Rutte moet gewoon een duidelijk zijn en mensen desnoods zeggen dat als ze zich niet aan de regels houden, ze doden op hun geweten hebben - wellicht eigen familie.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gek. Als iemand ons land de afgelopen jaren goed heeft geleid dan is het Mark Rutte wel. De keiharde aflossing van onze staatsschuld die door iedereen zo werd verafschuwd leidt er nu toe dat we de economische klappen van dit virus eenvoudig op kunnen vangen.
Ruttegod
Precies, ik vind ook dat hij dit prima aanpakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gek. Als iemand ons land de afgelopen jaren goed heeft geleid dan is het Mark Rutte wel. De keiharde aflossing van onze staatsschuld die door iedereen zo werd verafschuwd leidt er nu toe dat we de economische klappen van dit virus eenvoudig op kunnen vangen.
Ruttegod
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de communisten die deze hele zooi veroorzaakt hebben, wekenlang verborgen voor de buitenwereld, laten we die eengeven.
FFS, hoe breinloos zijn mensen?
Ik vind ook dat dit moet kunnen. Stukje met de hond wandelen, stukje fietsen, hardlopen etc. Gewoon allemaal maximaal met 2 man of met je gezin.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, nu de sportscholen dicht zijn, zou ik ook wel gewoon alleen of met mijn vriendin een rondje willen fietsen.
Anders wordt ik ook een vette obesitas pad. En dat schijnt ook weer het risico te verhogen.
digitale pen, stylus. Hoe dat ook heet.quote:
Nee. Maar hoe moet je dat anders voor elkaar krijgen als iedereen thuis zit?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
China heeft toch nog lang geen herd-immunity?
Wat is dan belangrijker?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een spuit 11.
Volgens mij is dat het belangrijkste niet.
Ik ben zeker dat we het niet allemaal gaan krijgen. 70% is vrij waarschijnlijk, 80% is mogelijk, 100% is quasi uitgesloten.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef capricia het volgende:
Ik ga er van uit dat we het allemaal gaan krijgen. Dit virus.
Soort berusting wel.
Alleen die maatregelen...die kunnen toch niet doorgaan tot voorjaar 2021?
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand nog die plaatjes die verspreiding simuleren
Zit wel degelijk wat in. Als iedereen opgehokt zit krijgen we het alsnog allemaal tegelijk als we uit de lockdown komenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:55 schreef Confetti het volgende:
Die randdebiel Bruins roept nog steeds dat een lockdown geen zin heeft, terwijl half Europa al zon toestand heeft afgekondigd.
Deze slapzakken gaan voor veel doden zorgen.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 16 maart 2020 17:42 schreef Mar_an het volgende:
Geen extra maatregelen straks, denken jullie?
Er gaan niet alleen bejaarden dood hierdoorquote:Op maandag 16 maart 2020 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat is dan belangrijker?
Misschien heel cru gezegd, maar er komen wat bejaarden te overlijden, die anders met een goede griepgolf ook wel het loodje hadden gelegd. Maar ondertussen raken tienduizenden mensen hun inkomsten kwijt...
Twee jaar geleden gingen er 10.000 mensen aan de griep dood in Nederland. Moet nog maar zien of dat gehaald gaat worden met corona.
@:onlogisch
Dit gaat straks ook weer de wereld overquote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
17:55
Coffeeshops mogen toch wiet gaan verkopen. Afhalen mag, zolang bezoekers maar afstand houden en niet ter plekke gaan zitten roken.
Volgens de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch komt minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vanavond namens het kabinet met deze nieuwe aanvullende maatregel.
AD
ons landquote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dit gaat straks ook weer de wereld over
In Eindhoven leek het de mensen niet zoveel te kunnen schelen. Kinderen speelden gewoon lekker voetbal buiten en het was vrij druk in het centrum (kinderen die niet naar school hoefden liepen in groepjes door de stad).quote:Op maandag 16 maart 2020 17:38 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/helmond(...)je-te-zien~a60b5669/
Mensen
True. Absoluut.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat is dan belangrijker?
Misschien heel cru gezegd, maar er komen wat bejaarden te overlijden, die anders met een goede griepgolf ook wel het loodje hadden gelegd. Maar ondertussen raken tienduizenden mensen hun inkomsten kwijt...
Twee jaar geleden gingen er 10.000 mensen aan de griep dood in Nederland. Moet nog maar zien of dat gehaald gaat worden met corona.
@:onlogisch
Dat is wel weer zo. Wij zijn denk ik wel één van de landen die er nog redelijk goed uit gaan komen. Alleen ben ik bang dat de EU dan wel weer een handje gaat ophouden .....quote:Op maandag 16 maart 2020 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruttegod
Hahaha ws gaan over 2 dagen de horeca ook gewoon weer open🤣quote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
17:55
Coffeeshops mogen toch wiet gaan verkopen. Afhalen mag, zolang bezoekers maar afstand houden en niet ter plekke gaan zitten roken.
Volgens de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch komt minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en Veiligheid vanavond namens het kabinet met deze nieuwe aanvullende maatregel.
AD
Moet overigens 8000 zijn volgens reacties eronder.twitter:DmitryOpines twitterde op maandag 16-03-2020 om 17:41:41Switzerland is deploying 80,000 troops, shutting all parks, schools, universities and non-essential businesses for over a month, virtually closing the borders, and banning gatherings of more than five people. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |