Top!quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben voorlopig ook thuis nu, slaap vaak tussendoor en mijd menigte. Heb ook beroerde asbest longen door werk, maar pas echt op.
O, dan m oet je ook uitkijken Plymquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben voorlopig ook thuis nu, slaap vaak tussendoor en mijd menigte. Heb ook beroerde asbest longen door werk, maar pas echt op.
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan m oet je ook uitkijken Plym
Maar toch een geregeld leven met een goede nachtrust blijft toch beter dan overdag slapen
Ja, zo denk ik er net over hoor Haags. En dat allemaal voor een paar rot punten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens.
Eigenlijk is het nu niet de tijd om volledige nachten door te halen. Normaal gesproken ook niet, maar daar denkt menigeen anders over natuurlijk.
Weet ik, maar ben dat gewend hoor wisselende tijden. Die asbest plaques zitten ingekapseld en moet elk jaar thorax laten maken. Eind jaren 70 werd er niet zo nauw gekeken met asbest, stond het gewoon te slijpen zonder Mondkapje haha. Maar als je toen wist wat je nu weet? Maar zo blijft het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan m oet je ook uitkijken Plym
Maar toch een geregeld leven met een goede nachtrust blijft toch beter dan overdag slapen
Je zegt dit al vaker maar ik wil nog maar eens benadrukken dat niet iedereen wakker is voor de punten hier hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er net over hoor Haags. En dat allemaal voor een paar rot punten.
Maar goed het zijn volwassen mensen allemaal
Het is algemeen bekend dat s'nachts op zijn niet goed voor een mens is.
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er net over hoor Haags. En dat allemaal voor een paar rot punten.
Maar goed het zijn volwassen mensen allemaal
Het is algemeen bekend dat s'nachts op zijn niet goed voor een mens is.
Waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:15 schreef mario390 het volgende:
ik slaap alltijd tot de middageten
van 10 00 - 13 00
Waarom moet je eigenlijk zo bizar vroeg op voor je baan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.
Dat is niet gezond hoor Mario slaap je maar 3 uurtjes op een dag?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:15 schreef mario390 het volgende:
ik slaap alltijd tot de middageten
van 10 00 - 13 00
Je hebt minimaal 6 u nodig 8 beter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je hebt minimaal 6 u nodig 8 beter.
Ja, die asbest heeft heel wat levens kapot gemaaktquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben dat gewend hoor wisselende tijden. Die asbest plaques zitten ingekapseld en moet elk jaar thorax laten maken. Eind jaren 70 werd er niet zo nauw gekeken met asbest, stond het gewoon te slijpen zonder Mondkapje haha. Maar als je toen wist wat je nu weet? Maar zo blijft het.
dat gaat wel nachmiddag soms nog 2quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet gezond hoor Mario slaap je maar 3 uurtjes op een dag?
Nee kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die asbest heeft heel wat levens kapot gemaakt
Je lichaam kan het wel gewend zijn, maar gezond zijn die nachtdiensten voor niemand.
Nee dat weet ik helaas zelf maar al te goed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zegt dit al vaker maar ik wil nog maar eens benadrukken dat niet iedereen wakker is voor de punten hier hoor.
Reistijd, ben er vaak pas tegen kwart voor 7 he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom moet je eigenlijk zo bizar vroeg op voor je baan?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder moet ik punten pakken en de van brasil zijn zolang wakker
Als je nu merkt hoeveel beter het je doet om zo te slapen, nooit overdacht om te gaan verhuizen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reistijd, ben er vaak pas tegen kwart voor 7 he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |