Dat is dus iets wat ik nooit doe, doe ik het wel slaap ik snachts helemaal niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook weinig geslapen maar ik heb de hele dag om dat in te halen
Wauw, dat is netjes. Hopelijk blijft het daar ook heel laag qua gevallen dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
82 gevallen tot en met gisteravond. Toen ook eerste geval hier in de stad.
1 stad volledig op slot, daar komt niemand meer binnen of buiten nadat er 11 Britten gevonden zijn met covid19 (want die gaan lekker gewoon overal nog steeds feesten en zuipen).
Alle engelsen daar zijn in een hotel opgesloten en onder politiebegeleiding op een vliegtuig gezet. De stad zelf twee weken hermetisch afgesloten.
Sinds vandaag hier in de stad geen grotere samenscholingen dan twee personen meer.
Mja kan er ook niets aan doenquote:
Mogguh fris zure damequote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe goedemorgen vers fruit
[..]
Chef-kok extraordinair
Skaaaaaaai highquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wordt mijn wakker blijven het toch nog waard !
Ik moest even nadenken waarom je dat vroegquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Skaaaaaaai high![]()
![]()
![]()
Goedemorgen casanova. Ben je al wezen kijken op andere forums ?
Na 20 gevallen noodtoestand uitgeroepen. Dat was vrijdag. Sinds zaterdag alle restaurants, cafe's etc. Gesloten. 90% van de winkels ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wauw, dat is netjes. Hopelijk blijft het daar ook heel laag qua gevallen dan.
Waren ze er daar gelijk bovenop dat er zo weinig gevallen maar zijn?
Is alleen maar goed toch dat ze het groots aan pakkenquote:
We moesten sowieso wachten tot die virus voorbij was. En wanneer dat zover is dan is het heerlijk weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan moeten we onze shop afspraak wel heel lang uitstellen ja
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We moesten sowieso wachten tot die virus voorbij was. En wanneer dat zover is dan is het heerlijk weerKunnen we beide winkelen voor jurkjes
Dikzakquote:
Snel gehandeld dan. Maar Corona heeft jullie ook laat bereikt klinkt het. Supermarkten wel gwn open toch ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Na 20 gevallen noodtoestand uitgeroepen. Dat was vrijdag. Sinds zaterdag alle restaurants, cafe's etc. Gesloten. 90% van de winkels ook.
Komt omdat die Bulgaren nergens heen gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snel gehandeld dan. Maar Corona heeft jullie ook laat bereikt klinkt het. Supermarkten wel gwn open toch ?
Als je 12uur een uurtje gaat liggen slaap je snachts niet meer ? Dat is dan heftigquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik nooit doe, doe ik het wel slaap ik snachts helemaal niet meer
De snelweg is nog niet af.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat die Bulgaren nergens heen gaan
Betekenis van Kana -\quote:
Iran blijft een vreemd. Zoveel gevallen daar vergeleken met de omringende landen. Ach als het maar snel voorbij gaat allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat die Bulgaren nergens heen gaan
O heb nooit uitgeprobeerd om om 12 uur te gaan liggen, vaak als ik echt heel heel oe ben is het zo tegen 15 uurquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je 12uur een uurtje gaat liggen slaap je snachts niet meer ? Dat is dan heftig
Wie zegt dat ik niet op het Viva zitquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waarom je dat vroeg
Maar jij bent niet op andere fora toch dus wat heeft dat voor zin??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |