haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 19-03-2020 04:51:09 ]![]()
zat ik een beetje naar die simple minds clip te luisteren zonder te beseffen dat het topic al dicht was![]()
Kun je dat weer aanpassen in de OP zodat duidelijk is dat je wel punten krijgt tussen de lapo en de nieuwe OP?quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:41 schreef PlymouthFury het volgende:
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.![]()
Simple minds? Hebben wij toch iets gemeen. Zijn goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
zat ik een beetje naar die simple minds clip te luisteren zonder te beseffen dat het topic al dicht was![]()
Pff ben daar niet goed in dev hoe dat moet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je dat weer aanpassen in de OP zodat duidelijk is dat je wel punten krijgt tussen de lapo en de nieuwe OP?![]()
Misschien gewoon die hele zin weghalen, voegt weinig toe en de meeste mensen weten toch wel dat je punten krijgt tussen de OP en fipo en de meeste vermoeden wel dat je punten krijgt tussen de lapo en OPquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pff ben daar niet goed in dev hoe dat moet?![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
Stiekem door het slotje postenquote:![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=aGCdLKXNF3w[quote]quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
zat ik een beetje naar die simple minds clip te luisteren zonder te beseffen dat het topic al dicht wasOp [url=https://forum.fok.nl/topic/2544034/1/25#p192134983]donderdag 19 maart 2020 04:48[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/489506]PlymouthFury[/url] het volgende:
[..]
Pff ben daar niet goed in dev hoe dat moet?
[/quote]
[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2544034/1/25#p192134989]donderdag 19 maart 2020 04:50[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/68732]devzero[/url] het volgende:
[..]
Misschien gewoon die hele zin weghalen, voegt weinig toe en de meeste mensen weten toch wel dat je punten krijgt tussen de OP en fipo en de meeste vermoeden wel dat je punten krijgt tussen de lapo en OP
[/quote]
Ik heb mijn mod rechten even voor je gebruikt![]()
![]()
GA ff proberenquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien gewoon die hele zin weghalen, voegt weinig toe en de meeste mensen weten toch wel dat je punten krijgt tussen de OP en fipo en de meeste vermoeden wel dat je punten krijgt tussen de lapo en OP![]()
op de dag nu is teveel lawaiiquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Luister eens de versie van lorde die ik boven je heb gepost, wat vind je daarvan mario![]()
Held.quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb mijn mod rechten even voor je gebruikt![]()
Ik ben je weer dankbaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb het al voor je gedaan sorry![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ligen irgendwo,maar vind ik niet![]()
Im Sturz durch Zeit und Raum
Erwacht aus einem Traum
Nur ein kurzer Augenblick
Dann kehrt die Nacht zurück
Voor de DTS nachters![]()
![]()
Ja, allemaal uit mijn jongere tijd.quote:![]()
![]()
Dit is echt zon nummer dat in je kop zit maar toch vrij onbekend is waardoor het opzoeken van het nummer enorm lang duurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, allemaal uit mijn jongere tijd.
(want het is niet echt mijn jeugd)
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:08 schreef mario390 het volgende:
wanneer ZE NEMA HETEN WORD
DANN HEET ZE VAN ACHTER
AMEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Age of consent van New order ken je die? Ook zo een leuke band die bijna niemand kenquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is echt zon nummer dat in je kop zit maar toch vrij onbekend is waardoor het opzoeken van het nummer enorm lang duurt
(want het is niet echt mijn jeugd)
![]()
Ik ben erg fan van Joy Division, maar New Order vind ik persoonlijk toch een stuk minder eigenlijk luister ik alleen soms naar blue monday.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Age of consent van New order ken je die? Ook zo een leuke band die bijna niemand ken
Ik zal deze eens luisteren.![]()
New Order kennen wel zeer vele de hele Wereldquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Age of consent van New order ken je die? Ook zo een leuke band die bijna niemand ken![]()
Ik had zelfs nog een tijdje Ian Curtis als mijn UIquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:17 schreef PlymouthFury het volgende:
OK dan sky en mario. Dacht new order onbekend bij jullie![]()
![]()
Jij bent wel een echte kenner marioquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:17 schreef mario390 het volgende:
new order was de erste band
met deze elektropop-sound
hoe blue monday is maar de 1983 version![]()
Ik wilde dat ik mijn jeugd had eind 50 begin 60.mooie auto's goede muziek en leuke mode damesquote:![]()
![]()
Morguh dts vriendenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En Mario. Heb je de dt gepakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey nachtbraker. Heb je een goed nachtdienst gedraaid.?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eén hele goede morgen dot. Lekker geslapen?
Vroeg wakker en vaak wakker geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jammer, was plym je weer voor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh skeetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had jij dt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, gewoon wakker geweest. Ff zappen enzo beetje kwekken hier. Maar nog klaarwakker, ga zo gewoon weer liggen. Rust genoeg nu. Mij benieuwen wat men vandaag verzint met dat corona gelulquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey nachtbraker. Heb je een goed nachtdienst gedraaid.?
Vroeg wakker en vaak wakker geweest![]()
Hoe kan ik jou nu vergeten. Altijd het beste voor het laatste hè.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik dachtal dat je me vergeten was![]()
moemoe pakte de DT vannacht
O leuk voor moemoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu vergeten. Altijd het beste voor het laatste hè.
O leuk voor moemoe![]()
Ja kan ze misschien nog de top 20 binnenkomen![]()
![]()
Was niet druk zo aan je punten te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, gewoon wakker geweest. Ff zappen enzo beetje kwekken hier. Maar nog klaarwakker, ga zo gewoon weer liggen. Rust genoeg nu. Mij benieuwen wat men vandaag verzint met dat corona gelul
Ja die kut Corona. Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed..
Ze hebben wat verplegend personeel geënt hoorde ik gisteren avond. Dus ze zijn al hard op weg met Eem. Medicijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welja, downtime is een gezellige bezigheid van te voren. En wie hem heeft doet er weinig toe. Gewoon grappigquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu vergeten. Altijd het beste voor het laatste hè.
O leuk voor moemoe![]()
Ik ga overwegen om er een keer bij te zijn. Ik zat om 3 uur al op internet. Ikmlaat dts altijd ff voor de nachtmensen. Maar ik denk dat ik ergens een keer kom als ik wakker ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Haags. Hoe is het met de kleine.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeftquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Hey menquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh haags!!!Zonder wrijving geen glans![]()
en jij ook?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeft![]()
Paar keer wakker geweest maar over het algemeen van kwart voor tien tot half 6 geslapen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, gewoon eens doen! Devzero is een hele gezellige user erbij ook. Maar kan alleen 's nachts natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga overwegen om er een keer bij te zijn. Ik zat om 3 uur al op internet. Ikmlaat dts altijd ff voor de nachtmensen. Maar ik denk dat ik ergens een keer kom als ik wakker ben.![]()
O dat is wel lekker. Hopelijk voelt ze zich vandaag een heel stuk beter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker maatquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar keer wakker geweest maar over het algemeen van kwart voor tien tot half 6 geslapen.![]()
Hoop ik ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Hopelijk voelt ze zich vandaag een heel stuk beter.Zonder wrijving geen glans![]()
Had je een zieke thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeft![]()
Oei, en al getest?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker omdat de symptomen gister overeen kwamen met corona![]()
Nee. We houden het vooralsnog even goed in de gaten.quote:
Straks even tempen, hopelijk weer dalende.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moest je vast opzoeken![]()
Xdquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kloon van charlotteZonder wrijving geen glans![]()
Sterkte daarmee!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. We houden het vooralsnog even goed in de gaten.
Straks even tempen, hopelijk weer dalende.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2020 06:05:07 ]![]()
Dat is de ellende he Haags, maar er heerst nog een virus rond en dat lijkt heel veel op coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker omdat de symptomen gister overeen kwamen met corona
Kunnen ze ook heel ziek van zijn. Dat meisje van bjina 4 weet je nog dat in het ziekenhuis gelegen heeft. Maar haar zusje van 1 jaar heeft het ook waarschijnlijk gehad alleen was die wat minder ziek.
Vader en moeder hebben het ook allebei gehad.
Die ene is wel op corona getest maar was het niet dan wordt de rest van het gezien ook niet getest
Dat is dit virus ook een vervelende virus hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja pfff lastig allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de ellende he Haags, maar er heerst nog een virus rond en dat lijkt heel veel op corona
Kunnen ze ook heel ziek van zijn. Dat meisje van bjina 4 weet je nog dat in het ziekenhuis gelegen heeft. Maar haar zusje van 1 jaar heeft het ook waarschijnlijk gehad alleen was die wat minder ziek.
Vader en moeder hebben het ook allebei gehad.
Die ene is wel op corona getest maar was het niet dan wordt de rest van het gezien ook niet getest
Dat is dit virus ook een vervelende virus hoor.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik wel hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denken jullie wel aan jezelf?![]()
Ja ik snap het heel goed. Je wilt al nooit dat je kind ziek wordt, maar helemaal niet nu op dit moment.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja pfff lastig allemaal.
Gelukkig zijn kinderen sterkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denken jullie wel aan jezelf?![]()
Oh ja hoor, ze komt er ook wel doorheen. Het is meer Gewoon sneu om te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het heel goed. Je wilt al nooit dat je kind ziek wordt, maar helemaal niet nu op dit moment.
Gelukkig zijn kinderen sterk
En ik vrees een beetje voor mezelf en mamaZonder wrijving geen glans![]()
Ja is ook sneu om te zien zo ziek kleintjequote:Op donderdag 19 maart 2020 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ze komt er ook wel doorheen. Het is meer Gewoon sneu om te zien.
En ik vrees een beetje voor mezelf en mama
Ik hoorde gisteren op tv 2 vitamine C en een vitamine D tablet op een dag innemen
Ik geloof er zelf niet zo in, maar ja je weet het nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh aha, ik neem sowieso altijd al een vitamine C tablet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook sneu om te zien zo ziek kleintje
Ik hoorde gisteren op tv 2 vitamine C en een vitamine D tablet op een dag innemen
Ik geloof er zelf niet zo in, maar ja je weet het nooitZonder wrijving geen glans![]()
Ben voorlopig ook thuis nu, slaap vaak tussendoor en mijd menigte. Heb ook beroerde asbest longen door werk, maar pas echt op.quote:![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prachtig ja
Sowieso harrie jekkers godZonder wrijving geen glans![]()
Top!quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben voorlopig ook thuis nu, slaap vaak tussendoor en mijd menigte. Heb ook beroerde asbest longen door werk, maar pas echt op.Zonder wrijving geen glans![]()
O, dan m oet je ook uitkijken Plymquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben voorlopig ook thuis nu, slaap vaak tussendoor en mijd menigte. Heb ook beroerde asbest longen door werk, maar pas echt op.
Maar toch een geregeld leven met een goede nachtrust blijft toch beter dan overdag slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan m oet je ook uitkijken Plym
Maar toch een geregeld leven met een goede nachtrust blijft toch beter dan overdag slapen
Eigenlijk is het nu niet de tijd om volledige nachten door te halen. Normaal gesproken ook niet, maar daar denkt menigeen anders over natuurlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
IK ga gewoon zoals altijd om 22.30 naar bed, kijk daar nog even wat nieuws op tv en ondertussen een blikje hier af en toe werpen. Alleen ik ben zo vaak wakker en zo vroeg wakker.
Ik wil mij er niet aan wennen om overdag te gaan slapen en me dag en nacht ritme om te gaan gooien. SOms heel soms als ik het echt niet meer trek ga ik s'middags even liggen maar wordt dan altijd heel naar wakker. En ik slaap die nacht dan nog slechterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zo denk ik er net over hoor Haags. En dat allemaal voor een paar rot punten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens.
Eigenlijk is het nu niet de tijd om volledige nachten door te halen. Normaal gesproken ook niet, maar daar denkt menigeen anders over natuurlijk.
Maar goed het zijn volwassen mensen allemaal
Het is algemeen bekend dat s'nachts op zijn niet goed voor een mens is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, maar ben dat gewend hoor wisselende tijden. Die asbest plaques zitten ingekapseld en moet elk jaar thorax laten maken. Eind jaren 70 werd er niet zo nauw gekeken met asbest, stond het gewoon te slijpen zonder Mondkapje haha. Maar als je toen wist wat je nu weet? Maar zo blijft het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan m oet je ook uitkijken Plym
Maar toch een geregeld leven met een goede nachtrust blijft toch beter dan overdag slapen![]()
Je zegt dit al vaker maar ik wil nog maar eens benadrukken dat niet iedereen wakker is voor de punten hier hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er net over hoor Haags. En dat allemaal voor een paar rot punten.
Het is algemeen bekend dat s'nachts op zijn niet goed voor een mens is.![]()
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er net over hoor Haags. En dat allemaal voor een paar rot punten.
Het is algemeen bekend dat s'nachts op zijn niet goed voor een mens is.Zonder wrijving geen glans![]()
Waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:15 schreef mario390 het volgende:
ik slaap alltijd tot de middageten
van 10 00 - 13 00Zonder wrijving geen glans![]()
Waarom moet je eigenlijk zo bizar vroeg op voor je baan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.![]()
Dat is niet gezond hoor Mario slaap je maar 3 uurtjes op een dag?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:15 schreef mario390 het volgende:
ik slaap alltijd tot de middageten
van 10 00 - 13 00Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt minimaal 6 u nodig 8 beter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je hebt minimaal 6 u nodig 8 beter.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, die asbest heeft heel wat levens kapot gemaaktquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben dat gewend hoor wisselende tijden. Die asbest plaques zitten ingekapseld en moet elk jaar thorax laten maken. Eind jaren 70 werd er niet zo nauw gekeken met asbest, stond het gewoon te slijpen zonder Mondkapje haha. Maar als je toen wist wat je nu weet? Maar zo blijft het.
Je lichaam kan het wel gewend zijn, maar gezond zijn die nachtdiensten voor niemand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat gaat wel nachmiddag soms nog 2quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet gezond hoor Mario slaap je maar 3 uurtjes op een dag?![]()
Nee kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die asbest heeft heel wat levens kapot gemaakt
Je lichaam kan het wel gewend zijn, maar gezond zijn die nachtdiensten voor niemand.![]()
Nee dat weet ik helaas zelf maar al te goed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zegt dit al vaker maar ik wil nog maar eens benadrukken dat niet iedereen wakker is voor de punten hier hoor.
En daar heb ik het dan ook niet over
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reistijd, ben er vaak pas tegen kwart voor 7 he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom moet je eigenlijk zo bizar vroeg op voor je baan?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder moet ik punten pakken en de van brasil zijn zolang wakker
Zonder wrijving geen glans![]()
Als je nu merkt hoeveel beter het je doet om zo te slapen, nooit overdacht om te gaan verhuizen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reistijd, ben er vaak pas tegen kwart voor 7 he.![]()
Jawel. Maar ik woon echt zo fijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nu merkt hoeveel beter het je doet om zo te slapen, nooit overdacht om te gaan verhuizen?
slaaplekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Mensen, ik ga slapen tot vanmiddag missch![]()
![]()
![]()
O beter Haags, dat vroege wakker zijn is ook niets hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.
Ben je dan vroeg wakker dan is inderdaad iets eerder naar bed gaan een oplossing, mits je dan kan slapen.
Ik zou het ook zo graag willen doorslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIJ WOONT ZO FIJN BEKENDquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik woon echt zo fijn![]()
Maar het is zo slecht voor je gezondheid Mario, dat gaat zich nog wel wreken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder moet ik punten pakken en de van brasil zijn zolang wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cm?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Valt wel aan te leren toch? Mij is het ook redelijk goed gelukt. Ik ging voorheen 1 uur slapen, soms later en stond dan half 5 weer op. Niet gezondquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter Haags, dat vroege wakker zijn is ook niets hoor.
Ben je dan vroeg wakker dan is inderdaad iets eerder naar bed gaan een oplossing, mits je dan kan slapen.
Ik zou het ook zo graag willen doorslapen
NIet goed Mario om je nachtrust op te geven voor een RSL of voor puntenquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gaat wel nachmiddag soms nog 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Langer dan een uur of 5/6 zit er toch echt niet in."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maar dann ben ik voll daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet goed Mario om je nachtrust op te geven voor een RSL of voor punten![]()
J aals je echt punten wil hebben Mario moet je ook vaker hier zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef mario390 het volgende:
17 punten in de ochtend dat is meer dann in de laatste dagen gesamt
Toen ik gisteren naar bed ging waren er maar een man of drie vier nog hier.
Overdag is het druk en als Niz komt pakt bijna niemand meer een punt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja. Verslaving he. Een heroïnejunk moet ook continu z'n shot hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet goed Mario om je nachtrust op te geven voor een RSL of voor punten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Slaap lekker Plym, tot latersquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Mensen, ik ga slapen tot vanmiddag missch![]()
Doe je goed. Ik heb nooit koortsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Pumpalov het volgende:
Langer dan een uur of 5/6 zit er toch echt niet in.Zonder wrijving geen glans![]()
Was het maar zo makkelijk. Ik ga op tijd naar bed. In het begin ging ik er gelijk uit als ik wakker was. Nu heb ik me voorgenomen een uur te blijven liggen. Maar ls dat niet wil en je lijf gaat zeer doen ga je er graag uit. Het is ook niet zo dat ik op blijf voor iets, of opsta voor iets.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel aan te leren toch? Mij is het ook redelijk goed gelukt. Ik ging voorheen 1 uur slapen, soms later en stond dan half 5 weer op. Niet gezondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh pumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Pumpalov het volgende:
Langer dan een uur of 5/6 zit er toch echt niet in.
Jammer, het zit er niet in voor sommige om lang te slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit met op de armpit te meten altijd rond de 36."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is je eigen keus he om dat te doen.quote:
Ik zou het niet kunnen en zeer zeker ook niet willen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het kan echt een verslaving worden. Net als mensen die verslaafd zijn aan het gamen. Die zitten soms ook de hele nacht door te gamen of gaan heel laat slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tsja. Verslaving he. Een heroïnejunk moet ook continu z'n shot hebben.
Maar goed ieder moet lekker doen waar die zich goed bij voeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
's zomers nooit zoveel moeite mee. In de winter is vervelender.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh pump
Jammer, het zit er niet in voor sommige om lang te slapen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, dan zijn de nachten ook veel langer
In de zomer zit ik soms al om 4 of 5 uur buiten, heerlijk stil buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok wel vaag opzich.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Ik ga op tijd naar bed. In het begin ging ik er gelijk uit als ik wakker was. Nu heb ik me voorgenomen een uur te blijven liggen. Maar ls dat niet wil en je lijf gaat zeer doen ga je er graag uit. Het is ook niet zo dat ik op blijf voor iets, of opsta voor iets.Zonder wrijving geen glans![]()
Maandag gewoon weer sneeuw
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb juist andersomquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
's zomers nooit zoveel moeite mee. In de winter is vervelender.Zonder wrijving geen glans![]()
twitter:_janpostma_ twitterde op donderdag 19-03-2020 om 06:35:00Playboy stopt in de VS met de papieren editie. Het ging al langer niet goed, maar corona was de genadeslag. https://t.co/OOxYn7kWDE reageer retweet
![]()
Het schijnt normaal te zijn als je bepaalde dingen in je leven hebt meegemaaktquote:
ZIt in je onderbewusteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Playboy
Heff gewoon op."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er is genoeg porno te zien op internet gratis.
Zo blad wordt daar de dupe van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die blaadjes gaan toch aan elkaar plakken op den duur."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooi stuk van een jongen vrouwelijke dokter op FB
17 maart om 11:09 ·SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gatsiequote:Op donderdag 19 maart 2020 06:44 schreef Pumpalov het volgende:
Die blaadjes gaan toch aan elkaar plakken op den duur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey, hoe is het met je nieuwe liefde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom qoute je je zelf Mario
Wat betekend dit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
No fapquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:37 schreef skysherrif het volgende:
twitter:_janpostma_ twitterde op donderdag 19-03-2020 om 06:35:00Playboy stopt in de VS met de papieren editie. Het ging al langer niet goed, maar corona was de genadeslag. https://t.co/OOxYn7kWDE reageer retweet
fap matriaal genoeg te vinden op internet, zijn er vast wel een paar die je wegwijs kunnen maken mocht je de weg nog niet gevonden hebben
Altijd de handen schoonhoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pavianquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Waarom qoute je je zelf Mario
Wat betekend dit?![]()
Was meint das?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een aap toch, een baviaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gutemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FF lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk.Kan zo nog wel een uurtje liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is lekker als je dat dan kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk, zijn we vast heel watquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:04 schreef mario390 het volgende:
ik heb zo en funny apes video gekregenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed verhaal weer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Porno?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:04 schreef mario390 het volgende:
ik heb zo en funny apes video gekregen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Porno dus met apen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgn LimoentjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:08 schreef mario390 het volgende:
dat is ook grappig![]()
maar dat op whatsapp is funnier
mario toch
![]()
Ieder zijn meug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn ding is het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed hoor. Met jou?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Goudvisje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet meer porno.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zoek ja dat andere maar heb dit gevonden
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar zo feest Limoenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke![]()
![]()
Heb je vandaag eindelijk eens 8uurtjes geslapen
Jij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh oh. Blijf je wel binnen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel hoesten maar verder eigenlijk best goedDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dud0r noem ik goudvisje vanwege zijn UI.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
82 gevallen tot en met gisteravond. Toen ook eerste geval hier in de stad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het in Bulgarije met Corona ? Hoor daar weinig over
1 stad volledig op slot, daar komt niemand meer binnen of buiten nadat er 11 Britten gevonden zijn met covid19 (want die gaan lekker gewoon overal nog steeds feesten en zuipen).
Alle engelsen daar zijn in een hotel opgesloten en onder politiebegeleiding op een vliegtuig gezet. De stad zelf twee weken hermetisch afgesloten.
Sinds vandaag hier in de stad geen grotere samenscholingen dan twee personen meer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je ze zelf baktquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ook weinig geslapen maar ik heb de hele dag om dat in te halenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest Limoen
Jij dan?![]()
![]()
Die elkaars genitaliën beroeren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet porno dat zijn dieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja moet welquote:![]()
Wil zo graag naar buiten, al zit winkelen er niet meer echt in nu winkels langzaam aan het sluiten zijn.![]()
Klinkt als porno....quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die elkaars genitaliën beroeren.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dan moeten we onze shop afspraak wel heel lang uitstellen jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja moet wel![]()
Wil zo graag naar buiten, al zit winkelen er niet meer echt in nu winkels langzaam aan het sluiten zijn.![]()
![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Langzaam is niet eens het goede woord. Gaat best rap. Hoop dat het snel weg trekt moentjuhquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja moet wel![]()
Wil zo graag naar buiten, al zit winkelen er niet meer echt in nu winkels langzaam aan het sluiten zijn.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ze pakken het daar wel groots aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
82 gevallen tot en met gisteravond. Toen ook eerste geval hier in de stad.
1 stad volledig op slot, daar komt niemand meer binnen of buiten nadat er 11 Britten gevonden zijn met covid19 (want die gaan lekker gewoon overal nog steeds feesten en zuipen).
Alle engelsen daar zijn in een hotel opgesloten en onder politiebegeleiding op een vliegtuig gezet. De stad zelf twee weken hermetisch afgesloten.
Sinds vandaag hier in de stad geen grotere samenscholingen dan twee personen meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dus iets wat ik nooit doe, doe ik het wel slaap ik snachts helemaal niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook weinig geslapen maar ik heb de hele dag om dat in te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, dat is netjes. Hopelijk blijft het daar ook heel laag qua gevallen dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
82 gevallen tot en met gisteravond. Toen ook eerste geval hier in de stad.
Sinds vandaag hier in de stad geen grotere samenscholingen dan twee personen meer.
Waren ze er daar gelijk bovenop dat er zo weinig gevallen maar zijn?![]()
Mja kan er ook niets aan doenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mogguh fris zure damequote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe goedemorgen vers fruit
[..]
Chef-kok extraordinair![]()
![]()
Skaaaaaaai highquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wordt mijn wakker blijven het toch nog waard !![]()
![]()
![]()
Goedemorgen casanova. Ben je al wezen kijken op andere forums ?![]()
Ik moest even nadenken waarom je dat vroegquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaaaaaai high![]()
![]()
![]()
Goedemorgen casanova. Ben je al wezen kijken op andere forums ?
Maar jij bent niet op andere fora toch dus wat heeft dat voor zin??![]()
Na 20 gevallen noodtoestand uitgeroepen. Dat was vrijdag. Sinds zaterdag alle restaurants, cafe's etc. Gesloten. 90% van de winkels ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wauw, dat is netjes. Hopelijk blijft het daar ook heel laag qua gevallen dan.
Waren ze er daar gelijk bovenop dat er zo weinig gevallen maar zijn?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is alleen maar goed toch dat ze het groots aan pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We moesten sowieso wachten tot die virus voorbij was. En wanneer dat zover is dan is het heerlijk weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan moeten we onze shop afspraak wel heel lang uitstellen jaKunnen we beide winkelen voor jurkjes
![]()
Ook niet meer hondjeslingeren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We moesten sowieso wachten tot die virus voorbij was. En wanneer dat zover is dan is het heerlijk weerKunnen we beide winkelen voor jurkjes
![]()
![]()
Dikzakquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Snel gehandeld dan. Maar Corona heeft jullie ook laat bereikt klinkt het. Supermarkten wel gwn open toch ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Na 20 gevallen noodtoestand uitgeroepen. Dat was vrijdag. Sinds zaterdag alle restaurants, cafe's etc. Gesloten. 90% van de winkels ook.![]()
Komt omdat die Bulgaren nergens heen gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snel gehandeld dan. Maar Corona heeft jullie ook laat bereikt klinkt het. Supermarkten wel gwn open toch ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Als je 12uur een uurtje gaat liggen slaap je snachts niet meer ? Dat is dan heftigquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik nooit doe, doe ik het wel slaap ik snachts helemaal niet meer![]()
De snelweg is nog niet af.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat die Bulgaren nergens heen gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Betekenis van Kana -\quote:
Kana is een Japanse naam voor jongens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iran blijft een vreemd. Zoveel gevallen daar vergeleken met de omringende landen. Ach als het maar snel voorbij gaat allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat die Bulgaren nergens heen gaan![]()
O heb nooit uitgeprobeerd om om 12 uur te gaan liggen, vaak als ik echt heel heel oe ben is het zo tegen 15 uurquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je 12uur een uurtje gaat liggen slaap je snachts niet meer ? Dat is dan heftig
Maar dan nog he, dan slaap ik even en wordt heel naar wakker
Maar goed dat is gewoon mijn verrotte slaap gedoetje, laten we het maar over iets anders hebben.
Over........... ja weet het ff niet
Wie zegt dat ik niet op het Viva zitquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waarom je dat vroeg
Maar jij bent niet op andere fora toch dus wat heeft dat voor zin??En je wil juist nieuwe dames treffen! Die niks weten van je moves
![]()
![]()
Komt onder andere omdat ze nouja, eerst dachten door met massale bijeenkomsten in moskees het virus konden tegenhouden in plaats van juist van elkaar weg te blijven onder anderequote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iran blijft een vreemd. Zoveel gevallen daar vergeleken met de omringende landen. Ach als het maar snel voorbij gaat allemaal![]()
![]()
Kan je me daar introduceren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op het Viva zitEn je wil juist nieuwe dames treffen! Die niks weten van je moves
![]()
Bijna goed, machtigquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef skysherrif het volgende:
Kana is een Japanse jongensnaam. Het betekent `viesdik`
Ik moet denken aan kano , en dat doet me weer denken aan gevulde kanoquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef skysherrif het volgende:
Kana is een Japanse jongensnaam. Het betekent `viesdik`wat ik eigenlijk helemaal niet lekker vind
![]()
Jaja, nadat je een heel pak in 1x hebt leeggevroten zekerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet denken aan kano , en dat doet me weer denken aan gevulde kanowat ik eigenlijk helemaal niet lekker vind
![]()
Blijf het vreemd en verdacht vinden,quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt onder andere omdat ze nouja, eerst dachten door met massale bijeenkomsten in moskees het virus konden tegenhouden in plaats van juist van elkaar weg te blijven onder andere![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1012 / 6283
2. PlymouthFury / 753 / 4881
3. devzero / 608 / 2550
4. Dr.Mikey / 462 / 3097
5. FreshFruit / 460 / 3781
6. skysherrif / 450 / 4126
7. dud0r / 434 / 3226
8. aKboR / 419 / 2548
9. engine / 394 / 2351
10. Jippie68 / 352 / 3340
11. Nizno / 345 / 4107
12. mario390 / 263 / 2489
13. Mrsloveable / 219 / 1848
14. madam-april / 206 / 2824
15. 88-4 / 161 / 1534
16. Mickytjuh / 159 / 1734
17. Filosoofert / 104 / 898
18. PoezeligDing / 101 / 1056
19. SoS87 / 96 / 393
20. Pumpalov / 84 / 653SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaja, nadat je een heel pak in 1x hebt leeggevroten zeker![]()
Stil nou! Ik ga je zo niet meer introduceren op het Viva forum hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je verlegen Skyquote:
Mooi weertje wordt het vandaagquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb nooit uitgeprobeerd om om 12 uur te gaan liggen, vaak als ik echt heel heel oe ben is het zo tegen 15 uur
Maar dan nog he, dan slaap ik even en wordt heel naar wakker
Maar goed dat is gewoon mijn verrotte slaap gedoetje, laten we het maar over iets anders hebben.
Over........... ja weet het ff niet![]()
![]()
Shy Sky.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg toch verder niet verkeerds over je prachtige looks!quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Stil nou! Ik ga je zo niet meer introduceren op het Viva forum hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie sky al staan bij een meisjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee moentjequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nee hoor, maar ik denk dat @Limoentjuh en ik een geweldig team zijn. Een uitstekende wingwoman bovendien!quote:![]()
Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg toch verder niet verkeerds over je prachtige looks!![]()
![]()
Oke ik introduceer je wel aan wie je wil![]()
Aan je ouders als hun nieuwe schoonzoon?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Oke ik introduceer je wel aan wie je wil![]()
![]()
Ja zo zat ik dus ook toen ik zijn vraag aan jou lasquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: