Ja het kan echt een verslaving worden. Net als mensen die verslaafd zijn aan het gamen. Die zitten soms ook de hele nacht door te gamen of gaan heel laat slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tsja. Verslaving he. Een heroïnejunk moet ook continu z'n shot hebben.
's zomers nooit zoveel moeite mee. In de winter is vervelender.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh pump
Jammer, het zit er niet in voor sommige om lang te slapen.
Ok wel vaag opzich.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Ik ga op tijd naar bed. In het begin ging ik er gelijk uit als ik wakker was. Nu heb ik me voorgenomen een uur te blijven liggen. Maar ls dat niet wil en je lijf gaat zeer doen ga je er graag uit. Het is ook niet zo dat ik op blijf voor iets, of opsta voor iets.
Ik heb juist andersomquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
's zomers nooit zoveel moeite mee. In de winter is vervelender.
twitter:_janpostma_ twitterde op donderdag 19-03-2020 om 06:35:00Playboy stopt in de VS met de papieren editie. Het ging al langer niet goed, maar corona was de genadeslag. https://t.co/OOxYn7kWDE reageer retweet
Het schijnt normaal te zijn als je bepaalde dingen in je leven hebt meegemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
A gatsiequote:Op donderdag 19 maart 2020 06:44 schreef Pumpalov het volgende:
Die blaadjes gaan toch aan elkaar plakken op den duur.
No fapquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:37 schreef skysherrif het volgende:
twitter:_janpostma_ twitterde op donderdag 19-03-2020 om 06:35:00Playboy stopt in de VS met de papieren editie. Het ging al langer niet goed, maar corona was de genadeslag. https://t.co/OOxYn7kWDE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |