Komt onder andere omdat ze nouja, eerst dachten door met massale bijeenkomsten in moskees het virus konden tegenhouden in plaats van juist van elkaar weg te blijven onder anderequote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iran blijft een vreemd. Zoveel gevallen daar vergeleken met de omringende landen. Ach als het maar snel voorbij gaat allemaal
Kan je me daar introduceren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op het Viva zitEn je wil juist nieuwe dames treffen! Die niks weten van je moves
Bijna goed, machtigquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef skysherrif het volgende:
Kana is een Japanse jongensnaam. Het betekent `viesdik`
Ik moet denken aan kano , en dat doet me weer denken aan gevulde kanoquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef skysherrif het volgende:
Kana is een Japanse jongensnaam. Het betekent `viesdik`
Jaja, nadat je een heel pak in 1x hebt leeggevroten zekerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet denken aan kano , en dat doet me weer denken aan gevulde kanowat ik eigenlijk helemaal niet lekker vind
Blijf het vreemd en verdacht vinden,quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt onder andere omdat ze nouja, eerst dachten door met massale bijeenkomsten in moskees het virus konden tegenhouden in plaats van juist van elkaar weg te blijven onder andere
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaja, nadat je een heel pak in 1x hebt leeggevroten zeker
Ben je verlegen Skyquote:
Mooi weertje wordt het vandaagquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb nooit uitgeprobeerd om om 12 uur te gaan liggen, vaak als ik echt heel heel oe ben is het zo tegen 15 uur
Maar dan nog he, dan slaap ik even en wordt heel naar wakker
Maar goed dat is gewoon mijn verrotte slaap gedoetje, laten we het maar over iets anders hebben.
Over........... ja weet het ff niet
Shy Sky.quote:
Zeg toch verder niet verkeerds over je prachtige looks!quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Stil nou! Ik ga je zo niet meer introduceren op het Viva forum hoor![]()
![]()
![]()
Ik zie sky al staan bij een meisjequote:
Hee moentjequote:
Nee hoor, maar ik denk dat @Limoentjuh en ik een geweldig team zijn. Een uitstekende wingwoman bovendien!quote:
Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg toch verder niet verkeerds over je prachtige looks!
Aan je ouders als hun nieuwe schoonzoon?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Oke ik introduceer je wel aan wie je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |