Zeker, door mijn interesse voor het virus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
speciaal een acc aangemaakt om alleen hier te posten, ik vind het verdacht.
Men zegt Rokers maar dat kan ook fake news zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Revanches het volgende:
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet vatbaar zijn voor het virus, ook niet als ze zich in een groep met besmette personen bevinden. En kinderen uitgezonderd.
Ik ben ook best jaloers op mensen die samenwonen, kinderen hebben etc. Ik zit hier maar tegen de honden te kleppen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoef me daar geen zorgen over te maken maar zou dan samen in zelf quarantaine gaan
Twee weken is heel erg lang om alleen te zijn
Dit werd hier van de week gepost.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Revanches het volgende:
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet vatbaar zijn voor het virus, ook niet als ze zich in een groep met besmette personen bevinden. En kinderen uitgezonderd.
quote:People with blood group A have a significantly higher risk for acquiring COVID-19 compared with non-A blood groups, whereas blood group O has a significantly lower risk for the infection compared with non-O blood groups.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
godver wat slecht weer![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !
Lekkere leesvaardigheid weer hier. Hebben jullie ook een indrukwekkend CV?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍
Dat is helemaal niet wat er staat, kap met dit soort posts aub.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍
Begrijpend lezen is voor een gedeelte van de mensen blijkbaar te moeilijk geworden. Die krijgen hier het insane in the Brian virus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch niet over de IC?
Had gewild dat ik iemand had om tegen te kleppen. Zit hier op 14 m2 en m'n huisgenoot is naar dr ouders. jippiejajeejquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook best jaloers op mensen die samenwonen, kinderen hebben etc. Ik zit hier maar tegen de honden te kleppen.
icm wat men postsquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al zegt dat niks natuurlijk, de registratiedatum.
Er zullen momenteel wel meer nieuwe accounts zijn hier, door de hele situatie.
Rokers niet vatbaar voor het virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Men zegt Rokers maar dat kan ook fake news zijn
Precies. Genezen patiënten kan je niet eten, want daar zit 90% gewoon thuis op de bank.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch niet over de IC?
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja normaal gaan er ook 200 man dood per dag aan een griepje in spanje en 500 man in italie.
Nee er is zo'n clickbaitonderzoek wat dat stelt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Rokers niet vatbaar voor het virusIs dit een poging om lollig te doen
Beter lezen, dan begrijp je de reactie van het RIVM misschien wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
godver wat slecht weer![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !
Je kan ze wel eten maar zover zijn we gelukkig nog niet in de apocalyps.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Precies. Genezen patiënten kan je niet eten, want daar zit 90% gewoon thuis op de bank.
Kinderen kan je maken, fokkers genoeg die single zijn. Heb je over 9 maanden iemand om tegen te pratenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook best jaloers op mensen die samenwonen, kinderen hebben etc. Ik zit hier maar tegen de honden te kleppen.
wat is het toch een pokke slim virus, geloof steeds minder van dat dit van dieren af komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit werd hier van de week gepost.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.11.20031096v1
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ze wel eten maar zover zijn we gelukkig nog niet in de apocalyps.
Misschien heb je een vlieg in huis oid. Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef LVNL_select het volgende:
[..]
Had gewild dat ik iemand had om tegen te kleppen. Zit hier op 14 m2 en m'n huisgenoot is naar dr ouders. jippiejajeej
Oké.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is voor een gedeelte van de mensen blijkbaar te moeilijk geworden. Die krijgen hier het insane in the Brian virus.
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
Dit gaat over alle gevallen, waarom zouden ze dat op de ICs niet bijhoudenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Om de logistiek te kunnen plannen moet je weten hoe lang iemand gemiddeld op de IC zit.
Het aantal ontslagen mensen is een heel belangrijke statistiek.twitter:rivm twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:15:42We krijgen veel vragen over hoeveel mensen er genezen zijn van het nieuwe #coronavirus. Die cijfers hebben we niet. Het is niet verplicht om te melden dat iemand genezen is. De meeste mensen hebben milde klachten en genezen weer van de infectie. #COVID19 https://t.co/Xrjsu9rHta https://t.co/OSRymp92oT reageer retweet
Wat denk jij dan? Er is gister onderzoek verschenen dat nagenoeg bevestigd dat het van dieren komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is het toch een pokke slim virus, geloof steeds minder van dat dit van dieren af komt.
Ach je kunt er een lekker stoofpotje van maken.....quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Precies. Genezen patiënten kan je niet eten, want daar zit 90% gewoon thuis op de bank.
die duurde 4 a 5 maanden ?!?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
de seizoensgriep 3 jaar terug legde in NL 9000 man om dus ik zou daar wel een ja op durven te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |