Nu pas?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef capricia het volgende:
Ik ga er van uit dat we het allemaal gaan krijgen.
Wat is een digipenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:43 schreef kilon het volgende:
Nou, het thuis les geven kan beginnen hoor. Vandaag te horen gekregen dat we toch echt niet naar school mogen komen behalve als blijkt dat schoolexamens toch door mogen gaan, of als er opeens toch een grote groep kinderen gebabysit moeten worden.
De omstandigheden zijn kut, maar ik ben best wel enthousiast over het maken van lessen die thuis te geven zijn. Nu nog mijn teamleider ervan overtuigen dat een digipen toch echt een goede investering is vanuit het budget van school.
Dat is toch al een paar keer uitgelegd?quote:
Ik mis de like-button.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Nog steeds de beste nieuwsapp
Gewoon zonder onzin een overzicht van het belangrijkste nieuws.
kunnen we het niet een beetje vergelijken met china?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef capricia het volgende:
Ik ga er van uit dat we het allemaal gaan krijgen. Dit virus.
Soort berusting wel.
Alleen die maatregelen...die kunnen toch niet doorgaan tot voorjaar 2021?
China gaat nu toch ook langzaam weer open na 2 maanden?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef capricia het volgende:
Ik ga er van uit dat we het allemaal gaan krijgen. Dit virus.
Soort berusting wel.
Alleen die maatregelen...die kunnen toch niet doorgaan tot voorjaar 2021?
Alleen maar omdat mensen te dom zijn om te poepen dusquote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, er komt gewoon een tijd dat je een gevangene bent in je eigen huis. Netto gezien iedereen een enkelband.
Net zoals in Italie.
Ik vermoed dat dat alleen de besmettingen kan gaan stoppen.
Maar 90% van de mensen merkt niet eens dat ze besmet zijn (geraakt). Verreweg de meesten zijn sterk genoeg zelf het virus te verwijderen.
Ach, we zijn een nuchter landje.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opa Mark gaat ons streng toespreken en rekent op 'het gezonde verstand'.
ja dat geeft mij ook hoopquote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
China gaat nu toch ook langzaam weer open na 2 maanden?
Ook richting de KNVB. Feyenoord kampioen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
So, we are screwedquote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wat een volk, echt niet normaal.quote:
Nou ja, nu de sportscholen dicht zijn, zou ik ook wel gewoon alleen of met mijn vriendin een rondje willen fietsen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen maar omdat mensen te dom zijn om te poepen dusAls iedereen netjes voldoende afstand zou houden zou er geen verschil moeten zijn tussen binnenblijven en individueel buiten een rondje lopen.
Yup. Helaas is een groot deel te achterlijk daarvoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen maar omdat mensen te dom zijn om te poepen dusAls iedereen netjes voldoende afstand zou houden zou er geen verschil moeten zijn tussen binnenblijven en individueel buiten een rondje lopen.
Met zn allen in de fontein!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook richting de KNVB. Feyenoord kampioen.
Aldus de fok'er.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een volk, echt niet normaal.
Gezond verstand is ver te zoeken.
quote:
Ben je gek. Als iemand ons land de afgelopen jaren goed heeft geleid dan is het Mark Rutte wel. De keiharde aflossing van onze staatsschuld die door iedereen zo werd verafschuwd leidt er nu toe dat we de economische klappen van dit virus eenvoudig op kunnen vangen.quote:
2 weken later de hele kuip en alle feyenoorders aan de corona.quote:
1900quote:
Dit is ook wel weer wat overdreven, veel grote bedrijven lopen gewoon voor op de maatregelen van de regering en er zijn ook veel mensen die zich wel aan alle adviezen houden.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
90% van de mensen hier hebben gewoon strenge bevelen nodig, door militair ingrijpen.
Eh, nee, jij hebt het nodig om een gevoel van macht en controle te hebben. Ik heb genoeg managers meegemaakt met zo'n mentaliteit.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
90% van de mensen hier hebben gewoon strenge bevelen nodig, door militair ingrijpen.
Wat een spuit 11.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:53 schreef Elan het volgende:
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)het-coronavirus.html
RIP economie
Geen verassing.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:53 schreef Elan het volgende:
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)het-coronavirus.html
RIP economie
China heeft toch nog lang geen herd-immunity?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
China gaat nu toch ook langzaam weer open na 2 maanden?
Rutte moet gewoon een duidelijk zijn en mensen desnoods zeggen dat als ze zich niet aan de regels houden, ze doden op hun geweten hebben - wellicht eigen familie.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gek. Als iemand ons land de afgelopen jaren goed heeft geleid dan is het Mark Rutte wel. De keiharde aflossing van onze staatsschuld die door iedereen zo werd verafschuwd leidt er nu toe dat we de economische klappen van dit virus eenvoudig op kunnen vangen.
Ruttegod
Precies, ik vind ook dat hij dit prima aanpakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gek. Als iemand ons land de afgelopen jaren goed heeft geleid dan is het Mark Rutte wel. De keiharde aflossing van onze staatsschuld die door iedereen zo werd verafschuwd leidt er nu toe dat we de economische klappen van dit virus eenvoudig op kunnen vangen.
Ruttegod
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de communisten die deze hele zooi veroorzaakt hebben, wekenlang verborgen voor de buitenwereld, laten we die eengeven.
FFS, hoe breinloos zijn mensen?
Ik vind ook dat dit moet kunnen. Stukje met de hond wandelen, stukje fietsen, hardlopen etc. Gewoon allemaal maximaal met 2 man of met je gezin.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, nu de sportscholen dicht zijn, zou ik ook wel gewoon alleen of met mijn vriendin een rondje willen fietsen.
Anders wordt ik ook een vette obesitas pad. En dat schijnt ook weer het risico te verhogen.
digitale pen, stylus. Hoe dat ook heet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |