamelijk 75-plussers maar er waren enkele weken waarin de sterfte ook verhoogd was in 65-74 jarigen.
3900 in 11 weken = 355 per week = 51 per dag.![]()
Maar door blijven roken lijkt me sowieso niet zo slim. Daarnaast heb ik drie jaar gerookt en gelukkig niet 10+ jaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De effecten van stoppen met roken duren wel even voor je dat merkt.
https://www.rokeninfo.nl/(...)ntwoord/?vraag=24241
Maar goed, niet meer roken is sowiesoAZ
ALKMAAR![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef NaturalScience het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwachtWeer een zogenoemde expert.quote:Eerder nog hield Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care rekening met een verdubbeling van het aantal IC-patiënten in een week tijd. Die verwachting is nu dus naar boven dus bijgesteld. Gommers verwacht dus dat de verspreiding van het virus in Nederland toch sneller gaat.![]()
![]()
Respectloos. Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:20 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Welke groep jongeren zo zich zo gedragen?
https://www.telegraaf.nl/(...)r-mensen-respectloos
![]()
![]()
O hier. Negatief of positief weet ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit werd hier van de week gepost.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.11.20031096v1
[..]
Hoopvol.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
"Jongeren" , dan weet je het wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:20 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of de superspreader in Italië die de hele uitbraak in Europa veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef StephanL het volgende:
We weten trouwens alleen het aantal besmettingen, maar je weet nog steeds niet hoeveel er genezen zijn, je weet dus eigenlijk best weinig.![]()
Ze moeten meegenomen worden door zwarte piet?!quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Of die barman uit Ischgl die honderden besmettingen heeft veroorzaaktquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Of de superspreader in Italië die de hele uitbraak in Europa veroorzaakt heeft.![]()
Het gaat om de capaciteit in de zorg. De IC bedden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
Winter 2015-2016:
[..]
https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland
3900 in 11 weken = 355 per week = 51 per dag.![]()
Of de Chinese overheid die dit virus heeft ontwikkeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Of de superspreader in Italië die de hele uitbraak in Europa veroorzaakt heeft.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef NaturalScience het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwachtIk begrijp hieruit dat het totaal aantal bedden nu al van de standaad 1150 (waarvan er altijd al zo'n 60-70% bezet zijn) is verhoogd naar 1500?quote:Op dit moment zijn er 575 IC-plekken in heel Nederland beschikbaar voor coronapatiënten. In een crisisfase kan dat aantal verhoogd worden tot 2000 bedden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Zou mijn schamen in een hoekjequote:Op donderdag 19 maart 2020 13:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
![]()
Fijn al die experts die Rutte adviseren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mooie schatting inderdaad. Heel bruikbaar
Lockdown incoming in 3 , 2, 1..![]()
Kom er maar in Darwin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:20 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
1. Zou die nog leven?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef StephanL het volgende:
We weten trouwens alleen het aantal besmettingen, maar je weet nog steeds niet hoeveel er genezen zijn, je weet dus eigenlijk best weinig.
2. Zou die weten dat hij/zij het was?![]()
Manlief werkt tot een uur of 3. Dan kunnen we nog wat klussen of in de tuin werken. Normaal is hij om 6 uur 's morgens weg en 17.00 uur weer thuis. Dus wel relaxed zo.quote:
Jongste zoon wil volgende week weer gaan werken. Werd naar huis gestuurd met (rokers)hoestje. Tja.
Oudste is zzp-er.![]()
Evenstar
![]()
Ik weet wanneer de slots vrijkomen en heb ook al 2 slots voor de komende 2 weken. Ik reserveer altijd slots vooruit, dus dat is niks nieuws of speciaal voor deze situatie voor mij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet dat je de komende tijd niets kan laten bezorgen via AH online? Alle momenten zitten vol.![]()
Je tactiek werkt niet Rutten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:18 schreef NaturalScience het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwachtReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor hoeveel gaan we vandaag mensen? #zeghetmaar
Ik ga voor richting de 501 nieuwe patiënten. Die 1 is natuurlijk jammer genoeg onze minister voor medische zorg![]()
Volgende week zitten we aan onze max.
Niemand onnodig de deur uit aub.
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwacht
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.html![]()
En dat komt door dit soort "mensen"quote:In Iran zijn ze het er helemaal mee eens, Moslims zijn immuun!!quote:Moslims zullen niet getroffen worden! Het is een cleaun up voor jullie zionisten, die alles nornaal vinden: homos, hoeren, transgenders, sletten, abortus en nadien NOOIT met 1 woord hebben gerept over moslims die dagelijks worden vermoord door de Zionsiten en Chinezen!
— MGTOW (The Netherlands) (@Klokkenluider13)A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zijn ze extra personeel aan het inhuren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik weet wanneer de slots vrijkomen en heb ook al 2 slots voor de komende 2 weken. Ik reserveer altijd slots vooruit, dus dat is niks nieuws of speciaal voor deze situatie voor mij.![]()
O ja. Van hem weten we het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Of die barman uit Ischgl die honderden besmettingen heeft veroorzaakt![]()
Of die Chinees die zijn vleermuis te kort heeft gefrituurd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Of die barman uit Ischgl die honderden besmettingen heeft veroorzaakt![]()
Mensen uit iran zijn toch vaak omo? Dus wellicht klopt het wel?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat komt door dit soort "mensen"
[..]
In Iran zijn ze het er helemaal mee eens, Moslims zijn immuun!!![]()
Koop een tondeuse en milimeter die handel. Niets mis mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel echt naar de kapper![]()
Evenstar
![]()
Dit ja. Bij nog een verdubbeling zit je dan tussen 1000 en 2000. Verschil tussen het nog makkelijk aankunnen of overspoeld raken.quote:
Als je zulke marges neemt en dus echt niet precies weet wat op je afkomt zou je gewoon op de rem moeten trappen.![]()
Ik heb ook het idee dat zelf boodschappen ophalen bij een pick up point iets minder hard loopt dan de daadwerkelijke bezorgingen. Ik plan nu steeds slots afgewisseld bij de Jumbo en de AH in voor een aantal weken vooruit. Het mooie is dat je tot een dag van te voren je bestelling nog kunt wijzigen. Op die manier heb je toch een redelijk constante stroom boodschappen zonder dat je echt hoeft te hamsteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik weet wanneer de slots vrijkomen en heb ook al 2 slots voor de komende 2 weken. Ik reserveer altijd slots vooruit, dus dat is niks nieuws of speciaal voor deze situatie voor mij.![]()
is dat met de griep ook zo jaarlijks ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:26 schreef polderturk het volgende:
Volgende week zitten we aan onze max.
Niemand onnodig de deur uit aub.
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwacht
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.htmlwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
quote:Baltimore Mayor Begs Residents To Stop Shooting Each Other So Hospital Beds Can Be Used For Coronavirus Patients
BALTIMORE (WJZ) — Baltimore Mayor Jack Young urged residents to put down their guns and heed orders to stay home after multiple people were shot Tuesday night amidst the coronavirus pandemic.
Young said hospital beds are needed to treat positive COVID-19 patients and not for senseless violence. Seven people were shot Tuesday night in the Madison Park neighborhood, as Baltimore reported its fifth positive coronavirus case Wednesday.
“I want to reiterate how completely unacceptable the level of violence is that we have seen recently,” Young said. “We will not stand for mass shootings and an increase in crime.”
https://baltimore.cbsloca(...)g-covid-19-pandemic/"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Karma doet zijn werk wel. Geef het een week.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat komt door dit soort "mensen"
[..]
In Iran zijn ze het er helemaal mee eens, Moslims zijn immuun!!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Blijkbaar wel want iedereen adoreert die man na zijn speech van de week.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
https://www.volksgezondhe(...)fers-context/sterftequote:Op donderdag 19 maart 2020 13:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
Winter 2015-2016:
[..]
https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland
3900 in 11 weken = 355 per week = 51 per dag.
Daar heeft men toch hogere cijfers. Is natuurlijk weer een statistische kwestie of iemand direct of indirect door de griep overleden is.![]()
![]()
Als er volgende week een verdubbeling verwacht wordt, denk ik dat er vandaag ook wel een forse toename in het aantal IC gevallen plaatsgevonden heeft.
Lijkt inderdaad alsof de experts die we gisteren tijdens de technische briefing gehoord hebben toch wat achter de feiten aanlopen. Wat vreemd is gezien de situatie in landen die "voor" ons liggen voor wat betreft verloop van de epidemie..
Zou Kyran dan toch al die tijd gelijk hebben?
I see peas of green, red roses too....![]()
Ben niet zo'n fan van de Sinéad O'Connor look.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Koop een tondeuse en milimeter die handel. Niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |