Jawel. Maar ik woon echt zo fijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nu merkt hoeveel beter het je doet om zo te slapen, nooit overdacht om te gaan verhuizen?
slaaplekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Mensen, ik ga slapen tot vanmiddag missch![]()
O beter Haags, dat vroege wakker zijn is ook niets hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap sinds november ineens vaak meer dan 6 uur per nacht. Voel me stukken fitter. Nu ben ik later op de avond pas moe ipv einde middag. Maar dat komt omdat ik vaak vroeg op moet.
JIJ WOONT ZO FIJN BEKENDquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik woon echt zo fijn
Maar het is zo slecht voor je gezondheid Mario, dat gaat zich nog wel wreken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder moet ik punten pakken en de van brasil zijn zolang wakker
Cm?quote:
Valt wel aan te leren toch? Mij is het ook redelijk goed gelukt. Ik ging voorheen 1 uur slapen, soms later en stond dan half 5 weer op. Niet gezondquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter Haags, dat vroege wakker zijn is ook niets hoor.
Ben je dan vroeg wakker dan is inderdaad iets eerder naar bed gaan een oplossing, mits je dan kan slapen.
Ik zou het ook zo graag willen doorslapen
NIet goed Mario om je nachtrust op te geven voor een RSL of voor puntenquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gaat wel nachmiddag soms nog 2
maar dann ben ik voll daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet goed Mario om je nachtrust op te geven voor een RSL of voor punten
J aals je echt punten wil hebben Mario moet je ook vaker hier zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef mario390 het volgende:
17 punten in de ochtend dat is meer dann in de laatste dagen gesamt
Tsja. Verslaving he. Een heroïnejunk moet ook continu z'n shot hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet goed Mario om je nachtrust op te geven voor een RSL of voor punten
Slaap lekker Plym, tot latersquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Mensen, ik ga slapen tot vanmiddag missch![]()
Doe je goed. Ik heb nooit koortsquote:
Hier ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Pumpalov het volgende:
Langer dan een uur of 5/6 zit er toch echt niet in.
Was het maar zo makkelijk. Ik ga op tijd naar bed. In het begin ging ik er gelijk uit als ik wakker was. Nu heb ik me voorgenomen een uur te blijven liggen. Maar ls dat niet wil en je lijf gaat zeer doen ga je er graag uit. Het is ook niet zo dat ik op blijf voor iets, of opsta voor iets.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel aan te leren toch? Mij is het ook redelijk goed gelukt. Ik ging voorheen 1 uur slapen, soms later en stond dan half 5 weer op. Niet gezond
Morguh pumpquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:24 schreef Pumpalov het volgende:
Langer dan een uur of 5/6 zit er toch echt niet in.
Het is je eigen keus he om dat te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |