Nee. We houden het vooralsnog even goed in de gaten.quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moest je vast opzoeken
Xdquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kloon van charlotte
Sterkte daarmee!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. We houden het vooralsnog even goed in de gaten.
Straks even tempen, hopelijk weer dalende.
Dat is de ellende he Haags, maar er heerst nog een virus rond en dat lijkt heel veel op coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker omdat de symptomen gister overeen kwamen met corona
Ja pfff lastig allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de ellende he Haags, maar er heerst nog een virus rond en dat lijkt heel veel op corona
Kunnen ze ook heel ziek van zijn. Dat meisje van bjina 4 weet je nog dat in het ziekenhuis gelegen heeft. Maar haar zusje van 1 jaar heeft het ook waarschijnlijk gehad alleen was die wat minder ziek.
Vader en moeder hebben het ook allebei gehad.
Die ene is wel op corona getest maar was het niet dan wordt de rest van het gezien ook niet getest
Dat is dit virus ook een vervelende virus hoor.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denken jullie wel aan jezelf?
Ja ik snap het heel goed. Je wilt al nooit dat je kind ziek wordt, maar helemaal niet nu op dit moment.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja pfff lastig allemaal.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denken jullie wel aan jezelf?
Oh ja hoor, ze komt er ook wel doorheen. Het is meer Gewoon sneu om te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap het heel goed. Je wilt al nooit dat je kind ziek wordt, maar helemaal niet nu op dit moment.
Gelukkig zijn kinderen sterk
Ja is ook sneu om te zien zo ziek kleintjequote:Op donderdag 19 maart 2020 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ze komt er ook wel doorheen. Het is meer Gewoon sneu om te zien.
En ik vrees een beetje voor mezelf en mama
Oh aha, ik neem sowieso altijd al een vitamine C tablet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook sneu om te zien zo ziek kleintje
Ik hoorde gisteren op tv 2 vitamine C en een vitamine D tablet op een dag innemen
Ik geloof er zelf niet zo in, maar ja je weet het nooit
Ben voorlopig ook thuis nu, slaap vaak tussendoor en mijd menigte. Heb ook beroerde asbest longen door werk, maar pas echt op.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prachtig ja
Sowieso harrie jekkers god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |