SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef 18.32 het volgende:
Pffff, bedankt he. Nou laat ook maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een spoiler klikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pffff, bedankt he. Nou laat ook maar nu
Ja en? Ze sturen Anouk hoor! Als Nederland nu niet wint, dan moeten ze nooit meer mee doen. Dan kijk ik nooit meer!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er misschien bij. Nederland heeft de voorronde al sinds 2004 niet bereikt, dus ik verwacht er weinig van.
Wordt gewoon weer een Oostblokfeestje ja, dus je kunt het net zo goed skippen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er misschien bij. Nederland heeft de voorronde al sinds 2004 niet bereikt, dus ik verwacht er weinig van.
Waarom halen ze er niet meteen Australiė bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Sinds wanneer ligt Azerbeidzjan in Europa
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Ja en? Ze sturen Anouk hoor! Als Nederland nu niet wint, dan moeten ze nooit meer mee doen. Dan kijk ik nooit meer!![]()
Groetjes Ria
Ik kijk al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer een Oostblokfeestje ja, dus je kunt het net zo goed skippen.
Ziet er goed uit! Ik ga straks nog even beter er naar kijken als ik klaar ben met werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:10 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb even iets in elkaar gezet waarmee jullie mooi synchroon kunnen kijken met elkaar.
https://tvtube.hole1988.nl/?id=38M7XGMBo0g&t=2020-01-04T20:30
Helaas staat fok (@:danny) niet meer toe om de website in een andere pagina te plaatsen, anders hadden jullie mooi kunnen kijken en fokken op 1 pagina.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:17 schreef 18.32 het volgende:
[..]
en misschien ook wel een knulletje dat tegen een lamp zingt.
De semi was afgelopen week, ik kan verklappen dat we inderdaad de finale hebben gehaaldquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hardop lachen hierom!
Zin in straks!Zouden we dan éindelijk de finale weer eens halen?
Bestaan er ook semi's?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
De semi was afgelopen week, ik kan verklappen dat we inderdaad de finale hebben gehaald
Nepfan die Aoibhin he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
De semi was afgelopen week, ik kan verklappen dat we inderdaad de finale hebben gehaald
Er gaat een hele wereld voor me openquote:
Nou, dat zou wel heel ver gaan natuurlijk! Het blijft toch een oostblokfeest. Zal wel weer Oekraļne worden of zoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gaat een hele wereld voor me openStraks ga je me nog vertellen dat er vorig jaar geen Oostblokland heeft gewonnen?
Ik val nu binnen bij ene John Finnemore, hoort dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand zin om te testen of het werkt via deze link? Op Internet Explorer () werkt het bij mij niet, via Opera en Firefox wel
Bij mij werkt het (Chrome)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand zin om te testen of het werkt via deze link? Op Internet Explorer () werkt het bij mij niet, via Opera en Firefox wel
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik val nu binnen bij ene John Finnemore, hoort dat?
Bij mij ook (Safari)quote:
Wat een vage video'squote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welkom! Goeie manier altijd om een reactie uit te lokkenquote:
Geen probleem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:hole1988 Ik hou vanavond jouw optie in de gaten om te kijken wat die doet/hoe het werkt om mogelijk een volgende keer die optie te gebruikenDank je wel in elk geval
Jawelquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
Die chatgeluidjes kunnen we zeker niet zelf uitzetten?
Ik had die chatgeluidjes überhaupt al helemaal niet vanaf het begin. Dus of mijn laptop doet raar, of je kunt het wel gewoon zelf instellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
Die chatgeluidjes kunnen we zeker niet zelf uitzetten?
Ohja topquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
JawelAls het goed is zie je rechtsboven de video een tandwiel staan. Klik daarop en je kan een paar opties aanpassen
Of een vorige keer al uitgezetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had die chatgeluidjes überhaupt al helemaal niet vanaf het begin. Dus of mijn laptop doet raar, of je kunt het wel gewoon zelf instellen.
Na deze, geloof ikquote:
Ja, zo verdienen ze niks natuurlijk. Geen zakenlui daar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja jemig, kunnen we eindelijk stemmen staat het SMS-nummer er niet bij!
Toch bedankt, was leuk zoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht volgende keer een ander het willen organiseren, dan is dat helemaal primaStelt niks voor
In de periode half maart-eind april gebeurt er inderdaad niet veel op ESF-gebied. Wel na WIDM dan uiteraard.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:58 schreef Guanabana het volgende:
Was leuk ja, kunnen wel meerdere zaterdagen doen, t/m 2019!
Ja hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:58 schreef Guanabana het volgende:
Was leuk ja, kunnen wel meerdere zaterdagen doen, t/m 2019!
Jawelquote:Op zondag 5 januari 2020 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoorHoeft ook niet op volgorde of zoiets
Hoeft niet, mag welquote:
Er komt er vast nog wel een keer eenquote:
Was samen met Anouk groot favoriet van mij.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:12 schreef Em31 het volgende:
Heb deze door het terugkijken weer vaak geluisterd vandaag![]()
Als je het mij vraagt houden we de volgorde aan en doen we 2014. Lijkt me ook wel leuk om weer eens te zienquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu toch iedereen binnen zit... zullen we er vrijdag weer een doen, vanaf 20:00? En is er nog een voorkeur voor een editie?
Primaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef Moira het volgende:
Shit ik wil heel graag meekijken (vind 2014 ook een leuke editie) maar ik zit bij m'n vader en vrijdagavond komt m'n moeder en dan zitten we om 20:00 waarschijnlijk nog gezellig te kletsen (gaat niet zo goed met m'n vader dus alle momenten die we samen nog hebben vastgrijpen). Maar anders schuif ik daarna nog wel ff aan
Truequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PrimaFamily first, zeker nu
Later aanschuiven is geen enkel probleem en het is niet alsof je echt een verrassing misloopt
Leuk!quote:
Sterkte schat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef Moira het volgende:
[..]
TrueMaar ik heb in deze tijden (krijg de stikzenuwen van dat corona-gedoe met m'n vader die instantly dood zou gaan aan de bijkomstige longontsteking
al is die zonder dat corona-gedoe ook al langzaam aan het doodgaan
) juist ook heel hard mijn ESF-positivo's nodig
Dus ik kijk er iig heel erg naar uit om dan later aan te schuiven
Voor achten zet ik het kanaal vast open, zodat iedereen op tijd er bij kan zijn. Wat eerdere inzendingen, paar cringe-dingen om alvast lekker in de stemming te komenquote:
Leukquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor achten zet ik het kanaal vast open, zodat iedereen op tijd er bij kan zijn. Wat eerdere inzendingen, paar cringe-dingen om alvast lekker in de stemming te komenVervolgens om 20:00 beginnen (of vlak daarna) met de uitzending van de finale van begin tot eind. Uurtje eerder dan met de echte show, waardoor het niet tot na middernacht hoeft te duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |