Ik ben je weer dankbaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb het al voor je gedaan sorry
quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ligen irgendwo,maar vind ik niet
Ja, allemaal uit mijn jongere tijd.quote:
Dit is echt zon nummer dat in je kop zit maar toch vrij onbekend is waardoor het opzoeken van het nummer enorm lang duurtquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, allemaal uit mijn jongere tijd.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:08 schreef mario390 het volgende:
wanneer ZE NEMA HETEN WORD
DANN HEET ZE VAN ACHTER
AMEN
Age of consent van New order ken je die? Ook zo een leuke band die bijna niemand kenquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is echt zon nummer dat in je kop zit maar toch vrij onbekend is waardoor het opzoeken van het nummer enorm lang duurt
(want het is niet echt mijn jeugd)
Ik ben erg fan van Joy Division, maar New Order vind ik persoonlijk toch een stuk minder eigenlijk luister ik alleen soms naar blue monday.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Age of consent van New order ken je die? Ook zo een leuke band die bijna niemand ken
New Order kennen wel zeer vele de hele Wereldquote:Op donderdag 19 maart 2020 05:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Age of consent van New order ken je die? Ook zo een leuke band die bijna niemand ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |