quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:17 schreef 18.32 het volgende:
[..]
en misschien ook wel een knulletje dat tegen een lamp zingt.
De semi was afgelopen week, ik kan verklappen dat we inderdaad de finale hebben gehaaldquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hardop lachen hierom!
Zin in straks!Zouden we dan éindelijk de finale weer eens halen?
Bestaan er ook semi's?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
De semi was afgelopen week, ik kan verklappen dat we inderdaad de finale hebben gehaald
Nepfan die Aoibhin he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
De semi was afgelopen week, ik kan verklappen dat we inderdaad de finale hebben gehaald
Er gaat een hele wereld voor me openquote:
Nou, dat zou wel heel ver gaan natuurlijk! Het blijft toch een oostblokfeest. Zal wel weer Oekraïne worden of zoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gaat een hele wereld voor me openStraks ga je me nog vertellen dat er vorig jaar geen Oostblokland heeft gewonnen?
Ik val nu binnen bij ene John Finnemore, hoort dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand zin om te testen of het werkt via deze link? Op Internet Explorer () werkt het bij mij niet, via Opera en Firefox wel
Bij mij werkt het (Chrome)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand zin om te testen of het werkt via deze link? Op Internet Explorer () werkt het bij mij niet, via Opera en Firefox wel
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik val nu binnen bij ene John Finnemore, hoort dat?
Bij mij ook (Safari)quote:
Wat een vage video'squote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welkom! Goeie manier altijd om een reactie uit te lokkenquote:
Geen probleem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:hole1988 Ik hou vanavond jouw optie in de gaten om te kijken wat die doet/hoe het werkt om mogelijk een volgende keer die optie te gebruikenDank je wel in elk geval
Jawelquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
Die chatgeluidjes kunnen we zeker niet zelf uitzetten?
Ik had die chatgeluidjes überhaupt al helemaal niet vanaf het begin. Dus of mijn laptop doet raar, of je kunt het wel gewoon zelf instellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
Die chatgeluidjes kunnen we zeker niet zelf uitzetten?
Ohja topquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
JawelAls het goed is zie je rechtsboven de video een tandwiel staan. Klik daarop en je kan een paar opties aanpassen
Of een vorige keer al uitgezetquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had die chatgeluidjes überhaupt al helemaal niet vanaf het begin. Dus of mijn laptop doet raar, of je kunt het wel gewoon zelf instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |