SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
uh nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als we FOK! nou even allemaal whitelisten van je adblock verdiend danny er ook nog flink mee (en kan hij weer servercapaciteit inhuren)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik kan echt niet werken met storm-jan en anne-fleur om me heenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan me indenken dat je morgen echt vervelende situaties kunt krijgen bij de scholen met ouders die gaan claimen ook een “vitale” functie te hebben en hun kinderen kwijt willen.. typisch iets voor Nederland zou dat zijn.![]()
is de huidige lockdown van NL vergelijkbaar met die van Italie vorige week? of Italië strenger?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan moet het in ieder geval aan het einde van volgende week wel zichtbaar worden in Italië en kunnen wij hier ook iets beter inschatten hoelang het gaat duren.
Helemaal een eerlijke vergelijking gaat het niet worden, want de ziekenhuizen daar zitten nu echt helemaal vol en zaten ook al bijna vol toen ze de maatregelen namen. In Nederland zijn ze laat, maar niet zo laat genomen.![]()
Dus je denkt ik dik het lekker aan met een Engelse titel en covid? Je helpt lekker mee de rust te bewaren mongoolquote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef hollandia02 het volgende: [..] Die "meneer" ben ik zelf. Wist geen andere manier om filmpjes te laten zien. Heb ze doorgestuurd kregen.
![]()
Veel strenger in Italië.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is de huidige lockdown van NL vergelijkbaar met die van Italie vorige week? of Italië strenger?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vanilla FOK! crasht mijn webbrowser.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Adblock is niet eens toegestaan, dussss![]()
![]()
Ik neem aan dat dat filmpje van die Engelsman al is langsgekomen waaruit blijkt dat het juist slim is om NIET direct met een totale lockdown te beginnen.. dan verschuif je de piek alleen maar naar voren.Alpha kenny one![]()
Het bizarre is dat je steeds kan voorspellen wat er gaat gebeuren door naar Italië met een vertraging van 8 dagen te kijkenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is de huidige lockdown van NL vergelijkbaar met die van Italie vorige week? of Italië strenger?![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef _I het volgende:
[..]
Het komt beter dan zonder social media. Heb er best vertrouwen in. Zowel in het aantal doden, als in wat het ons gaat brengen.
Als ik me bedenk wat er had moeten gebeuren om de klimaatdoelen te halen en hoe we het vanuit de nieuwe positie zouden kunnen bereiken, lijkt mij best bevrijdend.
Dit virus is met een paar maanden, desnoods jaar weer over. Ik geloof dat we onszelf best nog wel eens konden verrassen. Maar het wisselt wel hoor, soms utopisch, soms dystopisch.Precies. Hequote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef _I het volgende:
[..]
Het komt beter dan zonder social media. Heb er best vertrouwen in. Zowel in het aantal doden, als in wat het ons gaat brengen.
Als ik me bedenk wat er had moeten gebeuren om de klimaatdoelen te halen en hoe we het vanuit de nieuwe positie zouden kunnen bereiken, lijkt mij best bevrijdend.
Dit virus is met een paar maanden, desnoods jaar weer over. Ik geloof dat we onszelf best nog wel eens konden verrassen. Maar het wisselt wel hoor, soms utopisch, soms dystopisch.'T beste is om er inderdaad zo positief mogelijk in te blijven staan.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef _I het volgende:
[..]
Dit virus is met een paar maanden, desnoods jaar weer over. Ik geloof dat we onszelf best nog wel eens konden verrassen. Maar het wisselt wel hoor, soms utopisch, soms dystopisch.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is de huidige lockdown van NL vergelijkbaar met die van Italie vorige week? of Italië strenger?![]()
![]()
Was de basis gelijk dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het bizarre is dat je steeds kan voorspellen wat er gaat gebeuren door naar Italië met een vertraging van 8 dagen te kijken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nog niet gezien hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef falling_away het volgende:
Ik neem aan dat dat filmpje van die Engelsman al is langsgekomen waaruit blijkt dat het juist slim is om NIET direct met een totale lockdown te beginnen.. dan verschuif je de piek alleen maar naar voren.
Was wel een duidelijk filmpje idd![]()
![]()
idd daarom is het onbegrijpelijk dat hier zo laks wordt gereageerd, door zowel overheid als sommige burgers.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het bizarre is dat je steeds kan voorspellen wat er gaat gebeuren door naar Italië met een vertraging van 8 dagen te kijken![]()
Zoiets moet je ook wel handhaven idd, maarja handhavers in Nederlandquote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef Domnivoor het volgende: Hier in Utrecht is de horeca nog volop open. Tsja, zo gaat het natuurlijk niet werken
![]()
Daarom gaat een lockdown in Nederland ook niet werken denk ik, niemand gaat zich eraan houden![]()
Bestaat FOK!silver nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Vanilla FOK! crasht mijn webbrowser.![]()
![]()
Leeftijd?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:02 schreef polderturk het volgende:
368 doden erbij in Italië
Het aantal mensen dat in Italië is overleden aan de gevolgen van besmetting met het coronavirus is toegenomen met 368, het hoogste aantal tot nu toe. Het totale dodental komt ermee op 1809.
Ook gezonde mensen?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Inmiddels is de regeling in Italië ook dat er maar 1 iemand per keer de supermarkt in mag. En dat je niet eens in je eentje buiten mag joggen. Hetzelfde zie je in Spanje. We lopen hier nog wel een aantal gradaties op achterquote:Op zondag 15 maart 2020 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is de huidige lockdown van NL vergelijkbaar met die van Italie vorige week? of Italië strenger?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
twitter:advocaatsmeets twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:39:56Verschillende coffeeshops laten weten dat ze op last van de politie open moeten blijven om de rijen weg te werken in verband met de verwachte openbare orde problemen als ze opeens dicht gaan. reageer retweet
![]()
Ik vind het juist wel begrijpelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
idd daarom is het onbegrijpelijk dat hier zo laks wordt gereageerd, door zowel overheid als sommige burgers.
We hebben dit nog niet eerder meegemaakt, je kunt het virus niet daadwerkelijk zien, je hoort er vooral veel over op 't nieuws en op 't internet en omdat we nu in de beginfase zitten zien mensen het ook gewoon nog niet om hen heen gebeuren.![]()
SADquote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
twitter:advocaatsmeets twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:39:56Verschillende coffeeshops laten weten dat ze op last van de politie open moeten blijven om de rijen weg te werken in verband met de verwachte openbare orde problemen als ze opeens dicht gaan. reageer retweet
![]()
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:16:26Politie veegt horecapleinen in Deventer leeg: noodverordening in de maak https://t.co/U7vz0gT9G7 reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terugIk zou daar niet eens van staan te kijken eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terug
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Nu dag 6.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef Jano9 het volgende:
Echt niet best daar in Italië, hopelijk zien we snel de positieve effecten van de lockdown.
Volgens zo'n Italiaanse hoge ome duurt het zeker 10 dagen voordat de effecten zichtbaar worden.![]()
Ik zeg dat deze (niet cruciale winkels) eind van de week ook allemaal gesloten zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terugEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
twitter:NateSilver538 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:11:23I've said it before, but people should be mindful that coronavirus statistics are lagging indicators. In Wuhan, a typical case showed up in the data ~2 weeks after the person initially became symptomatic. The lag could be longer in counties without good testing (e.g. the USA). reageer retweet
twitter:NateSilver538 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:11:23This has two obvious implications:
1) When cases are on the upswing, as they obviously are in the US right now, things are almost certainly MUCH worse than they appear from the official data.
But also:
2) Once things start to turn around, it will be ~2 weeks before we know it. reageer retweetIn some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Kan de overheid niet wat van die staatswiet uitdelen dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
One man's trash, another man's treasure.![]()
Ik verwacht eigenlijk wel voor het weekend een volledige lockdown hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terugOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Wat wij nu doen is geen totale lockdown dus dat komt goed uitquote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef falling_away het volgende:
Ik neem aan dat dat filmpje van die Engelsman al is langsgekomen waaruit blijkt dat het juist slim is om NIET direct met een totale lockdown te beginnen.. dan verschuif je de piek alleen maar naar voren.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Horeca is nog niet eens 75 minuten gesloten en Koninklijke Horeca Nederland heeft al even uitgerekend dat ze 5.1 miljard euro willen.
Bron: NOS![]()
Welke horeca is open? Ik zie niets dat open is op de webcams en op Twitter ook alleen foto's van dichte horeca.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is de horeca nog volop open. Tsja, zo gaat het natuurlijk niet werken![]()
Locale alcoholisten flippenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:16:26Politie veegt horecapleinen in Deventer leeg: noodverordening in de maak https://t.co/U7vz0gT9G7 reageer retweet
![]()
aan de ene kant is het begrijpelijk aan de andere kant is het goed te voorspellen want het is in meerdere landen gebeurt en volgt min of meer hetzelfde traject. natuurlijk wil niet iedereen accepteren dat t gaat gebeuren en is simpelweg slecht geinformeerd door de media.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel begrijpelijk.
We hebben dit nog niet eerder meegemaakt, je kunt het virus niet daadwerkelijk zien, je hoort er vooral veel over op 't nieuws en op 't internet en omdat we nu in de beginfase zitten zien mensen het ook gewoon nog niet om hen heen gebeuren.![]()
Straks blijkt dat dit virus door Danny is besteld bij de Chinezen om de Fok-cijfers omhoog te gooien.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als we FOK! nou even allemaal whitelisten van je adblock verdiend danny er ook nog flink mee (en kan hij weer servercapaciteit inhuren)
Jammer alleen dat de Ferrari en Lamorghini fabrieken dicht zijn.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ze kunnen het altijd vragenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Horeca is nog niet eens 75 minuten gesloten en Koninklijke Horeca Nederland heeft al even uitgerekend dat ze 5.1 miljard euro willen.
Bron: NOS
Ik loop ook al m'n inkomsten mis komende maand (afgezien van huur en YouTube kanalen) maar dat is nu eenmaal even niet anders. Evenementen afgezegd = geen fotograaf nodig.![]()
Hoeveel lagen er op dit moment gediagnosticeerd in het ziekenhuis, 162 toch?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zagen het al aankomen natuurlijk. Verder zijn het uitzuigers.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Bron: NOS"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Had je dit 5 dagen geleden voorspeld was je voor panieknicht uitgemaakt door bepaalde intellecten die je hier zelden meer zietquote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Blij dat ik nog wat flessen bio ethanol gehaald heb.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik zeg dat deze (niet cruciale winkels) eind van de week ook allemaal gesloten zijn![]()
Die kunnen toch nog gewoon hun huismerk bier kopen?quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ja, dat heb je ook nog; mensen die het gewoon niet willen weten inderdaad, omdat het zo eng is en zo.....quote:Op zondag 15 maart 2020 19:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
aan de ene kant is het begrijpelijk aan de andere kant is het goed te voorspellen want het is in meerdere landen gebeurt en volgt min of meer hetzelfde traject. natuurlijk wil niet iedereen accepteren dat t gaat gebeuren en is simpelweg slecht geinformeerd door de media.
Ach ja. We zullen het allemaal ook wel weer zien.![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Morgen een run op het bier in de supermarkten nu alle cafés dicht zitten. De alcoholisten moeten wel door kunnen drinken.![]()
en "schopje naar BNW"quote:Op zondag 15 maart 2020 19:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Had je dit 5 dagen geleden voorspeld was je voor panieknicht uitgemaakt door bepaalde intellecten die je hier zelden meer ziet![]()
Jezus wat kansloos zegquote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Dan gaan die verslaafde tokkies natuurlijk rellenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
Ze kunnen die mensen niet gewoon oppakken als ze moeilijk gaan doen![]()
![]()
Lijkt mij dat zij ook gewoon tijdelijk WW moeten gaan aanvragen voor hun medewerkers. Blanco cheques uitschrijven is nergens voor nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Wat zou Hendrik Goester van de Knobbenweg doen in zo'n situatie?
Hendrik Goester van de Knobbenweg was vroeger een befaamd figuur hier in't dorp, tevens mijn jeugdheld.![]()
Ik lijd ook (mentale) schade doordat ik geen evenement kan bezoeken.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kunnen het altijd vragen
Ik loop ook al m'n inkomsten mis komende maand (afgezien van huur en YouTube kanalen) maar dat is nu eenmaal even niet anders. Evenementen afgezegd = geen fotograaf nodig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt mij dat zij ook gewoon tijdelijk WW moeten gaan aanvragen voor hun medewerkers. Blanco cheques uitschrijven is nergens voor nodig.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Hopen dat ze een maandje zonder loon op kunnen vangen.. vrees het ergste voor velenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Brouwerijen hebben hun tanks nog vol zitten omdat er minder fusten afgenomen worden. Dus bier is er nog wel genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen een run op het bier in de supermarkten nu alle cafés dicht zitten. De alcoholisten moeten wel door kunnen drinken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er zijn in goede tijden belachelijk veel tentjes geopend, volgens mij kunnen we 50% missen als kiespijn, hou je nog ruim het aantal over van voor de vorige crisis.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Ja dat is wel sneu. Zie je ook bij KLM dat alle flexwerkers als eerste de lul zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Brouwerijen hebben hun tanks nog vol zitten omdat er minder fusten afgenomen worden. Dus bier is er nog wel genoeg.![]()
Ja, en wat dacht je van de WW-uitkeringen die massaal worden aangevraagd? Voor mensen die bijvoorbeeld een 0-uren contract hebben...?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.
Wie gaat dat allemaal betalen ?
Uiteraard wij, met z'n allen.
Werken voor elkaar!![]()
Mijn oma had ook zoiets ja. Ging naar de huisarts en die vroeg "wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" zegt ze "ja toen ik zwanger was van mijn zoon".quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam er tijdens een ziekenhuisbezoekje een paar jaar geleden achter dat mijn huisarts al 10 jaar dood was.
Die zoom was toen al 53.![]()
Als dit over is gewaaid wordt het tijd om de Chinezen eens aan de tand te gaan voelen.
Ze kopen wereldwijd aandelen, laten overal hun invloed zien, en besmetten nu wereldwijd mensen dankzij hun ranzige hygiëne.
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .Deceit for a lifetime has taken it's toll.
In de UK gister nog concerten met duizenden bezoekerstwitter:stereophonics twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:54:12Cardiff in beautiful voice tonight! #stereophonics #Kind2020Tour https://t.co/YhFNCEi3md reageer retweet
![]()
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.![]()
Dus met volledig andere data verwacht jij dezelfde uitkomst?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou je kunt het virus an sich gerust als basis nemen in deze."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik geloof dat al die ranzige markten inmiddels permanent gesloten zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Als dit over is gewaaid wordt het tijd om de Chinezen eens aan de tand te gaan voelen.
Ze kopen wereldwijd aandelen, laten overal hun invloed zien, en besmetten nu wereldwijd mensen dankzij hun ranzige hygiëne.
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .For great justice!![]()
Jazeker, over 2 dagen gok ikquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.![]()
Zal wel met de aankondiging van Rutte komen morgen.quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Okquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde ."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjesquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Nou daar hebben we wat aan nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die ranzige markten inmiddels permanent gesloten zijn?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Whisky?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjes![]()
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zal wel met de aankondiging van Rutte komen morgen.![]()
Al die wietverslaafde kunnen niet zonder, stomme junkies.twitter:bddenbosch twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:27:03Provocerende hoestende man aangehouden in wachtrij voor coffeeshop in Den Bosch: spuugt naar agent https://t.co/2URMhtrCoz reageer retweet
![]()
![]()
Primaire levensmiddelenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjes![]()
![]()
IKEA's, Leenbakkers en Blokkers e.d. zullen volgende week ook wel sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.
Actions, Kruidvats en DA's zullen denk ik wel open blijven.![]()
neequote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Het regime gaat meer richting fascisme dan communisme denk ik tegenwoordig.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .![]()
Hoe zit het dan met Thuisbezorgd. Restaurants mogen geen gasten serveren, maar er zijn natuurlijk restaurants die wel bezorgservice hebben. Valt dat wel of niet onder de genomen maatregelen?![]()
Je moet wat als je herd immunity wil creëren.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
In de UK gister nog concerten met duizenden bezoekerstwitter:stereophonics twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:54:12Cardiff in beautiful voice tonight! #stereophonics #Kind2020Tour https://t.co/YhFNCEi3md reageer retweet
![]()
Volgend weekendquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Diverse tentjes op de Amsterdamsestraatweg.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welke horeca is open? Ik zie niets dat open is op de webcams en op Twitter ook alleen foto's van dichte horeca.
Inmiddels wel gesloten of aan het afsluiten. Ik begrijp ook wel dat ze nog even een uurtje omzet willen pakken.![]()
Och voor de supermarkten dicht gaan want apocalyps, meltdown, 6 meter water in Z-H zijn ze wel opquote:![]()
Is benoemd tijdens persco. Minister had nog geen direct antwoord. Klonk positief. In de zin van de maatregelen werden nu genomen ook vanwege cafetoerisme uit belgenland en brabantlandquote:Op zondag 15 maart 2020 19:29 schreef Phenom4Ever het volgende:
Hoe zit het dan met Thuisbezorgd. Restaurants mogen geen gasten serveren, maar er zijn natuurlijk restaurants die wel bezorgservice hebben. Valt dat wel of niet onder de genomen maatregelen?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
China snapt dan wel weer hoe ze zo'n uitbraak moeten aanpakken. De westerse wereld is veelste democratisch voor echte maatregelenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .![]()
En nu afwachten of het ook echt helpt. Ik blijf het idee van Engeland toch wat logischer vinden, maar bij beide aanpakken zijn er nadelen te vinden. Ik ben gewoon bang dat ze deze maatregelen niet eindeloos kunnen rekken en dan kan het daarna gewoon weer opnieuw beginnen. Mja, gaan t zien. Grootste domper is dat onze favoriete snackbar nu dicht is![]()
Rijden de internationale treinen nog trouwens? Naar België/Frankrijk/Engeland bv?![]()
Ik vind sowieso dat de huren wel even mogen bevriezen. Ik ga ook veel inkomen mislopen de komende tijd. Laat mij dan dat beetje dat ik nog verdien nog even uitgeven aan eten en internet.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef quirina het volgende:
Dit gaat veel horeca-ondernemers de nek omdraaien. De kosten van huur van het pand alleen al.![]()
daar heeft rutte 100 miljard voor en er is nog een EU potquote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef quirina het volgende:
Dit gaat veel horeca-ondernemers de nek omdraaien. De kosten van huur van het pand alleen al.![]()
Andere kosten zijn er dan toch ook niet meer?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef quirina het volgende:
Dit gaat veel horeca-ondernemers de nek omdraaien. De kosten van huur van het pand alleen al.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Zal vast niet overal zo zijn maar in ieder geval bij mijn huisarts wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:20 schreef THEFXR het volgende:
ik wil bronnen zien van huisartsen en tandartsen alleen nooddienst!quote:Spoedrooster ivm CORONA virus
Het nieuws rond het coronavirus zal u niet zijn ontgaan. Om te zorgen dat wij de zorg kunnen blijven leveren hebben wij moeten besluiten een spoedrooster in te voeren. Zo hopen wij ervoor te zorgen dat de praktijk niet hoeft te sluiten vanwege ziekte.
De praktijk is gewoon open voor spoedgevallen. Onder spoedgevallen wordt verstaan:
levensbedreigende situaties
aandoeningen of klachten waarbij uitstel zorgt voor schade
Om te kunnen zorgen dat de praktijk open blijft zijn wij met minder mensen op de praktijk. Dagelijks is er 1 arts aanwezig en 2 assistentes. Daar waar mogelijk zullen wij uw vragen zoveel mogelijk telefonisch afhandelen. Daar waar nodig zien wij patiënten of rijden visites.
De deur van de praktijk is gesloten. U kunt alleen geholpen worden na telefonisch overleg. Het heeft dus geen zin om zonder afspraak naar de praktijk te komen.
Ook de prikpost in de praktijk wordt even stopgezet. U kunt dus voorlopig niet op de praktijk uw bloed laten prikken.
Voor de laatste informatie over coronavirus zie
https://www.thuisarts.nl/nieuw-coronavirus
https://www.rivm.nl
Mocht u twijfelen is het natuurlijk altijd mogelijk om de praktijk te bellen voor overleg. Mogelijk moet u door drukte wel iets langer wachten voor u iemand aan de telefoon krijgt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Dat wisten die ministers zelf ook nog niet paar uur geleden. De details kwamen nog zeiden ze.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:29 schreef Phenom4Ever het volgende:
Hoe zit het dan met Thuisbezorgd. Restaurants mogen geen gasten serveren, maar er zijn natuurlijk restaurants die wel bezorgservice hebben. Valt dat wel of niet onder de genomen maatregelen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat mag gewoon. Check de Twitter maar van thuisbezorgd.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:29 schreef Phenom4Ever het volgende:
Hoe zit het dan met Thuisbezorgd. Restaurants mogen geen gasten serveren, maar er zijn natuurlijk restaurants die wel bezorgservice hebben. Valt dat wel of niet onder de genomen maatregelen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopen op welwillende verhuurders dan, die de huur even op de pof kunnen zetten. In ieder geval tot er meer duidelijkheid is over hulpmaatregelen, en anders een afbetalingsregeling.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef quirina het volgende:
Dit gaat veel horeca-ondernemers de nek omdraaien. De kosten van huur van het pand alleen al.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
nu was online bestellen zo ie zo al goedkoper. Zoals met Amazon.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben dat al jaren aan het hamsteren, is toch een beetje een hobby.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjes
Als ik elke dag één consumptie drink kan ik wel een jaar vooruit met wat ik heb aan wijn, whisky, speciaalbier, likeuren en sterke drank om cocktails te maken.
Komt daar ook mooi een beetje een deuk in, want heb echt teveel gekocht de laatste tijd en te weinig tijd om het op te drinken.![]()
Denk niet dat dit virus zich heel veel van data aantrekt.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dus met volledig andere data verwacht jij dezelfde uitkomst?
Kijk maar eens naar de cijfers die momenteel uit Italië komen terwijl ze daar al een behoorlijke poos een algehele lockdown hebben![]()
![]()
De echte maatregelen in Italië zijn nog geen week oud, volgende week weet je pas meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Denk niet dat dit virus zich heel veel van data aantrekt.
Kijk maar eens naar de cijfers die momenteel uit Italië komen terwijl ze daar al een behoorlijke poos een algehele lockdown hebbenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben eigenlijk ook voor het 'gecontroleerd laten uitbranden', maar goed ik snap ook wel dat overheden geen onnodige doden op hun geweten willen hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
En nu afwachten of het ook echt helpt. Ik blijf het idee van Engeland toch wat logischer vinden, maar bij beide aanpakken zijn er nadelen te vinden. Ik ben gewoon bang dat ze deze maatregelen niet eindeloos kunnen rekken en dan kan het daarna gewoon weer opnieuw beginnen. Mja, gaan t zien.![]()
Laffe borrelaar. Dat kan makkelijk voor de meivakantie op zijn man! Drink eens een beetje doorquote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik elke dag één consumptie drink kan ik wel een jaar vooruit met wat ik heb aan wijn, whisky, speciaalbier, likeuren en sterke drank om cocktails te maken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:34 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe zo'n virus zich ontwikkelt en dat is blijkbaar bij een ieder anders.
Het is ook niet zo dat wanneer je het krijgt je ook meteen doodgaat.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Weet jij hoe het in Italie/Spanje zit qua bezorging van artikelen. Naast eten, blijft de post bv actief, als in (grote)pakketten?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terug![]()
Straks mooi de tijd voor als we in lockdown gaan. Kan ik zonder problemen in de middag al beginnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Laffe borrelaar. Dat kan makkelijk voor de meivakantie op zijn man! Drink eens een beetje door![]()
Was ook zo met die vieze alcohol junks bij café's. Ook ingrijpen van politie.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Al die wietverslaafde kunnen niet zonder, stomme junkies.twitter:bddenbosch twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:27:03Provocerende hoestende man aangehouden in wachtrij voor coffeeshop in Den Bosch: spuugt naar agent https://t.co/2URMhtrCoz reageer retweet
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Die kun je landelijk op 1 hand tellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Drekkoning het volgende:
Hopen op welwillende verhuurders dan, die de huur even op de pof kunnen zetten.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Denk niet dat dit virus zich heel veel van data aantrekt.
Kijk maar eens naar de cijfers die momenteel uit Italië komen terwijl ze daar al een behoorlijke poos een algehele lockdown hebben
Andere bevolkingsdichtheid, andere sociale structuren, andere demografie, ander verloop van maatregelen instellen. Andere opvolging van maatregelen.
Enige gelijke zal zijn dat het in beide landen op een gegeven moment daalt maar zelfs het moment van is nog ongewis of dat gelijk zal zijnm"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ah, een vuurwerkliefhebberquote:Op zondag 15 maart 2020 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kun je landelijk op 1 hand tellen.![]()
Wellicht beseffen de huisbazen dat ze de huidige huurder er wel uit kunnen trappen, maar dat ze daarmee niet meteen een nieuwe huurder hebben in dat horecapand na deze crisis.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kun je landelijk op 1 hand tellen.Alpha kenny one![]()
heeft iemand nog die tweet van het aantal van Italie in het engels"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Misschien hebben we door de Nederlandse laconieke manier van omgaan met griep / verkoudheid wel een veel hogere weerstand dan andere landen."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Ik heb trouwens mijn hele kast vol staan met militaire voedselpakketten dus kan het een poosje uithouden should the worst happen.
Heb dan alleen niet genoeg wc papier.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Godverquote:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ja, die op die markt in Wuhan staan inderdaad bekend om hun extreme hygienequote:Op zondag 15 maart 2020 19:39 schreef Tyr80 het volgende:
Misschien hebben we door de Nederlandse laconieke manier van omgaan met griep / verkoudheid wel een veel hogere weerstand dan andere landen.![]()
Snap ik ook wel inderdaad. Ze staan erg onder druk. Maar deze aanpak gaat er voor zorgen dat het een probleem blijft (en met enorme schade op economisch vlak) Zal na twee weken wellicht afnemen ja, maar daarna weer terug bij af als dingen weer open gaan. Weinig immuniteit dan, dus een tweede wave komt dan ook weer hard aan. Mja, merken ze vanzelf. En misschien heb ik het fout, ik heb niet alle info en ben niet gespecialiseerd in virussen en zo. Niemand hier volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook voor het 'gecontroleerd laten uitbranden', maar goed ik snap ook wel dat overheden geen onnodige doden op hun geweten willen hebben.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2020 19:42:09 ]![]()
Silver lining: als straks alle winkelstraten uitgestorven zijn dan gaan ook de meeste bedelaars failliet. Na de crisis heb je dan alleen nog de hele goeie over."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Op Wikipedia van corona Italie,
As of 15 March 2020, there have been 24,747 confirmed cases, 1,809 deaths, and 2,335 recoveries in Italy, leaving 14,955 active cases.
Die som klopt volgensmij niet helemaal.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het kweken van een herd-immunity kon zeer goed uitpakken MITS de juiste beslissingen werden genomen op basis van de juiste informatie.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
En nu afwachten of het ook echt helpt. Ik blijf het idee van Engeland toch wat logischer vinden, maar bij beide aanpakken zijn er nadelen te vinden. Ik ben gewoon bang dat ze deze maatregelen niet eindeloos kunnen rekken en dan kan het daarna gewoon weer opnieuw beginnen. Mja, gaan t zien. Grootste domper is dat onze favoriete snackbar nu dicht is![]()
Rijden de internationale treinen nog trouwens? Naar België/Frankrijk/Engeland bv?
Maar hier kleefde ook een zééér groot risico aan.
Kwam vandaag in een van de topic voorbij.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Heeft iemand enig idee, stel dat je een longontsteking krijgt door dit corona-virus, KAN deze longontsteking dan vanzelf overgaan?
Kan zo'n longontsteking effectief worden bestreden met een antibiotica-kuur?
Gaat de longontsteking wellicht door de kuur weer weg?![]()
De piek na een Lockdown zal lager zijn dan de eerste.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik ook wel inderdaad. Ze staan erg onder druk. Maar deze aanpak gaat er voor zorgen dat het een probleem blijft. Zal na twee weken wellicht afnemen ja, maar daarna weer terug bij af als dingen weer open gaan. Weinig immuniteit dan, dus een tweede wave komt dan ook weer hard aan. Mja, merken ze vanzelf. En misschien heb ik het fout, ik heb niet alle info en ben niet gespecialiseerd in virussen en zo. Niemand hier volgens mijOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou KDV dicht. Neem aan dat de rekening van 2590 euro gewoon op de mat ploft voor maart. Of krijgen we die gecompenseerd?![]()
Dit en verder sterkte.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou dit bespreken met bijvoorbeeld je huisarts. Dit zijn geen dingen die je op basis van advies op fok moet beslissen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Kom je thuis, veertien euro kwijtquote:Op zondag 15 maart 2020 19:41 schreef SeLang het volgende:
Silver lining: als straks alle winkelstraten uitgestorven zijn dan gaan ook de meeste bedelaars failliet. Na de crisis heb je dan alleen nog de hele goeie over.
echt een pro
met zijn viool![]()
De Roma gaan dan naar het land van herkomst (Op papier) omdat daar meer te halen valt.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:41 schreef SeLang het volgende:
Silver lining: als straks alle winkelstraten uitgestorven zijn dan gaan ook de meeste bedelaars failliet. Na de crisis heb je dan alleen nog de hele goeie over.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hoe veel nieuwe gevallen eigenlijk in italië?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat zou heel goed kunnen , of we zijn geen aanstellers , vaak gaan we door tot we echt dood neervallen , afgelopen jaar ook 3 weken met een griep door gewerkt ... maar ging toen wel knock out voor twee weken :-) man met de hamerquote:Op zondag 15 maart 2020 19:39 schreef Tyr80 het volgende:
Misschien hebben we door de Nederlandse laconieke manier van omgaan met griep / verkoudheid wel een veel hogere weerstand dan andere landen.
maar goed ook wel een beetje de werkgevers hier die daar schuldig aan zijn , altijd maar willen dat je op je werk komt , zo lang je kan lopen kun je werken mentaliteit"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Hoezo? Hoeven maar een paar zieke patiënten op te duiken na de lockdown en de verspreiding begint weer. En aangezien de lockdown enorm vroeg is gedaan nu hebben de meeste bewoners dan nog geen immuniteit. Blijf je bezig.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De piek na een Lockdown zal lager zijn dan de eerste.![]()
Misschien is het eind april allemaal wel weer terug naar normaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Koningsdag ook mooi op losse schroeven. Parodie op een feestdag.![]()
nopequote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Zak het volgende:
Nou KDV dicht. Neem aan dat de rekening van 2590 euro gewoon op de mat ploft voor maart. Of krijgen we die gecompenseerd?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zie nu een geupdate lijstje mbt dat schip Diamond Princess.
Aantal genezen gevallen daar gestegen tot 456 (van de 697). Nog steeds 7 doden.![]()
20.603quote:Op zondag 15 maart 2020 19:41 schreef hollandia02 het volgende:
Op Wikipedia van corona Italie,
As of 15 March 2020, there have been 24,747 confirmed cases, 1,809 deaths, and 2,335 recoveries in Italy, leaving 14,955 active cases.
Die som klopt volgensmij niet helemaal.![]()
![]()
Ik hoop het.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien is het eind april allemaal wel weer terug naar normaal.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hopelijk verandert dit die mentaliteit wel eindelijk eens, zodat mensen met griep ook thuisblijven in het vervolg. Dat dat beter geaccepteerd wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen , of we zijn geen aanstellers , vaak gaan we door tot we echt dood neervallen , afgelopen jaar ook 3 weken met een griep door gewerkt ... maar ging toen wel knock out voor twee weken :-) man met de hamer
maar goed ook wel een beetje de werkgevers hier die daar schuldig aan zijn , altijd maar willen dat je op je werk komt , zo lang je kan lopen kun je werken mentaliteit![]()
Wat is KDV?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Zak het volgende:
Nou KDV dicht. Neem aan dat de rekening van 2590 euro gewoon op de mat ploft voor maart. Of krijgen we die gecompenseerd?![]()
Ik hoop het.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien is het eind april allemaal wel weer terug naar normaal.![]()
KinderDagVerblijf.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
368 nieuwe doden.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Pumpalov het volgende:
Hoe veel nieuwe gevallen eigenlijk in italië?
Totaal doden is 1809Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Jij bent grappig.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien is het eind april allemaal wel weer terug naar normaal.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat is mijn gedachte ook, maar goed ik ben geen expert hierin dus is meer onderbuik gevoel.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeven maar een paar zieke patiënten op te duiken na de lockdown en de verspreiding begint weer. En aangezien de lockdown enorm vroeg is gedaan nu hebben de meeste bewoners dan nog geen immuniteit. Blijf je bezig.![]()
De enige manier is dat ie vanzelf voorbij gaat (dus door toedoen van je eigen immuunsysteem).quote:Op zondag 15 maart 2020 19:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
Heeft iemand enig idee, stel dat je een longontsteking krijgt door dit corona-virus, KAN deze longontsteking dan vanzelf overgaan?
Kan zo'n longontsteking effectief worden bestreden met een antibiotica-kuur?
Gaat de longontsteking wellicht door de kuur weer weg?
Beademing is soms nodig om dat herstel te ondersteunen. Antibiotica worden in ernstige gevallen gegeven omdat je daarmee een eventuele secundaire bacteriële infectie bestrijdt. Het doet niks tegen de primaire virale infectie.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Check ff de simulatie van de Washington Post uit de Op. Zit mobiel, kan hem zelf zo snel niet vinden.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeven maar een paar zieke patiënten op te duiken na de lockdown en de verspreiding begint weer. En aangezien de lockdown enorm vroeg is gedaan nu hebben de meeste bewoners dan nog geen immuniteit. Blijf je bezig.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat er op zeer korte termijn een lockdown in Nederland komt. Er is een acceptatie dat het niet te voorkomen is dat het merendeel van de bevolking besmet zal worden en dat probeert men zo goed mogelijk te spreiden om piekbelasting te voorkomen. Klinkt in essentie logisch, maar of de werkelijke getallen aan zullen sluiten op de modellen (als die er zijn?) is afwachten natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoezo? Hoeven maar een paar zieke patiënten op te duiken na de lockdown en de verspreiding begint weer. En aangezien de lockdown enorm vroeg is gedaan nu hebben de meeste bewoners dan nog geen immuniteit. Blijf je bezig.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Ik verwacht ook nieuwe spelshows. In plaats van Wie is de Mol? dan Wie is Patient Zero?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:45 schreef Toefjes het volgende:
Als dit voorbij is gaan er overal zulke uitbundige feesten ontstaan![]()
\Flatten the curvequote:Op zondag 15 maart 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte ook, maar goed ik ben geen expert hierin dus is meer onderbuik gevoel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: