abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:46:01 #1
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192097637


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag, hoe harig jij het graag ziet, hoe veel interval acts jij eigenlijk te veel vind, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192097666
Virtual hugs *;
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:47:04 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192097670
#spreadthelovenotthevirus had ik niet gezien zo snel maar doe die maar als volgende TT :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 15:48:04 #4
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192097697
@GeorgeM sterkte voor je zwager. (En voor jullie natuurlijk ook O+ )
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:48:08 #5
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192097700
Nou, ik ben dus terug uit de warzone. Het viel eigenlijk alleszins mee. Rustig op straat natuurlijk, en de mensen die er liepen deden dat op een paar uitzonderingen na alleen. Op de terugweg reed er nog een politieauto langs maar ze spraken mij niet aan, waarschijnlijk omdat ik met een brood liep. Een andere jongen die niks had werd wel gevraagd wat hij aan het doen was.

Supermarkten zelf waren goed te doen. Op dit moment waren er geen rijen hoewel de voorzieningen voor rijen er wel waren. Bijna alles was gewoon in stock, maar inderdaad wc-papier en zo was allemaal weg. M'n gebruikelijke pizza ook :( Maar dat overleef ik wel ;)

Veel mensen liepen rond met maskers. Personeel natuurlijk verplicht maar veel klanten ook. En verder hadden veel mensen handschoenen. Ik heb zelf direct een handschoon bij de fruit-afdeling gepakt en die verder gebruikt. Kassiere was nog altijd gewoon vriendelijk, er was geen sfeer van stress of paniek.

Ook nog een paar vriendelijke knikjes uitgewisseld met mensen die net als ik zo ver mogelijk aan de andere kant van het troittoir gingen lopen bij het tegemoetkomen.

Dus al met al was het prima te doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192097737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
Virtual hugs *;
pi_192097756
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben dus terug uit de warzone. Het viel eigenlijk alleszins mee. Rustig op straat natuurlijk, en de mensen die er liepen deden dat op een paar uitzonderingen na alleen. Op de terugweg reed er nog een politieauto langs maar ze spraken mij niet aan, waarschijnlijk omdat ik met een brood liep. Een andere jongen die niks had werd wel gevraagd wat hij aan het doen was.

Supermarkten zelf waren goed te doen. Op dit moment waren er geen rijen hoewel de voorzieningen voor rijen er wel waren. Bijna alles was gewoon in stock, maar inderdaad wc-papier en zo was allemaal weg. M'n gebruikelijke pizza ook :( Maar dat overleef ik wel ;)

Veel mensen liepen rond met maskers. Personeel natuurlijk verplicht maar veel klanten ook. En verder hadden veel mensen handschoenen. Ik heb zelf direct een handschoon bij de fruit-afdeling gepakt en die verder gebruikt. Kassiere was nog altijd gewoon vriendelijk, er was geen sfeer van stress of paniek.

Ook nog een paar vriendelijke knikjes uitgewisseld met mensen die net als ik zo ver mogelijk aan de andere kant van het troittoir gingen lopen bij het tegemoetkomen.

Dus al met al was het prima te doen.
Gelukkig. :)
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 15:50:40 #8
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192097773
Zo. Net terug van een eindje rennen in de polder, want het is wel heerlijk weer en moest er echt effe uit. Je ziet toch veel fietsers en wandelaars nu, maar goed dat zijn ook wel activiteiten die je kunt doen zonder al te veel contact met anderen te hebben.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:51:13 #9
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192097783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben dus terug uit de warzone. Het viel eigenlijk alleszins mee. Rustig op straat natuurlijk, en de mensen die er liepen deden dat op een paar uitzonderingen na alleen. Op de terugweg reed er nog een politieauto langs maar ze spraken mij niet aan, waarschijnlijk omdat ik met een brood liep. Een andere jongen die niks had werd wel gevraagd wat hij aan het doen was.

Supermarkten zelf waren goed te doen. Op dit moment waren er geen rijen hoewel de voorzieningen voor rijen er wel waren. Bijna alles was gewoon in stock, maar inderdaad wc-papier en zo was allemaal weg. M'n gebruikelijke pizza ook :( Maar dat overleef ik wel ;)

Veel mensen liepen rond met maskers. Personeel natuurlijk verplicht maar veel klanten ook. En verder hadden veel mensen handschoenen. Ik heb zelf direct een handschoon bij de fruit-afdeling gepakt en die verder gebruikt. Kassiere was nog altijd gewoon vriendelijk, er was geen sfeer van stress of paniek.

Ook nog een paar vriendelijke knikjes uitgewisseld met mensen die net als ik zo ver mogelijk aan de andere kant van het troittoir gingen lopen bij het tegemoetkomen.

Dus al met al was het prima te doen.
Wie had dat aan het begin van 2020 kunnen denken he, dat we bloedserieus onze lockdown ervaringen gingen delen _O-

Maar fijn dat alles goed verlopen is, dat de mensen er rustig onder zijn, en RIP voor je lievelingspizza. Welke smaak is je lievelingspizza en welke is het nu geworden?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 15:52:37 #10
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192097814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:53:00 #11
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192097822
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Net terug van een eindje rennen in de polder, want het is wel heerlijk weer en moest er echt effe uit. Je ziet toch veel fietsers en wandelaars nu, maar goed dat zijn ook wel activiteiten die je kunt doen zonder al te veel contact met anderen te hebben.
Fijn he! Ik heb mijn lunchpauze verlengd en ben naar de apotheek gewandeld. Eruit zijn doet ook mij echt ontzettend veel goed. En het is inderdaad heel makkelijk om elkaar de ruimte te laten.

Als het weer een béétje meezit ga ik dit iedere thuiswerkdag doen. Heb toch geen 80 minuten reistijd meer, dan wandel ik wel wat langer tussen de middag en werk wat langer door :D

Edit: niet dat ik iedere dag naar de apotheek ga wandelen :') maar gewoon een wandeling maken :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192097824
Onwer
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben dus terug uit de warzone. Het viel eigenlijk alleszins mee. Rustig op straat natuurlijk, en de mensen die er liepen deden dat op een paar uitzonderingen na alleen. Op de terugweg reed er nog een politieauto langs maar ze spraken mij niet aan, waarschijnlijk omdat ik met een brood liep. Een andere jongen die niks had werd wel gevraagd wat hij aan het doen was.

Supermarkten zelf waren goed te doen. Op dit moment waren er geen rijen hoewel de voorzieningen voor rijen er wel waren. Bijna alles was gewoon in stock, maar inderdaad wc-papier en zo was allemaal weg. M'n gebruikelijke pizza ook :( Maar dat overleef ik wel ;)

Veel mensen liepen rond met maskers. Personeel natuurlijk verplicht maar veel klanten ook. En verder hadden veel mensen handschoenen. Ik heb zelf direct een handschoon bij de fruit-afdeling gepakt en die verder gebruikt. Kassiere was nog altijd gewoon vriendelijk, er was geen sfeer van stress of paniek.

Ook nog een paar vriendelijke knikjes uitgewisseld met mensen die net als ik zo ver mogelijk aan de andere kant van het troittoir gingen lopen bij het tegemoetkomen.

Dus al met al was het prima te doen.
Onwerkelijke situatie......
pi_192097842
Ik zat vandaag een beetje in een werkbubbel, durf nu eigenlijk bijna niet het nieuws te checken ;(

Ben toch wel erg bezorgd en bang nog steeds natuurlijk, ook al is het buiten zonnig en lijkt het een prima normale dag. Raar contrast.

En dit is nog maar dag 1 eigenlijk, van de nieuwe realiteit. -O-
Koel en donker bewaren
pi_192097843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
Virtual hugs *;
En bedankt voor een stukje tt van mij😚
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 15:54:53 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192097870
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:

[..]

Fijn he! Ik heb mijn lunchpauze verlengd en ben naar de apotheek gewandeld. Eruit zijn doet ook mij echt ontzettend veel goed. En het is inderdaad heel makkelijk om elkaar de ruimte te laten.

Als het weer een béétje meezit ga ik dit iedere thuiswerkdag doen. Heb toch geen 80 minuten reistijd meer, dan wandel ik wel wat langer tussen de middag en werk wat langer door :D

Edit: niet dat ik iedere dag naar de apotheek ga wandelen :') maar gewoon een wandeling maken :P
Klinkt als een goed idee! En met een beetje beweging en buitenlucht blijven we uiteindelijk ook gezonder ook. (zolang we maar de druktes vermijden)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_192097892
Zit te twijfelen of ik ook nog even naar buiten zal gaan. Het is best wel druk met mensen. Denk dat k het toch maar doe.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:55:45 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192097897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat vandaag een beetje in een werkbubbel, durf nu eigenlijk bijna niet het nieuws te checken ;(

Ben toch wel erg bezorgd en bang nog steeds natuurlijk, ook al is het buiten zonnig en lijkt het een prima normale dag. Raar contrast.

En dit is nog maar dag 1 eigenlijk, van de nieuwe realiteit. -O-
Ja, werken op zich is ook fijn, is ook al een fijne afleiding! Gewoon lekker in die bubbel blijven voor zolang als je wilt :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192097903
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_192097911
Verbaast me toch steeds dat klanten lekker hoestend door de winkel lopen...hallo ik MOET werken???
pi_192097923
Vanmiddag ook even lekker met de hond eruit geweest. Heerlijk. Paar mensen tegengekomen, maar inderdaad, gewoon met een boogje om elkaar heen lopen.
pi_192097931
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:56 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Verbaast me toch steeds dat klanten lekker hoestend door de winkel lopen...hallo ik MOET werken???
Sommige mensen zijn raar.
pi_192097959
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn raar.
Ja of nemen het niet serieus
Ik bedoel als ik niet ziek ben moet ik werken om iedereen van eten te voorzien
Maar heb geen zin om daardoor ziek te worden....
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:59:13 #23
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192097964
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Klinkt als een goed idee! En met een beetje beweging en buitenlucht blijven we uiteindelijk ook gezonder ook. (zolang we maar de druktes vermijden)
Ja, alleen die zon op je hoofd zorgt al dat je je beter voelt :D. Drukte vermijden is voor mij heel makkelijk, ik woon aan de rand van de stand en ben letterlijk met 2 minuten lopen in het bos.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:56 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Verbaast me toch steeds dat klanten lekker hoestend door de winkel lopen...hallo ik MOET werken???
Dat snap ik ook niet, als je hoest moet je gewoon thuisblijven, klaar.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:00:19 #24
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192097982
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Vanmiddag ook even lekker met de hond eruit geweest. Heerlijk. Paar mensen tegengekomen, maar inderdaad, gewoon met een boogje om elkaar heen lopen.
Vond jij het ook niet raar voelen om bewust een boogje te maken :D
Ik ben normaal wel van de personal space maar om nu bewust nóg meer ruimte te maken tussen mij en anderen (even op de straat lopen bijv.) voelde toch wel gek :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192098012
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef Arizona het volgende:

[..]

Vond jij het ook niet raar voelen om bewust een boogje te maken :D
Ik ben normaal wel van de personal space maar om nu bewust nóg meer ruimte te maken tussen mij en anderen (even op de straat lopen bijv.) voelde toch wel gek :D
Heel apart ja. :D

Er is voldoende ruimte, maar toch maak je onbewust toch nog een extra stapje opzij, haha.
pi_192098041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:59 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]

Ja of nemen het niet serieus
Ik bedoel als ik niet ziek ben moet ik werken om iedereen van eten te voorzien
Maar heb geen zin om daardoor ziek te worden....
Inderdaad. :Y
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:03:34 #27
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098061
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wie had dat aan het begin van 2020 kunnen denken he, dat we bloedserieus onze lockdown ervaringen gingen delen _O-

Maar fijn dat alles goed verlopen is, dat de mensen er rustig onder zijn, en RIP voor je lievelingspizza. Welke smaak is je lievelingspizza en welke is het nu geworden?
Haha nou inderdaad :D

Normaal heb ik pesto maar nu is het carbonara geworden :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:04:27 #28
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Onwer
[..]

Onwerkelijke situatie......
Zeker!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192098164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben dus terug uit de warzone. Het viel eigenlijk alleszins mee. Rustig op straat natuurlijk, en de mensen die er liepen deden dat op een paar uitzonderingen na alleen. Op de terugweg reed er nog een politieauto langs maar ze spraken mij niet aan, waarschijnlijk omdat ik met een brood liep. Een andere jongen die niks had werd wel gevraagd wat hij aan het doen was.

Supermarkten zelf waren goed te doen. Op dit moment waren er geen rijen hoewel de voorzieningen voor rijen er wel waren. Bijna alles was gewoon in stock, maar inderdaad wc-papier en zo was allemaal weg. M'n gebruikelijke pizza ook :( Maar dat overleef ik wel ;)

Veel mensen liepen rond met maskers. Personeel natuurlijk verplicht maar veel klanten ook. En verder hadden veel mensen handschoenen. Ik heb zelf direct een handschoon bij de fruit-afdeling gepakt en die verder gebruikt. Kassiere was nog altijd gewoon vriendelijk, er was geen sfeer van stress of paniek.

Ook nog een paar vriendelijke knikjes uitgewisseld met mensen die net als ik zo ver mogelijk aan de andere kant van het troittoir gingen lopen bij het tegemoetkomen.

Dus al met al was het prima te doen.
Gelukkig maar dat het meeviel *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:11:59 #30
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098261
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat het meeviel *O*
Ja ben best opgelucht hoor, ik stelde me al rijen voor met paniekerig kijkend winkelpersoneel dat in de gaten houdt of iedereen goed afstand houdt en zo, en dat iedereen binnen dan als een gek aan het rennen en vliegen was. Maar viel enorm mee.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192098327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja ben best opgelucht hoor, ik stelde me al rijen voor met paniekerig kijkend winkelpersoneel dat in de gaten houdt of iedereen goed afstand houdt en zo, en dat iedereen binnen dan als een gek aan het rennen en vliegen was. Maar viel enorm mee.
Goed zo. Heeft ook geen zin voor mensen om daar in paniek te gaan vliegen.

Hier houdt iedereen ook wel goed afstand in de winkel. Ik vond gisteren nog een heel pakket van rubberen handschoenen ergens achterin een kastje tijdens het opruimen. Vandaag aangetrokken met boodschappen doen. :D
Hier in de winkel zijn er nog steeds vaak producten op (wc-papier nog steeds, maar gelukkig hebben we genoeg).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:18:51 #32
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goed zo. Heeft ook geen zin voor mensen om daar in paniek te gaan vliegen.

Hier houdt iedereen ook wel goed afstand in de winkel. Ik vond gisteren nog een heel pakket van rubberen handschoenen ergens achterin een kastje tijdens het opruimen. Vandaag aangetrokken met boodschappen doen. :D
Hier in de winkel zijn er nog steeds vaak producten op (wc-papier nog steeds, maar gelukkig hebben we genoeg).
Oh wat handig :D

Ja en dit dorp wordt ook steeds rustiger want na vrijdag sluiten de hotels dus dan moeten alle toeristen toch echt weg zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192098611
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja ben best opgelucht hoor, ik stelde me al rijen voor met paniekerig kijkend winkelpersoneel dat in de gaten houdt of iedereen goed afstand houdt en zo, en dat iedereen binnen dan als een gek aan het rennen en vliegen was. Maar viel enorm mee.
Dat zou je wel verwachten als een land in lockdown is, fijn dat het meeviel :D
Ik moest net naar Gall & Gall, daar was het wel zo druk dat het personeel vroeg of er een aantal klanten buiten konden wachten, omdat we geen 1,5 meter afstand konden houden.

Kennelijk verwacht men in Nederland toch een lockdown en vult iedereen de drankvoorraad bij.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:33:40 #34
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dat zou je wel verwachten als een land in lockdown is, fijn dat het meeviel :D
Ik moest net naar Gall & Gall, daar was het wel zo druk dat het personeel vroeg of er een aantal klanten buiten konden wachten, omdat we geen 1,5 meter afstand konden houden.

Kennelijk verwacht men in Nederland toch een lockdown en vult iedereen de drankvoorraad bij.
Haha, prioriteiten :D

Ja het was wel goed georganiseerd en zo hoor allemaal.

Personeel van m'n vaste supermarkt krijgt trouwens ook 20% extra betaald deze dagen, vind ik ook heel netjes.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:34:23 #35
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098677
Spaanse regering heeft al 200 miljard Euro klaargelegd om de economische klappen (ook bij kleine bedrijven) op te vangen :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:34:43 #36
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192098683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goed zo. Heeft ook geen zin voor mensen om daar in paniek te gaan vliegen.

Hier houdt iedereen ook wel goed afstand in de winkel. Ik vond gisteren nog een heel pakket van rubberen handschoenen ergens achterin een kastje tijdens het opruimen. Vandaag aangetrokken met boodschappen doen. :D
Hier in de winkel zijn er nog steeds vaak producten op (wc-papier nog steeds, maar gelukkig hebben we genoeg).
Ik "mag" morgen weer naar de supermarkt. Ik hoop dat de winter glow thee er weer is, dat is het enige product dat hier keer op keer op is :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:37:48 #37
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192098741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dat zou je wel verwachten als een land in lockdown is, fijn dat het meeviel :D
Ik moest net naar Gall & Gall, daar was het wel zo druk dat het personeel vroeg of er een aantal klanten buiten konden wachten, omdat we geen 1,5 meter afstand konden houden.

Kennelijk verwacht men in Nederland toch een lockdown en vult iedereen de drankvoorraad bij.
Alcohol kan ik prima missen, maar morgen bij de supermarkt dan toch maar even heel veel cola zero gaan inslaan ;)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192098748
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik "mag" morgen weer naar de supermarkt. Ik hoop dat de winter glow thee er weer is, dat is het enige product dat hier keer op keer op is :D
Ik hoop voor je dat ze die weer hebben! Is lekkere thee :9

Vandaag kon ik bij beide supermarkten hier echt geen boter krijgen. Dus probeer vanavond maar bechamel te maken van margarine _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:39:12 #39
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098764
Ik vind dat DWDD gewoon voorlopig door moet gaan. Dit is niet het moment voor nog meer grote nationale veranderingen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:41:36 #40
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192098808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze die weer hebben! Is lekkere thee :9

Vandaag kon ik bij beide supermarkten hier echt geen boter krijgen. Dus probeer vanavond maar bechamel te maken van margarine _O-
Komt vast goed met je bechamelsaus :D . Wat gaan jullie eten?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 16:41:52 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_192098814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik "mag" morgen weer naar de supermarkt. Ik hoop dat de winter glow thee er weer is, dat is het enige product dat hier keer op keer op is :D
Op zich is dat niet heel gek in maart ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192098818
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:37 schreef Arizona het volgende:

[..]

Alcohol kan ik prima missen, maar morgen bij de supermarkt dan toch maar even heel veel cola zero gaan inslaan ;)
Die kan ik dan weer prima missen :D Ik hoop voor je dat ze de cola zero en de winter glow thee hebben!
pi_192098831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze die weer hebben! Is lekkere thee :9

Vandaag kon ik bij beide supermarkten hier echt geen boter krijgen. Dus probeer vanavond maar bechamel te maken van margarine _O-
Schandalig wij hebben boter in overvloed....net wie er besteld he
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:43:41 #44
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192098851
quote:
De directie van basisschool De Octopus uit Zwolle-Zuid heeft vandaag de ouders laten weten dat een leerling uit groep 1-2a is besmet met het coronavirus.
Toch weer vaag. Met het huidige testbeleid word je toch alleen nog getest met ernstige klachten of als je in een risicogroep zit?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:44:03 #45
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192098857
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
Spaanse regering heeft al 200 miljard Euro klaargelegd om de economische klappen (ook bij kleine bedrijven) op te vangen :o
Netjes!
Hier loopt het storm met werktijdverkorting-aanvragen. Ik verwacht hier ook wel ruime maatregelen om de economische schade te beperken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192098867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:41 schreef Arizona het volgende:

[..]

Komt vast goed met je bechamelsaus :D . Wat gaan jullie eten?
Lasagne :P
Kon ook de juiste groenten niet vinden, dus heb een zak soepgroente gekocht. Ach ja, zal vast smaken ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:44:44 #47
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:

[..]

Netjes!
Hier loopt het storm met werktijdverkorting-aanvragen. Ik verwacht hier ook wel ruime maatregelen om de economische schade te beperken.
Ik hoorde het ja, al 50.000 bedrijven!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:44:55 #48
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098877
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192098884
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Op zich is dat niet heel gek in maart ;)
Tegenwoordig heb je die het hele jaar door :D

Ik ken nog de tijden dat je echt tot de herst/winter moest wachten voor die thee. Dus toen hamsterden we ook al heel veel om dan voor de rest van het jaar genoeg te hebben _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:48:26 #50
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192098952
Ik heb vandaag chocola gekocht. Want fuck it.

Wel 85% puur ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:50:00 #51
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192098977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
toen hamsterden we ook al heel veel
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 16:50:12 #52
39237 crew  H_T
2733
pi_192098979
Geen karwei te groot
Geen klus te zwaar
Die twee staan altijd klaar
Pa-pa-pa-pak ze dan
Rescue Rangers
*O*

Geen idee hoe ik hier ineens bij kom overigens
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:51:39 #53
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099008
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blijft mooi _O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 16:51:52 #54
39237 crew  H_T
2733
pi_192099015
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192099020
Jongons, ik mis de structuur van het leven. De autist in mij kan hier slecht mee omgaan ;(. Heb net mijn leidinggevende geappt of ik extra kan komen werken ;)
pi_192099130
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Tijden als deze zijn wel heel fijn inderdaad om je te beseffen hoe fijn de kleine dingen zijn en ze wat minder vanzelfsprekend te gaan vinden _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192099149
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja ik geloof dat ik veel mensen hun Winter Glow heb afgenomen toen :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:58:40 #58
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192099164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef Meridiaan het volgende:
Jongons, ik mis de structuur van het leven. De autist in mij kan hier slecht mee omgaan ;(. Heb net mijn leidinggevende geappt of ik extra kan komen werken ;)
Het thuiswerken voor mij heeft wel voordelen. Ik mis mijn collega's wel, maar bijvoorbeeld mijn reisafstand is verkort van 38 km enkele reis, tot 6 meter van bureaustoel tot bank :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192099232
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het thuiswerken voor mij heeft wel voordelen. Ik mis mijn collega's wel, maar bijvoorbeeld mijn reisafstand is verkort van 38 km enkele reis, tot 6 meter van bureaustoel tot bank :D
Dat is inderdaad wel lekker. Je kan iets meer uitslapen.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:00:57 #60
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192099233
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja ik geloof dat ik veel mensen hun Winter Glow heb afgenomen toen :@
Et tu, Aoibhin ;( ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:01:03 #61
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192099236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen karwei te groot
Geen klus te zwaar
Die twee staan altijd klaar
Pa-pa-pa-pak ze dan
Rescue Rangers
*O*

Geen idee hoe ik hier ineens bij kom overigens
Ik heb dus continue een songtekst in m'n hoofd, waarvan ik niet precies weet waarvan, en ik heb de lyrics vast ook niet goed, maar die gaat dus van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:01:32 #62
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192099252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel lekker. Je kan iets meer uitslapen.
Ook dat ja, 's ochtends 3 kwartier langer in bed :D Maar ik ben nog steeds de normale tijd wakker :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:01:47 #63
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192099262
En nu komen jullie met "oh, dat is dit en dat, en het moet zus en zo zijn, cultuurbarbaar".
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 17:02:59 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_192099286
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik heb dus continue een songtekst in m'n hoofd, waarvan ik niet precies weet waarvan, en ik heb de lyrics vast ook niet goed, maar die gaat dus van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het dit kunnen zijn?

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:04:52 #65
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192099338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zou het dit kunnen zijn?

Het lijkt er op, maar ik bedoel wat anders.
:o)
pi_192099348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef Arizona het volgende:

[..]

Et tu, Aoibhin ;( ;(
[ afbeelding ]
:D

Nu ben ik het niet!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192099379
Gisteren en ook vandaag weer lekker wezen fietsen en wandelen. Heerlijk weer is het ook! En het helpt me om me positiever te voelen. Ik heb dan ook gewoon even het gevoel op een andere planeet te zijn. Daar waar er geen paniek of ellende is. Gewoon ff zen zijn, één met de natuur. Rust. Ik kan het iedereen aanbevelen, tenzij je echt niet je huis uit mag. Maar even weg van je pc kan al een heel goede remedie zijn ;) *O*
~The present is all there is~
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:10:16 #68
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192099478
Iets met na na na na na coooooooooool simone.

Maar ik stop er mee, voor het te genant wordt, en ik weiger het voor te zingen.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:13:18 #69
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099544
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:06 schreef grazz het volgende:
Gisteren en ook vandaag weer lekker wezen fietsen en wandelen. Heerlijk weer is het ook! En het helpt me om me positiever te voelen. Ik heb dan ook gewoon even het gevoel op een andere planeet te zijn. Daar waar er geen paniek of ellende is. Gewoon ff zen zijn, één met de natuur. Rust. Ik kan het iedereen aanbevelen, tenzij je echt niet je huis uit mag. Maar even weg van je pc kan al een heel goede remedie zijn ;) *O*
Lekker hoor :D

Hier is het nogal bewolkt en winderig en guur, maar dat draagt wel weer mooi bij aan het idee dat je in een lockdown zit, zeker als je over een stille straat naar de supermarkt loopt :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 17:14:03 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:14:16 #71
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192099561
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:06 schreef grazz het volgende:
Gisteren en ook vandaag weer lekker wezen fietsen en wandelen. Heerlijk weer is het ook! En het helpt me om me positiever te voelen. Ik heb dan ook gewoon even het gevoel op een andere planeet te zijn. Daar waar er geen paniek of ellende is. Gewoon ff zen zijn, één met de natuur. Rust. Ik kan het iedereen aanbevelen, tenzij je echt niet je huis uit mag. Maar even weg van je pc kan al een heel goede remedie zijn ;) *O*
Heerlijk he, ik vind het ook heel therapeutisch. Ik probeer dan ook "mindful" te wandelen, dus alleen maar letten op wat je waarneemt, daar geen waarde-oordeel aan hangen* en verder gewoon nergens aan denken O+ .

(*Dus wel: "ik voel koude wind in mijn gezicht" en niet "goffersetyfuskoude wind, ga es liggen" :P )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:16:18 #72
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic

Mijn poging tot een serieus topic in COR.
Prima initiatief, harstikke goed!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:16:42 #73
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099608
Kabinet helpt ondernemers, betaalt 90% salaris thuiszitters (NOS Push)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192099632
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic

Mijn poging tot een serieus topic in COR.
Ik zal zo even een plaatje van een poepend nijlpaard posten

Nee, goed topic. Veel werk ingestoken ^O^
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:18:00 #75
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_192099644
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic

Mijn poging tot een serieus topic in COR.
Goed topic! Hopelijk blijft het een beetje gevoed worden, vooral met artikelen. Betekent dat we meer kennis krijgen en dat helpt uiteraard tegen het virus!
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 17:18:15 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192099652
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Prima initiatief, harstikke goed!
Was een beetje klaar met dat iedereen maar wat roept. Zeker mensen die de meest basic elementen van dit nog niet snappen. Niet dat ik een medische achtergrond heb, maar toch wil ik het proberen te begrijpen.

Een beetje dit effect :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 17:19:21 #77
39237 crew  H_T
2733
pi_192099682
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:04 schreef Dave het volgende:

[..]

Het lijkt er op, maar ik bedoel wat anders.
In MUZ hebben ze hier een topic voor :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192099771
Vanavond om 20:00 hier ook applaudiseren voor de zorgmedewerkers, hoorde ik op de radio.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:24:32 #79
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099790
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef Momo het volgende:

[..]

Was een beetje klaar met dat iedereen maar wat roept. Zeker mensen die de meest basic elementen van dit nog niet snappen. Niet dat ik een medische achtergrond heb, maar toch wil ik het proberen te begrijpen.
[ afbeelding ]
Een beetje dit effect :P
Haha inderdaad :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:24:55 #80
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099800
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond om 20:00 hier ook applaudiseren voor de zorgmedewerkers, hoorde ik op de radio.
Wat goed, ik doe vanavond hier ook weer mee, zelfde tijdstip :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192099864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Arizona het volgende:
Heerlijk he, ik vind het ook heel therapeutisch. Ik probeer dan ook "mindful" te wandelen, dus alleen maar letten op wat je waarneemt, daar geen waarde-oordeel aan hangen* en verder gewoon nergens aan denken O+ .

(*Dus wel: "ik voel koude wind in mijn gezicht" en niet "goffersetyfuskoude wind, ga es liggen" :P )
Jaa dat mindfulwandelen is ook een goeie en geeft je meer rust in je hoofd. In het begin is het wennen, maar je merkt daarna wel verschil in hoe je je omgeving gaat waarnemen.

Dat laatste _O- , dat heb ik alleen als het regent (en het liefst ook waait natuurlijk kuch), dan moet ik me echt inhouden. :r
~The present is all there is~
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:28:56 #82
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192099912
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond om 20:00 hier ook applaudiseren voor de zorgmedewerkers, hoorde ik op de radio.
De zorgmedewerkers hebben liever mondkapjes, en volle schappen. Las ik net op Twitter.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:30:03 #83
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192099937
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef Dave het volgende:

[..]

De zorgmedewerkers hebben liever mondkapjes, en volle schappen. Las ik net op Twitter.
Ik denk dat ze het toch ook best fijn vinden als ze horen hoeveel steun ze krijgen van de bevolking, naast die dingen natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192099945
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik heb dus continue een songtekst in m'n hoofd, waarvan ik niet precies weet waarvan, en ik heb de lyrics vast ook niet goed, maar die gaat dus van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze misschien? (hier moet ik steeds aan denken)

  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:31:03 #85
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192099968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het toch ook best fijn vinden als ze horen hoeveel steun ze krijgen van de bevolking, naast die dingen natuurlijk.
PatrickWMJansen twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:00:16 Als huisarts vind ik dat applaus vanavond leuk maar onnodig. Ik wil liever 2 andere dingen:
1. Persoonlijk beschermingsmateriaal
2. Tussendoor boodschappen kunnen doen reageer retweet
:o)
pi_192099986
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik heb dus continue een songtekst in m'n hoofd, waarvan ik niet precies weet waarvan, en ik heb de lyrics vast ook niet goed, maar die gaat dus van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Knack my sharona???
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:32:37 #87
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100005
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef Dave het volgende:

[..]

PatrickWMJansen twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:00:16 Als huisarts vind ik dat applaus vanavond leuk maar onnodig. Ik wil liever 2 andere dingen:
1. Persoonlijk beschermingsmateriaal
2. Tussendoor boodschappen kunnen doen reageer retweet
Ja, en ik heb hier weer verhalen gehoord van verpleegsters die zich enorm gesterkt voelen door die applausen. Als 20% van het medisch personeel er wat aan heeft, dan is dat het waard.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:32:40 #88
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Deze misschien? (hier moet ik steeds aan denken)

Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: HELD! Dit is 'm inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:33:10 #89
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100020
Zo'n huisarts vindt trouwens vaak al aardig wat motivatie in z'n salaris, verplegers minder :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192100026
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef Dave het volgende:

[..]

De zorgmedewerkers hebben liever mondkapjes, en volle schappen. Las ik net op Twitter.
Ja en als ze aan het werk zijn hoe moeten zij dan zien of ik op mijn balkon sta te klappen :P
Ik ga er misschien wel staan en kijken of anderen het doen maar ik denk het niet.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:33:32 #91
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]

The Knack my sharona???
1 minuut te laat om de held te zijn.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:34:27 #92
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100057
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja en als ze aan het werk zijn hoe moeten zij dan zien of ik op mijn balkon sta te klappen :P
Ik ga er misschien wel staan en kijken of anderen het doen maar ik denk het niet.
Zij zien die filmpjes ook hè, en ze werken ook niet 24 uur per dag.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192100081
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:10 schreef Dave het volgende:
Iets met na na na na na coooooooooool simone.

Maar ik stop er mee, voor het te genant wordt, en ik weiger het voor te zingen.
Er is ook zo'n site met dat je even een stukje voor kan zingen (zonder dat iemand dat hoort ;) ) en dat dit dan herkend wordt en gematcht wordt met de database:

https://www.midomi.com

Als je echt heel slecht zingt werkt het misschien minder goed, maar alleen een beetje melodie neuriën kan al best resultaat hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 17:35:43 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_192100087
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Dave het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar: HELD! Dit is 'm inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die leek me te voor de hand liggend
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:37:16 #95
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100138
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
Ja en als ze aan het werk zijn hoe moeten zij dan zien of ik op mijn balkon sta te klappen
Ik ga er misschien wel staan en kijken of anderen het doen maar ik denk het niet.
Ik heb geen balkon. |:)
:o)
pi_192100150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, en ik heb hier weer verhalen gehoord van verpleegsters die zich enorm gesterkt voelen door die applausen. Als 20% van het medisch personeel er wat aan heeft, dan is dat het waard.
Gewoon applaudisseren. Kan geen kwaad *O* De zorgmedewerkers die het niet willen horen doen de oren maar dicht. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:38:51 #97
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100168
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Er is ook zo'n site met dat je even een stukje voor kan zingen (zonder dat iemand dat hoort ;) ) en dat dit dan herkend wordt en gematcht wordt met de database:

https://www.midomi.com

Als je echt heel slecht zingt werkt het misschien minder goed, maar alleen een beetje melodie neuriën kan al best resultaat hebben.
En wat is https://www.midomi.com/secretlyrecordedhums dan?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:38:53 #98
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100170
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gewoon applaudisseren. Kan geen kwaad *O* De zorgmedewerkers die het niet willen horen doen de oren maar dicht. :P
Precies :Y

Je hoeft natuurlijk niet mee te doen, maar het is gewoon een goed initiatief en het is leuk als meerdere mensen meedoen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192100176
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik heb geen balkon. |:)
Uit het raam hangen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192100182
quote:
Dat kun je uitzetten :P

Dacht ik.

En anders heb ik een probleem :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:39:49 #101
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gewoon applaudisseren. Kan geen kwaad *O* De zorgmedewerkers die het niet willen horen doen de oren maar dicht. :P
De enige zorgmedewerker die ik ken in de buurt zit in quarantaine thuis, 1 muur verderop.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:40:55 #102
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100211
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:39 schreef Dave het volgende:

[..]

De enige zorgmedewerker die ik ken in de buurt zit in quarantaine thuis, 1 muur verderop.
Kan je mooi bij de voordeur gaan klappen :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:41:39 #103
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100231
Nieuwe website van het rivm overbelast. Infectieradar.nl
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:43:50 #104
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100287
Zeker een subsite van Fok.
:o)
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 17:47:45 #105
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:51:30 #106
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100466
Dierenartspraktijken gaan blijkbaar weer open in Spanje (ik wist niet dat ze dicht waren, maar nu dus niet meer).
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 17:54:53 #107
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192100549
IKEA gaat in navolging van Duitsland ook in Nederland dicht.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:08:15 #108
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192100883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
IKEA gaat in navolging van Duitsland ook in Nederland dicht.
Die ballenbak zal ook wel een coronafeest zijn inderdaad.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192100946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Die ballenbak zal ook wel een coronafeest zijn inderdaad.
En anders de gravad lax wel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:12:11 #110
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192100959
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef grazz het volgende:

[..]

Jaa dat mindfulwandelen is ook een goeie en geeft je meer rust in je hoofd. In het begin is het wennen, maar je merkt daarna wel verschil in hoe je je omgeving gaat waarnemen.

Dat laatste _O- , dat heb ik alleen als het regent (en het liefst ook waait natuurlijk kuch), dan moet ik me echt inhouden. :r
De allereerste keer dat ik probeerde mindful te wandelen was een drama. Gigantisch koude striemende regen, een ijzige wind, mijn capuchon waaide telkens af, mijn voorhoofd vroor er zowat af _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:18:07 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Dierenartspraktijken gaan blijkbaar weer open in Spanje (ik wist niet dat ze dicht waren, maar nu dus niet meer).
Kun je jezelf eindelijk weer laten inenten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192101151
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef Dave het volgende:

[..]

1 minuut te laat om de held te zijn.
Shipsssss
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:21:40 #113
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101159
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

Kun je jezelf eindelijk weer laten inenten.
Zou dat werken tegen dit virus?

Ik voorzie een nieuwe whatsapp chain :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:22:34 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101188
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Zou dat werken tegen dit virus?

Ik voorzie een nieuwe whatsapp chain :D
Baat het niet dan schaadt het niet.

Nou ja schaadt het niet, dat valt te betwijfelen....
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:23:41 #115
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101222
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Baat het niet dan schaadt het niet.

Nou ja schaadt het niet, dat valt te betwijfelen....
Haha :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:25:45 #116
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101273
Ik heb de laatste paar dagen al meerdere mensen gesproken die ik al heel lang niet meer gesproken heb, ik heb het telefoonnummer gekregen van m'n favoriete serveerster (gewoon vriendschappelijk hoor!) en voel me verbondener dan ooit met veel mensen.

Joh, deze lockdown doet wonderen voor m'n sociale leven!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:28:33 #117
368283 ato
pi_192101335
Gisteren bier avond overgeslagen, nu maar een biertje gepakt.
Soms word het te veel hoor al dat corona nieuws.

Koffers staan ingepakt, morgen vroeg op en hopelijk zonder pech naar huis.
Ik zei nog vanmiddag, zou je zien dat wij in Lissabon moeten blijven (geen straf, maar als je niets mag dan weer wel). :X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:29:09 #118
368283 ato
pi_192101345
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen al meerdere mensen gesproken die ik al heel lang niet meer gesproken heb, ik heb het telefoonnummer gekregen van m'n favoriete serveerster (gewoon vriendschappelijk hoor!) en voel me verbondener dan ooit met veel mensen.

Joh, deze lockdown doet wonderen voor m'n sociale leven!
Ja,ja :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_192101349
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen al meerdere mensen gesproken die ik al heel lang niet meer gesproken heb, ik heb het telefoonnummer gekregen van m'n favoriete serveerster (gewoon vriendschappelijk hoor!) en voel me verbondener dan ooit met veel mensen.

Joh, deze lockdown doet wonderen voor m'n sociale leven!
Voor mij is er nog niet veel veranderd :') Praat sowieso eigenlijk alleen met jullie :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:29:29 #120
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101352
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
(gewoon vriendschappelijk hoor!)
Jaja ;)
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:29:51 #121
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101360
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef ato het volgende:

[..]

Ja,ja :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jaja ;)
Écht, ik zweer het!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:30:12 #122
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101366
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Voor mij is er nog niet veel veranderd :') Praat sowieso eigenlijk alleen met jullie :@
Ik ook hoor :P

Nou ja, en sinds vandaag ook meer contact met collega's, dat wel :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:30:29 #123
368283 ato
pi_192101371
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Écht, ik zweer het!
Ik geloof je wel, plaag je een beetje.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:30:50 #124
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Voor mij is er nog niet veel veranderd :') Praat sowieso eigenlijk alleen met jullie :@
Is natuurlijk ook méér dan genoeg ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:31:01 #125
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101380
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef Strani het volgende:

[..]

[..]

Écht, ik zweer het!
Denk dat zij wel even van bil wil hoor, als het weer mag dan. Alsof ze voor de lol haar tel nr geeft :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:31:05 #126
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101382
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef ato het volgende:

[..]

Ik geloof je wel, plaag je een beetje.
Ik zou mij ook niet geloven hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101400
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:28 schreef ato het volgende:
Gisteren bier avond overgeslagen, nu maar een biertje gepakt.
Soms word het te veel hoor al dat corona nieuws.

Koffers staan ingepakt, morgen vroeg op en hopelijk zonder pech naar huis.
Ik zei nog vanmiddag, zou je zien dat wij in Lissabon moeten blijven (geen straf, maar als je niets mag dan weer wel). :X
Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaan morgen! *O* :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:32:00 #128
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101405
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Denk dat zij wel even van bil wil hoor, als het weer mag dan.
Ik kan dat niet uitsluiten, dat zij dat wil.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:32:12 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101409
Vandaag ook alleen collega's via een videocall gesproken. Een videocall met 24 man nog wel, ging nog bijzonder goed zelfs, geen chaos :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:32:33 #130
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
Vandaag ook alleen collega's via een videocall gesproken. Een videocall met 24 man nog wel, ging nog bijzonder goed zelfs, geen chaos :P
Wow, dat is nog een hele prestatie :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:32:37 #131
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101420
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:28 schreef ato het volgende:
Gisteren bier avond overgeslagen, nu maar een biertje gepakt.
Soms word het te veel hoor al dat corona nieuws.

Koffers staan ingepakt, morgen vroeg op en hopelijk zonder pech naar huis.
Ik zei nog vanmiddag, zou je zien dat wij in Lissabon moeten blijven (geen straf, maar als je niets mag dan weer wel). :X
Succes met de reis terug. Hopelijk vertrekt alles normaal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:33:01 #132
368283 ato
pi_192101427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaan morgen! *O* :*
Dank je, nooit let een Portugese maatschappij gevlogen.
Ik hoop dat de tussenstop goed gaat, zie ik het meest tegen op.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:33:32 #133
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101437
Ben blij dat wij met werk geen videocalls doen nu, er is iets dat ik mega awkward vind aan op beeld praten met mensen (en daarbij mijn eigen hoofd zien :')).
Koel en donker bewaren
pi_192101450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Ben blij dat wij met werk geen videocalls doen nu, er is iets wat ik mega awkward vind aan op beeld praten met mensen (en daarbij mijn eigen hoofd zien :')).
:D

Ik vind dat vaak wel leuk eigenlijk. Alleen wil niemand dat ooit met me doen ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:34:26 #135
368283 ato
pi_192101452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Succes met de reis terug. Hopelijk vertrekt alles normaal.
Dank je, nu hebben Tui en D Reizen ons op de hoogte gebracht dat alles nog normaal vliegt.
Als er toch toestanden zijn, worden extra vluchten ingevlogen.

Maar ja ik ga al eerder terug.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:34:39 #136
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Ik vind dat vaak wel leuk eigenlijk. Alleen wil niemand dat ooit met me doen ;(
:D

Nou ik ga het niet met je doen nee ;)
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:35:01 #137
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101460
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Ben blij dat wij met werk geen videocalls doen nu, er is iets dat ik mega awkward vind aan op beeld praten met mensen (en daarbij mijn eigen hoofd zien :')).
Is ook raar ja, ik probeer nu heel actief niet op mezelf te letten, maar ja dat is bijna onmogelijk :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101469
Mams heeft een mail gekregen van haar baas dat dit thuiswerken (wat veel minder werk inhoudt dan ze normaal moet doen, omdat er ook fysiek werk bij komt kijken wat nu niet kan en het bedrijf natuurlijk stil ligt) nu van de vakantiedagen en verlof afgaat. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:35:38 #139
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101471
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:33 schreef ato het volgende:

[..]

Dank je, nooit let een Portugese maatschappij gevlogen.
Ik hoop dat de tussenstop goed gaat, zie ik het meest tegen op.
Ik ga ook voor je duimen ato *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef Redefine het volgende:
Vandaag ook alleen collega's via een videocall gesproken. Een videocall met 24 man nog wel, ging nog bijzonder goed zelfs, geen chaos :P
Wow netjes, mijn ervaring is dat het met 6 man of meer wel problematisch wordt :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Voor mij is er nog niet veel veranderd :') Praat sowieso eigenlijk alleen met jullie :@
Ik praat ook voornamelijk met jullie hoor :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:35:40 #140
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Ik vind dat vaak wel leuk eigenlijk. Alleen wil niemand dat ooit met me doen ;(
*slaat deze even op om 'm in de toekomst enorm uit z'n context te halen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101473
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D

Nou ik ga het niet met je doen nee ;)
Nee dat verbaast me niets! :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:35:50 #142
368283 ato
pi_192101475
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Ik vind dat vaak wel leuk eigenlijk. Alleen wil niemand dat ooit met me doen ;(
Wil het wel een keer met je doen hoor :7
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:36:09 #143
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192101482
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:

quote:
Brabants dorp Erp hard getroffen door corona
https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:36:24 #144
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mams heeft een mail gekregen van haar baas dat dit thuiswerken (wat veel minder werk inhoudt dan ze normaal moet doen, omdat er ook fysiek werk bij komt kijken wat nu niet kan en het bedrijf natuurlijk stil ligt) nu van de vakantiedagen en verlof afgaat. :{
Heeft ze geen vast contract? Want anders lijkt me dit niet de bedoeling.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:36:25 #145
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mams heeft een mail gekregen van haar baas dat dit thuiswerken (wat veel minder werk inhoudt dan ze normaal moet doen, omdat er ook fysiek werk bij komt kijken wat nu niet kan en het bedrijf natuurlijk stil ligt) nu van de vakantiedagen en verlof afgaat. :{
Wauw. Dat vind ik niet echt in de lijn liggen van hoe mensen nu massaal naar elkaar omkijken en maatregelen treffen enzo. Niet zo netjes.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:37:21 #146
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef lashatumbai het volgende:
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
Jeetje :o Dat moet hij dan zeker doen ja! Je moeder is nog wel vrij jong dan, en ook geen onderliggende problemen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:37:21 #147
368283 ato
pi_192101505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mams heeft een mail gekregen van haar baas dat dit thuiswerken (wat veel minder werk inhoudt dan ze normaal moet doen, omdat er ook fysiek werk bij komt kijken wat nu niet kan en het bedrijf natuurlijk stil ligt) nu van de vakantiedagen en verlof afgaat. :{
Dat is raar.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:37:48 #148
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wauw. Dat vind ik niet echt in de lijn liggen van hoe mensen nu massaal naar elkaar omkijken en maatregelen treffen enzo. Niet zo netjes.
Nee absoluut niet, dit moet ook aan te vechten zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Is ook raar ja, ik probeer nu heel actief niet op mezelf te letten, maar ja dat is bijna onmogelijk :D
Het handige van videocalls is dat ik me wel wat bewuster ben van hoe ik doe. Anders zit ik heel vaak aan mijn gezicht te friemelen (probeer ik nu wel minder te doen) of is mijn kamer een puinzooi of zit ik op mijn lip/wang te bijten (is een soort "tic" van me). :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:38:25 #150
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mams heeft een mail gekregen van haar baas dat dit thuiswerken (wat veel minder werk inhoudt dan ze normaal moet doen, omdat er ook fysiek werk bij komt kijken wat nu niet kan en het bedrijf natuurlijk stil ligt) nu van de vakantiedagen en verlof afgaat. :{
Mag niet. https://www.fnv.nl/nieuws(...)-veelgestelde-vragen

Eerste vraag.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192101537
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Strani het volgende:

[..]

*slaat deze even op om 'm in de toekomst enorm uit z'n context te halen.
Ga je gang hoor. Heb ook al veel quotes van jullie opgeslagen. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192101543
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef ato het volgende:

[..]

Wil het wel een keer met je doen hoor :7
Afgesproken *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:39:36 #153
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101546
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het handige van videocalls is dat ik me wel wat bewuster ben van hoe ik doe. Anders zit ik heel vaak aan mijn gezicht te friemelen (probeer ik nu wel minder te doen) of is mijn kamer een puinzooi of zit ik op mijn lip/wang te bijten (is een soort "tic" van me). :P
Haha :D

Met werk vind ik het altijd wel apart hoe mijn collega's altijd netjes op een normale kantoorstoel verschijnen en ik zit dan in m'n luie stoel, al dan niet met een kat chillend op de rugleuning.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:39:48 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Ik vind dat vaak wel leuk eigenlijk. Alleen wil niemand dat ooit met me doen ;(
Nou dat wordt dan binnenkort een ESF videocall *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:40:01 #155
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101555
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ga je gang hoor. Heb ook al veel quotes van jullie opgeslagen. :P
_O-

Zoals ik grappen.doc heb, heb jij chantabelequotes.doc?
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:40:09 #156
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101558
quote:
Heel goed, meteen aanvechten die handel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:40:32 #157
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

_O-

Zoals ik grappen.doc heb, heb jij chantabelequotes.doc?
Zorgwekkend ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 18:41:04 #158
368283 ato
pi_192101576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef lashatumbai het volgende:
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
Kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt, goed dat je opa thuis blijft.
Maar gewone griep heerst ook he.
Life can be a bitch, so like it..
pi_192101578
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef lashatumbai het volgende:
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
:{

Sterkte... Voor je moeder en hopelijk ook dat je opa goed binnen blijft en niet in contact komt met mensen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:41:34 #160
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101588
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Zorgwekkend ;(
Ja ze had gisteren ook al mijn post opgeslagen dat ik niet meer mag klagen omdat ik hier allerlei winkels en bakkerijen in de buurt heb, toch spijt van die uitspraak nu ;( Wat moet ik zonder klagen.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:41:36 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha :D

Met werk vind ik het altijd wel apart hoe mijn collega's altijd netjes op een normale kantoorstoel verschijnen en ik zit dan in m'n luie stoel, al dan niet met een kat chillend op de rugleuning.
Toen je over de kat begon, zag ik eigenlijk zoiets voor me.

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:42:11 #162
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101601
3526 nieuwe gevallen in Italië. Wel een paar honderd hoger dan gisteren maar kijkend naar de laatste drie dagen lijkt het wel echt een beetje te balanceren.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Heeft ze geen vast contract? Want anders lijkt me dit niet de bedoeling.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wauw. Dat vind ik niet echt in de lijn liggen van hoe mensen nu massaal naar elkaar omkijken en maatregelen treffen enzo. Niet zo netjes.
Ja vast contract. Dus volgens mij mag dit niet eens :o Ze gaat er nu wel achteraan. Heeft nu toch tijd zat :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:42:30 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101606
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef lashatumbai het volgende:
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
Sterkte.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:42:40 #165
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101609
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ze had gisteren ook al mijn post opgeslagen dat ik niet meer mag klagen omdat ik hier allerlei winkels en bakkerijen in de buurt heb, toch spijt van die uitspraak nu ;( Wat moet ik zonder klagen.
Onmenselijke chantage!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:42:51 #166
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101616
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Toen je over de kat begon, zag ik eigenlijk zoiets voor me.

[ afbeelding ]
Ja, zo is het ongeveer.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:43:49 #167
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101642
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, zo is het ongeveer.
Maar dan met meer haar, zowel bij de kat als bij het mens.
Koel en donker bewaren
pi_192101651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, dit moet ook aan te vechten zijn.
Nee, en het is niet eens haar eigen keuze om niet op locatie te mogen werken :') Is natuurlijk van hogerop opgelegd. Dus ze moet verplicht thuiswerken (en minder uren, kan namelijk niet anders), maar dat het dan van de vakantieuren af gaat... Echt belachelijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192101660
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nou dat wordt dan binnenkort een ESF videocall *O*
Jaaaa en dan samen een oud ESF kijken en commentaar leveren *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:44:33 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101661
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, zo is het ongeveer.
En dan na elke opmerking van een collega:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:44:44 #171
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar dan met meer haar, zowel bij de kat als bij het mens.
Ja, precies :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:45:01 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192101671
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa en dan samen een oud ESF kijken en commentaar leveren *O*
Dat zal vast geen chaos worden :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192101679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha :D

Met werk vind ik het altijd wel apart hoe mijn collega's altijd netjes op een normale kantoorstoel verschijnen en ik zit dan in m'n luie stoel, al dan niet met een kat chillend op de rugleuning.
Oh die luie stoel en de kat zou ik ook doen :P Maar zou wel een beetje mijn best doen om me een beetje normaal te presenteren. Niet dat ik daar verslonsd achter de pc zit wat ik zonder beeld erbij wel zou doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:45:42 #174
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101687
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

En dan na elke opmerking van een collega:

[ afbeelding ]
Precies, je moet ze angstig houden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

_O-

Zoals ik grappen.doc heb, heb jij chantabelequotes.doc?
Zoiets :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:46:08 #176
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh die luie stoel en de kat zou ik ook doen :P Maar zou wel een beetje mijn best doen om me een beetje normaal te presenteren. Niet dat ik daar verslonsd achter de pc zit wat ik zonder beeld erbij wel zou doen.
Haha nee ik zie er dan wel vrij normaal uit inderdaad ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101720
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zal vast geen chaos worden :+
Neuh
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:47:32 #178
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, en het is niet eens haar eigen keuze om niet op locatie te mogen werken :') Is natuurlijk van hogerop opgelegd. Dus ze moet verplicht thuiswerken (en minder uren, kan namelijk niet anders), maar dat het dan van de vakantieuren af gaat... Echt belachelijk.
Dat mag de werkgever dus niet doen, hij moet werktijdverkorting aanvragen als hij minder uren wil uitbetalen. Dan kost het hem per saldo maar heel weinig.

Stel je moeder werkt normaal 30 uur en nu 20 uur, dan krijgt de werkgever 90% van 10 uur vergoed.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:47:40 #179
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101738
De gebarentaalmevrouw is er weer!

Oh en wat politici.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 18:48:20 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_192101750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mams heeft een mail gekregen van haar baas dat dit thuiswerken (wat veel minder werk inhoudt dan ze normaal moet doen, omdat er ook fysiek werk bij komt kijken wat nu niet kan en het bedrijf natuurlijk stil ligt) nu van de vakantiedagen en verlof afgaat. :{
Ik weet niet of dat zomaar mag
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:48:37 #181
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101758
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh die luie stoel en de kat zou ik ook doen :P Maar zou wel een beetje mijn best doen om me een beetje normaal te presenteren. Niet dat ik daar verslonsd achter de pc zit wat ik zonder beeld erbij wel zou doen.
Ik ben een slons nu ik thuiswerk :')
Geen makeup, slordige haren, te grote sweater, pantoffels :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:48:38 #182
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101759
Een collega zei vanochtend (voor de grap), en, zitten we allemaal klaar voor de videocall?

En ik dacht even van, nee, ik zie er niet uit! :o
...
En ik heb geen broek aan! :o :o

Hoewel dat op zich geen probleem hoeft te zijn natuurlijk.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 18:48:54 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_192101771
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef lashatumbai het volgende:
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
-O- Hopen dat het meevalt. Sterkte!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:49:07 #184
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101780
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
De gebarentaalmevrouw is er weer!

Oh en wat politici.
Die naast haar staat lijkt wel op een hamster :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:49:13 #185
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101784
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben een slons nu ik thuiswerk :')
Geen makeup, slordige haren, te grote sweater, pantoffels :')
Foto's, foto's!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:49:40 #186
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101792
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:48 schreef Guanabana het volgende:
Een collega zei vanochtend (voor de grap), en, zitten we allemaal klaar voor de videocall?

En ik dacht even van, nee, ik zie er niet uit! :o
...
En ik heb geen broek aan! :o :o

Hoewel dat op zich geen probleem hoeft te zijn natuurlijk.
Ik zou daar zelf inderdaad geen probleem mee hebben als collega.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:50:02 #187
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101799
@lashatumbai hopelijk valt het mee met je familie :*, bel ze maar regelmatig. Sterkte!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:50:05 #188
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die naast haar staat lijkt wel op een hamster :o
Haha nou, even kijken wat ze doet als hij wordt geintroduceerd door z'n collega's ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:50:33 #189
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101812
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou daar zelf inderdaad geen probleem mee hebben als collega.
Haha

Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:50:49 #190
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192101817
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Foto's, foto's!
Uuuuuhhh...
Nee.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:51:03 #191
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101820
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:36 schreef lashatumbai het volgende:
Oh nee... veel van mijn familie woont in Erp. Zojuist dit bericht gelezen:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)etroffen-door-corona

Bel ik mijn ouders. Schijnt mijn moeder nu met griep op bed te liggen. Gisteren ook nog mijn opa gezien die binnen blijft aangezien hij in de 80 is en nog maar een long heeft.... :{
Sterkte ;(
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:52:05 #192
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101842
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

Uuuuuhhh...
Nee.
Ahhhh -O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dat mag de werkgever dus niet doen, hij moet werktijdverkorting aanvragen als hij minder uren wil uitbetalen. Dan kost het hem per saldo maar heel weinig.

Stel je moeder werkt normaal 30 uur en nu 20 uur, dan krijgt de werkgever 90% van 10 uur vergoed.
Nee vond het al zo raar. Maar meerdere collega's hadden haar ook al geappt erover, dus als ze allen in actie komen moet het wel goed komen zou je denken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 18:52:55 #194
39237 crew  H_T
2733
pi_192101863
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben een slons nu ik thuiswerk :')
Geen makeup, slordige haren, te grote sweater, pantoffels :')
Neem het er van zolang het kan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:52:58 #195
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee vond het al zo raar. Maar meerdere collega's hadden haar ook al geappt erover, dus als ze allen in actie komen moet het wel goed komen zou je denken :P
Ja en als ze een knokploeg nodig hebben moeten ze het maar even laten weten. Dan komen we knokken zodra het weer mag.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101866
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:48 schreef Guanabana het volgende:
Een collega zei vanochtend (voor de grap), en, zitten we allemaal klaar voor de videocall?

En ik dacht even van, nee, ik zie er niet uit! :o
...
En ik heb geen broek aan! :o :o

Hoewel dat op zich geen probleem hoeft te zijn natuurlijk.
Ja ik zou me dat bij die videocalls dus wel telkens afvragen he. Of de anderen dan wel broeken aan hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192101891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben een slons nu ik thuiswerk :')
Geen makeup, slordige haren, te grote sweater, pantoffels :')
Wel lekker natuurlijk :P Maar als je dan zo'n videocall zou hebben zou ik wel meer letten op hoe in ieder geval mijn hoofd eruitziet en wat er allemaal op de achtergrond ligt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:54:17 #198
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101897
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja ik zou me dat bij die videocalls dus wel telkens afvragen he. Of de anderen dan wel broeken aan hebben.
Waar hoop je op?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192101919
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja en als ze een knokploeg nodig hebben moeten ze het maar even laten weten. Dan komen we knokken zodra het weer mag.
Hehe, na het virus gaat iedereen op de vuist
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192101934
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Waar hoop je op?
Niet persé iets. Zou het me gewoon afvragen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:55:40 #201
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192101936
Ik heb buitenshirts en binnenshirts. De leukste shirts bewaar ik voor als ik naar buiten ga. Maar nu zijn mijn buitenshirts ook binnenshirts want het is zinloos om ze schoon te houden voor als ik naar buiten ga.

Dus totale chaos gewoon hier thuis.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:57:19 #202
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101976
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja ik zou me dat bij die videocalls dus wel telkens afvragen he. Of de anderen dan wel broeken aan hebben.
Ik had overigens wel een broek aan hoor. ;)

Maar wel een chillbroek.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:57:56 #203
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192101994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb buitenshirts en binnenshirts. De leukste shirts bewaar ik voor als ik naar buiten ga. Maar nu zijn mijn buitenshirts ook binnenshirts want het is zinloos om ze schoon te houden voor als ik naar buiten ga.

Dus totale chaos gewoon hier thuis.
:D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:58:22 #204
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192102008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wel lekker natuurlijk :P Maar als je dan zo'n videocall zou hebben zou ik wel meer letten op hoe in ieder geval mijn hoofd eruitziet en wat er allemaal op de achtergrond ligt.
Oh ja, dan zou ik me wel even verfraaien :P
Of mijn camera afplakken --huh, doet hij het niet :? --
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 18:58:50 #205
39237 crew  H_T
2733
pi_192102022
Ik heb net voorgesteld om vrijdagavond weer een samenkijk te doen van een oude editie. Nu toch iedereen binnen zit is dat denk ik wel leuk :)

ESF / [Retro] Samenkijken oude editie - 4 januari
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 18:59:31 #206
39237 crew  H_T
2733
pi_192102038
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Oh ja, dan zou ik me wel even verfraaien :P
Of mijn camera afplakken --huh, doet hij het niet :? --
Heel dun laagje vaseline over het lensje, zodat niets scherp is
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:59:56 #207
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192102055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik had overigens wel een broek aan hoor. ;)

Maar wel een chillbroek.
Ik heb altijd wel een broek aan, veel te koud :P
Tenzij zomer, dan wel een rokje :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 19:00:11 #208
39237 crew  H_T
2733
pi_192102058
Mooie lucht buiten nu, met een hoop blauw en paars
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:00:31 #209
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192102067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb buitenshirts en binnenshirts. De leukste shirts bewaar ik voor als ik naar buiten ga. Maar nu zijn mijn buitenshirts ook binnenshirts want het is zinloos om ze schoon te houden voor als ik naar buiten ga.

Dus totale chaos gewoon hier thuis.
Poe, de verwildering is nu wel écht toegeslagen :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:01:10 #210
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192102081
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net voorgesteld om vrijdagavond weer een samenkijk te doen van een oude editie. Nu toch iedereen binnen zit is dat denk ik wel leuk :)

ESF / [Retro] Samenkijken oude editie - 4 januari
Leuk idee!

2014 waren we toch?
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 19:05:51 #211
39237 crew  H_T
2733
pi_192102190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:01 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Leuk idee!

2014 waren we toch?
Vorige keer hebben we 2013 gekeken, maar we hoeven niet per se de eerstvolgende te doen natuurlijk ;) Als er maar een goede video van op YouTube staat :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:05:54 #212
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102192
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:00 schreef Arizona het volgende:

[..]

Poe, de verwildering is nu wel écht toegeslagen :o
Ja ;( Ik zie er binnenshuis nu beter uit dan de bedoeling is. Schrijnend.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:11:33 #213
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die naast haar staat lijkt wel op een hamster :o
Een hamster? Volgens mij een koolmees. |:)
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:12:36 #214
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102347
DWDD gaat iets genaamd 'Troost TV' opzetten op NPO 3. Ik ben benieuwd.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:13:13 #215
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102359
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heel dun laagje vaseline
Kreeeeejaaaaaaa?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:14:37 #216
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192102394
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef Dave het volgende:

[..]

Een hamster? Volgens mij een koolmees. |:)
Maar die WANGEN :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:30:53 #217
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102782
Zit iedereen aan de koffie?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:31:31 #218
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102797
Gert en Dave, Love Letters.

Dat ben ik dus niet.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 19:32:03 #219
39237 crew  H_T
2733
pi_192102814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
Zit iedereen aan de koffie?
Nee, PCP. Hoezo?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:32:06 #220
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102816
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
Gert en Dave, Love Letters.

Dat ben ik dus niet.
:D

Ik vind het wel een leuk concept, dit Troost TV.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:32:59 #221
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nee, PCP. Hoezo?
Of nou ja koffie of PCP, of chrystal meth of rooibosthee of wat dan ook.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:33:04 #222
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

Ik vind het wel een leuk concept, dit Troost TV.
Cheeky Paul ook nog even Linda polsen voor slots op Net5.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:33:29 #223
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102849
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Cheeky Paul ook nog even Linda polsen voor slots op Net5.
Hahaha ja doet ie handig :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192102888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:59 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb altijd wel een broek aan, veel te koud :P
Tenzij zomer, dan wel een rokje :D
Ik heb nu wel een zomerjurkje aan, zonder broek. Vind ik lekkerder zitten en lig toch de hele dag op de bank met een deken over me heen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:34:23 #225
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102889
Deze was toch boos op Giel vanwege strip”grap”?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:34:26 #226
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192102891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
Zit iedereen aan de koffie?
Crystal Clear hier!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 19:35:13 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_192102910
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Of nou ja koffie of PCP, of chrystal meth of rooibosthee of wat dan ook.
Ah! Verder niet nee. Misschien straks. Ik heb eerst even de tv-gids bekeken maar daar staat weinig in dat me kan bekoren. Dus maar eens bedenken of ik dan een film wil gaan kijken of iets anders
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 19:35:37 #228
368283 ato
pi_192102918
Tui (onze vliegmaatschappij) belde net wij kunnen ook via hen terug morgen. Dat doen wij ook, kijken later of wij eventueel geld terug krijgen.
Ik heb een vermoeden dat Spanje op kort termijn hun vlieghaven dichtgooien.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:35:43 #229
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102924
De Spaanse koning doet morgen een TV-toespraak. De pressure is on voor Wimlex.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:36:11 #230
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu wel een zomerjurkje aan, zonder broek.
Going commando?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:36:44 #231
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192102951
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef ato het volgende:
Tui (onze vliegmaatschappij) belde net wij kunnen ook via hen terug morgen. Dat doen wij ook, kijken later of wij eventueel geld terug krijgen.
Ik heb een vermoeden dat Spanje op kort termijn hun vlieghaven dichtgooien.
Is dat dan rechtstreeks?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:37:23 #232
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192102967
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Crystal Clear hier!
Oeh spannend :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:38:33 #233
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192103006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
De Spaanse koning doet morgen een TV-toespraak. De pressure is on voor Wimlex.
Zal sowieso in het niet vallen bij Rutte en mosterd na de maaltijd zijn. :P Ik heb niets tegen het koningshuis, integendeel, maar in deze tijd merk ik wel hoe erg hij eigenlijk een symboolfunctie heeft en dat het toch op Rutte aankomt uiteindelijk.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:38:37 #234
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ah! Verder niet nee. Misschien straks. Ik heb eerst even de tv-gids bekeken maar daar staat weinig in dat me kan bekoren. Dus maar eens bedenken of ik dan een film wil gaan kijken of iets anders
Mensen die niet gek zijn op sport zullen nu trouwens wel blij zijn met het gebrek aan sport op TV :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:39:18 #235
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103029
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef ato het volgende:
Tui (onze vliegmaatschappij) belde net wij kunnen ook via hen terug morgen. Dat doen wij ook, kijken later of wij eventueel geld terug krijgen.
Ik heb een vermoeden dat Spanje op kort termijn hun vlieghaven dichtgooien.
Mooi! Over dat dichtgooien; dat betwijfel ik (en zeker op Canarias), maar mooi dat je een oplossing hebt zo.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:39:46 #236
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zal sowieso in het niet vallen bij Rutte en mosterd na de maaltijd zijn. :P Ik heb niets tegen het koningshuis, integendeel, maar in deze tijd merk ik wel hoe erg hij eigenlijk een symboolfunctie heeft en dat het toch op Rutte aankomt uiteindelijk.
Ja, dat is wel waar inderdaad.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2020 @ 19:40:46 #237
368283 ato
pi_192103084
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dat dan rechtstreeks?
Ja, de andere was met tussenstop. Vraag was of wij dubbel moesten inchecken. Onzeker allemaal.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 19:41:34 #238
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192103111
Zo. Behoorlijke maatregelen ook van het kabinet. Stelt me qua economie ook wat gerust, dat een moeilijke tijd overbrugd kan worden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:42:15 #239
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192103122
Ik ga Rutte wel missen als hij weg is, even partijpolitiek aside :@
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:42:36 #240
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192103135
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef ato het volgende:
Tui (onze vliegmaatschappij) belde net wij kunnen ook via hen terug morgen. Dat doen wij ook, kijken later of wij eventueel geld terug krijgen.
Ik heb een vermoeden dat Spanje op kort termijn hun vlieghaven dichtgooien.
Wat fijn ato!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:43:50 #241
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103179
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Rutte wel missen als hij weg is, even partijpolitiek aside :@
Ik ook wel ja! Daar doet mijn twijfel over deze specifieke aanpak niks aan af.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:56:34 #242
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103530
Mooi optreden van Wende Snijders bij DWDD.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 19:59:51 #243
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192103625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Rutte wel missen als hij weg is, even partijpolitiek aside :@
Ik ook wel. Hij zit er inmiddels al zo lang, en eerlijk is eerlijk als premier doet ie het wel behoorlijk. Bedoel, stel je voor dat we Balkenende nog gehad hadden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:00:22 #244
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192103644
Geen politie in de studio bij Opsporing Verzocht! :o
:o)
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:01:18 #245
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192103681
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zal sowieso in het niet vallen bij Rutte en mosterd na de maaltijd zijn. :P Ik heb niets tegen het koningshuis, integendeel, maar in deze tijd merk ik wel hoe erg hij eigenlijk een symboolfunctie heeft en dat het toch op Rutte aankomt uiteindelijk.
Ja, enige toegevoegde waarde is eventueel een moreel appèl op de mensen doen. Dat is eigenlijk het enige waarmee hij meer gewicht in de schaal kan leggen dan Rutte.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:01:33 #246
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192103690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:59 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik ook wel. Hij zit er inmiddels al zo lang, en eerlijk is eerlijk als premier doet ie het wel behoorlijk. Bedoel, stel je voor dat we Balkenende nog gehad hadden.
Of z’n gedroomde opvolger Wiebes.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:02:23 #247
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192103730
Er wordt hier geklapt nu.
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:02:26 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192103733
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Of z’n gedroomde opvolger Wiebes.
:')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:03:25 #249
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192103772
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Er wordt hier geklapt nu.
Hier werd door 1 iemand geklapt :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:03:31 #250
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192103776
Allemaal geklap en vuurwerk hier voor de zorgmedewerkers :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:03:40 #251
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192103778
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja, enige toegevoegde waarde is eventueel een moreel appèl op de mensen doen. Dat is eigenlijk het enige waarmee hij meer gewicht in de schaal kan leggen dan Rutte.
Vind eigenlijk dat Rutte dat ook wel gedaan heeft.

Ik zit persoonlijk niet op de koning te wachten, ook altijd cringe hoe hij spreekt :@
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:03:44 #252
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103782
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Er wordt hier geklapt nu.
Hier ook weer *O* En veel meer mensen hier vlakbij m'n huis dan vorige keer. Ikzelf ook weer.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:04:05 #253
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103800
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hier werd door 1 iemand geklapt :')
Volgende keer doen ze vast wel mee, gewoon volhouden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:04:29 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192103815
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vind eigenlijk dat Rutte dat ook wel gedaan heeft.

Ik zit persoonlijk niet op de koning te wachten, ook altijd cringe hoe hij spreekt :@
feit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:06:11 #255
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192103878
Doodstil hier.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:06:39 #256
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192103905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Allemaal geklap en vuurwerk hier voor de zorgmedewerkers :D
Mooi hoor O+

Hier doen we het nu voor de vierde dag en het wordt voor veel mensen ook wel een verzetje denk ik :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192103922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hier werd door 1 iemand geklapt :')
Hier ook :W
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:07:48 #258
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192103947
Alleen wat vuurwerk, 7 minuten te laat. |:)
:o)
pi_192103957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Rutte wel missen als hij weg is, even partijpolitiek aside :@
In tijden van crisis schaart het volk zich achter de leider. Het maakt eigenlijk niet uit wie dat dan is, als hij maar enigszins leiderschapskwaliteiten heeft.

Rutte is totaal visieloos, daar is hij zelfs trots op. Hij doet dit niet slecht ofzo, maar een premier met een idee lijkt me ook wel wat.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:08:12 #260
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192103964
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef summer52 het volgende:

[..]

Hier ook :W
Waarschijnlijk wonen jullie dan niet in flats ? :P
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:08:14 #261
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192103966
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef summer52 het volgende:

[..]

Hier ook :W
Ik was het niet :@
Ik krijg een voetmassage :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:08:16 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192103968
Hier hoorde ik meerdere mensen in de buurt klappen. Heb het zelfs overigens niet gedaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192103983
En een beetje voor mezelf geklapt🙄
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:09:13 #264
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wonen jullie dan niet in flats ? :P
Klopt.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:09:46 #265
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104017
Maar het is hier ook zo dat zo'n dagelijks applausmoment denk ik een moment van communicatie is tussen mensen, die verder ook maar de hele dag thuiszitten. Eventjes komt de grotere wereld je huiskamer weer binnen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:10:43 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192104048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Mooi hoor O+

Hier doen we het nu voor de vierde dag en het wordt voor veel mensen ook wel een verzetje denk ik :D
Ah in Spanje doen ze het dus elke dag?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192104050
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Er wordt hier geklapt nu.
Ik klapte net tijdens het koken (hiel apart de tijd bij op mobiel :P ). Denk niet dat iemand het gehoord heeft, maar toch.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:11:15 #268
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104062
Er wordt geklapt in morse?
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:12:55 #269
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104118
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah in Spanje doen ze het dus elke dag?
Ja, we begonnen hier afgelopen zaterdag om 22 uur en daarna is het verder elke dag om 20 uur gedaan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:13:23 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192104129
Dus iedereen hier heeft staan klappen?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192104136
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vind eigenlijk dat Rutte dat ook wel gedaan heeft.

Ik zit persoonlijk niet op de koning te wachten, ook altijd cringe hoe hij spreekt :@
Hoewel ik zelf ook niet op de koning zit te wachten persé, had ik wel echt verwacht dat er een soort toespraak van hem zou komen. Misschien komt dat er nog wel, maar toch.
Met zijn functie is dat ook zo'n beetje het enige wat hij kan doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:14:03 #272
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104147
Nee, ook niet zitten klappen.
:o)
pi_192104148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
Doodstil hier.
*klapt speciaal voor Dave*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192104152
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:13 schreef Redefine het volgende:
Dus iedereen hier heeft staan klappen?
Ik wel ja😁
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:14:47 #275
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hoewel ik zelf ook niet op de koning zit te wachten persé, had ik wel echt verwacht dat er een soort toespraak van hem zou komen. Misschien komt dat er nog wel, maar toch.
Met zijn functie is dat ook zo'n beetje het enige wat hij kan doen.
Ze zijn tot 21 maart zoveel mogelijk in sociale isolatie lees ik net.
:o)
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:15:31 #276
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192104195
Dus nu geklapt en morgen weer afspreken met een hele groep mensen, lekker erop uit gaan in het winkelcentrum en de laatste WC-rollen weer kopen in de supermarkt
pi_192104213
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wonen jullie dan niet in flats ? :P
Nee, en het is overdag een vrij drukke wijk, maar 's avonds uitgestorven. Dus ik dacht kom op ik zal iedereen eens wakker schudden. Nou zelfs geen beweging in de gordijnen te zien terwijl mijn geklap in die stilte toch heel goed hoorbaar was.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:17:16 #278
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik klapte net tijdens het koken (hiel apart de tijd bij op mobiel :P ). Denk niet dat iemand het gehoord heeft, maar toch.
Mooi :Y Als je mee wil doen aan dit soort dingen moet je toch uiteindelijk gewoon zelf gaan klappen, want als iedereen op elkaar wacht dan wordt het ook niks.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192104257
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Dus nu geklapt en morgen weer afspreken met een hele groep mensen, lekker erop uit gaan in het winkelcentrum en de laatste WC-rollen weer kopen in de supermarkt
Neeeee |:)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:18:13 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192104269
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Dus nu geklapt en morgen weer afspreken met een hele groep mensen, lekker erop uit gaan in het winkelcentrum en de laatste WC-rollen weer kopen in de supermarkt
Yep. Dat is een van de redenen dat ik het klappen nogal onzinnig vind. Maar ja als anderen er maar blij van worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:18:19 #281
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104276
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Dus nu geklapt en morgen weer afspreken met een hele groep mensen, lekker erop uit gaan in het winkelcentrum en de laatste WC-rollen weer kopen in de supermarkt
SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09 Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:19:04 #282
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104292
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nee, en het is overdag een vrij drukke wijk, maar 's avonds uitgestorven. Dus ik dacht kom op ik zal iedereen eens wakker schudden. Nou zelfs geen beweging in de gordijnen te zien terwijl mijn geklap in die stilte toch heel goed hoorbaar was.
Stelletje lamzakken dat het zijn!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:20:16 #283
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104326
Reisadvies aangepast: iedereen krijgt het advies niet naar het buitenland te gaan.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:20:33 #284
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104338
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef Dave het volgende:

[..]

SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09 Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
Kijk uit hoor, je post nou een tweet van een Trump-fan die ook #MAGA in z'n bio heeft staan :D

(Én hij is voor Feyenoord!)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192104360
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Stelletje lamzakken dat het zijn!
Ach ze hebben mij waarschijnlijk wel gehoord en gedacht och daar heb je dat mens van nr. 4 weer, die moet je niet al te serieus nemen :P
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:22:18 #286
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104391
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ach ze hebben mij waarschijnlijk wel gehoord en gedacht och daar heb je dat mens van nr. 4 weer, die moet je niet al te serieus nemen :P
Haha tja :D

Ach, iedereen moet gewoon lekker zelf beslissen of men wel of niet meedoet, en daar moeten anderen dan niet moeilijk over gaan zitten doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:22:32 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Kijk uit hoor, je post nou een tweet van een Trump-fan die ook #MAGA in z'n bio heeft staan :D

(Én hij is voor Feyenoord!)
Ja maar die heeft in april het virus dan ook uitgeroeid.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:22:54 #288
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104409
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:22 schreef Dave het volgende:

[..]

Ja maar die heeft in april het virus dan ook uitgeroeid.
Oh ja :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:27:06 #289
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192104527
Ik zie nu dat hier in de buurtapp digitaal is geklapt :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 20:27:52 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_192104558
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
Ik zie nu dat hier in de buurtapp digitaal is geklapt :')
Ja, daar hebben ze wat aan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:28:03 #291
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104563
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
Ik zie nu dat hier in de buurtapp digitaal is geklapt :')
_O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:28:04 #292
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192104566
S
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
Ik zie nu dat hier in de buurtapp digitaal is geklapt :')
Stel je voor dat ze van de bank hadden moeten afkomen. |:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:28:09 #293
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192104571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Reisadvies aangepast: iedereen krijgt het advies niet naar het buitenland te gaan.
Kan prima. Er is toch nergens meer wat te beleven ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:31:33 #294
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192104651
Politieman vermaakt de mensen met een dansje.

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:31:47 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192104657
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja, daar hebben ze wat aan
Net zo weinig als staan klappen :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:31:52 #296
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104660
Grenzen dicht voor reizigers van buiten Schengen.
:o)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:31:54 #297
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192104662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

In tijden van crisis schaart het volk zich achter de leider. Het maakt eigenlijk niet uit wie dat dan is, als hij maar enigszins leiderschapskwaliteiten heeft.

Rutte is totaal visieloos, daar is hij zelfs trots op. Hij doet dit niet slecht ofzo, maar een premier met een idee lijkt me ook wel wat.
Meestal is je dwarse houding wel lollig maar ik word er wat moe van nu.

Je verschijnt alleen maar als je mensen kunt tegenspreken.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:32:21 #298
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192104671
Nederlanders in het buitenland zo snel mogelijk teruggehaald
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 maart 2020 @ 20:32:24 #299
39237 crew  H_T
2733
pi_192104674
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Net zo weinig als staan klappen :P
Klappen kan je nog horen op enige afstand. Applaus in de app krijg je werkelijk niets van mee als je niet in die groep zit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:32:29 #300
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192104676
Val me op dat het deelnemersveld van ESF dit jaar eigenlijk veel 30'ers heeft, meer dan andere jaren voor me gevoel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 20:32:35 #301
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192104679
:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')