Hoe kan ik jou nu vergeten. Altijd het beste voor het laatste hè.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik dachtal dat je me vergeten was![]()
moemoe pakte de DT vannacht
quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu vergeten. Altijd het beste voor het laatste hè.
O leuk voor moemoe
Was niet druk zo aan je punten te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, gewoon wakker geweest. Ff zappen enzo beetje kwekken hier. Maar nog klaarwakker, ga zo gewoon weer liggen. Rust genoeg nu. Mij benieuwen wat men vandaag verzint met dat corona gelul
Welja, downtime is een gezellige bezigheid van te voren. En wie hem heeft doet er weinig toe. Gewoon grappigquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu vergeten. Altijd het beste voor het laatste hè.
O leuk voor moemoe
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeftquote:
Hey menquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh haags!!!
en jij ook?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeft
Paar keer wakker geweest maar over het algemeen van kwart voor tien tot half 6 geslapen.quote:
Ja, gewoon eens doen! Devzero is een hele gezellige user erbij ook. Maar kan alleen 's nachts natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga overwegen om er een keer bij te zijn. Ik zat om 3 uur al op internet. Ikmlaat dts altijd ff voor de nachtmensen. Maar ik denk dat ik ergens een keer kom als ik wakker ben.
O dat is wel lekker. Hopelijk voelt ze zich vandaag een heel stuk beter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt nog te slapen. Heb haar niet zoveel gehoord vannacht, denk wel dat ze goed geslapen heeft
lekker maatquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar keer wakker geweest maar over het algemeen van kwart voor tien tot half 6 geslapen.
Hoop ik ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Hopelijk voelt ze zich vandaag een heel stuk beter.
Had je een zieke thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, en al getest?quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker omdat de symptomen gister overeen kwamen met corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |