twitter:De_Stentor twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:16:26Politie veegt horecapleinen in Deventer leeg: noodverordening in de maak https://t.co/U7vz0gT9G7 reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terug
Ik zou daar niet eens van staan te kijken eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Italië strenger, maar ik denk dat het onder de streep uiteindelijk niet heel veel verschil zal zijn. Of onze lieve burgers moeten morgen masaal naar de IKEA, Gamma, kinderspeelparadijsjes etc. gaan. Dan neem ik mijn woorden terug
Nu dag 6.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef Jano9 het volgende:
Echt niet best daar in Italië, hopelijk zien we snel de positieve effecten van de lockdown.
Ik zeg dat deze (niet cruciale winkels) eind van de week ook allemaal gesloten zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
twitter:NateSilver538 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:11:23I've said it before, but people should be mindful that coronavirus statistics are lagging indicators. In Wuhan, a typical case showed up in the data ~2 weeks after the person initially became symptomatic. The lag could be longer in counties without good testing (e.g. the USA). reageer retweet
twitter:NateSilver538 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:11:23This has two obvious implications:
1) When cases are on the upswing, as they obviously are in the US right now, things are almost certainly MUCH worse than they appear from the official data.
But also:
2) Once things start to turn around, it will be ~2 weeks before we know it. reageer retweet
Kan de overheid niet wat van die staatswiet uitdelen dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
twitter:advocaatsmeets twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:39:56Verschillende coffeeshops laten weten dat ze op last van de politie open moeten blijven om de rijen weg te werken in verband met de verwachte openbare orde problemen als ze opeens dicht gaan. reageer retweet
Ik verwacht eigenlijk wel voor het weekend een volledige lockdown hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat wij nu doen is geen totale lockdown dus dat komt goed uitquote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef falling_away het volgende:
Ik neem aan dat dat filmpje van die Engelsman al is langsgekomen waaruit blijkt dat het juist slim is om NIET direct met een totale lockdown te beginnen.. dan verschuif je de piek alleen maar naar voren.
Welke horeca is open? Ik zie niets dat open is op de webcams en op Twitter ook alleen foto's van dichte horeca.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is de horeca nog volop open. Tsja, zo gaat het natuurlijk niet werken
Locale alcoholisten flippenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:16:26Politie veegt horecapleinen in Deventer leeg: noodverordening in de maak https://t.co/U7vz0gT9G7 reageer retweet
aan de ene kant is het begrijpelijk aan de andere kant is het goed te voorspellen want het is in meerdere landen gebeurt en volgt min of meer hetzelfde traject. natuurlijk wil niet iedereen accepteren dat t gaat gebeuren en is simpelweg slecht geinformeerd door de media.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel begrijpelijk.
We hebben dit nog niet eerder meegemaakt, je kunt het virus niet daadwerkelijk zien, je hoort er vooral veel over op 't nieuws en op 't internet en omdat we nu in de beginfase zitten zien mensen het ook gewoon nog niet om hen heen gebeuren.
Straks blijkt dat dit virus door Danny is besteld bij de Chinezen om de Fok-cijfers omhoog te gooien.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als we FOK! nou even allemaal whitelisten van je adblock verdiend danny er ook nog flink mee (en kan hij weer servercapaciteit inhuren)
Ze kunnen het altijd vragenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Horeca is nog niet eens 75 minuten gesloten en Koninklijke Horeca Nederland heeft al even uitgerekend dat ze 5.1 miljard euro willen.
Bron: NOS
Zagen het al aankomen natuurlijk. Verder zijn het uitzuigers.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Horeca is nog niet eens 75 minuten gesloten en Koninklijke Horeca Nederland heeft al even uitgerekend dat ze 5.1 miljard euro willen.
Bron: NOS
Had je dit 5 dagen geleden voorspeld was je voor panieknicht uitgemaakt door bepaalde intellecten die je hier zelden meer zietquote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Blij dat ik nog wat flessen bio ethanol gehaald heb.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik zeg dat deze (niet cruciale winkels) eind van de week ook allemaal gesloten zijn
Die kunnen toch nog gewoon hun huismerk bier kopen?quote:
Ja, dat heb je ook nog; mensen die het gewoon niet willen weten inderdaad, omdat het zo eng is en zo.....quote:Op zondag 15 maart 2020 19:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
aan de ene kant is het begrijpelijk aan de andere kant is het goed te voorspellen want het is in meerdere landen gebeurt en volgt min of meer hetzelfde traject. natuurlijk wil niet iedereen accepteren dat t gaat gebeuren en is simpelweg slecht geinformeerd door de media.
en "schopje naar BNW"quote:Op zondag 15 maart 2020 19:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Had je dit 5 dagen geleden voorspeld was je voor panieknicht uitgemaakt door bepaalde intellecten die je hier zelden meer ziet
Jezus wat kansloos zegquote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
twitter:advocaatsmeets twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:39:56Verschillende coffeeshops laten weten dat ze op last van de politie open moeten blijven om de rijen weg te werken in verband met de verwachte openbare orde problemen als ze opeens dicht gaan. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |