SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:24:58Interessante theorie. Het virus is zo dodelijk in Italië omdat de sociale interactie tussen verschillende generaties zoveel groter is dan in andere landen. Ofwel, veel oudere zonen en dochters komen regelmatig nog bij moeders over de vloer (of wonen er zelfs nog). https://t.co/v8vFARQHDO reageer retweet
![]()
quote:Boris Johnson is calling on British manufacturers to boost production of ventilators and other medical equipment to prepare for a significant increase in the number of coronavirus cases.
The prime minister has also warned private hospitals to prepare for an overspill of patients from the public health service.
In a conference call on Monday, Boris Johnson will urge manufacturers to join a “national effort” to tackle the virus.
Engineers have already been asked to draw up plans to quickly produce more ventilators in the UK amid concerns that critical care facilities will come under intense pressure as the Covid-19 crisis intensifies.
In Monday’s call, the Prime Minister will confirm that the government will buy up stocks of new ventilators that can be produced.are we infinite or am I alone![]()
Ergens klinkt dit wel logisch, maar het zou nooit zo'n chaos veroorzakenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:24:58Interessante theorie. Het virus is zo dodelijk in Italië omdat de sociale interactie tussen verschillende generaties zoveel groter is dan in andere landen. Ofwel, veel oudere zonen en dochters komen regelmatig nog bij moeders over de vloer (of wonen er zelfs nog). https://t.co/v8vFARQHDO reageer retweet
~FEYENOORD~
Mwah, dat werd door mij ook al enige tijd geleden geroepen. Wat dat betreft is het handig dat wij onze (groot)ouders allemaal wegstoppen en er een keer per 2 weken op bezoek gaan. En nu ook nog eens een goede reden hebben om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dus in Italie, je pa of ma word beademd in het ZH. Daar sterven ze en gelijk door naar een crematorium, terwijl jij als nabestaande niks weet?
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen..![]()
Heb ik nog helemaal niet over nagedachtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
Denk Iran ook toch? China ook
![]()
Er wordt wel gezegd dat je niet op alu-hoedjes mag reageren in dit topic.
Toch is het niet zo heel vreemd dat mensen enige bedenkingen hebben bij dit virus en het ontstaan ervan.![]()
Proost.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Het is zaterdagavond half twaalf, tijd om dingen te gaan relativeren jongens.![]()
![]()
Turkije al helemaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik nog helemaal niet over nagedachtDenk Iran ook toch? China ook
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Dus in Italie, je pa of ma word beademd in het ZH. Daar sterven ze en gelijk door naar een crematorium, terwijl jij als nabestaande niks weet?
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Hier wonen “kinderen” van dertig ook nog bij pa en moe thuis omdat ze een koophuis niet kunnen betalen en huurhuizen tekort zijn. En daar loopt ook van alles in en uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
![]()
er zijn ook nog grootouders in goede gezondheid!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat werd door mij ook al enige tijd geleden geroepen. Wat dat betreft is het handig dat wij onze (groot)ouders allemaal wegstoppen en er een keer per 2 weken op bezoek gaan. En nu ook nog eens een goede reden hebben om dat niet te doen.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik ga nu ook even niet, ook de sauna even niet die er ook bij zit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:22 schreef Arkai het volgende:
[..]
Schijnbaar wordt het advies om je handen te desinfecteren massaal genegeerd heb ik van horen zeggen. Ik ben om die reden gestopt met het bezoeken van de sportschool.![]()
Mag best, maar het is gewoon domquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
Er wordt wel gezegd dat je niet op alu-hoedjes mag reageren in dit topic.
Toch is het niet zo heel vreemd dat mensen enige bedenkingen hebben bij dit virus en het ontstaan ervan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelende aan thuiswerken is vooral dat je elke keer voor die teams-meetings al die blikken bier van je bureau moet opruimen.![]()
Of dat je toch nog een slokje pakt van een blikje waar wat in zit, blijkt er as en een peuk in te zitten.![]()
![]()
Die voorspelling hier over een persco morgenavond en het sluiten van scholen kan nog wel eens uit gaan komen na dat bericht in Parool.
Glazen bol-draadje dit hoor
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Tegenwoordig wat meer ja, maar in Italië is dat echt veel 'normaler' en komt dat ook veel vaker voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hier wonen “kinderen” van dertig ook nog bij pa en moe thuis omdat ze een koophuis niet kunnen betalen en huurhuizen tekort zijn. En daar loopt ook van alles in en uit.![]()
De telefoon doet het toch nog?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen...![]()
Dat is iets anders en idd begrijpelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het zal volgende week waarschijnlijk ook daar dusdanig uit de klauwen lopen dat de bibliotheken alsnog gesloten gaan worden.
Als ruimte zou de bibliotheek niet open zijn wel als een soort van reservatiedienst. Of ze door de gleuf van de afleverbus een gedesinfecteerde set boeken gaan geven is niet echt duidelijk.
twitter:
vvsg twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 23:18:52
Voor alle duidelijkheid: dit is geen beslissing v @vvsg noch van gemeenten. Eerder pleitten we bij #ccvo en @CrisiscenterBE vr mogelijkheid online reservatie en afhalen igv sluiting bib zodat zeker kinderen thuis ook boeken kunnen lezen. Indien veilig uiteraard. #COVID19BE![]()
Wat is deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
![]()
Ik dacht dat ze de handen niet goed deden wassen volgens de GGD.
De redenen worden steeds bizarder.![]()
![]()
Tranquillo papiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Godver
Wat een vies vuil kutjaar, sinds de storm Ciara voel ik me al slecht, niet ziek, maar echt doembeelden en ideeën.... Dit gaat niet goedkomen..![]()
Jij had graag een persoonlijke uitnodiging voor al die crematies waar geen familie bij mag zijn zodat je met eigen ogen kan zien dat het vuur in de oven wel hoog genoeg stond?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat het maar een griepje is.
Ik vraag wel om bewijzen van al deze zieken en doden die geclaimd worden. Nogmaals. NUL van gezien. Alleen maar (online) drama.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.![]()
Helemaal niet bizar dit, heeft gewoon met cultuurverschillen te maken wellicht..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Ik dacht dat ze de handen niet goed deden wassen volgens de GGD.
De redenen worden steeds bizarder.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Advies voor Zeeland, maatregelen in Sluis (heeft burgemeester daar al genomen).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Weer een advies dus. Meer niet. Godverdomme, wat een slappe hap."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.![]()
N E Equote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik denk het volgende dat al onze gewassen zullen afstervenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De beëdiging van de nieuwe regering van Slowakije na de recente verkiezingen al gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat gaat helpen, ze moeten NL ook in lockdown gooien, zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:44 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die voorspelling hier over een persco morgenavond en het sluiten van scholen kan nog wel eens uit gaan komen na dat bericht in Parool.
Glazen bol-draadje dit hoor![]()
De bijbel is een boek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.
Er zijn meer virussen geweest.![]()
''Een bijbelse plaag''quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.
Zo kun je het noemen.
Of het ook echt een bijbelse plaag IS...... Nou, dan mag je het definitiehandboek van bijbelse plagen er even bij pakken en kijken of je 't kunt vinden![]()
![]()
Nee, maar ik denk wel dat dit een grote impact gaat hebben, al dan niet aangestuurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
heywoodu
![]()
En meer boeken. Coincidence? I think not.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De bijbel is een boek.
Er zijn meer virussen geweest.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef heywoodu het volgende:
De beëdiging van de nieuwe regering van Slowakije na de recente verkiezingen al gepost?Ja, door mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
God heeft ons allen even liefquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
Dit moet dan wel het werk van Satan zijn
@KingRoland~FEYENOORD~
Nee. Kijk naar de historie en zie dat dit niet eens in de buurt komt van epidemieën van vroeger.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
Vertrek nu maar richting BNW met je constante paniekpostsAlpha kenny one![]()
Dat heeft meer te maken met dat hun zorgapparaat aan het falen is. Die kunnen het niet meer aan de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ergens klinkt dit wel logisch, maar het zou nooit zo'n chaos veroorzaken
En dus is die CFR ook flink aan het oplopen. Die stond eerder ook gewoon "netjes" op 2 a 3%
Hoe drukker het werd dat het snel bergafwaarts ging.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
heywoodu
![]()
Mijn nederige excuses, het is makkelijk iets te missen in dit tempoquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Herkenbaar helaasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]![]()
Of dat je toch nog een slokje pakt van een blikje waar wat in zit, blijkt er as en een peuk in te zitten.![]()
![]()
Heb je een link?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:44 schreef Pvt.Webster het volgende:
Glazen bol-draadje dit hoor![]()
Nee, wel iemand die z'n soep misschien iets eerder had moeten weggooien.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn er hier mensen die denken dat dit een bijbelse plaag is? Waarvan dit nog niet 0,00001% zal zijn. Het einde der tijden, het eind van iets dat wij leven noemen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Lagere school van zoontje gaat woensdag dicht. Is nog niet aangekondigd, maar uit vertrouwelijke bron.
Naja we zitten sowieso al thuis.![]()
Misschien is het volgen van dit topic niet het beste voor jou..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
Godver
Ook dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel niet bijbels, maar bijbelse proporties. Fuck geloof.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Doe niet zo naïef.quote:
God is een charlatan. En dat is een understatement.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Nou, dat is gewoon een term; ''bijbelse proporties''quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel niet bijbels, maar bijbelse proporties. Fuck geloof.
Als jij het een plaag noemt van bijbelse proporties dan doe je dat.
Doe je dat niet, dan doe je dat niet.
Wat een ander daarin vindt is aan diegene.
Hoe kun je telkens nou anderen laten bepalen wat IS.
Die weten vaak niets meer of minder dan jou.![]()
Neem het eens niet te serieusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef.
God is een charlatan. En dat is een understatement.~FEYENOORD~
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Vakman pur sang![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef heywoodu het volgende:
De beëdiging van de nieuwe regering van Slowakije na de recente verkiezingen al gepost?We leven echt in bizarre tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dit 2 maanden van te voren voorspeld dan had iedereen je voor gek uitgemaakt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Zal dan eerder economisch zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel niet bijbels, maar bijbelse proporties. Fuck geloof.![]()
Een theorie, wetenschappelijk bewijs?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helemaal niet bizar dit, heeft gewoon met cultuurverschillen te maken wellicht..![]()
Met jou is volgens mij wel goed te praten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, dat is gewoon een term; ''bijbelse proporties''
Als jij het een plaag noemt van bijbelse proporties dan doe je dat.
Doe je dat niet, dan doe je dat niet.
Wat een ander daarin vindt is aan diegene.
Hoe kun je telkens nou anderen laten bepalen wat IS.
Die weten vaak niets meer of minder dan jou.![]()
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?Alpha kenny one![]()
Sorry mijnheer, ik ben hier nieuwquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee joh gek, gaat 'ie reageren op de Hans Kraay van COR
Ah het nieuws heeft Limburg bereiktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef Mar_an het volgende:
Wow, ik heb me even verdiept in de situatie in Italië. Wat verschrikkelijk zeg!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah het nieuws heeft Limburg bereikt
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Nog 10 minuten, en hebben weer een dag overleefd allen!~FEYENOORD~
Ja het blijft ergens wel schattig dat mensen denken dat ze boven de natuur staan terwijl ze slechts een van de vele (vervangbare) schakels zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ja want dat trek je ook als een kroketje uit de muurquote:
Bij ons niet dat ik weet, maar het is al een helse klus om überhaupt vervanging te regelen bij uitval van leerkrachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?![]()
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah het nieuws heeft Limburg bereiktDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Dat is te hopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nee, Amsterdam! 😉quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah het nieuws heeft Limburg bereikt![]()
Nee, maar kwam wel zo'n gekkie tegen in de supermarkt vanmiddag. Heb hem maar gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
Ben je meteen van het gezeik af immers.![]()
-2 jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
Nog 10 minuten, en hebben weer een dag overleefd allen!
vosss is de naam,
Ja dan verplaatsen ze het naar de kinderopvang met hun Bso’s daar mogen ze allemaal komen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?![]()
Respectquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.![]()
Ok ik heb even niet alles meer gelezen want topic ging zo hard?
Ik heb geen problemen met een lockdown als we dat willen. Maar alleen dat ik dan ook de garantie heb dat ik mijn rekeningen kan betalen. Of andersom de rest die allemaal paar maanden gaat uitstellen?
Wat ze nu roepen is aardige bs weer. Blijf maar thuis etc komt allemaal goed. Nou als ze rekeningen ook stil zetten mss. Laat staan trouwens die van overheid die wel stipt doorgaan. Dus tsja?Do what you love, love what you do!![]()
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Nou ja tegelijkertijd zou het niet eens zo'n verrassing moeten zijn. Het was niet de vraag of, maar wanneer er weer eens zo'n virus zou uitbreken. We hebben het lang volgehouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We leven echt in bizarre tijden.
Had je dit 2 maanden van te voren voorspeld dan had iedereen je voor gek uitgemaakt.
Maar goed alsnog is het heftig.Alpha kenny one![]()
Ja word aan gedacht, genoeg mensen allebei in de zorg of politie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?Vakman pur sang![]()
Ik heb zomaar het idee dat het dragen van mondkapjes voor ons Europeanen weleens eens standaard kan gaan worden. Over een aantal maanden.![]()
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Maar van mij hoef je niets aan te nemen hoor, waarschijnlijk zul je me zien als een maffe complotaanhanger.![]()
Zag net stukje van tv van feest van 2 weken geleden, met z'n allen hossen en feesten leek toen nog de normaalste zaak van de wereld en nu lijkt het bijna surrealistisch.
Hoop echt dat dit snel voorbij is.blablablabla![]()
Ga voor de grap nu de stad inquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Zag net stukje van tv van feest van 2 weken geleden, met z'n allen hossen en feesten leek toen nog de normaalste zaak van de wereld en nu lijkt het bijna surrealistisch.
Hoop echt dat dit snel voorbij is.
@Caland![]()
Oh tappen we uit dat vaatje. Okeequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:52 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik geloof dat dit virus bewust gecreëerd is om of de wereldbevolking te reduceren of om straks een bepaald systeem in te voeren.Dan moet je dat lekker geloven
Ze hebben vooral veel meer gevallen dan ze detecteren. In Spanje zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren: hun death rate momenteel 2.83%, in Italië was het 9 dagen geleden 3.46%quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
Naarmate het verder uit de hand loopt worden minder milde gevallen getest, waardoor de death rate omhoog gaat.are we infinite or am I alone![]()
Kleine kinderen zijn blijkbaar niet erg gevoelig voor dit virus, en ik veracht over 8/9 een geboortegolf door alle lockdowns.
Wij zijn degene die dood gaan en de wereld overlaten aan de volgende generatie
~FEYENOORD~
Nee, sluiten die handel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar laat ze in godsnaam open die scholen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Of het de oorzaak van de huidige problemen in Italië is weten we niet, maar feit is wel dat in Italië familie veel langer bij elkaar blijft wonen inderdaad. Iedereen die een klein beetje iets weet over Italië, zou dat wel weten denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
Uiteraard zou dit alleen het aantal besmettingen verklaren, en niet het enorme aantal overledenen. Daar is toch echt vooral het in elkaar storten van het zorgstelsel debet aan. Plus de heftigheid van het virus bij kwetsbare doelgroepen, en het relatief hoge aantal senioren in Italië.
https://www.ditisitalie.nl/wie-woont-er-nog-bij-zijn-ouders/
https://www.nu.nl/lifesty(...)oont-bij-ouders.html
https://nos.nl/op3/artike(...)ndjes-in-europa.html"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dit gaat nog zeker zo'n 2mnd door. Kijk maar naar Wuhan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Hoop echt dat dit snel voorbij is.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Alleen zijn ze er hier niet eens voldoende voor ziekenhuispersoneel en huisartsen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat het dragen van mondkapjes voor ons Europeanen weleens eens standaard kan gaan worden. Over een aantal maanden.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik neem je Limburgzijn niet serieus als je niet na elke zin een vraagteken postquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Boerka'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat het dragen van mondkapjes voor ons Europeanen weleens eens standaard kan gaan worden. Over een aantal maanden.![]()
Het zou eerder raar zijn als het niet gebeurde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.
Maar van mij hoef je niets aan te nemen hoor, waarschijnlijk zul je me zien als een maffe complotaanhanger.Vakman pur sang![]()
Is niks open qua clubs zelfs museumplein is leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga voor de grap nu de stad in
@:calandblablablabla![]()
Idd... Uitgaansgelegenheden doen het denk ik wel goed dit weekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga voor de grap nu de stad in
@:caland"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Boeit niet, na de coronagolf zijn er vollop tenten over waar je in kan wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:52 schreef kree het volgende:
Ik heb geen problemen met een lockdown als we dat willen. Maar alleen dat ik dan ook de garantie heb dat ik mijn rekeningen kan betalen.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ze daar niet gezien omdat ik zelf al een poos hier in Nederland zit.![]()
![]()
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Nee hadden ze het in cafe weltschmertz overquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ze daar niet gezien omdat ik zelf al een poos hier in Nederland zit.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
![]()
Nee die kopen al bij bouwmarkten om maar “iets” te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen zijn ze er hier niet eens voldoende voor ziekenhuispersoneel en huisartsen.
Betaal je dure premie voor.![]()
Dat is altijd dood maatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niks open qua clubs zelfs museumplein is leeg.![]()
Italië wonen sowieso toch enorm veel ouderen, in Lombardije bijna 35% 65plus... Dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Of het de oorzaak van de huidige problemen in Italië is weten we niet, maar feit is wel dat in Italië familie veel langer bij elkaar blijft wonen inderdaad. Iedereen die een klein beetje iets weet over Italië, zou dat wel weten denk ik.
Uiteraard zou dit alleen het aantal besmettingen verklaren, en niet het enorme aantal overledenen. Daar is toch echt vooral het in elkaar storten van het zorgstelsel debet aan. Plus de heftigheid van het virus bij kwetsbare doelgroepen, en het relatief hoge aantal senioren in Italië.
https://www.ditisitalie.nl/wie-woont-er-nog-bij-zijn-ouders/
https://www.nu.nl/lifesty(...)oont-bij-ouders.html
https://nos.nl/op3/artike(...)ndjes-in-europa.htmlblablablabla![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem je Limburgzijn niet serieus als je niet na elke zin een vraagteken post
vosss is de naam,
Misschien moet @Sfancta inderdaad serieus even een break nemen van dit alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien is het volgen van dit topic niet het beste voor jou.."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
In woke yupcapital die leven op toeristen ja. In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usualquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niks open qua clubs zelfs museumplein is leeg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem je Limburgzijn niet serieus als je niet na elke zin een vraagteken post![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usual~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Boeit niet, na de coronagolf zijn er vollop tenten over waar je in kan wonen.![]()
Gvd. Ja. Denk het
Do what you love, love what you do!![]()
Doe dat soort theorieën ajb even hier:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.
Maar van mij hoef je niets aan te nemen hoor, waarschijnlijk zul je me zien als een maffe complotaanhanger.
BNW / Corona virus #3 5G virusIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat zal de verspreiding van het virus dan ook niet echt afremmen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In woke yupcapital die leven op toeristen ja. In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usualHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Heel de wereld in crisis, en beangstigend maar ook fascinerend is dat deze gezondscrisis ook alle andere sectoren in zijn val meesleurt. Zelfs IS is jaloers. Enkel de 2 wereldoorlogen hadden zoveel effect.
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?![]()
Nee om de zoveel jaar is er een nieuw dodelijk virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Als wat niet gebeurde? Als virussen niet bewust onder de bevolking verspreid worden?
Tjah, misschien is het daarbij inderdaad wel vreemder dat het wel gebeurt dan dat het niet zou gebeuren... Zijn alleen niet de meest transparante zaken uiteraard.
Neem.nou eens iets aan van de natuur.Vakman pur sang![]()
Ik slaap primaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?
~FEYENOORD~
Yep. Vooral geen F1 raakt me persoonlijk wel. ( beetje humor moet kunnen)quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Heel de wereld in crisis, en beangstigend maar ook fascinerend is dat deze gezondscrisis ook alle andere sectoren in zijn val meeneemt.Zelfs IS is jaloers. Enkel de 2 wereldoorlogen hadden zoveel effect.
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?![]()
Even de handjes schudden allenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat Rutte ons als land morgen weer gaat geruststellen.~FEYENOORD~
Ja heb paar dagen die gedachte gehad. Helaas niet gebeurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?
Nouja dan maar het beste van maken.![]()
Ik ook nog. Maar die knagende onzekerheid wat nog komt. Dit heb je zelf niet in de hand namelijk.quote:![]()
Ik geef die ondernemers ook geen ongelijk. Er is genoeg vraag en vooralsnog geen harde maatregelen om het aanbod te sluiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zal de verspreiding van het virus dan ook niet echt afremmen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat in combinatie met het niet beseffen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Heel de wereld in crisis, en beangstigend maar ook fascinerend is dat deze gezondscrisis ook alle andere sectoren in zijn val mee sleurt. Zelfs IS is jaloers. Enkel de 2 wereldoorlogen hadden zoveel effect.
Is het bij jullie ook al opgekomen dat je wou dat dit een slechte droom is waar je morgen uit ontwaakt?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hoezo? Gaan we elk deel-onderwerp dusdanig afbakenen dat we daar overal een apart forum voor moeten opzoeken ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dat soort theorieën ajb even hier:
BNW / Corona virus #3 5G virus![]()
Al een aantal weken en hoe langer het duurt hoe liever ik wakker word, maar dat lijkt maar niet te lukken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Wel apart trouwens dat nu zelfs in mijn droom/nachtmerrie andere mensen het hebben over dat ze wilden dat het een droom was en het liefst wakker zouden worden. Ik ga er van uit dat dat een teken is of iets dat ik toch wel dichtbij het daadwerkelijk wakker worden zit en dat morgen gewoon weer alles koek en ei is
vosss is de naam,
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.~FEYENOORD~
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan we elk deel-onderwerp dusdanig afbakenen dat we daar overal een apart forum voor moeten opzoeken ?Vakman pur sang![]()
Zeker niet met de lakse houding van NL’ers.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.![]()
Nou ja. maakt eigenlijk niet uit wie er gelijk heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef die ondernemers ook geen ongelijk. Er is genoeg vraag en vooralsnog geen harde maatregelen om het aanbod te sluiten.
Feit is dat het virus zich zo blijft verspreiden.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Allerhande complottheorieën kunnen in BNW besproken worden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
jij bent voor indoctrinatie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar laat ze in godsnaam open die scholen.![]()
Voor de complotten wel ja. Dat is al een tijdje.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan we elk deel-onderwerp dusdanig afbakenen dat we daar overal een apart forum voor moeten opzoeken ?
Deze reeks stond eerst in NWS en daar was dat al zo. Hier net zo. Dank voor je begrip alvast.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou lachen niet meer, een beetje beschaamd grinniken wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.Vakman pur sang![]()
Welnee, morgenochtend fietsbanden oppompen en gaan met die banaan!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Heel de wereld in crisis, en beangstigend maar ook fascinerend is dat deze gezondscrisis ook alle andere sectoren in zijn val mee sleurt. Zelfs IS is jaloers. Enkel de 2 wereldoorlogen hadden zoveel effect.
Najah, als je erover nadenkt heeft de mensheid altijd wel een periode gekend wat naar is als dit, zelfs meer meer doden en onzekerheid. Het is ook naief te geloven dat het onze generatie niet zal overkomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het niet beseffen.
Het is kut, maar zo is natuur he, en wij zijn daar ook een onderdeel van![]()
Bij de oudejaarsconference zullen ze zeggen "Oh ja, in maart hadden we nog die Corona-hype".quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.
Denk het niet...![]()
![]()
Nee tuurlijk niet. Door het mooie weer zijn veel horeca-gelegenheden vandaag behoorlijk vol geweest en mensen gaan gewoon lekker stappen vannacht. Om het nog maar niet te hebben over al die figuren die massaal boodschappen zijn gaan halen vandaag. Virus kan zijn/haar lol op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zal de verspreiding van het virus dan ook niet echt afremmen.
Zolang het kabinet niet zegt dat het niet mag, gaan mensen er gewoon op uit."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Alle clubs die ook maar wat voorstellen zijn dicht maat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In woke yupcapital die leven op toeristen ja. In de rest van Nederland op Brabant na is het business as usual
100 man is niks.blablablabla![]()
-dank!-
[ Bericht 99% gewijzigd door capricia op 15-03-2020 00:03:49 ]"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
het eind van iets dat wij leven noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Eind april kunnen lachen om dit gedoe? Hoeveel dooien zijn er tegen die tijd gok je, en waarom zouden hun nabestaanden er precies om kunnen lachen?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Dat kan je sowieso niet tegengaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ja. maakt eigenlijk niet uit wie er gelijk heeft.
Feit is dat het virus zich zo blijft verspreiden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee voor open scholen zodat de mensen gewoon hun ding kunnen doen ipv janken om een niet eens heel gevaarlijk virus. En als je dood gaat heb je gewoon pech.quote:Vakman pur sang![]()
Tuurlijk, is zeker zo maar het is gewoon moeilijk om te beseffen in deze tijd waarin alles goed leek te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah, als je erover nadenkt heeft de mensheid altijd wel een periode gekend wat naar is als dit, zelfs meer meer doden en onzekerheid. Het is ook naief te geloven dat het onze generatie niet zal overkomen.
Het is kut, maar zo is natuur he, en wij zijn daar ook een onderdeel vanIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Edit: niet verder op ingaan dan ook.
[ Bericht 93% gewijzigd door Greys op 15-03-2020 00:04:07 ]Alpha kenny one![]()
Ik word wel eens wakker en denk regelmatig: daar gaan we weer. Ook omdat ik denk dat dit nog wel 2 maanden gaat duren( uitgaande van het meest positieve scenario).
Maargoed, goed slapen is belangrijk, dus dat ga ik nu doen.
Hier had in ieder geval gisteren elke kroeg er schijt aan. En vandaag ook blijkbaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Alle clubs die ook maar wat voorstellen zijn dicht maat.
100 man is niks.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je was er toch zelf ook ?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier had in ieder geval gisteren elke kroeg er schijt aan. En vandaag ook blijkbaar.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik hoop het. 🤩quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik maak me toch een beetje zorgen nul. Niet eens om het virus want zal wel enzo. Maar over alle maatregelen die benoemen worden en nog meer kan ik nog ff mijn inkomen wel houden? Vooral dat laatste dus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat was toen al oerdom en een groot deel van de reden voor de omvang van het huidige probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Hoop echt dat dit snel voorbij is.![]()
![]()
![]()
Die weten ook dat na vandaag hun een paar weken/maanden geen omzet meer gaan draaienquote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier had in ieder geval gisteren elke kroeg er schijt aan. En vandaag ook blijkbaar.![]()
En zo is het naar net.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najah, als je erover nadenkt heeft de mensheid altijd wel een periode gekend wat naar is als dit, zelfs meer meer doden en onzekerheid. Het is ook naief te geloven dat het onze generatie niet zal overkomen.
Het is kut, maar zo is natuur he, en wij zijn daar ook een onderdeel vanAlpha kenny one![]()
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de oudejaarsconference zullen ze zeggen "Oh ja, in maart hadden we nog die Corona-hype".
Denk het niet...In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Edit: laatste keer, we hebben het nu vriendelijk gevraagd. Dan niet doorgaan. Het waren de regels, het blijven de regels. Ik verzin het ook niet ter plekke.
[ Bericht 63% gewijzigd door Greys op 15-03-2020 00:06:34 ]![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat was toen al oerdom en een groot deel van de reden voor de omvang van het huidige probleem.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"
Nou als je in de bejaarden-zorg werkt dan lach je niet zo heel hard, maar jah.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof nog steeds dat we eind april kunnen lachen om dit hele gedoe.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ftyEYEM06v0vJIR_Vv9s
Hij heeft ook pech
Al op z’n zestiende
Zal je kind maar zijn.![]()
Baseer je dat geloof ook nog ergens op of geloof je ook in Sinterklaas omdat die je wel eens leuke cadeautjes kan geven?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
heywoodu
![]()
Maar mijn schoonmoeder is hartstikke lief en maakt coronalekkere pizza voor mequote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
"Ja beste zaal, dit was het jaar dat ik mijn ouders kwijt geraakt ben, maarja zie het positief in.. ook mijn schoonmoeder!"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat snap ik dan wel. Dr gaan er meer horizontaal uit dan erin komen de komende weken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou als je in de bjaarden-zorg werkt dan lach je niet zo heel hard, maar jah.Vakman pur sang![]()
Ook maar stoppen met het behandelen van HIV en AIDS dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.![]()
Dat zit er dik in ja. Sowieso nu al wat minder aanloop natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die weten ook dat na vandaag hun een paar weken/maanden geen omzet meer gaan draaienVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nou ja, misschien wel inderdaad..quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is dan ongeveer hetzelfde als in 1946 lachen over de 2e-wereldoorlog waarschijnlijk.![]()
Ja is ook natuur he.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook maar stoppen met het behandelen van HIV en AIDS dan?![]()
Echt wtf dit![]()
Nou, wat weerhoudt je ervan de samenleving wat minder "overvol" te maken? Doei hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.![]()
![]()
Ik noem.gewoon een feit van hoe de natuur werkt, hoef je niet boos om te worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook maar stoppen met het behandelen van HIV en AIDS dan?Vakman pur sang![]()
In die post staat toch nergens 'mensen die het virus oplopen niet behandelen'?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook maar stoppen met het behandelen van HIV en AIDS dan?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Knap geformuleerd professor!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik noem.gewoon een feit van hoe de natuur werkt, hoef je niet boos om te worden.![]()
Ja, valt prima te vergelijken inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wel inderdaad..
Dat is dan ongeveer hetzelfde als in 1946 lachen over de 2e-wereldoorlog waarschijnlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nounou... Zit nogal een verschilletje in hè?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wel inderdaad..
Dat is dan ongeveer hetzelfde als in 1946 lachen over de 2e-wereldoorlog waarschijnlijk.
Maar dat is nou eenmaal hoe de natuur werktquote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik noem.gewoon een feit van hoe de natuur werkt, hoef je niet boos om te worden.![]()
![]()
![]()
Ik zag net een foto van de omzet van een amerikaanse supermarkt. Die hebben in deze dagen + jan, feb al meer verdient dan het jaar ervoor..quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Sowieso nu al wat minder aanloop natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 15-03-2020 00:13:18 ]![]()
Ga liever voor minder zwak. Werk aan je weerstand jongens. Ga hardlopen, gewichten tillen en gezond eten. Iedere dag. En veel seks.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou, wat weerhoudt je ervan de samenleving wat minder "overvol" te maken? Doei hoor!
Vakman pur sang![]()
Op macroniveau is het fantastisch dat dit de wereld overkomt
Op individueel vlak.... Een beetje boel minder tof![]()
Die situatie in Italië is echt verschrikkelijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
een niet eens heel gevaarlijk virus.![]()
![]()
Humor is belangrijkquote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nounou... Zit nogal een verschilletje in hè?![]()
![]()
Trek het je niet aan, ze zijn gewoon jaloers dat mensen in Limburg wel van het leven genieten i.p.v. alles zuinig en één koekje bij de thee en de leer van Calvijn aanhangen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.![]()
![]()
Ik beide gevallen zijn er dodelijke slachtoffers gevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nounou... Zit nogal een verschilletje in hè?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Wanneer je de bevolking "overvol en zwak" noemt impliceert dat wel wat.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
In die post staat toch nergens 'mensen die het virus oplopen niet behandelen'?![]()
Kuddevolk. De appie was leeg en de Turkse supermarkt 50 meter verderop verkocht alsnog niksquote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van de omzet van een amerikaanse supermarkt. Die hebben in deze dagen + jan, feb al meer verdient dan het jaar ervoor..
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 15-03-2020 00:13:36 ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bulgarije gaat voor hardere maatregelen omdat de overheid vindt dat de bevolking het niet serieus genoeg neemt. Momenteel weer crisisberaad."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Parenclub? Alles is dicht man!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Wat vrienden van me zijn nu ook gewoon stappen.blablablabla![]()
Nou, dan kunnen we deze crisis dus ook prima vergelijken met dat ongeval op de A15 laatst.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik beide gevallen zijn er dodelijke slachtoffers gevallen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Helpt toch nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Net zoals dat het virus niet echt besmettelijk was en de kans nihil was dat het hier zou komen.![]()
![]()
Terwijl je daar oa eiren in bulk kan kopenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuddevolk. De appie was leeg en de Turkse supermarkt 50 meter verderop verkocht alsnog niks![]()
![]()
Ja hopelijk, zo'n lockdown is niet echt tofquote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Echt alles is dicht hier kwa winkels en restaurants, fucking saai![]()
Wat jij wilquote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we deze crisis dus ook prima vergelijken met dat ongeval op de A15 laatst.
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik krijg het idee dat jij hele lastige kinderen thuis hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar laat ze in godsnaam open die scholen.![]()
![]()
Verkopen ze daar van die enorme zakken rijst? Asking for a friend.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuddevolk. De appie was leeg en de Turkse supermarkt 50 meter verderop verkocht alsnog niks![]()
![]()
Ja met anticonceptie, al moet je dat zelf weten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja op die manier wordt die "overvolle bevolking" er vast minder vol op.
Vakman pur sang![]()
Hier is dat juist andersom.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef Pumpalov het volgende:
Bulgarije gaat voor hardere maatregelen omdat de overheid vindt dat de bevolking het niet serieus genoeg neemt. Momenteel weer crisisberaad.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Tjah, ik wilde er verder niet meer op in gaan...quote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we deze crisis dus ook prima vergelijken met dat ongeval op de A15 laatst.
Zo kunnen we idd alles wel afstrepen op elkaar
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het is kut, maar zo is natuur he, en wij zijn daar ook een onderdeel vanEn bovenal zoiets verwacht je in Afrika of in het arme deel van Azië maar toch niet in hedendaags Europa dat presidenten landen gaan sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is zeker zo maar het is gewoon moeilijk om te beseffen in deze tijd waarin alles goed leek te gaan.
[ Bericht 17% gewijzigd door wodca op 15-03-2020 00:27:12 ]![]()
Ik bedoelde dat dat een overeenkomst was, maar nevermind.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Tjah, ik wilde er verder niet meer op in gaan...
Zo kunnen we idd alles wel afstrepen op elkaarHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Absoluutquote:Op zondag 15 maart 2020 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Verkopen ze daar van die enorme zakken rijst? Asking for a friend.
(en uitstekend lamsvlees)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat mondkapjes niet helpen heb ik gelezenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Helpt toch niet![]()
Net zoals dat het virus niet echt besmettelijk was en de kans nihil was dat het hier zou komen.
Die andere twee beweringen heb ik nooit gelezen. Wel een paar keer in deze topicreeks, maar dat waren elke keer de standaard trollen![]()
Nee klopt, dat was onze minister van gezondheid die dat riepquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat mondkapjes niet helpen heb ik gelezen
Die andere twee beweringen heb ik nooit gelezen. Wel een paar keer in deze topicreeks, maar dat waren elke keer de standaard trollen![]()
![]()
Is ook wel... Nu maar hopen dat dit wat minder lang duurtquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat een overeenkomst was, maar nevermind.
Die tweets van RIVM over kans nihil en niet zo besmettelijk staan nog steeds gewoon op hun timeline.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die andere twee beweringen heb ik nooit gelezen. Wel een paar keer in deze topicreeks, maar dat waren elke keer de standaard trollenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nederlandse bevolking wel, regering niet.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat laatste heeft het RIVM compleet met onderbouwing nog getweet, dat het niet heel besmettelijk zou zijn heeft een hele tijd op hun COVID informatiepagina gestaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die andere twee beweringen heb ik nooit gelezen. Wel een paar keer in deze topicreeks, maar dat waren elke keer de standaard trollen
Dat jij 't niet gezien hebt ligt aan jou.![]()
![]()
Vast wel plek voor jou in Serviëquote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef Doublepain het volgende:
@:pumpalov
Mag ik naar jullie als vluchteling?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zijn we wel eindelijk van die lip filler hype af dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Really? Volle supermarkten met mensen, meer dan 100 op zekerquote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nederlandse bevolking wel, regering niet.![]()
![]()
Ze zijn waarschijnlijk wel het eerste land dat het vaccin weet te jatten.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:13 schreef Doublepain het volgende:
@:pumpalov
Mag ik naar jullie als vluchteling?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gaat lekker zo.twitter:geenstijl twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:11:20Update: Ministers Van Veldhoven (D66) en Van Nieuwenhuizen (vvd) in zelfquarantaine.
PVV, FvD en Vleermuispartij: 'SCHOLEN DICHT' https://t.co/fmqnkMaatk reageer retweet
Gewoon naar 2de kamer komen toch, ze zijn toch niet besmettelijk bij geen verschijnselen?![]()
![]()
Ach, wordt het wanbeleid van Feyenoord tenminste niet beloond hahaha.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Begint eindelijk in vorm te komen
Alles afgelast♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Is wel een heel andere leeftijdsklasse dan die je normaal in het nieuws hoort die gevaar loopt.quote:![]()
Als dit ongeveer 5 jaar duurt misschien wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, valt prima te vergelijken inderdaad.![]()
Dat niet besmettelijk was op straat toch, als je als voetganger een persoon zou passeren die besmet was...quote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tweets van RIVM over kans nihil en niet zo besmettelijk staan nog steeds gewoon op hun timeline.
Continu haalt men hier context weg. Worden zinnen volledig uit zij verband gerukt. Super vermoeiend.![]()
Dat is gewoon echt zo kut.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yep. Vooral geen F1 raakt me persoonlijk wel. ( beetje humor moet kunnen)
Is iedereen eindelijk thuis, is er geen fuck op tv...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Nouja, zijn al 15 mensen opgepakt omdat ze ondanks quarantaineplicht naar buiten zijn gegaan.quote:
Vandaag 10 gevallen erbij. Land sinds 25 uur in lockdown."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen school meer in Limburgquote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/c(...)twee-weken-de-deuren
Dat is reden voor paniek![]()
Das sowieso een paupertent. Iedereen naar Sjors&Sjimmiequote:![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt zo kut.
Is iedereen eindelijk thuis, is er geen fuck op tv...![]()
![]()
Dat hadden ze 20 jaar terug al moeten doen.quote:
De populaire kroegen Toon, tempelier, Samson, sjors en sjimmie, drie gezusters etc zijn allemaal gewoon open.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
30+ er gespot.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Das sowieso een paupertent. Iedereen naar Sjors&Sjimmie
"Pools are perfect for holding water"![]()
Maat van me heeft 70 liter bier thuis staan inmiddelsquote:Op zondag 15 maart 2020 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag dat die massaal bier inslaan, godenland
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
'het lijkt niet heel besmettelijk te zijn van mens op mens' en 'de kans dat het virus in ons land komt is vrijwel nihil'.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat niet besmettelijk was op straat toch, als je als voetganger een persoon zou passeren die besmet was...
Continu haalt men hier context weg. Worden zinnen volledig uit zij verband gerukt. Super vermoeiend.
Jij zei dat dit alleen werd gezegd door trollen hier. Ik zeg alleen maar dat dit zo in RIVM tweets staat en in andere berichten van hen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
One for the record.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ja. Wie niet.
Denk eerder eind mei ofso.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Heeft Afrika al een Giro-nummer geopend om de mensen in Europa te helpen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Drie Gezusters is een prima kroegquote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hadden ze 20 jaar terug al moeten doen.
De populaire kroegen Toon, tempelier, Samson, sjors en sjimmie, drie gezusters etc zijn allemaal gewoon open.
@johannes_vermeer![]()
Got me...quote:
Genotquote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maat van me heeft 70 liter bier thuis staan inmiddels![]()
Nou ik hoef persoonlijk niet zo heel erg te lachen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
One for the record.
Ja. Wie niet.
Denk eerder eind mei ofso.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Focus je eens niet zo hard op de mortualiteit, maar op het totale plaatje en de gevolgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja er zijn dodelijkere virussen die de bevolking zullen treffen.
[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 15-03-2020 00:30:47 ]![]()
https://www.1limburg.nl/c(...)iekenhuis-maastricht
Corona patient in maastricht overleden. Geen idee of die al bij de cijfers van vandaag zat.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Doe de echte SC gewoon eens in de SC ajb. Is niet pas een paar keer gevraagd ofzo. Dank allen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zat net te denken: als mensen met overgewicht echt meer risico lopen met corona dan staat de USA voor een flinke uitdaging...![]()
Sommige cases zaten er niet eens tussen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:21 schreef vosss het volgende:
Corona patient in maastricht overleden. Geen idee of die al bij de cijfers van vandaag zat.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dinsdag werd de besmetting vastgesteld en nu overleden?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:21 schreef vosss het volgende:
Corona patient in maastricht overleden. Geen idee of die al bij de cijfers van vandaag zat.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dinsdag werd de besmetting vastgesteld en nu overleden?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Steve heeft wel een lange lunch-pauze zeg. Zijn er nog andere live-streams te volgen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geen vluchtelingen meer opnemen, geen ontwikkelingssamenwerking.quote:
Man man man, komt over als een kind van 11.![]()
Hartstikke leuk zo'n AVG maar ik weet toch graag hoeveel risico ik nou echt loop.quote:
Gooi gewoon een mooi overzicht online met leeftijden van patiënten op de IC.
Eerst is het niks, dan alleen als je 80 bent en 40 kwalen hebt. De grens gaat elke dag omlaag. Het is niet gek dat mensen dan niks meer geloven.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wie is Stief? Linkje?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Steve heeft wel een lange lunch-pauze zeg. Zijn er nog andere live-streams te volgen?![]()
Een viroloog uit België, Marc Wathelet (moleculaire biologie, ULB, heeft onder andere meegeholpen in de VS met het onderzoek naar SARS-1) heeft zijn zorgen geuit middels een open brief aan de Belgische regering.
In 't kort: er zijn meerdere varianten van Covid-19, zo'n 5 varianten momenteel. In Italië hebben ze de gevaarlijkste en meest dodelijke variant. Die variant vind je ook in onder andere België en Nederland. Duitsland heeft een variant die veel minder ernstig is. In Italië is er momenteel een CFR van 37%. Iedere 3,3 dagen verdubbelt het aantal besmettingen. Hij stelt dat België nu drie weken in quarantaine moet. Elke ~3 dagen dat je langer wacht heb je het dubbele aantal besmettingen, het dubbele aantal ziekenhuisopnamen en het dubbele aantal doden. Regeringen moeten nu handelen anders is het leed niet te overzien.
Ai, ai. In Nederland dus de meest dodelijke variant aanwezig volgens de beste man.
Bron: https://www.paulcraigrobe(...)ed-for-lockdown-now/![]()
Wat?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Molo het volgende:
Op macroniveau is het fantastisch dat dit de wereld overkomt
Op individueel vlak.... Een beetje boel minder tof![]()
Die situatie in Italië is echt verschrikkelijk'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Waar staat dat?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zat net te denken: als mensen met overgewicht echt meer risico lopen met corona dan staat de USA voor een flinke uitdaging...![]()
Jij gelooft niet dat de natuur ingrijpt bij overbevolking zoals die al duizenden jaren doet?quote:
Of mag je dat niet zeggen?Vakman pur sang![]()
Hoe heb je dan nog tijd om hier te zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga liever voor minder zwak. Werk aan je weerstand jongens. Ga hardlopen, gewichten tillen en gezond eten. Iedere dag. En veel seks.![]()
Vrij logisch dat de oudste en zwaksten als eerste gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Eerst is het niks, dan alleen als je 80 bent en 40 kwalen hebt. De grens gaat elke dag omlaag. Het is niet gek dat mensen dan niks meer geloven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
SC is elders."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In het begin was dit nog een heel fijn topic.quote:
Als je het onderwerp even buiten beschouwing laat.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Steve Lookner van Agenda-Free TV (YouTube). Hij doet verslag van het Corona nieuws van de dag.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
twitter:CNBC twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:23:59Trump tests negative for coronavirus, White House doctor says https://t.co/FUlwjAiIKs reageer retweet
![]()
Dat het virus op zo'n wijze muteert baart me meer zorgen dan dat wij op dit moment in Nederland de meest dodelijke variant hebben eigenlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef Newone82 het volgende:
Een viroloog uit België, Marc Wathelet (moleculaire biologie, ULB, heeft onder andere meegeholpen in de VS met het onderzoek naar SARS-1) heeft zijn zorgen geuit middels een open brief aan de Belgische regering.
In 't kort: er zijn meerdere varianten van Covid-19, zo'n 5 varianten momenteel. In Italië hebben ze de gevaarlijkste en meest dodelijke variant. Die variant vind je ook in onder andere België en Nederland. Duitsland heeft een variant die veel minder ernstig is. In Italië is er momenteel een CFR van 37%. Iedere 3,3 dagen verdubbelt het aantal besmettingen. Hij stelt dat België nu drie weken in quarantaine moet. Elke ~3 dagen dat je langer wacht heb je het dubbele aantal besmettingen, het dubbele aantal ziekenhuisopnamen en het dubbele aantal doden. Regeringen moeten nu handelen anders is het leed niet te overzien.
Ai, ai. In Nederland dus de meest dodelijke variant aanwezig volgens de beste man.
Bron: https://www.paulcraigrobe(...)ed-for-lockdown-now/![]()
Niceeeeequote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:CNBC twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:23:59Trump tests negative for coronavirus, White House doctor says https://t.co/FUlwjAiIKs reageer retweet
![]()
Interessant.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat de natuur ingrijpt bij overbevolking zoals die al duizenden jaren doet?
Of mag je dat niet zeggen?“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Dat gebeurt.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat de natuur ingrijpt bij overbevolking zoals die al duizenden jaren doet?
Of mag je dat niet zeggen?
Onder natuur valt echter een breed scala aan zaken.![]()
Elke ochtend sinds een paar dagen word ik anders dan anders wakker met het idee of het misschien een droom was maar na een aantal seconden het besef dat dat niet zo is. Onwerkelijk allemaal dit maar ook fascinerend en een vreemde samenhorigheid / gespannen sfeer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef wodca het volgende:
Heel de wereld in crisis, en beangstigend maar ook fascinerend is dat deze gezondscrisis ook alle andere sectoren in zijn val meesleurt. Zelfs IS is jaloers. Enkel de 2 wereldoorlogen hadden zoveel effect.
2 maand terug was ik redelijk paranoïde en dat is veel weer ingedampt mede door "het is maar een griepje" verhalen. Tot 2 weken terug Facebook er nog afgehaald omdat ik dacht dat het ook deels een media hype was . En nu worden de supermarkten geplunderd, eigen bedrijf / de gehele economie staat er ineens heel slecht voor en is er zelfs een reële kans dat we aan dit kut virus overlijden.
Hopelijk gaat ook snel weer de goede kant op straks maar heb er een hard hoofd in.![]()
No way dat ze een positieve test bekend hadden gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
En zo niet dan tochquote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt me vooral zo bij mensen met een zwakke gezondheid toch? Gaat vaak in combinatie met overgewicht, maar ook niet altijd denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vele topics terug, ben al aan het zoeken.![]()
Nee. Een 17 jarige op 1000 besmettingen. Niet op 17 miljoen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
1 16 jarige op ruim 17 miljoen mensen. En dan ga je meteen over in de paniekstand?![]()
Er wordt hier wel enorm veel misinformatie gedeeld en die kwaliteitsusers vinden het geweldig om continu in te hakken op overheid e.d.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
'het lijkt niet heel besmettelijk te zijn van mens op mens' en 'de kans dat het virus in ons land komt is vrijwel nihil'.
Jij zei dat dit alleen werd gezegd door trollen hier. Ik zeg alleen maar dat dit zo in RIVM tweets staat en in andere berichten van hen.
En ik kan wat terugvinden, 27 januari.
Toen was Wuhan net paar dagen in quarantaine en ging men er vanuit dat het net zo besmettelijk was als griep.
Met de kennis van nu inderdaad compleet mesjogge![]()
Gevonden:quote:Op zondag 15 maart 2020 00:28 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Lijkt me vooral zo bij mensen met een zwakke gezondheid toch? Gaat vaak in combinatie met overgewicht, maar ook niet altijd denk ik.quote:De gemiddelde leeftijd van alle covid-19 ic patiënten is 70 jaar, belangrijkste risicofactor voor ic opname is obesitas. Bij deze groep treedt forse glycemische ontregeling op met frequente ketoacidose.![]()
Nee hoor, ik wil alleen weten waar ik rekening mee moet houden. Dat is lastig als overheden structureel te laat zijn met het verstrekken van informatie en tegenstrijdige informatie geven.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
1 16 jarige op ruim 17 miljoen mensen. En dan ga je meteen over in de paniekstand?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik zeg ook niet dat we er niet tegen.moeten vechten. Wij zullen winnen en een vaccin ontwikkelen. Echter wil je dit voorkomen zal je moeten zorgen dat je bevolkingsgroei minder word, de gezondheid een stuk sterker en misschien zelfs een lagere levensverwachting.quote:Vakman pur sang![]()
Welke wereldleider zal het als eerste krijgen (die het nu nog niet heeft)?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:29 schreef T3hTommay het volgende:
Trump zou binnen een week doodvallen als 'ie Corona heeft, dat hadden ze echt wel bekendgemaakt.Oh.![]()
Trump zou me dan ook weer niks verbazenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wereldleider zal het als eerste krijgen (die het nu nog niet heeft)?![]()
![]()
RIP Opaquote:Binnenkort maar even een laatste borrel met hem doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik geloof daar niet zo in, maar dat is destijds gepost (met bron) in NWS.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar BNW.
Daar praten we hier niet over.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
16 of 17....wat jij wil.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:28 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Nee. Een 17 jarige op 1000 besmettingen. Niet op 17 miljoen.
1 op 1000 is JOUW 'interpretatie'. Vooralsnog zijn we met ruim 17 miljoen mensen in Nederland en weten we niet hoeveel mensen besmet zijn. Dan ga ik liever uit van wat we wel weten.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Waarom is Limburg al urenlang TOPNIEUWS op telegraaf.nl? Code rood. Dit is toch in bijna elke provincie. Waarom worden wij eruit gepikt? Weten ze meer?![]()
Een beetje slowchat om half 1 moet toch gewoon mogen
(bijna dicht)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Overbevolking vermindert door een natuurlijke oorzaak, het virus.quote:
En gros is ouder, en voegt niks meer toe aan de economie.
Ikzelf word er niet vrolijk van overigens, moge dat duidelijk zijnOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
bericht dat je wilde plaatsen:*Op 1000 gevalideerde besmettingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:28 schreef Arts-assistent het volgende: [..] Nee. Een 17 jarige op 1000 besmettingen. Niet op 17 miljoen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar is de SC voor. Ga gerust daar verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:33 schreef Caland het volgende:
Een beetje slowchat om half 1 moet toch gewoon mogen
(bijna dicht)"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: