Dan gaan die verslaafde tokkies natuurlijk rellenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
twitter:advocaatsmeets twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:39:56Verschillende coffeeshops laten weten dat ze op last van de politie open moeten blijven om de rijen weg te werken in verband met de verwachte openbare orde problemen als ze opeens dicht gaan. reageer retweet
Lijkt mij dat zij ook gewoon tijdelijk WW moeten gaan aanvragen voor hun medewerkers. Blanco cheques uitschrijven is nergens voor nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Horeca is nog niet eens 75 minuten gesloten en Koninklijke Horeca Nederland heeft al even uitgerekend dat ze 5.1 miljard euro willen.
Bron: NOS
Ik lijd ook (mentale) schade doordat ik geen evenement kan bezoeken.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kunnen het altijd vragen
Ik loop ook al m'n inkomsten mis komende maand (afgezien van huur en YouTube kanalen) maar dat is nu eenmaal even niet anders. Evenementen afgezegd = geen fotograaf nodig.
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt mij dat zij ook gewoon tijdelijk WW moeten gaan aanvragen voor hun medewerkers. Blanco cheques uitschrijven is nergens voor nodig.
Hopen dat ze een maandje zonder loon op kunnen vangen.. vrees het ergste voor velenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veel mensen in de horeca zullen op oproepbasis werken, die zijn mooi de lul nu.
Brouwerijen hebben hun tanks nog vol zitten omdat er minder fusten afgenomen worden. Dus bier is er nog wel genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen een run op het bier in de supermarkten nu alle cafés dicht zitten. De alcoholisten moeten wel door kunnen drinken.
Er zijn in goede tijden belachelijk veel tentjes geopend, volgens mij kunnen we 50% missen als kiespijn, hou je nog ruim het aantal over van voor de vorige crisis.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
Horeca is nog niet eens 75 minuten gesloten en Koninklijke Horeca Nederland heeft al even uitgerekend dat ze 5.1 miljard euro willen.
Bron: NOS
Ja dat is wel sneu. Zie je ook bij KLM dat alle flexwerkers als eerste de lul zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Brouwerijen hebben hun tanks nog vol zitten omdat er minder fusten afgenomen worden. Dus bier is er nog wel genoeg.
Ja, en wat dacht je van de WW-uitkeringen die massaal worden aangevraagd? Voor mensen die bijvoorbeeld een 0-uren contract hebben...?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mijn oma had ook zoiets ja. Ging naar de huisarts en die vroeg "wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" zegt ze "ja toen ik zwanger was van mijn zoon".quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam er tijdens een ziekenhuisbezoekje een paar jaar geleden achter dat mijn huisarts al 10 jaar dood was.
twitter:stereophonics twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:54:12Cardiff in beautiful voice tonight! #stereophonics #Kind2020Tour https://t.co/YhFNCEi3md reageer retweet
Dus met volledig andere data verwacht jij dezelfde uitkomst?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou je kunt het virus an sich gerust als basis nemen in deze.
Ik geloof dat al die ranzige markten inmiddels permanent gesloten zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Als dit over is gewaaid wordt het tijd om de Chinezen eens aan de tand te gaan voelen.
Ze kopen wereldwijd aandelen, laten overal hun invloed zien, en besmetten nu wereldwijd mensen dankzij hun ranzige hygiëne.
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .
Jazeker, over 2 dagen gok ikquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.
Zal wel met de aankondiging van Rutte komen morgen.quote:
Okquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Als dit over is gewaaid wordt het tijd om de Chinezen eens aan de tand te gaan voelen.
Ze kopen wereldwijd aandelen, laten overal hun invloed zien, en besmetten nu wereldwijd mensen dankzij hun ranzige hygiëne.
Combineer dat met een eng communistisch regime en dan komen we tot de conclusie dat dat land net zo welkom is op de aarde als een asteroïde .
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjesquote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
Verwachten jullie dat de winkels ook snel zullen sluiten? Behalve uiteraard de supermarkten en de apotheken.
Nou daar hebben we wat aan nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die ranzige markten inmiddels permanent gesloten zijn?
Whisky?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ben vandaag langs slijterij gegaan voor een paar mooie flesjes
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zal wel met de aankondiging van Rutte komen morgen.
Al die wietverslaafde kunnen niet zonder, stomme junkies.twitter:bddenbosch twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:27:03Provocerende hoestende man aangehouden in wachtrij voor coffeeshop in Den Bosch: spuugt naar agent https://t.co/2URMhtrCoz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |