SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Dit is gewoon raar :l![]()
Zet je TV & internet uit. Het kan zo simpel zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef Zwansen het volgende:
Het voelt een beetje als een groot event zoals de Tour de Fransen of de OS, maar dan zonder de rustdagen. Nu elke dat nieuwe cijfers, updates, etc. Zou wel eens een dag geen nieuws willen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt, jank nu weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eens. Heb het ook wel eens gerapporteerd, maar daar is niet echt actie tegen ondernomen. Wordt misschien toch wel eens tijd.![]()
Niet meer kunnen FOK!ken onder werktijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet je TV & internet uit. Het kan zo simpel zijn.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik heb hier al een noodvoorraad aangelegd, en ga mijn vrouw echt niet ontlopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan heb jij het dus automatisch ook en moet hele gezin in quarentaine.
Beste lijkt mij ook isoleren van de besmette persoon maar is heel lastig wanneer je geen groot huis hebt.
Ook is het ergebs cru om iemand een beetje aan zijn lot over te laten alleen.
Aan de andere kant willen we natuurlijk ook niet dat onze baby ziek wordt, en we moeten ook voor hem kunnen blijven zorgen.
Moeilijk, moeilijk.....![]()
Bekijk het positief misschien steekt ze je schoonmoeder wel aan.quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Wat een galgenhumor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bekijk het positief misschien steekt ze je schoonmoeder wel aan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bekijk het positief misschien steekt ze je schoonmoeder wel aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ook voor ons reden geweest om voorraad te hebben. Als 1 van ons het krijgt gaan wij gewoon in quarantaine en hebben dan ook eten voor twee weken en anders AH onlinequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier al een noodvoorraad aangelegd, en ga mijn vrouw echt niet ontlopen.
Aan de andere kant willen we natuurlijk ook niet dat onze baby ziek wordt, en we moeten ook voor hem kunnen blijven zorgen.
Moeilijk, moeilijk.....![]()
![]()
das veel,hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef Jano9 het volgende:
Spanje plus 209 doden:
https://www.ad.nl/dossier(...)ticulieren~a3523299/![]()
Ja sorry hoor ik begrijp dat het ontzettend kut is maar zoals in elke crisis geldt blijf kalm.quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
User komt niet echt stabiel over inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien moet je wel proberen iets minder paniekerig te worden. Helpt ook neit voor je immuunsysteem. Ondersteun gewoon je vrouw in plaats van in een tentje te gaan slapen.
ALs dit je ergste nachtmerrie is gaat het je overigens verder vrij goed in het leven.![]()
![]()
Om door te gaan op het onderwerp uit vorige topic dat iemand in je huishouden symptomen krijgt.
Wat is jullie plan? Hoe groot is de kans dat je besmet bent in een huishouden wanneer iemand symptomen begint te krijgen en dus op bv dag 5 zit.
Als je naast elkaar slaapt in een kamer is het denk ik al gebeurd.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook voor ons reden geweest om voorraad te hebben. Als 1 van ons het krijgt gaan wij gewoon in quarantaine en hebben dan ook eten voor twee weken en anders AH onlinePrima!
Ja we hebben hier 40 kilo rijst (Filipijnse vrouw; dat komt heus wel op!), blikken met vis, knakworsten en gehaktballetjes, verschillende soorten bonen, maaltijdsoepen, sta-zakken met kant-en-klare gerechten en nog wel meer spul.
De vraag is natuurlijk wel in hoeverre je er zin in hebt als je echt ziek bent!
Anyway, ik begin ook wat meer te kijken naar reguliere huishoudelijke spullen; je wil ook niet ineens zonder afwasmiddel of whatever komen te zitten.![]()
Omdat het RIVM niet iedereen telt:
Hoeveel BN-ers zouden de media hebben geregistreerd? Als we dat weten hoeven we namelijk alleen maar het aantal besmette BN-ers zoals Youp te tellen om te weten hoeveel besmette Nederlanders er zijn, immers:
(Totale aantal Nederlanders met corona) = (aantal BN-ers met Corona)/(Totaal aantal BN-ers) * 17429195 Nederlanders![]()
Volgens het RIVM ben je pas besmettelijk als je symptomen hebt...
Dat werd mij gister door hen verteld, waarop ik zei dat het toch allang achterhaald is? Daar was hij wel mee eens maar dit is de officiële lezing.
Ik snap er werkelijk niks meer van.![]()
Nog meer paniek zou goed zijn!!11quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja sorry hoor ik begrijp dat het ontzettend kut is maar zoals in elke crisis geldt blijf kalm.![]()
Dit is wel heel slecht.
Om de logistiek te kunnen plannen moet je weten hoe lang iemand gemiddeld op de IC zit.
Het aantal ontslagen mensen is een heel belangrijke statistiek.twitter:rivm twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:15:42We krijgen veel vragen over hoeveel mensen er genezen zijn van het nieuwe #coronavirus. Die cijfers hebben we niet. Het is niet verplicht om te melden dat iemand genezen is. De meeste mensen hebben milde klachten en genezen weer van de infectie. #COVID19 https://t.co/Xrjsu9rHta https://t.co/OSRymp92oT reageer retweet
![]()
Hoef me daar geen zorgen over te maken maar zou dan samen in zelf quarantaine gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Om door te gaan op het onderwerp uit vorige topic dat iemand in je huishouden symptomen krijgt.
Wat is jullie plan? Hoe groot is de kans dat je besmet bent in een huishouden wanneer iemand symptomen begint te krijgen en dus op bv dag 5 zit.
Als je naast elkaar slaapt in een kamer is het denk ik al gebeurd.
Twee weken is heel erg lang om alleen te zijn![]()
Lijkt me niet representatief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Agronoom2 het volgende:
Hoeveel BN-ers zouden de media hebben geregistreerd? Als we dat weten hoeven we namelijk alleen maar het aantal besmette BN-ers zoals Youp te tellen, immers:
(Totale aantal Nederlanders met corona) = (aantal BN-ers met Corona)/(Totaal aantal BN-ers) * 17429195 Nederlanders
Iemand als Marco Borsato kan in z'n eentje al 20 vrouwen besmetten.![]()
Ja dat is mijn dilemma ook. Ik val zelf in de risicogroep. Weet niet waar ik goed aan doe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier al een noodvoorraad aangelegd, en ga mijn vrouw echt niet ontlopen.
Moeilijk, moeilijk.....
Ene kant dacht ik tijdelijk diegene in huis van mijn/haar ouders en zij hier. Maar wil ook niet riskeren dat je zo mensen van in de 60 ook al besmet.![]()
quote:geregistreerd op: woensdag 26 februari 2020 @ 22:33quote:
speciaal een acc aangemaakt om alleen hier te posten, ik vind het verdacht.![]()
Had deze nog niet gezien. Jesus doe ff normaal man.
https://www.dumpert.nl/it(...)TxIrAikgfhanpethKCDI![]()
Snapje.quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Aantal mensen met ontslag is niet aantal patienten wat geneest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Om de logistiek te kunnen plannen moet je weten hoe lang iemand gemiddeld op de IC zit.
Het aantal ontslagen mensen is een heel belangrijke statistiek.twitter:rivm twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:15:42We krijgen veel vragen over hoeveel mensen er genezen zijn van het nieuwe #coronavirus. Die cijfers hebben we niet. Het is niet verplicht om te melden dat iemand genezen is. De meeste mensen hebben milde klachten en genezen weer van de infectie. #COVID19 https://t.co/Xrjsu9rHta https://t.co/OSRymp92oT reageer retweet
![]()
Maar dit gaat toch niet over de IC?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
godver wat slecht weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
2 personen in mijn huishouden hadden symptomen, na terugkomst van een wintersportvakantie. Longontstekingen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als je naast elkaar slaapt in een kamer is het denk ik al gebeurd.
Werden uiteraard niet getest maar werd wel gezegd dat de kans dat ze dit virus hadden groter was dan dat ze het niet zouden hebben en dus thuis moesten blijven....
Daarnaast nog een persoon uit mijn directe omgeving in dezelfde periode een longontsteking gekregen.
Geen van 3en heeft ooit eerder in hun leven een longontsteking gehad.
Ben nu al bijna 2 weken met hun in contact geweest en heb zelf geen "corona-symptomen" wel ben ik ook thuis van 't werk.
Eerlijk, was ik de eerste die ziek werd. Dikke 2 week geleden even heel flink verkouden, hoesten en koorts. 3 dagen, maar gewoon gewerkt. Was toen nog veel minder sprake van 't corona-virus.
Denk dat we 't hier allemaal hebben gehad in dit huishouden. En we zij allemaal weer beter geworden of aan de beterende hand.![]()
Ze houden heus wel bij hoeveel mensen het ziekenhuis verlatenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
Maar om nu mensen die geen klachten meer hebben te gaan testen als er al een tekort is. Beetje zinloos![]()
Nogal lastig om iemand genezen te verklaren als je niet weet of ie het had slimmequote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
godver wat slecht weer![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !![]()
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef polderturk het volgende:
Dit is wel heel slecht.
![]()
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet vatbaar zijn voor het virus, ook niet als ze zich in een groep met besmette personen bevinden. En kinderen uitgezonderd.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik denk dat inmiddels al lang en breed is aangetoond dat mensen besmettelijk zijn zonder symptomen. Maar hoe erg bv weet ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef Brybry het volgende:
Volgens het RIVM ben je pas besmettelijk als je symptomen hebt...
Dat werd mij gister door hen verteld, waarop ik zei dat het toch allang achterhaald is? Daar was hij wel mee eens maar dit is de officiële lezing.
Ik snap er werkelijk niks meer van.
Idealiter zou je jezelf moeten kunnen testen net als hoe je je temperatuur meet.![]()
Nou, wat heb ik je gestuurd dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, ja. Waarom steek je me dan hart onder de riem via dm?![]()
Sow. Hebben die de oorlog meegemaakt in Bagdad ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Had deze nog niet gezien. Jesus doe ff normaal man.
https://www.dumpert.nl/it(...)TxIrAikgfhanpethKCDI![]()
Ik moet eigenlijk wel echt naar de kapperquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Pumpalov het volgende:
Dag zes van de lockdown. Net effe selfie gemaakt met vriendin
[ afbeelding ]![]()
Eencellig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
godver wat slecht weer![]()
maar die jaap heeft wel een indrukwekkend CV !Put these foolish ambitions to rest.![]()
Al zegt dat niks natuurlijk, de registratiedatum.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
speciaal een acc aangemaakt om alleen hier te posten, ik vind het verdacht.
Er zullen momenteel wel meer nieuwe accounts zijn hier, door de hele situatie.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Je weet dat je de komende tijd niets kan laten bezorgen via AH online? Alle momenten zitten vol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook voor ons reden geweest om voorraad te hebben. Als 1 van ons het krijgt gaan wij gewoon in quarantaine en hebben dan ook eten voor twee weken en anders AH online![]()
Wanneer is iemand een BN'er?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Agronoom2 het volgende:
Hoeveel BN-ers zouden de media hebben geregistreerd? Als we dat weten hoeven we namelijk alleen maar het aantal besmette BN-ers zoals Youp te tellen om te weten hoeveel besmette Nederlanders er zijn, immers:
(Totale aantal Nederlanders met corona) = (aantal BN-ers met Corona)/(Totaal aantal BN-ers) * 17429195 Nederlanders
Ik bedoelde ik kende niemand uit Temptation Island Vips bijvoorbeeld en dat zijn dan toch " Vips"N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
ja normaal gaan er ook 200 man dood per dag aan een griepje in spanje en 500 man in italie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
RIVM goden. Die behandelen het inmiddels ook als een griepje. “De meeste mensen hebben milde klachten.” 😀👍
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |