Ik had overigens wel een broek aan hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik zou me dat bij die videocalls dus wel telkens afvragen he. Of de anderen dan wel broeken aan hebben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb buitenshirts en binnenshirts. De leukste shirts bewaar ik voor als ik naar buiten ga. Maar nu zijn mijn buitenshirts ook binnenshirts want het is zinloos om ze schoon te houden voor als ik naar buiten ga.
Dus totale chaos gewoon hier thuis.
Oh ja, dan zou ik me wel even verfraaienquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel lekker natuurlijkMaar als je dan zo'n videocall zou hebben zou ik wel meer letten op hoe in ieder geval mijn hoofd eruitziet en wat er allemaal op de achtergrond ligt.
Heel dun laagje vaseline over het lensje, zodat niets scherp isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik me wel even verfraaien![]()
Of mijn camera afplakken --huh, doet hij het niet--
Ik heb altijd wel een broek aan, veel te koudquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had overigens wel een broek aan hoor.
Maar wel een chillbroek.
Poe, de verwildering is nu wel écht toegeslagenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb buitenshirts en binnenshirts. De leukste shirts bewaar ik voor als ik naar buiten ga. Maar nu zijn mijn buitenshirts ook binnenshirts want het is zinloos om ze schoon te houden voor als ik naar buiten ga.
Dus totale chaos gewoon hier thuis.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net voorgesteld om vrijdagavond weer een samenkijk te doen van een oude editie. Nu toch iedereen binnen zit is dat denk ik wel leuk
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie - 4 januari
Vorige keer hebben we 2013 gekeken, maar we hoeven niet per se de eerstvolgende te doen natuurlijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Poe, de verwildering is nu wel écht toegeslagen
Een hamster? Volgens mij een koolmees.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die naast haar staat lijkt wel op een hamster
Maar die WANGENquote:
Nee, PCP. Hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
Gert en Dave, Love Letters.
Dat ben ik dus niet.
Cheeky Paul ook nog even Linda polsen voor slots op Net5.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk concept, dit Troost TV.
Hahaha ja doet ie handigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Cheeky Paul ook nog even Linda polsen voor slots op Net5.
Ik heb nu wel een zomerjurkje aan, zonder broek. Vind ik lekkerder zitten en lig toch de hele dag op de bank met een deken over me heenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een broek aan, veel te koud
Tenzij zomer, dan wel een rokje
Crystal Clear hier!quote:
Ah! Verder niet nee. Misschien straks. Ik heb eerst even de tv-gids bekeken maar daar staat weinig in dat me kan bekoren. Dus maar eens bedenken of ik dan een film wil gaan kijken of iets andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Of nou ja koffie of PCP, of chrystal meth of rooibosthee of wat dan ook.
Going commando?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu wel een zomerjurkje aan, zonder broek.
Is dat dan rechtstreeks?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef ato het volgende:
Tui (onze vliegmaatschappij) belde net wij kunnen ook via hen terug morgen. Dat doen wij ook, kijken later of wij eventueel geld terug krijgen.
Ik heb een vermoeden dat Spanje op kort termijn hun vlieghaven dichtgooien.
Zal sowieso in het niet vallen bij Rutte en mosterd na de maaltijd zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
De Spaanse koning doet morgen een TV-toespraak. De pressure is on voor Wimlex.
Mensen die niet gek zijn op sport zullen nu trouwens wel blij zijn met het gebrek aan sport op TVquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah! Verder niet nee. Misschien straks. Ik heb eerst even de tv-gids bekeken maar daar staat weinig in dat me kan bekoren. Dus maar eens bedenken of ik dan een film wil gaan kijken of iets anders
Mooi! Over dat dichtgooien; dat betwijfel ik (en zeker op Canarias), maar mooi dat je een oplossing hebt zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef ato het volgende:
Tui (onze vliegmaatschappij) belde net wij kunnen ook via hen terug morgen. Dat doen wij ook, kijken later of wij eventueel geld terug krijgen.
Ja, dat is wel waar inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal sowieso in het niet vallen bij Rutte en mosterd na de maaltijd zijn.Ik heb niets tegen het koningshuis, integendeel, maar in deze tijd merk ik wel hoe erg hij eigenlijk een symboolfunctie heeft en dat het toch op Rutte aankomt uiteindelijk.
Ja, de andere was met tussenstop. Vraag was of wij dubbel moesten inchecken. Onzeker allemaal.quote:
Wat fijn ato!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef ato het volgende:
Ik ook wel ja! Daar doet mijn twijfel over deze specifieke aanpak niks aan af.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Rutte wel missen als hij weg is, even partijpolitiek aside
Ik ook wel. Hij zit er inmiddels al zo lang, en eerlijk is eerlijk als premier doet ie het wel behoorlijk. Bedoel, stel je voor dat we Balkenende nog gehad hadden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ja, enige toegevoegde waarde is eventueel een moreel appèl op de mensen doen. Dat is eigenlijk het enige waarmee hij meer gewicht in de schaal kan leggen dan Rutte.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal sowieso in het niet vallen bij Rutte en mosterd na de maaltijd zijn.Ik heb niets tegen het koningshuis, integendeel, maar in deze tijd merk ik wel hoe erg hij eigenlijk een symboolfunctie heeft en dat het toch op Rutte aankomt uiteindelijk.
Of z’n gedroomde opvolger Wiebes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ook wel. Hij zit er inmiddels al zo lang, en eerlijk is eerlijk als premier doet ie het wel behoorlijk. Bedoel, stel je voor dat we Balkenende nog gehad hadden.
quote:
Hier werd door 1 iemand geklaptquote:
Vind eigenlijk dat Rutte dat ook wel gedaan heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, enige toegevoegde waarde is eventueel een moreel appèl op de mensen doen. Dat is eigenlijk het enige waarmee hij meer gewicht in de schaal kan leggen dan Rutte.
feit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat Rutte dat ook wel gedaan heeft.
Ik zit persoonlijk niet op de koning te wachten, ook altijd cringe hoe hij spreekt
Mooi hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Allemaal geklap en vuurwerk hier voor de zorgmedewerkers
In tijden van crisis schaart het volk zich achter de leider. Het maakt eigenlijk niet uit wie dat dan is, als hij maar enigszins leiderschapskwaliteiten heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik was het nietquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wonen jullie dan niet in flats ?
Ah in Spanje doen ze het dus elke dag?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Hier doen we het nu voor de vierde dag en het wordt voor veel mensen ook wel een verzetje denk ik
Ik klapte net tijdens het koken (hiel apart de tijd bij op mobielquote:
Ja, we begonnen hier afgelopen zaterdag om 22 uur en daarna is het verder elke dag om 20 uur gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah in Spanje doen ze het dus elke dag?
Hoewel ik zelf ook niet op de koning zit te wachten persé, had ik wel echt verwacht dat er een soort toespraak van hem zou komen. Misschien komt dat er nog wel, maar toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat Rutte dat ook wel gedaan heeft.
Ik zit persoonlijk niet op de koning te wachten, ook altijd cringe hoe hij spreekt
*klapt speciaal voor Dave*quote:
Ze zijn tot 21 maart zoveel mogelijk in sociale isolatie lees ik net.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf ook niet op de koning zit te wachten persé, had ik wel echt verwacht dat er een soort toespraak van hem zou komen. Misschien komt dat er nog wel, maar toch.
Met zijn functie is dat ook zo'n beetje het enige wat hij kan doen.
Nee, en het is overdag een vrij drukke wijk, maar 's avonds uitgestorven. Dus ik dacht kom op ik zal iedereen eens wakker schudden. Nou zelfs geen beweging in de gordijnen te zien terwijl mijn geklap in die stilte toch heel goed hoorbaar was.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wonen jullie dan niet in flats ?
Mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik klapte net tijdens het koken (hiel apart de tijd bij op mobiel). Denk niet dat iemand het gehoord heeft, maar toch.
Neeeeequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Dus nu geklapt en morgen weer afspreken met een hele groep mensen, lekker erop uit gaan in het winkelcentrum en de laatste WC-rollen weer kopen in de supermarkt
Yep. Dat is een van de redenen dat ik het klappen nogal onzinnig vind. Maar ja als anderen er maar blij van worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Dus nu geklapt en morgen weer afspreken met een hele groep mensen, lekker erop uit gaan in het winkelcentrum en de laatste WC-rollen weer kopen in de supermarkt
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
twitter:SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
Stelletje lamzakken dat het zijn!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee, en het is overdag een vrij drukke wijk, maar 's avonds uitgestorven. Dus ik dacht kom op ik zal iedereen eens wakker schudden. Nou zelfs geen beweging in de gordijnen te zien terwijl mijn geklap in die stilte toch heel goed hoorbaar was.
Kijk uit hoor, je post nou een tweet van een Trump-fan die ook #MAGA in z'n bio heeft staanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef Dave het volgende:
[..]twitter:SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
Ach ze hebben mij waarschijnlijk wel gehoord en gedacht och daar heb je dat mens van nr. 4 weer, die moet je niet al te serieus nemenquote:
Haha tjaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ach ze hebben mij waarschijnlijk wel gehoord en gedacht och daar heb je dat mens van nr. 4 weer, die moet je niet al te serieus nemen
Ja maar die heeft in april het virus dan ook uitgeroeid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, je post nou een tweet van een Trump-fan die ook #MAGA in z'n bio heeft staan
(Én hij is voor Feyenoord!)
Oh jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja maar die heeft in april het virus dan ook uitgeroeid.
Ja, daar hebben ze wat aanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
Ik zie nu dat hier in de buurtapp digitaal is geklapt
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
Stel je voor dat ze van de bank hadden moeten afkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
Kan prima. Er is toch nergens meer wat te belevenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Reisadvies aangepast: iedereen krijgt het advies niet naar het buitenland te gaan.
Net zo weinig als staan klappenquote:
Meestal is je dwarse houding wel lollig maar ik word er wat moe van nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In tijden van crisis schaart het volk zich achter de leider. Het maakt eigenlijk niet uit wie dat dan is, als hij maar enigszins leiderschapskwaliteiten heeft.
Rutte is totaal visieloos, daar is hij zelfs trots op. Hij doet dit niet slecht ofzo, maar een premier met een idee lijkt me ook wel wat.
Klappen kan je nog horen op enige afstand. Applaus in de app krijg je werkelijk niets van mee als je niet in die groep zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |